Ik hoorde vanmorgen:quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:06 schreef Fallen het volgende:
Dames en heren, u bevind zich in de stoptrein naar Amsterdam Centraal, ons eerst volgende station is GAM CS. Herhaling, u bevind zich in de stoptrein naar Amsterdam, maar nu eerst GAM CS.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:06 schreef Fallen het volgende:
Dames en heren, u bevind zich in de stoptrein naar Amsterdam Centraal, ons eerst volgende station is GAM CS. Herhaling, u bevind zich in de stoptrein naar Amsterdam, maar nu eerst GAM CS.
Doe het niet Tain! Snuiven enkel omdat je internetverbinding eruit ligt is niet de oplossing!quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:06 schreef Tain het volgende:
Internet storing op het werk
Gelukkig heb ik een backuplijntje
Haha, wat moeten we ook zonder Drankiiquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:18 schreef Rossdale het volgende:
Ik had het niet eens door dat ik het vorige topic gesloten had, totdat ik een SMS van Frankii kreeg
Verhuizen naar een ander forumquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, wat moeten we ook zonder Drankii
Man, daar gebeurt pas geen kut!quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Verhuizen naar een ander forumMaar dat mag ik niet zeggen, dus doe ik dat ook niet [ afbeelding ]
olahquote:
kutscenesquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Verhuizen naar een ander forumMaar dat mag ik niet zeggen, dus doe ik dat ook niet [ afbeelding ]
Geen pics, geen videos, wel mn haar een beetje in de war!quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:55 schreef Tain het volgende:
Nu we het toch over kutscenes hebben: waar blijven de pics en videos, Spanky?
Was je lunch lekker?quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:06 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Geen pics, geen videos, wel mn haar een beetje in de war!
Ja man, Spongebob Tosti's!quote:
Klinkt wel smakelijk.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:58 schreef Fallen het volgende:
Ook zin in tosti's...![]()
Maar houd het toch maar bij banaan en een bak yoghurt met honing.
Bij forumvoorkeuren en dan overig.quote:
bitch ass, wat heb je gegeten?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:06 schreef Poit het volgende:
Daaaamn, wat heb ik een goede lunch gehad
Ik vind FB best leuk hoor, maar ik ga echt niet al die topics in m'n likes zettenquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:11 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
ik heb zelfs een Facebook-like button in mijn favorieten staan
nee, je hoeft toch ook niet elke keer op dat knopje te drukken?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vind FB best leuk hoor, maar ik ga echt niet al die topics in m'n likes zetten.
Niet? Oh.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:17 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
nee, je hoeft toch ook niet elke keer op dat knopje te drukken?
ook zo'n last van dwangmatig klikken?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niet? Oh.. Ik zag de bui al hangen. Nouja, het staat al uit.
Club Sandwich met Zalm. Was echt hemels.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:11 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
bitch ass, wat heb je gegeten?
Het klonk heerlijk. Tot de chips. Waarom chipsquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:24 schreef Poit het volgende:
Club Sandwich met Zalm. Was echt hemels.
Lekker 3 plakjes licht geroosterd brood met daartussen zalm, sla, ei en komkommer, allen op elkaar gestapeld.
En dat allemaal op een bedje van naturel chips
Dat boeit toch ook niet zoveel?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:36 schreef Kuukske het volgende:
Nouja, het haalt het gezonde er een beetje af.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Lekker 3 plakjes licht geroosterd brood met daartussen zalm, sla, ei en komkommer, allen op elkaar gestapeld.
Nog leuke plannen?quote:
Het zal voornamelijk chillen en bier drinken wordenquote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Bierquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:56 schreef PierreTT het volgende:
Het zal voornamelijk chillen en bier drinken wordenDat zat er deze week even niet in met een ellendig lange lijst opdrachten die ingeleverd moest worden
Mét Jenga.quote:
Jenga ownt de pan uit!quote:
Fucking hell wat heb jij een interessant levenquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:18 schreef Nebo het volgende:
Ik heb het gefacebookt én getwitterd maar ik ga het hier nog een keer zeggen: maak ik net een zakje Skittles open, zitten er helemaal geen groene en blauw in... SCORE!!!
Hoogtepunt van mijn middag
Afgezien daarvan. Wat is het probleem van blauwe en groene skittles precies?quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:27 schreef Poit het volgende:
Fucking hell wat heb jij een interessant leven
Ik heb mezelf opgesloten in mijn kamer met een samenvatting van 185 bladzijden (ja, dat is de samenvatting), wat wil jequote:Op vrijdag 5 november 2010 15:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Fucking hell wat heb jij een interessant leven
Morgen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:32 schreef Nebo het volgende:
Trouwens, waren er een tijdje geleden niet plannen voor een SC-meet? Ritse, jaag jij je ouders weer eens weg
Ik, Nebo, en Ritse zijn sowieso in Tilburg te vinden ja.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Komen jullie morgen trouwens nog langs Tilburg?
Thanksquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:49 schreef Gamer_V het volgende:
'sup.
Pro-tip: niet op je werk op een trage pc langs de OP scrollen.
Skittles?quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:49 schreef SpankmasterC het volgende:
Damn ik heb zin in snoep, politieke filosofie komt mn neus uit!
Kutte is dat al die dingen daar traag zijnquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:49 schreef Gamer_V het volgende:
'sup.
Pro-tip: niet op je werk op een trage pc langs de OP scrollen.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:49 schreef SpankmasterC het volgende:
Damn ik heb zin in politieke filosofie, snoep komt mn neus uit!
Twee van de drie studentenlaptops doen het nu ook helemaal niet meerquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:50 schreef Frankii het volgende:
[..]
Kutte is dat al die dingen daar traag zijn
Al helemaal als je tele werkt.
Hoe zit het nou met de groene en blauwe?quote:
Klopt jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:52 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Twee van de drie studentenlaptops doen het nu ook helemaal niet meer
Die zijn vies!quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hoe zit het nou met de groene en blauwe?
Waarom? Geel en oranje zijn juist smerig.quote:
Je bent een rare jongeman, tioP!quote:
Waarom zijn geel en oranje smerig? Groen en blauw smaken gewoon niet lekker. De andere kleuren hebben op zijn minst een suggestieve fruitsmaak (die enkel in je hoofd zit en absoluut niet lijkt op de smaak van het fruit zelf). Genoeg over Skittles nuquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Waarom? Geel en oranje zijn juist smerig.
Al is het een eeuwigheid geleden dat ik die dingen op heb. Ik krijg spontaan zin zin skittles.
Die arme stumpers vervroegd in de steek gelaten?quote:
Als ik welkom ben, dan kom ik ook wel even koekeloeren denk ikquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:46 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik, Nebo, en Ritse zijn sowieso in Tilburg te vinden ja.
Uiteraard ben je welkomquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als ik welkom ben, dan kom ik ook wel even koekeloeren denk ik
Ik weet alleen niet of Ritse mij nog lief vindt, want hij negeert me volgens mij
M&M's zijn lekkerdere ronde gekleurde snoepjes, ja.quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
lekkerdere ronde gekleurde snoepjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
Laat even weten waar je bent, ik ben morgen toch in de stad, ik kom wel even hoi zeggenquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als ik welkom ben, dan kom ik ook wel even koekeloeren denk ik
Ik weet alleen niet of Ritse mij nog lief vindt, want hij negeert me volgens mij
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:19 schreef Pettigrew81 het volgende:
![]()
Had ik al gezegd waar ik werkteEh? Nee? VertelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Je hebt mijn nummerquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Laat even weten waar je bent, ik ben morgen toch in de stad, ik kom wel even hoi zeggen
Oh maar dat komt wel goed!quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hebt mijn nummer
Ik weet niet eens hoe je er uit ziet, dus de bal ligt bij jou in dat opzicht
Ahum. Mocht 'ie nu toch de ruige rocker uit de Pij zijn, laat je het dan even weten. Dan weet ik dat ook meteenquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:23 schreef Rossdale het volgende:
Je hebt mijn nummer
Ik weet niet eens hoe je er uit ziet, dus de bal ligt bij jou in dat opzicht
Oh wat jammer!quote:
Ik ga er voor het gemak even vanuit dat je een ongelofelijk lekker wijf bentquote:
Als jij dat wilquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ga er voor het gemak even vanuit dat je een ongelofelijk lekker wijf bent
Houdt z'n alcoholconsumptie maar in de gaten. Voor je et weet ziet 'ie je er nog voor aan ook.quote:
Aangerand worden door Rossdale, ik ga passenquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Houdt z'n alcoholconsumptie maar in de gaten. Voor je et weet ziet 'ie je er nog voor aan ook.
Mijne ook nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:34 schreef Rossdale het volgende:
Ik ook, gaat mijn vriendin niet leuk vinden schat ik zo
Nice, sexy lesboquote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Aangerand worden door Rossdale, ik kom ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |