abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88392349
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 18:39 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je bent ervan op de hoogte dat de probleemgroep binnen de marokkanen kinderen/jongeren zijn die uit het rif komt of van riffijnse ouders zijn? vaak is hun opvoedster een vers overgehaalde maagdelijke rifnicht van papa.
heb je wel eens verbanden proberen te leggen? rif en dus middeleeuwen is nauwelijks te integreren met het westen zoals het nu is.

en dat lees en zie en merk je dagelijks.
Wat een onzin, wat weet jij nou over het Rif, behalve dat je ooit op wat rechtse blogjes hebt gelezen dat het een of ander super achtergesteld gebied is?
Ben je er ooit geweest? Weet je uberhaupt hoe het er daar uit ziet en is?

Het Rif is een Medditeraanse regio van Marokko die weinig verschilt van de rest van het land.

[ Bericht 24% gewijzigd door PastorOfMuppets op 06-11-2010 09:02:18 ]
There was
a HOLE
here.
It's gone now.
pi_88393291
Klappen met de wapenstok en als dat niet helpt gewoon de knieschijven kapot schieten .
Lastig rellen als je niet meer kunt lopen ^O^

Tijd dat de politie weer gaat optreden als gezagsdrager i.p.v. het lokale lachertje zoals in sommigen gemeenten . :Y
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_88393298
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 02:39 schreef PastorOfMuppets het volgende:

[..]

Wat een onzin, wat weet jij nou over het Rif, behalve dat je ooit op wat rechtse blogjes hebt gelezen dat het een of ander super achtergesteld gebied is?
Ben je er ooit geweest? Weet je uberhaupt hoe het er daar uit ziet en is?

Het Rif is een Medditeraanse regio van Marokko die weinig verschilt van de rest van het land

Hier wat fotos van het Rif/Noorden van Marokko.

Al Hoceima:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Nador:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Tanger:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Natuur:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Chefchaouen:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Twee Nederlandse Marokkanen die afkomstig zijn uit Al Hoceima en Nador:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker relevant hoor al die foto's :')
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_88393836
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 05:55 schreef Hathor het volgende:
Komt er een een stel vakantiekiekjes posten in een topic over een kankergezwel in Gouda, lekker relevant ook.
Omdat sommigen een zeer vertekend beeld hebben van de Rif regio van Marokko, wat nergens op gebasseert is want ik weet bijna zeker dat ze er nooit zijn geweest en geen idee hebben hoe het daar is.

Ik heb het wel vaker gelezen op Fok en Geenstijl, dat sommige types doen alsof ze Rifgebergte experts zijn terwijl ze waarschijnlijk nog niet eens wegwijs zijn in hun eigen dorp.
There was
a HOLE
here.
It's gone now.
pi_88393882
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 09:09 schreef PastorOfMuppets het volgende:

[..]

Omdat sommigen een zeer vertekend beeld hebben van de Rif regio van Marokko, wat nergens op gebasseert is want ik weet bijna zeker dat ze er nooit zijn geweest en geen idee hebben hoe het daar is.

Ik heb het wel vaker gelezen op Fok en Geenstijl, dat sommige types doen alsof ze Rifgebergte experts zijn terwijl ze waarschijnlijk nog niet eens wegwijs zijn in hun eigen dorp.
Alsof het merendeel van het volk dat hier naar Nederland is gekomen uit Tanger of Smir komt . Die komen natuurlijk allemaal uit de kleine dorpjes in de bergen .
Groetjes, Ezio.
pi_88393975
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 01:39 schreef PizzaMizza het volgende:
Waarom troll je nou? :')
Je hebt dus niks.
Beetje bleren en jezelf stoer vinden bij een groepje blerers te horen.
pi_88394011
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 09:09 schreef PastorOfMuppets het volgende:

[..]

Denk eerder dat jij een vertekend beeld hebt omdat je roots daar weg komen en je blind de zaak probeert te verdedigen.
  zaterdag 6 november 2010 @ 09:49:21 #183
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_88394250
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 19:31 schreef zeeeend het volgende:

[..]

http://www.nu.nl/algemeen(...)robleemjongeren.html

Gouda, waar eerder ernstige problemen ontstonden, krijgt van Ter Horst drie jaar lang 3 ton voor gezinsmanagers. Die kunnen twintig gevallen per jaar bijstaan.
Voor diezelfde 9 ton kunnen ze beter een heleboel probleemgezinnen deporteren, blijkbaar willen ze zich niet aanpassen aan de NLse samenleving dus ga dan maar terug naar waar je vandaan komt
  zaterdag 6 november 2010 @ 09:58:18 #184
321876 Cherna
Fuck the System
pi_88394379
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 19:59 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Een opleiding bereik je tenminste nog iets mee, de mensen weten dan steeds meer en raken minder in economische/technische of wat voor gebied dan ook fouten.

Maar ja, blijkbaar is voor mensen zoals Cherna de staatsschuld nog niks en moet er nog wat bij komen zodat we de jongeren opvoeden!
Staatsschuld? dan begrijp je me niet helemaal. Als je het bij de bron aanpakt ben je tenminste de volgende generatie stukken goedkoper uit. Weg met al die instanties die proberen met pappen en nathouden de boel te verbeteren. Scholen moeten gaan doen waar ze voor bedoeld zijn en dat is les geven maar zeker niet de opvoeding.
Wat denk dat het kost als je jongere niet opvoed naar het model jaren 60.
Ze belanden vaak in de Wajong, of het gevang dat ook een vermogen kost. Dan heb ik het nog niet over de vernielingen die ook door het belastinggeld moet worden betaald.
Kinderen die uit huis geplaatst worden daar dient het kindergeld stop gezet te worden. De ouders zorgen toch niet voor hun koters.
Als het om opvoeden gaat, de basis dan op naar het model jaren 60 en wel voor iedere NLer blank, paars ,geel zwart. Krijg je dit niet voor elkaar dan houdt het op en los je de problemen nooit op. Rechts en Links kan je niet helpen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cherna op 06-11-2010 10:03:39 ]
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  zaterdag 6 november 2010 @ 09:58:58 #185
321876 Cherna
Fuck the System
pi_88394390
foutje Hmmm
pi_88394446
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 23:04 schreef Mylene het volgende:
Die Marokkaan in Pownews net, liever in wijk met straatterreur, dan in een wijk met een pedofiel, want dat zijn de Nederlanders toch?
http://www.powned.tv/uitzendinggemist/vrijdag.html

Hij zegt het echt.

Nog afgezien van die opmerking vraag ik me af of hij echt denkt dat pedofilie niet voorkomt onder Marokkanen. :|W
  zaterdag 6 november 2010 @ 10:02:39 #187
104871 remlof
Europees federalist
pi_88394463
quote:
11s.gif Op zaterdag 6 november 2010 10:01 schreef dylany het volgende:

[..]

Hij zegt het echt.

Nog afgezien van die opmerking vraag ik me af of hij echt denkt dat pedofilie niet voorkomt onder Marokkanen. :|W
Ongetwijfeld wel, het zijn ook mensen.
Yankee go home!
pi_88394511
Waar gaat 't toch mis in de opvoeding...
Liej
  zaterdag 6 november 2010 @ 10:12:55 #189
104871 remlof
Europees federalist
pi_88394650
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 10:05 schreef Leigh het volgende:
Waar gaat 't toch mis in de opvoeding...
Bij de ouders, die onze maatschappij niet begrijpen, vrees ik.
Yankee go home!
pi_88394694
quote:
15s.gif Op zaterdag 6 november 2010 10:02 schreef remlof het volgende:

[..]

Ongetwijfeld wel, het zijn ook mensen.
Dan moeten we ze classificeren als "andere mensen". Want zich aanpassen aan het menselijke gedrag waar Nederland trots op is willen ze niet.
  zaterdag 6 november 2010 @ 10:18:19 #191
321876 Cherna
Fuck the System
pi_88394752
quote:
15s.gif Op zaterdag 6 november 2010 10:12 schreef remlof het volgende:

[..]

Bij de ouders, die onze maatschappij niet begrijpen, vrees ik.
Dit. Wel kinderen willen hebben maar interesse in wat je kinderen de hele dag uitspoken ho maar. En nog erger als je dan bij desbetreffende ouders gaat klagen dan ontkennen ze alles glashard.
Hoef je niet te vragen als die ongehoebelde jeugd die niet is opgevoed straks ook kinderen krijgt.
pi_88394949
quote:
15s.gif Op zaterdag 6 november 2010 10:12 schreef remlof het volgende:

[..]

Bij de ouders, die onze maatschappij niet begrijpen accepteren, vrees ik.
Zo klopt het.
pi_88394977
Ik ben benieuwd naar de observaties van user Speknek.

Voor zover ik me kan herinneren, komt hij uit Gouda, of woont er mogelijk nog.
  zaterdag 6 november 2010 @ 10:41:03 #194
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_88395181
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 10:01 schreef dylany het volgende:

[..]

Hij zegt het echt.

Pedofilie is in de islam gewoon legaal, wellicht dat het daarom minder opvalt.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_88395185
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 18:32 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja. er is helemaal geen sprake van middeleeuwen als je in die rifdorpjes leeft. :')
Ik kom regelmatig in rifdorpjes, wist niet dat ze in de middeleeuwen 3G verbindingen hadden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_88395224
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 10:41 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Pedofilie is in de islam gewoon legaal, wellicht dat het daarom minder opvalt.
Sachertorte the wise has spoken. Je bent een slim mannetje, waarom zou je dan liegen - vraag ik mij af.
Allah Al Watan Al Malik
pi_88395245
quote:
6s.gif Op zaterdag 6 november 2010 10:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik kom regelmatig in rifdorpjes, wist niet dat ze in de middeleeuwen 3G verbindingen hadden.
Een 3G verbinding maakt hun houding en gedrag westers :')
Mijn god, wat een simpele manier van discussie voeren.
pi_88395309
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 10:43 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Een 3G verbinding maakt hun houding en gedrag westers :')
Ja, want niet-westers gedrag is per definitie middeleeuws. :')

Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 6 november 2010 @ 10:49:57 #199
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_88395386
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 10:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Sachertorte the wise has spoken. Je bent een slim mannetje, waarom zou je dan liegen - vraag ik mij af.
Dank voor het compliment. Ik heb overigens gewoon gelijk, kijk maar naar de huwbare leeftijd in Iran bv.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_88395395
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 10:49 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Dank voor het compliment. Ik heb overigens gewoon gelijk, kijk maar naar de huwbare leeftijd in Iran bv.
Ik heb gewoon gelijk, kijk maar naar de huwbare leeftijd in Marokko bv. En in Iran is de huwbare leeftijd 16-18 jaar... dus wat bedoel je daarmee? En wat heeft pedofilie met huwbare leeftijd te maken. Alsof een 38 jarige reeds gehuwde bisschop niet een 5 jarige kan neuken omdat de huwbare leeftijd van een land het niet toestaat?
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')