abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88395466
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 10:46 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja, want niet-westers gedrag is per definitie middeleeuws. :')

Mijn god, wat een simpele manier van discussie voeren.
Heb je nou echt niks beters >:O
  zaterdag 6 november 2010 @ 11:17:23 #202
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_88395930
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 10:50 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik heb gewoon gelijk, kijk maar naar de huwbare leeftijd in Marokko bv. En in Iran is de huwbare leeftijd 16-18 jaar... dus wat bedoel je daarmee? En wat heeft pedofilie met huwbare leeftijd te maken. Alsof een 38 jarige reeds gehuwde bisschop niet een 5 jarige kan neuken omdat de huwbare leeftijd van een land het niet toestaat?
Blijkbaar heeft men zich in Marokko een beetje ontworsteld aan de achterlijkheid van de islam. Komt vast door de nabijheid van de Europese beschaving. Wat betreft Iran ben je zeer verkeerd geinformeerd, wat me verbaast voor een slim mannetje zoals jij - taqqiya?

En wat je eveneens wel snapt: er is een verschil tussen kwalijke dingen doen die worden afgekeurd en overigens gewoon verboden zijn, en kwalijke dingen doen die geheel in lijn zijn met de regels, en overigens ook gewoon op instemming van de goegemeente kunnen rekenen.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  zaterdag 6 november 2010 @ 11:19:14 #203
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_88395970
N.B. Bisschoppen huwen niet. Daar gaat je inburgeringstoets...
  zaterdag 6 november 2010 @ 11:21:33 #204
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88396012
quote:
6s.gif Op zaterdag 6 november 2010 10:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gelijk, kijk maar naar de huwbare leeftijd in Marokko bv. En in Iran is de huwbare leeftijd 16-18 jaar... dus wat bedoel je daarmee? En wat heeft pedofilie met huwbare leeftijd te maken. Alsof een 38 jarige reeds gehuwde bisschop niet een 5 jarige kan neuken omdat de huwbare leeftijd van een land het niet toestaat?
Dat is juist het probleem met die bisschoppen.... ze mogen niet trouwen.

Hoewel ik van een hoop geestelijken vermoed dat ze de beroepskeuze die ze gedaan hebben juist gedaan hebben omdat ze toch geen interesse in een huwelijk tussen man en vrouw hebben, maar dat is een andere discussie.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 6 november 2010 @ 11:22:28 #205
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_88396027
Maar waarom zou je ze straatterroristen noemen als je weet dat het mensen zijn die het niet kunnen laten om te doen wat er gedaan hoeft te worden om te voldoen aan hun bevredigende behoeftes?
Sisco Certified
pi_88396316
Mij lijkt het een goed idee om de ouders aan te pakken.ouders die niet meehelpen aan een oplossing de kinderbijslag afpakken voor 6 maanden bijvoorbeeld, gedragen ze zich goed krijg je het terug. Gaan ze weer in de fout weer afpakken.
Ik ben benieuwd als ze het in hun portemonnee merken of ze er wat aan gaan doen.
pi_88396391
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 11:37 schreef shomila het volgende:
Mij lijkt het een goed idee om de ouders aan te pakken.ouders die niet meehelpen aan een oplossing de kinderbijslag afpakken voor 6 maanden bijvoorbeeld, gedragen ze zich goed krijg je het terug. Gaan ze weer in de fout weer afpakken.
Ik ben benieuwd als ze het in hun portemonnee merken of ze er wat aan gaan doen.
Weet nog iets veel beters...

Maak een wet dat die allochtonentuig een medische behandeling krijgen waarbij hun huid blank wordt en hun haar blond.

Moet je zien hoe snel ze keurig met hun handen over elkaar in de klas zitten. :')
pi_88396803
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 10:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik kom regelmatig in rifdorpjes, wist niet dat ze in de middeleeuwen 3G verbindingen hadden.
De generatie die hier voor overlast zorgt is natuurlijk niet de generatie die in Marokko is geboren. :')
Het zijn die ouders die hun jongen niet opvoeden . Grotendeels omdat vanwege een of andere idiote 16e eeuwse ideologie vrouwen (en dus moeders) geen respect behoeven te krijgen van mannen .
Dat begint al op 5 jarige leeftijd . Als papa dus de hele dag in het theehuis hangt, of aan het werk is worden die kutkoters gewoon niet opgevoed . }:|
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_88396923
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 11:19 schreef Sachertorte het volgende:
Nederland is vooral een calvanistisch land. Bisschoppen spelen in Nederland gaan rol van betekenis. Denk dus niet dat die vraag terugkomt in de inburgeringstoets.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_88396947
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 11:17 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Blijkbaar heeft men zich in Marokko een beetje ontworsteld aan de achterlijkheid van de islam. Komt vast door de nabijheid van de Europese beschaving. Wat betreft Iran ben je zeer verkeerd geinformeerd, wat me verbaast voor een slim mannetje zoals jij - taqqiya?
Ik ben zeker niet verkeerd geinformeerd, Wikipedia heeft een mooi overzicht van marriable ages per land. Ten tweede heeft het niets te maken met de "nabijheid van de Europese beschaving" des te meer met de mudawana (het door de islam geinspireerde familierecht).

quote:
En wat je eveneens wel snapt: er is een verschil tussen kwalijke dingen doen die worden afgekeurd en overigens gewoon verboden zijn, en kwalijke dingen doen die geheel in lijn zijn met de regels, en overigens ook gewoon op instemming van de goegemeente kunnen rekenen.
Klopt, dat maakt mijn punt niet minder valide. Je poogt de discussie op de spits te drijven omdat je inhoudelijk toch niet op de hoogte bent van hoe het er aan toe gaat in "de Islam". Het is overigens ook frappant dat de usual suspects zodra het om tuigmarokkaantjes gaat, de Islam erbij halen. Ik heb duidelijk gemaakt dat pedofilie als onwenselijk wordt geacht en zeker niet op instemming kunnen rekenen van de "doorsnee moslim". Er is wat dat betreft dus geen enkel verschil.
Allah Al Watan Al Malik
pi_88396967
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 11:19 schreef Sachertorte het volgende:
Mijn punt is in ieder geval duidelijk. De huwbare leeftijd in een land bepaalt niet de mate van acceptatie van pedofilie, je constatering kan derhalve in de grijze kliko!
Allah Al Watan Al Malik
pi_88397074
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 12:01 schreef Stokstaart het volgende:
De generatie die hier voor overlast zorgt is natuurlijk niet de generatie die in Marokko is geboren. :')
Het zijn die ouders die hun jongen niet opvoeden . Grotendeels omdat vanwege een of andere idiote 16e eeuwse ideologie vrouwen (en dus moeders) geen respect behoeven te krijgen van mannen .
Dat begint al op 5 jarige leeftijd . Als papa dus de hele dag in het theehuis hangt, of aan het werk is worden die kutkoters gewoon niet opgevoed . }:|
Over welke 16e eeuwse ideologie heb je het in vredesnaam.
Allah Al Watan Al Malik
pi_88397169
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 12:15 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Over welke 16e eeuwse ideologie heb je het in vredesnaam.
Dat achterlijke moslimgeloof . Die zijn blijven hangen met hun opvattingen ergens in een ver verleden .
Dat begint al met het onderschikt maken van de vrouw aan de man :r
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_88397223
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 12:21 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dat achterlijke moslimgeloof . Die zijn blijven hangen met hun opvattingen ergens in een ver verleden .
Daar is de islam natuurlijk niet uniek. Conservatisme en dogmatiek horen nou eenmaal bij religie. Het katholieke geloof is eveneens een stroming met Middeleeuwse opvattingen.
pi_88397337
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 12:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Daar is de islam natuurlijk niet uniek. Conservatisme en dogmatiek horen nou eenmaal bij religie. Het katholieke geloof is eveneens een stroming met Middeleeuwse opvattingen.
Vrouwen hebben in de Moslimcultuur een meer ondergeschikte rol dan in het katholicisme hoor . De tijd dat katholieke vrouwen werden uitgehuwelijkt was idd pre 1800 . Iets dat in de Moslimcultuur kennelijk nog de normaalste zaak van de wereld is . Net als eerwraak en andere achterlijkheden die in een moderne samenleving niet huishoren .
Nog een nadeel van dat trouwen met je leef of nicht is dat er trouwens aanzienlijk meer schizofrenie en andere geestesziekten voorkomen bij Marokkanen t.o.v. de autochtone bevolking .
Groetjes, Ezio.
pi_88397355
- knip -

[ Bericht 50% gewijzigd door sp3c op 06-11-2010 13:34:11 ]
pi_88397432
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 12:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

In relatie tot dit onderwerp is deze open deur niet relevant.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_88397445
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 12:21 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Wat een achterlijke constatering (nog afgezien van het feit dat de Islam niet uit de 16e eeuw stamt). Het is een duidelijk afgebakende groep die zich niet weet te gedragen, hun profiel is ook vrij duidelijk: Marokkaans, tussen de 8 en 25 jaar, woonachtig in de stad en in een zwarte wijk.

Ik heb al veel vaker aangegeven waar het probleem zit en waarom de problematiek in beginsel zo moeilijk op te lossen is. Een van de redenen is dat veel mensen de verantwoordelijkheid weigeren neer te leggen bij deze jongeren, maar het graag willen verschuiven naar "de Islam". Kennelijk weten ze zich in land van herkomst wel te gedragen, terwijl er geen enkel verschil is qua religiositeit.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 6 november 2010 @ 12:33:20 #219
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_88397452
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 12:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik ben zeker niet verkeerd geinformeerd, Wikipedia heeft een mooi overzicht van marriable ages per land. Ten tweede heeft het niets te maken met de "nabijheid van de Europese beschaving" des te meer met de mudawana (het door de islam geinspireerde familierecht).
Amnesty is zeker een PVV clubje?

http://www.aivl.be/subthe(...)lijkheid-in-iran/870

Citaatjes:

quote:
Zo kunnen jonge meisjes op vraag van hun vader nog voor ze 13 zijn, worden uitgehuwelijkt aan vaak veel oudere mannen. Die mannen mogen er -in tegenstelling tot vrouwen- een polygaam leven op na houden. Een man kan van zijn vrouw scheiden, een vrouw heeft dat recht niet. Moeders mogen niet beslissen waar hun kind woont, naartoe reist, of medische zorg krijgt.

quote:
Ondertussen werden er ook een aantal wetsvoorstellen goedgekeurd, die ervoor zorgden dat de huwbare leeftijd van meisjes werd opgetrokken van 9 naar 13 jaar. Vrouwen kunnen ook het voogdijschap over hun kinderen krijgen na een scheiding en dit totdat de kinderen 7 jaar zijn.
Wat is daarop uw antwoord?

quote:
[..]

Klopt, dat maakt mijn punt niet minder valide. Je poogt de discussie op de spits te drijven omdat je inhoudelijk toch niet op de hoogte bent van hoe het er aan toe gaat in "de Islam". Het is overigens ook frappant dat de usual suspects zodra het om tuigmarokkaantjes gaat, de Islam erbij halen. Ik heb duidelijk gemaakt dat pedofilie als onwenselijk wordt geacht en zeker niet op instemming kunnen rekenen van de "doorsnee moslim". Er is wat dat betreft dus geen enkel verschil.
Khomeini is toch wel een modelmoslim te noemen. Die heeft - met goedkeuring van de moslim der moslims - de huwbare leeftijd op negen gesteld.

Hoe kan het toch dat je dat soort dingen niet weet? Is het een kwestie van niet willen weten?
pi_88397471
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 12:28 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Vrouwen hebben in de Moslimcultuur een meer ondergeschikte rol dan in het katholicisme hoor . De tijd dat katholieke vrouwen werden uitgehuwelijkt was idd pre 1800 . Iets dat in de Moslimcultuur kennelijk nog de normaalste zaak van de wereld is . Net als eerwraak en andere achterlijkheden die in een moderne samenleving niet huishoren .
Nog een nadeel van dat trouwen met je leef of nicht is dat er trouwens aanzienlijk meer schizofrenie en andere geestesziekten voorkomen bij Marokkanen t.o.v. de autochtone bevolking .
Ik probeer op geen enkele wijze de verderfelijke houding van moslims jegens de vrouw goed te praten. Hoewel niet alle moslims natuurlijk hun vrouw meppen. Het is echter dat het katholisme net zo anti-vrouw is als de islam. Vrouwen kunnen het niet verder schoppen dan non en er is een reden dat kerkbeambten zich aan het celibaat moeten houden. De hele katholieke ademt anti-vrouw. Het is tegenwoordig minder opzichting, maar in de ogen van de katholieke kerk is de vrouw gewoon ondergeschikt aan de man.

Maar, nogmaals, ook niet alle katholieke behandelen hun vrouw als een minderwaardig schepsel.
  zaterdag 6 november 2010 @ 12:34:58 #221
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_88397491
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 12:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nederland is vooral een calvanistisch land. Bisschoppen spelen in Nederland gaan rol van betekenis. Denk dus niet dat die vraag terugkomt in de inburgeringstoets.
:')

Dat wordt uitzetting Koos!
pi_88397494
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 12:28 schreef Stokstaart het volgende:
Eerwraak is een volstrekt pre-islamitisch lokaal cultureel fenomeen.

quote:
Alsof het trouwen met neef of nicht iets vanzelfsprekend a) Islamitisch is of b) door de Islam wordt bepaald/opgelegd.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 6 november 2010 @ 12:36:14 #223
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_88397530
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 12:10 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Mijn punt is in ieder geval duidelijk. De huwbare leeftijd in een land bepaalt niet de mate van acceptatie van pedofilie, je constatering kan derhalve in de grijze kliko!
Volslagen irrelevante constatering. Nu weer ontopic graag.
pi_88397581
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 12:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat een achterlijke constatering (nog afgezien van het feit dat de Islam niet uit de 16e eeuw stamt). Het is een duidelijk afgebakende groep die zich niet weet te gedragen, hun profiel is ook vrij duidelijk: Marokkaans, tussen de 8 en 25 jaar, woonachtig in de stad en in een zwarte wijk.

Ik heb al veel vaker aangegeven waar het probleem zit en waarom de problematiek in beginsel zo moeilijk op te lossen is. Een van de redenen is dat veel mensen de verantwoordelijkheid weigeren neer te leggen bij deze jongeren, maar het graag willen verschuiven naar "de Islam". Kennelijk weten ze zich in land van herkomst wel te gedragen, terwijl er geen enkel verschil is qua religiositeit.
Ik zeg dat hun standpunten in de 16e eeuw thuishoren lees ;)
Regelmatig bij Marokkanen thuis geweest en vrouwen hebben een onderschikte rol . Jongens tot 7 jaar die hun moeder gewoon mogen schoppen en slaan . Dit krijg je dus als je een ideologie hanteert waarin vrouwen enkel respect behoeven .
Die jochies worden niet opgevoed . Punt . Wanneer hoor je overlastplegende Marokkaanse meisjes ? Juist ja ! En waarom het zich alleen voordoet in pauperwijken? Omdat het merendeel van de Marokkaanse jongeren tussen de 8 en 25 jaar daar ook woont ! :W
Groetjes, Ezio.
  zaterdag 6 november 2010 @ 12:38:30 #225
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_88397589
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 12:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik probeer op geen enkele wijze de verderfelijke houding van moslims jegens de vrouw goed te praten. Hoewel niet alle moslims natuurlijk hun vrouw meppen. Het is echter dat het katholisme net zo anti-vrouw is als de islam.
Wat een stupiditeit weer.
quote:
Vrouwen kunnen het niet verder schoppen dan non en er is een reden dat kerkbeambten zich aan het celibaat moeten houden.
Dat is in de kerk. De kerk heeft z'n eigen regeltjes, en de wereld heeft haar eigen regeltjes. Scheiding van kerk en staat is niet voor niets een zeer christelijk thema.
quote:
De hele katholieke ademt anti-vrouw.
Mariaverering? Nooit van gehoord zeker, ouwe calvanist van me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')