Maar dat geloof je niet echt, toch?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wacht maar tot een balletje met een Audi R8 voor je deur staat, en je gouden bergen belooft. Mijn benieuwen of je dan nog steeds geloofd in ware liefde
Jawelquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:25 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Maar dat geloof je niet echt, toch?
Dus jij gelooft ook dat jouw vriendin er vandoor gaat als een of andere bral haar de wereld belooft?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
JawelMijn vertrouwen in het andere geslacht is niet zo heel groot
Ja dat is net toegegeven door iemand, maar dan moet diegene het ook wel waar maken natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:30 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Dus jij gelooft ook dat jouw vriendin er vandoor gaat als een of andere bral haar de wereld belooft?
Ik houd er altijd rekening meequote:Op vrijdag 5 november 2010 23:30 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Dus jij gelooft ook dat jouw vriendin er vandoor gaat als een of andere bral haar de wereld belooft?
Sterkte ermeequote:Op vrijdag 5 november 2010 23:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik houd er altijd rekening mee
Stukje zelfbescherming heet zoiets.
Ik ben al enkele jaren gelukkig getrouwd. En zo'n lijst vind ik het niet eigenlijk. Ik krijg het allemaal en het kost geen enkele moeite.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat is een hele lijst![]()
Ben je vrijgezel als ik vragen mag?
Dan ben je gewoon bovengemiddeld lekkerquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:42 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Ik ben al enkele jaren gelukkig getrouwd. En zo'n lijst vind ik het niet eigenlijk. Ik krijg het allemaal en het kost geen enkele moeite.
Ja als jullie eenmaal een man hebben dan is het allemaal zo lekker maar dat kan in 2mnd helemaal omslaan. Nemen met een korreltje zout dus. Want een vrouw die altijd afhankelijk is geweest en haar eigen mening heeft onderdrukt zegt precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:42 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Ik ben al enkele jaren gelukkig getrouwd. En zo'n lijst vind ik het niet eigenlijk. Ik krijg het allemaal en het kost geen enkele moeite.
Volgens mij hebben we dezelfde gedachtegang over vrouwenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:57 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja als jullie eenmaal een man hebben dan is het allemaal zo lekker maar dat kan in 2mnd helemaal omslaan. Nemen met een korreltje zout dus. Want een vrouw die altijd afhankelijk is geweest en haar eigen mening heeft onderdrukt zegt precies hetzelfde.
Kom kom, we zijn de kwaadste nog niet. Jullie kan allebei een knuffel krijgenquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we dezelfde gedachtegang over vrouwen
Een knuffel gaat niet helpenquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:36 schreef Musyn het volgende:
[..]
Kom kom, we zijn de kwaadste nog niet. Jullie kan allebei een knuffel krijgen
Geef ze een vinger en ze willen een hele armquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een knuffel gaat niet helpenSex wel
Is hij rijk of good looking?quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:57 schreef Musyn het volgende:
[..]
Geef ze een vinger en ze willen een hele armVan mij kan je enkel een knuffel verwachten, sex is gereserveerd voor m'n vriend
Ah, papa issues dusquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:04 schreef Musyn het volgende:
[..]
Even onozel als ik (en ik vind hem aantrekkelijk ja, desonanks dat die 12 jaar ouder is :3)
Hahaha, kan goed zijn, ik sta er zelf niet bij stilquote:
Niks hoeft, alles magquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:07 schreef Musyn het volgende:
[..]
Hahaha, kan goed zijn, ik sta er zelf niet bij stilMaakt ook niet uit, ik heb na 5 jaar nog steeds geen behoefte om te kijken of het gras bij de buurman groener is
Zo is het! Nou, als ik een leuke buurvrouw had daarentegen... maar daar zou die zelf niets op tegen hebbenquote:
Oh god, een vrouw met bi-nieuwsgierigheid... Ik gok dat je tussen de 20-25 bent en met minder dan 5 mannen naar bed bent geweest.quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:14 schreef Musyn het volgende:
[..]
Zo is het! Nou, als ik een leuke buurvrouw had daarentegen... maar daar zou die zelf niets op tegen hebben
Mooie gok! o.o Was het leuk?quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oh god, een vrouw met bi-nieuwsgierigheid... Ik gok dat je tussen de 20-25 bent en met minder dan 5 mannen naar bed bent geweest.
Been there, done that
Was geen gok, enkel levenservaringquote:
Ik zal de wijze raad onthouden, bedanktquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Was geen gok, enkel levenservaring
Geloof me, na zoiets gaat het bergafwaarts met je relatie. Ja, het was de meeste keren best leuk, maar als ik het kon terugdraaien had ik het niet gedaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |