Wat een onzin, wat weet jij nou over het Rif, behalve dat je ooit op wat rechtse blogjes hebt gelezen dat het een of ander super achtergesteld gebied is?quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je bent ervan op de hoogte dat de probleemgroep binnen de marokkanen kinderen/jongeren zijn die uit het rif komt of van riffijnse ouders zijn? vaak is hun opvoedster een vers overgehaalde maagdelijke rifnicht van papa.
heb je wel eens verbanden proberen te leggen? rif en dus middeleeuwen is nauwelijks te integreren met het westen zoals het nu is.
en dat lees en zie en merk je dagelijks.
Lekker relevant hoor al die foto'squote:Op zaterdag 6 november 2010 02:39 schreef PastorOfMuppets het volgende:
[..]
Wat een onzin, wat weet jij nou over het Rif, behalve dat je ooit op wat rechtse blogjes hebt gelezen dat het een of ander super achtergesteld gebied is?
Ben je er ooit geweest? Weet je uberhaupt hoe het er daar uit ziet en is?
Het Rif is een Medditeraanse regio van Marokko die weinig verschilt van de rest van het land
Hier wat fotos van het Rif/Noorden van Marokko.
Al Hoceima:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nador:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tanger:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Natuur:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Chefchaouen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Twee Nederlandse Marokkanen die afkomstig zijn uit Al Hoceima en Nador:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat sommigen een zeer vertekend beeld hebben van de Rif regio van Marokko, wat nergens op gebasseert is want ik weet bijna zeker dat ze er nooit zijn geweest en geen idee hebben hoe het daar is.quote:Op zaterdag 6 november 2010 05:55 schreef Hathor het volgende:
Komt er een een stel vakantiekiekjes posten in een topic over een kankergezwel in Gouda, lekker relevant ook.
Alsof het merendeel van het volk dat hier naar Nederland is gekomen uit Tanger of Smir komt . Die komen natuurlijk allemaal uit de kleine dorpjes in de bergen .quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:09 schreef PastorOfMuppets het volgende:
[..]
Omdat sommigen een zeer vertekend beeld hebben van de Rif regio van Marokko, wat nergens op gebasseert is want ik weet bijna zeker dat ze er nooit zijn geweest en geen idee hebben hoe het daar is.
Ik heb het wel vaker gelezen op Fok en Geenstijl, dat sommige types doen alsof ze Rifgebergte experts zijn terwijl ze waarschijnlijk nog niet eens wegwijs zijn in hun eigen dorp.
Denk eerder dat jij een vertekend beeld hebt omdat je roots daar weg komen en je blind de zaak probeert te verdedigen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:09 schreef PastorOfMuppets het volgende:
[..]
Omdat sommigen een zeer vertekend beeld hebben van de Rif regio van Marokko, wat nergens op gebasseert is want ik weet bijna zeker dat ze er nooit zijn geweest en geen idee hebben hoe het daar is.
Ik heb het wel vaker gelezen op Fok en Geenstijl, dat sommige types doen alsof ze Rifgebergte experts zijn terwijl ze waarschijnlijk nog niet eens wegwijs zijn in hun eigen dorp.
Voor diezelfde 9 ton kunnen ze beter een heleboel probleemgezinnen deporteren, blijkbaar willen ze zich niet aanpassen aan de NLse samenleving dus ga dan maar terug naar waar je vandaan komtquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:31 schreef zeeeend het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/algemeen(...)robleemjongeren.html
Gouda, waar eerder ernstige problemen ontstonden, krijgt van Ter Horst drie jaar lang 3 ton voor gezinsmanagers. Die kunnen twintig gevallen per jaar bijstaan.
Staatsschuld? dan begrijp je me niet helemaal. Als je het bij de bron aanpakt ben je tenminste de volgende generatie stukken goedkoper uit. Weg met al die instanties die proberen met pappen en nathouden de boel te verbeteren. Scholen moeten gaan doen waar ze voor bedoeld zijn en dat is les geven maar zeker niet de opvoeding.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:59 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Een opleiding bereik je tenminste nog iets mee, de mensen weten dan steeds meer en raken minder in economische/technische of wat voor gebied dan ook fouten.
Maar ja, blijkbaar is voor mensen zoals Cherna de staatsschuld nog niks en moet er nog wat bij komen zodat we de jongeren opvoeden!
http://www.powned.tv/uitzendinggemist/vrijdag.htmlquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:04 schreef Mylene het volgende:
Die Marokkaan in Pownews net, liever in wijk met straatterreur, dan in een wijk met een pedofiel, want dat zijn de Nederlanders toch?
Ongetwijfeld wel, het zijn ook mensen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:01 schreef dylany het volgende:
[..]
http://www.powned.tv/uitzendinggemist/vrijdag.html
Hij zegt het echt.
Nog afgezien van die opmerking vraag ik me af of hij echt denkt dat pedofilie niet voorkomt onder Marokkanen.
Bij de ouders, die onze maatschappij niet begrijpen, vrees ik.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:05 schreef Leigh het volgende:
Waar gaat 't toch mis in de opvoeding...
Dan moeten we ze classificeren als "andere mensen". Want zich aanpassen aan het menselijke gedrag waar Nederland trots op is willen ze niet.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ongetwijfeld wel, het zijn ook mensen.
Dit. Wel kinderen willen hebben maar interesse in wat je kinderen de hele dag uitspoken ho maar. En nog erger als je dan bij desbetreffende ouders gaat klagen dan ontkennen ze alles glashard.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij de ouders, die onze maatschappij niet begrijpen, vrees ik.
Zo klopt het.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij de ouders, die onze maatschappij niet begrijpen accepteren, vrees ik.
Pedofilie is in de islam gewoon legaal, wellicht dat het daarom minder opvalt.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:01 schreef dylany het volgende:
[..]
http://www.powned.tv/uitzendinggemist/vrijdag.html
Hij zegt het echt.
Nog afgezien van die opmerking vraag ik me af of hij echt denkt dat pedofilie niet voorkomt onder Marokkanen.
Ik kom regelmatig in rifdorpjes, wist niet dat ze in de middeleeuwen 3G verbindingen hadden.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja. er is helemaal geen sprake van middeleeuwen als je in die rifdorpjes leeft.
Sachertorte the wise has spoken. Je bent een slim mannetje, waarom zou je dan liegen - vraag ik mij af.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:41 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Pedofilie is in de islam gewoon legaal, wellicht dat het daarom minder opvalt.
Een 3G verbinding maakt hun houding en gedrag westersquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik kom regelmatig in rifdorpjes, wist niet dat ze in de middeleeuwen 3G verbindingen hadden.
Ja, want niet-westers gedrag is per definitie middeleeuws.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:43 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Een 3G verbinding maakt hun houding en gedrag westers![]()
Mijn god, wat een simpele manier van discussie voeren.
Dank voor het compliment. Ik heb overigens gewoon gelijk, kijk maar naar de huwbare leeftijd in Iran bv.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sachertorte the wise has spoken. Je bent een slim mannetje, waarom zou je dan liegen - vraag ik mij af.
Ik heb gewoon gelijk, kijk maar naar de huwbare leeftijd in Marokko bv. En in Iran is de huwbare leeftijd 16-18 jaar... dus wat bedoel je daarmee? En wat heeft pedofilie met huwbare leeftijd te maken. Alsof een 38 jarige reeds gehuwde bisschop niet een 5 jarige kan neuken omdat de huwbare leeftijd van een land het niet toestaat?quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:49 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dank voor het compliment. Ik heb overigens gewoon gelijk, kijk maar naar de huwbare leeftijd in Iran bv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |