abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 november 2010 @ 23:25:13 #101
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_88386458
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 23:18 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Wacht maar tot een balletje met een Audi R8 voor je deur staat, en je gouden bergen belooft. Mijn benieuwen of je dan nog steeds geloofd in ware liefde :')

Maar dat geloof je niet echt, toch? :+
My mama didn't raise no fool
pi_88386548
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 23:25 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Maar dat geloof je niet echt, toch? :+
Jawel :) Mijn vertrouwen in het andere geslacht is niet zo heel groot ;)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  vrijdag 5 november 2010 @ 23:30:21 #103
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_88386682
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 23:27 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Jawel :) Mijn vertrouwen in het andere geslacht is niet zo heel groot ;)
Dus jij gelooft ook dat jouw vriendin er vandoor gaat als een of andere bral haar de wereld belooft? :D
pi_88386927
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 23:30 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Dus jij gelooft ook dat jouw vriendin er vandoor gaat als een of andere bral haar de wereld belooft? :D
Ja dat is net toegegeven door iemand, maar dan moet diegene het ook wel waar maken natuurlijk.

Mijn restvraag is eigenlijk waarom moeten vrouwen dit nog steeds op deze manier uitbuiten? Misschien ook wel omdat vrouwen onderling sterk verdeelt zijn maar waarom is er dan geen druk om dit te veranderen onder vrouwen?
UITGESCHREVEN
pi_88387014
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 23:30 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Ik houd er altijd rekening mee :)

Stukje zelfbescherming heet zoiets.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  vrijdag 5 november 2010 @ 23:39:35 #106
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_88387106
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 23:37 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Sterkte ermee :*
pi_88387147
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 23:39 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Sterkte ermee :*
Dank je O+
  vrijdag 5 november 2010 @ 23:42:23 #108
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_88387227
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 23:21 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dat is een hele lijst :o

Ben je vrijgezel als ik vragen mag?
Ik ben al enkele jaren gelukkig getrouwd. En zo'n lijst vind ik het niet eigenlijk. Ik krijg het allemaal en het kost geen enkele moeite.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_88387698
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 23:42 schreef Maria2.0 het volgende:

[..]

Ik ben al enkele jaren gelukkig getrouwd. En zo'n lijst vind ik het niet eigenlijk. Ik krijg het allemaal en het kost geen enkele moeite.
Dan ben je gewoon bovengemiddeld lekker
pi_88387891
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 23:42 schreef Maria2.0 het volgende:

[..]

Ja als jullie eenmaal een man hebben dan is het allemaal zo lekker maar dat kan in 2mnd helemaal omslaan. Nemen met een korreltje zout dus. Want een vrouw die altijd afhankelijk is geweest en haar eigen mening heeft onderdrukt zegt precies hetzelfde.

[ Bericht 4% gewijzigd door picardmike op 06-11-2010 00:02:32 ]
UITGESCHREVEN
pi_88388419
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 23:57 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ja als jullie eenmaal een man hebben dan is het allemaal zo lekker maar dat kan in 2mnd helemaal omslaan. Nemen met een korreltje zout dus. Want een vrouw die altijd afhankelijk is geweest en haar eigen mening heeft onderdrukt zegt precies hetzelfde.
Volgens mij hebben we dezelfde gedachtegang over vrouwen :')
pi_88389732
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 00:06 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Volgens mij hebben we dezelfde gedachtegang over vrouwen :')
Kom kom, we zijn de kwaadste nog niet. Jullie kan allebei een knuffel krijgen :)
pi_88390235
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 00:36 schreef Musyn het volgende:

[..]

Kom kom, we zijn de kwaadste nog niet. Jullie kan allebei een knuffel krijgen :)
Een knuffel gaat niet helpen :) Sex wel ;)
pi_88390515
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 00:49 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Een knuffel gaat niet helpen :) Sex wel ;)
Geef ze een vinger en ze willen een hele arm :P Van mij kan je enkel een knuffel verwachten, sex is gereserveerd voor m'n vriend :9
pi_88390568
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 00:57 schreef Musyn het volgende:

[..]

Geef ze een vinger en ze willen een hele arm :P Van mij kan je enkel een knuffel verwachten, sex is gereserveerd voor m'n vriend :9
Is hij rijk of good looking?
pi_88390696
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 00:59 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Is hij rijk of good looking?
Even onozel als ik (en ik vind hem aantrekkelijk ja, desonanks dat die 12 jaar ouder is :3)
pi_88390737
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 01:04 schreef Musyn het volgende:

[..]

Even onozel als ik (en ik vind hem aantrekkelijk ja, desonanks dat die 12 jaar ouder is :3)
Ah, papa issues dus ;)
pi_88390764
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 01:06 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ah, papa issues dus ;)
Hahaha, kan goed zijn, ik sta er zelf niet bij stil :) Maakt ook niet uit, ik heb na 5 jaar nog steeds geen behoefte om te kijken of het gras bij de buurman groener is ;)
pi_88390958
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 01:07 schreef Musyn het volgende:

[..]

Hahaha, kan goed zijn, ik sta er zelf niet bij stil :) Maakt ook niet uit, ik heb na 5 jaar nog steeds geen behoefte om te kijken of het gras bij de buurman groener is ;)
Niks hoeft, alles mag ;)
pi_88390998
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 01:13 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Niks hoeft, alles mag ;)
Zo is het! Nou, als ik een leuke buurvrouw had daarentegen... maar daar zou die zelf niets op tegen hebben :P
pi_88391098
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 01:14 schreef Musyn het volgende:

[..]

Zo is het! Nou, als ik een leuke buurvrouw had daarentegen... maar daar zou die zelf niets op tegen hebben :P
Oh god, een vrouw met bi-nieuwsgierigheid... Ik gok dat je tussen de 20-25 bent en met minder dan 5 mannen naar bed bent geweest.

Been there, done that :')
  zaterdag 6 november 2010 @ 01:19:57 #122
307589 Radio91
No fight,no victory bitch!
pi_88391127
probeer vrouwen niet te snappen maar alleen van te houden, we snappen ook niks van onzelf.
Net zo min als jullie te redeneren zijn trouwens... jullie verbergen het alleen bete

ik zat laats een beetje na te denken over allle meningen over het wederzijdse geslacht wat ik hoor, heel tegenstrijdig allemaal

Bijv.
Een vrouw.( volgens de mannen in mijn omgeving)
Lekker slank, maar het is suf als je een salade besteld. :{
Elke dag tip top eruit zien maar niet te lang in de badkamer.
Rijkdom, maar niet meer dan de man. :7
Vrolijk maar niet te druk.
sexy stoeipoes maar, niet laten zien. -O-

Rare dingen allemaal

De mannen( volgens de vrouwen in mijn omgeving.

Lekker!, maar niet te lekker want dan is hij niet te vertrouwen. (8>
...Zelfverzekerd of arrogantie???
Stinkend rijk, maar ik wil wel zelfstandig zijn,
Lief, maar wel een bad boy...?? o|O
Veel vrienden, maar veel tijd voor mij.

Mannen en vrouwen allebei een mysterie
Ach houd het spannend. _O-

Btw ff voor je vraag.
waar vrouwen van houden is niet te defineren want elke chick is anders.
De een vind als die kaarsjes in huis enig, de ander daar hoor je nooit meer van.

Wees lekker jezelluf!,

Op ieder potje past een dekseltje en zo niet koop je lekker een cavia ofzo. }) :6
pi_88391137
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 01:18 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Oh god, een vrouw met bi-nieuwsgierigheid... Ik gok dat je tussen de 20-25 bent en met minder dan 5 mannen naar bed bent geweest.

Been there, done that :')
Mooie gok! o.o Was het leuk? :D
pi_88391216
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 01:20 schreef Musyn het volgende:

[..]

Mooie gok! o.o Was het leuk? :D
Was geen gok, enkel levenservaring ;)

Geloof me, na zoiets gaat het bergafwaarts met je relatie. Ja, het was de meeste keren best leuk, maar als ik het kon terugdraaien had ik het niet gedaan :)
pi_88391406
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 01:24 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Was geen gok, enkel levenservaring ;)

Geloof me, na zoiets gaat het bergafwaarts met je relatie. Ja, het was de meeste keren best leuk, maar als ik het kon terugdraaien had ik het niet gedaan :)
Ik zal de wijze raad onthouden, bedankt :)
pi_88393248
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 23:37 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik denk eerder een gebrek aan zelfvertrouwen. :{
signatuurloos
  zaterdag 6 november 2010 @ 06:41:30 #127
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_88393256
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 21:32 schreef Paracetemol het volgende:
Als ik genoeg bezigheden, passies e.d. wat leidt tot een goed gevoel over mezelf, is en man een leuke aanvulling; iets wat het leven extra kleurt en het gewoon zin geeft. Als hij ondanks mijn zelfstandigheid in het leven mijn uitdaging worden met name een toegevoegde ware heeft aan mijn leven dan is hij waarschijnlijk de ware.

Zo'n man heeft principes; laat zich niet over zich heen lopen, heeft een eigen leven buiten mij om, waardoor hij mij indirect pusht om onafhankelijk te blijven, maar blijf innoveren.

Innovatie (zelfontwikkeling) maakt mij als persoon gelukkig=iets wat ik individueel graag doe en moet doen.. Als een man daar een toegevoegde waarde aan kan brengen, met name mij blijf uitdagen door ook zo te zijn, is hij gewoon ge-wel-dig. Zo hoeft hij niet meer te doen dan er gewoon zijn.

Maaaaaaaaaaaaaaaar... Als ik levenloos ben en hij het enige is wat mij entertaint, dan maak ik hem verantwoordelijk voor mijn geluk in het leven. Alles wat ik zelf moet doen, hoort hij dan te doen. Van mijn gevoel tot eigenwaarde tot het genieten van kleine dingen.

En dat type meisje dat jij beschrijf in je topic is de laatste... Vermijd die gewoon en zoek iemand die sterk in haar schoenen staat en niet afhankelijk is van jouw goedkeuring. Zo'n vrouw hoef je niet al teveel te geven om gelukkig te maken. Die vermaakt zich hoe dan ook. TENZIJ dat je weer onzeker maakt!

Mannen voelen zich zwaar belast door onzekere vrouwen, maar voelen zich bedreigd door de sterkere ;)
Ik voel me door geen enkele vrouw bedreigd, ik heb alleen een hekel aan grootspraak. Zeker in dusdanig belabberde bewoordingen :)

Leuk hoe veel vrouwen denken te worden gezien als dreiging. Misschien een beetje de tegenhanger van de man die denkt te worden gezien als stoere jager?

quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 21:41 schreef picardmike het volgende:

[..]

Dat is juist het probleem met vrouwen de passies die jullie verzinnen jatten jullie van mannen, de status om die te vergaren ook. Later als die man weer ingeruild is voor een andere lijkt het net of jullie het zelf hebben gedaan. Dus toch parasieten.

En dat komt omdat een man voor jullie alleen een toevoeging is van jullie eigen capiciteiten, maar er nooit een vrouw is die uit altruisme capiciteiten wil overbrengen aan iemand ie ze niet bezit. Zo blijven mannen overbengers van kennis maarr vrouwen alleen maar parasieten.
Onzin, dan kom je echt te weinig toffe vrouwen tegen.

quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 22:39 schreef FireFox1 het volgende:
BBD

Bigger, better deal. Dat maakt vrouwen gelukkig, en wij als mannen nerveus :)
Maar dat "better" dat doet het hem. Geld is een verworvenheid, maar als het aan een saaie sukkel kleeft, dan zijn er nog steeds legio vrouwen die er voor bedanken.

Maar alles is natuurlijk ook relatief.

quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 22:51 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Vrouwen hebben de machtigste wapen ter wereld in handen: Sex

"gewone" mannen hebben het niet voor het uitkiezen. Vrouwen wel. Zelfs lelijke vrouwen komen aan sex.

Waarom denk je dat Moslim mannen zo krampachtig vasthouden aan het onderdrukken van hun vrouwen? Die hebben sex nog in eigen handen, wij in het westen niet.
Overdreven. Bange mannen worden er bang van. Miljoenen gewone mannen hebben de tijd van hun leven.

Je moet het wat meer bij jezelf zoeken vrees ik. Durf bv ook zelfstandig te zijn :P

quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 23:04 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Exact.

De man heeft geld als macht, de vrouw sex.
Mwah. Legio vrouwen zoeken ook emotionele genoegdoening hoor.

Ik heb het al eerder gezegd: wat een hoop frustratie op Fok! Gevoed door clichés met een kleine kern van waarheid. Niets meer, niets minder.

Kom op zeg, verman jezelf :')
Intelligent, but fucked up.
  zaterdag 6 november 2010 @ 09:49:00 #128
281863 essacee
beetje jammer
pi_88394248
Misschien is dit al gezegd. Maar gelukkig zijn/worden komt van binnenuit.

Er zijn altijd een paar basisbehoeften zoals;
- eten/drinken
- dak boven je hoofd
- gezondheid
- financiele zekerheid

Als die basisbehoeften zijn voldaan kom je als mens op jezelf aan.
Veel (vaak jonge) vrouwen zijn ongelukkig omdat ze niet weten wat ze willen. Niet qua werk, niet qua leven en ook niet qua man. (dit geldt uiteraard ook voor sommige mannen)

Je kan als man je als een droomprins gedragen en dit kan juist vrouwen afschrikken. Ik stel voor om jezelf te blijven en op zoek te gaan naar een vrouw die goed weet wat ze wilt, want die zijn er ook. :)
  zaterdag 6 november 2010 @ 11:50:57 #129
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_88396591
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 23:57 schreef picardmike het volgende:

[..]

Whahaha, moet ik daar echt serieus op ingaan? We wisten van elkaar wat we niet wilden voor we een relatie kregen. Ik zeg niet dat het altijd feest is maar we zijn nog steeds goede praters samen, leuk in bed samen, gelukkig samen en gunnen elkaar de vrijheid om eventuele seksuele escapades ook met anderen te ervaren. Daar praten we dan achteraf ook weer over. Works for us en zo zie je dat ik dus mijn hele lijstje vervuld zie.
pi_88397688
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 11:50 schreef Maria2.0 het volgende:

[..]

Whahaha, moet ik daar echt serieus op ingaan? We wisten van elkaar wat we niet wilden voor we een relatie kregen. Ik zeg niet dat het altijd feest is maar we zijn nog steeds goede praters samen, leuk in bed samen, gelukkig samen en gunnen elkaar de vrijheid om eventuele seksuele escapades ook met anderen te ervaren. Daar praten we dan achteraf ook weer over. Works for us en zo zie je dat ik dus mijn hele lijstje vervuld zie.
:')

Lang leve de sexuele revolutie :X
pi_88398224
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 12:42 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Het zit je niet mee, hè. ;(

Gelukkig zijn er vast wel genoeg vrouwen die wel jouw hart kun veroveren. :*
signatuurloos
pi_88398337
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 11:50 schreef Maria2.0 het volgende:

[..]

Ok en wie voert die seksuele escapades dan meestal uit, jij of hij?
UITGESCHREVEN
  zaterdag 6 november 2010 @ 13:07:58 #133
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_88398342
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 12:42 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Wat een verbitterd kutleven moet jij hebben zeg. Je moet echt aan je zelfvertrouwen werken en je externe attributie eens ietwat veranderen :')
Komt wel goed schatje!
  zaterdag 6 november 2010 @ 13:09:24 #134
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_88398386
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 13:07 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ok en wie voert die seksuele escapades dan meestal uit, jij of hij?
Ohja, dat maakt natuurlijk ook uit he. Als ik het meer doe dan ben ik het zoveelste kutwijf en bevestig ik jullie beeld en als hij het doet ben ik het zoveelste afhankelijke, sneue mokkel en bevestig ik jullie beeld :')
Vooralsnog trouwens alleen samen, wat zegt dat dan weer?
pi_88398401
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 13:07 schreef Maria2.0 het volgende:

[..]

Wat een verbitterd kutleven moet jij hebben zeg. Je moet echt aan je zelfvertrouwen werken en je externe attributie eens ietwat veranderen :')
Komt wel goed schatje!
Ik lach me suf hier _O-

*hap hap*
  zaterdag 6 november 2010 @ 13:10:48 #136
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_88398429
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 13:09 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik lach me suf hier _O-

*hap hap*
Een reactie is zo getypt hoor, ik vind het wel een geinige discussie :D
pi_88398503
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 13:10 schreef Maria2.0 het volgende:

[..]

Een reactie is zo getypt hoor, ik vind het wel een geinige discussie :D
Ik ook :D

Ok, op mijn reacties past wel enig nuances, maar ik vond het heerlijk om af en toe zwart/wit door de bocht te gaan, en wie er op reageert.

Lang leve teh internetz *O*
pi_88398516
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 13:09 schreef Maria2.0 het volgende:

[..]

Ohja, dat maakt natuurlijk ook uit he. Als ik het meer doe dan ben ik het zoveelste kutwijf en bevestig ik jullie beeld en als hij het doet ben ik het zoveelste afhankelijke, sneue mokkel en bevestig ik jullie beeld :')
Vooralsnog trouwens alleen samen, wat zegt dat dan weer?
Dat zijn je eigen woorden :o
UITGESCHREVEN
pi_88398536
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 november 2010 19:28 schreef Seven. het volgende:
Ik ben tevreden met weinig. Als het gaat om mannen:

Een vent die ik 100% kan vertrouwen (niet vreemdgaan, beloftes nakomen en er zijn voor mij).
Een vent waarmee ik kan lachen.
Een vent met wie ik op één golflengte zit.
Een leuke vent om te zien.
Een vent die fluitend naar zijn werk gaat (vuilnisman geen bezwaar).

Als dat bovenste niet klopt, dan kan ik wel eens een zeikwijf zijn. Dan probeer ik er maanden iets aan te doen, aangeven wat ik niet fijn vind etc. Werkt dat niet, dan kom ik tot de conclusie dat dingen niet gaan veranderen en dus exit.
Een van de betere posts, bij de meeste vrouwen sijpelt er zo links en rechts wat financiele argumenten doorheen.

Niet dat het een grote verrassing is, maar toch. Liefde heeft niets met materiaal te maken, maar met spiritualiteit, gevoel etc. Geld bestaat niet eens.
  zaterdag 6 november 2010 @ 13:15:15 #140
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_88398554
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 13:13 schreef picardmike het volgende:

[..]

Dat zijn je eigen woorden :o
:D
pi_88398573
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 13:14 schreef Orchestra. het volgende:

[..]

Een van de betere posts, bij de meeste vrouwen sijpelt er zo links en rechts wat financiele argumenten doorheen.

Niet dat het een grote verrassing is, maar toch. Liefde heeft niets met materiaal te maken, maar met spiritualiteit, gevoel etc. Geld bestaat niet eens.
Kuch *bullshit* kuch, kuch
pi_88398642
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 13:15 schreef Maria2.0 het volgende:

[..]

:D
Vind het toch wel iets zeggen over jullie niveau van communicatie. :7
UITGESCHREVEN
  zaterdag 6 november 2010 @ 13:21:49 #143
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_88398714
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 13:18 schreef picardmike het volgende:

[..]

Vind het toch wel iets zeggen over jullie niveau van communicatie. :7
Nou, vertel eens. Ik ben een en al oor O+
pi_88398740
  zaterdag 6 november 2010 @ 13:24:07 #145
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_88398758
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 13:23 schreef FireFox1 het volgende:
[ afbeelding ]
_O- _O- Ik ga nog altijd volledig stuk als ik dat gifje zie :D
pi_88398780
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 13:24 schreef Maria2.0 het volgende:

[..]

_O- _O- Ik ga nog altijd volledig stuk als ik dat gifje zie :D
Niet van onderwerp veranderen!

Pfff vrouwen :N
  zaterdag 6 november 2010 @ 13:27:25 #147
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_88398831
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 13:25 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Niet van onderwerp veranderen!

Pfff vrouwen :N
Ik zit nog te wachten op de analyse van Mike over mijn communicatievormen ;(
pi_88398853