Ja, alles is nu klaar. Alleen de kleine ontbreekt nogquote:Op zaterdag 6 november 2010 07:45 schreef mrien het volgende:
Lief shirley!
Maakt het weer wat echter he
Heb je verder alles al klaar?
Ik had een pak van 32 rollen gekochtquote:Op zondag 7 november 2010 11:20 schreef Claudia_x het volgende:
Dat van wc-papier met roze bloemetjes erop is té herkenbaar.We zijn meteen overgestapt op wc-papier met een blauw motiefje.
Ben je toch zo doorheen als je zwanger bent.quote:Op zondag 7 november 2010 11:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik had een pak van 32 rollen gekocht
opvallend snel ja die keerquote:Op zondag 7 november 2010 11:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ben je toch zo doorheen als je zwanger bent.
Ik heb nog een pak met oranje puppiesquote:Op zondag 7 november 2010 11:20 schreef Claudia_x het volgende:
Dat van wc-papier met roze bloemetjes erop is té herkenbaar.We zijn meteen overgestapt op wc-papier met een blauw motiefje.
Verstandigquote:Op zondag 7 november 2010 11:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik heb nog een pak met oranje puppies
ook maar even wegleggen dan.
Dat heb ik dus gehad. Die wc papier. En elke keer weer een hart aanval. En elke weer een opluchting want het was dat klote hondjequote:Op zondag 7 november 2010 11:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik heb nog een pak met oranje puppies
ook maar even wegleggen dan.
Totale herkenning!quote:Op zondag 7 november 2010 11:07 schreef huuphuup het volgende:
TAP wat vervelend. Kan me voorstellen dat je je lens schrikt! Zoals je zelf al aangeeft komt het wsl daarvan maar toch, maakt de schrik niet minder.
Laiveneertiekje, ik ken het
bij Amélie zat ik geloof ik aan de 30 testen ofzo die ik deed en dan waren de kwaaltjes niet eens 'weg' ofzode onzekerheid van de eerste weken vond ik killing. Echt heel naar. Dat broekloeren iedere keer om te zien of je niet toevallig bloed ziet, je rot schrikken want AAARGH roze op het wcpapier!
en er dan achter komen dat je wcpapier hebt met roze bloem-gevallen erop
Jezelf in je borsten poken om te zien of ze nog pijn doen, aan de koffiepot ruiken om te zien of ie nog stinkt.
Been there, done that, twee keer inmiddels.
T is zo rot want je kunt weinig meer doen dan afwachten tot de echo's en tot de eerste periode voorbij is. My advice, maak het jezelf lekker druk qua agenda. Zoek afleiding, plan afspraken dat soort dingen. Ik leefde echt van mini-afspraak naar mini-afspraak en toen ineens was die eerste periode voorbij.
Komt goed
Je klinkt ook gelukkig!quote:Op zondag 7 november 2010 12:14 schreef twentemeisje het volgende:
En dat voor mij, die na de miskraam zo bang was om nooit meer te kunnen genieten van zwanger zijn. Ik ben echt zielsgelukkig!
[ afbeelding ]
Die dagen heb ik er nog steeds tussen zitten. Het is nou eenmaal hoe het is en je kunt je gevoel niet veranderen. Je dag in dag uit rot voelen is gewoon slopend. Niet te hard zijn voor jezelf.quote:Op zondag 7 november 2010 15:03 schreef zfs het volgende:
Gefeliciteerd Suzanna en fam met Tessa,
@laveneertiekje we mogen op dezelfde dag naar de Vk ik heb dan mijn 1e afspraak en snap je gevoel wel. En ik snak echt naar een goede dag. Ik voel mij best wel schuldig dat ik af en toe denk van mij hoeft dit allemaal niet meer. Ik ben aan het eind van de dag compleet uitgeput.
@tap dat is idd schrikken maar waarschijnlijk idd een adertje.
Ik heb me in t begin ook moe gevoeld, echt heul erg moe. Nu met ruim 10 weken gaat het sinds ruim een week weer de goede kant op, gisteravond zelfs op een feestje gebleven tot half twaalf, dat was een paar weken terug ondenkbaar. Ik ben benieuwd hoe het de komende tijd zal gaan.quote:Op zondag 7 november 2010 15:03 schreef zfs het volgende:
Gefeliciteerd Suzanna en fam met Tessa,
@laveneertiekje we mogen op dezelfde dag naar de Vk ik heb dan mijn 1e afspraak en snap je gevoel wel. En ik snak echt naar een goede dag. Ik voel mij best wel schuldig dat ik af en toe denk van mij hoeft dit allemaal niet meer. Ik ben aan het eind van de dag compleet uitgeput.
@tap dat is idd schrikken maar waarschijnlijk idd een adertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |