Met een weddenschap ckr, zij mag over me heen poepen, en ik over haar heen zijken zekerquote:Op maandag 15 november 2010 17:26 schreef Nitrouz het volgende:
Ik denk dat als je haar kan overhalen om over jou heen te poepen, dat ze je dan wel leuk vind.
Als je het niet op prijs stelt mag je oprotten.quote:Op maandag 15 november 2010 18:05 schreef jooboo het volgende:
[..]
Met een weddenschap ckr, zij mag over me heen poepen, en ik over haar heen zijken zeker![]()
Thnx voor de serieuze reactie man, hoog niveaumaarja, voor een hoog niveau moet je niet op fok! zijn, maar had er meer van verwacht
Jouw woordenboek maakt er automatisch Egt van?quote:Op maandag 15 november 2010 16:42 schreef jooboo het volgende:
[..]
Sorry. Zit op m'n telefoon, en t9 stond aan, en heb blijkbaar niet egt goed opgelet. Maar het moet dit zijn
Ik zei al dat je mocht oprotten, doe dat dan ook.quote:Op maandag 15 november 2010 18:37 schreef jooboo het volgende:
Er zit soms een normale reactie tussen, dus daarom. Maar denk je dat ik nou egt verwacht dat ik serieuze reacties zou krijgen? Hopen wel, verwachten nietmaarja wat een probleem ook
Haha ik vind het wel grappigquote:Op maandag 15 november 2010 21:05 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik zei al dat je mocht oprotten, doe dat dan ook.
Noemt zichzelf baasquote:Op maandag 15 november 2010 21:05 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik zei al dat je mocht oprotten, doe dat dan ook.
quote:Op maandag 15 november 2010 18:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jouw woordenboek maakt er automatisch Egt van?
De jeugd van tegenwoordig, totale verloedering van de taal
Met een hoofdletter. Het zal zijn achternaam wel zijn!quote:Op maandag 15 november 2010 18:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jouw woordenboek maakt er automatisch Egt van?
De jeugd van tegenwoordig, totale verloedering van de taal
Nee joh, gewoon niet opgelet bij invoeren in t9quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Met een hoofdletter. Het zal zijn achternaam wel zijn!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |