Ik had geen bevestiging van mijn vorige post nodig, maar toch bedankt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom flikker jij gewoon niet keer op dat domme gelulZolang je zelf dat blonde kankergezwel aan zn reet blijft likken, heb jij geen recht van spreken.
Eindelijk een goed punt. De zelfredzaamheid van de burger zouden ze meer moeten stimuleren.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:06 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ik heb bij de PvdA nooit echt het idee gehad dat ze streven naar zelfredzame burgers in hun doelgroep. Het lijkt wel alsof ze garen spinnen bij het feit dat hun electoraat in een van de staat afhankelijke positie zit én blijft. Een beroep op eigen initiatief en verantwoordelijkheid, ondernemingszin enzo wordt er zelden gedaan.
Zijn je argumenten weer eens op?quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom flikker jij gewoon niet keer op dat domme gelulZolang je zelf dat blonde kankergezwel aan zn reet blijft likken, heb jij geen recht van spreken.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het beeld dat ik van de PvdA heb, is een partij die met halve standpunten smijt om maar zoveel mogelijk kritiek te kunnen pareren. Het ontbreekt inderdaad volledig aan visie.
Het was ook allemaal veel simpeler in de jaren 60, in een monocultuur met een autochtone arbeidersklasse die nog genoeg ruimte bood voor emancipatie en verdere ontwikkeling, en waar je nog tegen religie aan mocht schoppen om je doelen te bereiken. Dat laatste is dus een heikel punt geworden in de nieuwe context met een grote islamitische arbeidersklasse. En dààr hebben ze bij de PvdA dus geen antwoorden op.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het beeld dat ik van de PvdA heb, is een partij die met halve standpunten smijt om maar zoveel mogelijk kritiek te kunnen pareren. Het ontbreekt inderdaad volledig aan visie.
Argumenten zijn voor de grachtengordel elitequote:Op vrijdag 5 november 2010 15:16 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Zijn je argumenten weer eens op?
niet altijd, maar bijna wel, althans hoe 'hoger' je komtquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:20 schreef gtotep het volgende:
corrupt en pvda in 1 zin is dat niet dubbelop
Die Aleid Wolfsen van Utrecht heeft het dus van geen vreemde..quote:'Bos vroeg om ontslag kritische Volkskrant-columnist'
vrijdag 5 november 2010 14:12
Oud-PvdA-minister Wouter Bos heeft in 2007 aan de hoofdredacteur van de Volkskrant gevraagd om columnist Bert Wagendorp te ontslaan, omdat hij te kritisch over de PvdA zou schrijven.
Bos zag de Volkskrant-columnist liever vertrekken Bos zag de Volkskrant-columnist liever vertrekken
Dat zegt Wagendorp in een interview met Frenk van der Linden voor het AVRO-radioprogramma Kunststof.
Stemmen
De PvdA'er zou na een kritische column van Wagendorp de telefoon hebben gepakt: 'Pieter Broertjes, deze beste man kost mij zetels, d'r uit,' zou Bos hebben gezegd tegen Broertjes, reciteert Wagendorp.
Bos was op dat moment vicepremier, partijleider van de PvdA en minister van Financiën. Volgens de columnist stuurde hij wel af en toe mailtjes als hij een column wel kon waarderen.
Broertjes heeft geen gehoor gegeven aan de opdracht, Wagendorp werkt nog steeds voor de krant die inmiddels geleid door Phillipe Remarque.
Scheer je weg abjecte kloon!quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:31 schreef corruptieeruptie het volgende:
pvda zal slinken en slinken.
dankzij internet en media word de beerput helemaal geopend.
gelukkig is dit een europese ontwikkeling en overal zie je rechts macht winnen.
denk dat over 10 jaar de samenleving wel gezuiverd zal zijn van de kankergezwellen
Met alle grote partijen. De PvdA is niet beter of slechter dan het CDA of de VVD wat dat betreft.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:36 schreef ThaTim het volgende:
Dit is nieuws omdat? Heb je wel eens met de PvdA.
Steek je kop maar weer lekker in het zand. Of is dit de linkse takkiya?quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Met alle grote partijen. De PvdA is niet beter of slechter dan het CDA of de VVD wat dat betreft.
Is Gerd Leers van de PvdA?quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:01 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Steek je kop maar weer lekker in het zand. Of is dit de linkse takkiya?
Falen van de PvdA? Daar zijn legio voorbeelden van. Laat ik er toevallig (nou ja, toeval) vandaag weer één gelezen hebben:quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:55 schreef KoosVogels het volgende:
Ziehier het niveau van rechts. In plaats van op de proppen te komen met een doordachte analyse over het falen van de PvdA, wordt de onderbuik weer geraadpleegd.
Geen idee, misschien is hij van de vijfde colonne.quote:
Wanneer een bedrijf/lobby zwicht voor politici, of andersom uiteraard.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat wordt er eigenlijk bedoeld met "politiek corrupt"?
Dus de Volkskrant, die NIET is gezwicht (als je B.W. mag geloven)? Nee, niet van toepassing dus. Of is W.B. voor de Volkskrant gezwicht? Nee ook niet. Uhhh, hoe zit het nou met die TT???quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:45 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Wanneer een bedrijf/lobby zwicht voor politici, of andersom uiteraard.
Tis net andersom. Onze keiharde handelskracht vanuit de middeleeuwen hebben ons welvaart gebracht. Die welvaart maakte mensen mak en lui. Vanuit die verveling zijn die nutteloze clubs ontstaan zoals de PVDA die nog meer idealen voor ogen hadden dan het land nodig had.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:39 schreef hessels het volgende:
Aan de andere kant hebben landen met een lange traditie van Sociaal Democraten in de regering (Zweden, Nederland, Duitsland) vaak ook een zeer hoge levenstandaard. Er zijn weinig landen die het zo goed hebben als Nederland, en dat is deels te danken aan de PvdA en het CDA.
Jij schiet door. Kinderarbeid ben ik geen voorstander van.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:56 schreef Wijze_appel het volgende:
Tis net andersom. Onze keiharde handelskracht vanuit de middeleeuwen hebben ons welvaart gebracht. Die welvaart maakte mensen mak en lui. Vanuit die verveling zijn die nutteloze clubs ontstaan zoals de PVDA die nog meer idealen voor ogen hadden dan het land nodig had.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |