Maar dat geloof je niet echt, toch?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wacht maar tot een balletje met een Audi R8 voor je deur staat, en je gouden bergen belooft. Mijn benieuwen of je dan nog steeds geloofd in ware liefde
Jawelquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:25 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Maar dat geloof je niet echt, toch?
Dus jij gelooft ook dat jouw vriendin er vandoor gaat als een of andere bral haar de wereld belooft?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
JawelMijn vertrouwen in het andere geslacht is niet zo heel groot
Ja dat is net toegegeven door iemand, maar dan moet diegene het ook wel waar maken natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:30 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Dus jij gelooft ook dat jouw vriendin er vandoor gaat als een of andere bral haar de wereld belooft?
Ik houd er altijd rekening meequote:Op vrijdag 5 november 2010 23:30 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Dus jij gelooft ook dat jouw vriendin er vandoor gaat als een of andere bral haar de wereld belooft?
Sterkte ermeequote:Op vrijdag 5 november 2010 23:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik houd er altijd rekening mee
Stukje zelfbescherming heet zoiets.
Ik ben al enkele jaren gelukkig getrouwd. En zo'n lijst vind ik het niet eigenlijk. Ik krijg het allemaal en het kost geen enkele moeite.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat is een hele lijst![]()
Ben je vrijgezel als ik vragen mag?
Dan ben je gewoon bovengemiddeld lekkerquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:42 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Ik ben al enkele jaren gelukkig getrouwd. En zo'n lijst vind ik het niet eigenlijk. Ik krijg het allemaal en het kost geen enkele moeite.
Ja als jullie eenmaal een man hebben dan is het allemaal zo lekker maar dat kan in 2mnd helemaal omslaan. Nemen met een korreltje zout dus. Want een vrouw die altijd afhankelijk is geweest en haar eigen mening heeft onderdrukt zegt precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:42 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Ik ben al enkele jaren gelukkig getrouwd. En zo'n lijst vind ik het niet eigenlijk. Ik krijg het allemaal en het kost geen enkele moeite.
Volgens mij hebben we dezelfde gedachtegang over vrouwenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:57 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja als jullie eenmaal een man hebben dan is het allemaal zo lekker maar dat kan in 2mnd helemaal omslaan. Nemen met een korreltje zout dus. Want een vrouw die altijd afhankelijk is geweest en haar eigen mening heeft onderdrukt zegt precies hetzelfde.
Kom kom, we zijn de kwaadste nog niet. Jullie kan allebei een knuffel krijgenquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we dezelfde gedachtegang over vrouwen
Een knuffel gaat niet helpenquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:36 schreef Musyn het volgende:
[..]
Kom kom, we zijn de kwaadste nog niet. Jullie kan allebei een knuffel krijgen
Geef ze een vinger en ze willen een hele armquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een knuffel gaat niet helpenSex wel
Is hij rijk of good looking?quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:57 schreef Musyn het volgende:
[..]
Geef ze een vinger en ze willen een hele armVan mij kan je enkel een knuffel verwachten, sex is gereserveerd voor m'n vriend
Ah, papa issues dusquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:04 schreef Musyn het volgende:
[..]
Even onozel als ik (en ik vind hem aantrekkelijk ja, desonanks dat die 12 jaar ouder is :3)
Hahaha, kan goed zijn, ik sta er zelf niet bij stilquote:
Niks hoeft, alles magquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:07 schreef Musyn het volgende:
[..]
Hahaha, kan goed zijn, ik sta er zelf niet bij stilMaakt ook niet uit, ik heb na 5 jaar nog steeds geen behoefte om te kijken of het gras bij de buurman groener is
Zo is het! Nou, als ik een leuke buurvrouw had daarentegen... maar daar zou die zelf niets op tegen hebbenquote:
Oh god, een vrouw met bi-nieuwsgierigheid... Ik gok dat je tussen de 20-25 bent en met minder dan 5 mannen naar bed bent geweest.quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:14 schreef Musyn het volgende:
[..]
Zo is het! Nou, als ik een leuke buurvrouw had daarentegen... maar daar zou die zelf niets op tegen hebben
Mooie gok! o.o Was het leuk?quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oh god, een vrouw met bi-nieuwsgierigheid... Ik gok dat je tussen de 20-25 bent en met minder dan 5 mannen naar bed bent geweest.
Been there, done that
Was geen gok, enkel levenservaringquote:
Ik zal de wijze raad onthouden, bedanktquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Was geen gok, enkel levenservaring
Geloof me, na zoiets gaat het bergafwaarts met je relatie. Ja, het was de meeste keren best leuk, maar als ik het kon terugdraaien had ik het niet gedaan
Ik denk eerder een gebrek aan zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik houd er altijd rekening mee
Stukje zelfbescherming heet zoiets.
Ik voel me door geen enkele vrouw bedreigd, ik heb alleen een hekel aan grootspraak. Zeker in dusdanig belabberde bewoordingenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:32 schreef Paracetemol het volgende:
Als ik genoeg bezigheden, passies e.d. wat leidt tot een goed gevoel over mezelf, is en man een leuke aanvulling; iets wat het leven extra kleurt en het gewoon zin geeft. Als hij ondanks mijn zelfstandigheid in het leven mijn uitdaging worden met name een toegevoegde ware heeft aan mijn leven dan is hij waarschijnlijk de ware.
Zo'n man heeft principes; laat zich niet over zich heen lopen, heeft een eigen leven buiten mij om, waardoor hij mij indirect pusht om onafhankelijk te blijven, maar blijf innoveren.
Innovatie (zelfontwikkeling) maakt mij als persoon gelukkig=iets wat ik individueel graag doe en moet doen.. Als een man daar een toegevoegde waarde aan kan brengen, met name mij blijf uitdagen door ook zo te zijn, is hij gewoon ge-wel-dig. Zo hoeft hij niet meer te doen dan er gewoon zijn.
Maaaaaaaaaaaaaaaar... Als ik levenloos ben en hij het enige is wat mij entertaint, dan maak ik hem verantwoordelijk voor mijn geluk in het leven. Alles wat ik zelf moet doen, hoort hij dan te doen. Van mijn gevoel tot eigenwaarde tot het genieten van kleine dingen.
En dat type meisje dat jij beschrijf in je topic is de laatste... Vermijd die gewoon en zoek iemand die sterk in haar schoenen staat en niet afhankelijk is van jouw goedkeuring. Zo'n vrouw hoef je niet al teveel te geven om gelukkig te maken. Die vermaakt zich hoe dan ook. TENZIJ dat je weer onzeker maakt!
Mannen voelen zich zwaar belast door onzekere vrouwen, maar voelen zich bedreigd door de sterkere
Onzin, dan kom je echt te weinig toffe vrouwen tegen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:41 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem met vrouwen de passies die jullie verzinnen jatten jullie van mannen, de status om die te vergaren ook. Later als die man weer ingeruild is voor een andere lijkt het net of jullie het zelf hebben gedaan. Dus toch parasieten.
En dat komt omdat een man voor jullie alleen een toevoeging is van jullie eigen capiciteiten, maar er nooit een vrouw is die uit altruisme capiciteiten wil overbrengen aan iemand ie ze niet bezit. Zo blijven mannen overbengers van kennis maarr vrouwen alleen maar parasieten.
Maar dat "better" dat doet het hem. Geld is een verworvenheid, maar als het aan een saaie sukkel kleeft, dan zijn er nog steeds legio vrouwen die er voor bedanken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:39 schreef FireFox1 het volgende:
BBD
Bigger, better deal. Dat maakt vrouwen gelukkig, en wij als mannen nerveus
Overdreven. Bange mannen worden er bang van. Miljoenen gewone mannen hebben de tijd van hun leven.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vrouwen hebben de machtigste wapen ter wereld in handen: Sex
"gewone" mannen hebben het niet voor het uitkiezen. Vrouwen wel. Zelfs lelijke vrouwen komen aan sex.
Waarom denk je dat Moslim mannen zo krampachtig vasthouden aan het onderdrukken van hun vrouwen? Die hebben sex nog in eigen handen, wij in het westen niet.
Mwah. Legio vrouwen zoeken ook emotionele genoegdoening hoor.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Exact.
De man heeft geld als macht, de vrouw sex.
Whahaha, moet ik daar echt serieus op ingaan? We wisten van elkaar wat we niet wilden voor we een relatie kregen. Ik zeg niet dat het altijd feest is maar we zijn nog steeds goede praters samen, leuk in bed samen, gelukkig samen en gunnen elkaar de vrijheid om eventuele seksuele escapades ook met anderen te ervaren. Daar praten we dan achteraf ook weer over. Works for us en zo zie je dat ik dus mijn hele lijstje vervuld zie.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:57 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja als jullie eenmaal een man hebben dan is het allemaal zo lekker maar dat kan in 2mnd helemaal omslaan. Nemen met een korreltje zout dus. Want een vrouw die altijd afhankelijk is geweest en haar eigen mening heeft onderdrukt zegt precies hetzelfde.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:50 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Whahaha, moet ik daar echt serieus op ingaan? We wisten van elkaar wat we niet wilden voor we een relatie kregen. Ik zeg niet dat het altijd feest is maar we zijn nog steeds goede praters samen, leuk in bed samen, gelukkig samen en gunnen elkaar de vrijheid om eventuele seksuele escapades ook met anderen te ervaren. Daar praten we dan achteraf ook weer over. Works for us en zo zie je dat ik dus mijn hele lijstje vervuld zie.
Het zit je niet mee, hè.quote:
Ok en wie voert die seksuele escapades dan meestal uit, jij of hij?quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:50 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Whahaha, moet ik daar echt serieus op ingaan? We wisten van elkaar wat we niet wilden voor we een relatie kregen. Ik zeg niet dat het altijd feest is maar we zijn nog steeds goede praters samen, leuk in bed samen, gelukkig samen en gunnen elkaar de vrijheid om eventuele seksuele escapades ook met anderen te ervaren. Daar praten we dan achteraf ook weer over. Works for us en zo zie je dat ik dus mijn hele lijstje vervuld zie.
Wat een verbitterd kutleven moet jij hebben zeg. Je moet echt aan je zelfvertrouwen werken en je externe attributie eens ietwat veranderenquote:
Ohja, dat maakt natuurlijk ook uit he. Als ik het meer doe dan ben ik het zoveelste kutwijf en bevestig ik jullie beeld en als hij het doet ben ik het zoveelste afhankelijke, sneue mokkel en bevestig ik jullie beeldquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:07 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ok en wie voert die seksuele escapades dan meestal uit, jij of hij?
Ik lach me suf hierquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:07 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Wat een verbitterd kutleven moet jij hebben zeg. Je moet echt aan je zelfvertrouwen werken en je externe attributie eens ietwat veranderen![]()
Komt wel goed schatje!
Een reactie is zo getypt hoor, ik vind het wel een geinige discussiequote:
Ik ookquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:10 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Een reactie is zo getypt hoor, ik vind het wel een geinige discussie
Dat zijn je eigen woordenquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:09 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Ohja, dat maakt natuurlijk ook uit he. Als ik het meer doe dan ben ik het zoveelste kutwijf en bevestig ik jullie beeld en als hij het doet ben ik het zoveelste afhankelijke, sneue mokkel en bevestig ik jullie beeld![]()
Vooralsnog trouwens alleen samen, wat zegt dat dan weer?
Een van de betere posts, bij de meeste vrouwen sijpelt er zo links en rechts wat financiele argumenten doorheen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:28 schreef Seven. het volgende:
Ik ben tevreden met weinig. Als het gaat om mannen:
Een vent die ik 100% kan vertrouwen (niet vreemdgaan, beloftes nakomen en er zijn voor mij).
Een vent waarmee ik kan lachen.
Een vent met wie ik op één golflengte zit.
Een leuke vent om te zien.
Een vent die fluitend naar zijn werk gaat (vuilnisman geen bezwaar).
Als dat bovenste niet klopt, dan kan ik wel eens een zeikwijf zijn. Dan probeer ik er maanden iets aan te doen, aangeven wat ik niet fijn vind etc. Werkt dat niet, dan kom ik tot de conclusie dat dingen niet gaan veranderen en dus exit.
Kuch *bullshit* kuch, kuchquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:14 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Een van de betere posts, bij de meeste vrouwen sijpelt er zo links en rechts wat financiele argumenten doorheen.
Niet dat het een grote verrassing is, maar toch. Liefde heeft niets met materiaal te maken, maar met spiritualiteit, gevoel etc. Geld bestaat niet eens.
Nou, vertel eens. Ik ben een en al oorquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:18 schreef picardmike het volgende:
[..]
Vind het toch wel iets zeggen over jullie niveau van communicatie.
Niet van onderwerp veranderen!quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:24 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga nog altijd volledig stuk als ik dat gifje zie
Ik zit nog te wachten op de analyse van Mike over mijn communicatievormenquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet van onderwerp veranderen!
Pfff vrouwen
Ken je de uitdrukking waar het hart vol van is daar loopt de mond van overquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:21 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Nou, vertel eens. Ik ben een en al oor
Ja die ken ikquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:29 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ken je de uitdrukking waar het hart vol van is daar loopt de mond van over
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |