Jij bent de straatcoach?quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:06 schreef KoosVogels het volgende:
Ik zie dat de rechtse circle jerk alweer in volle gang isIk heb al een paar pareltjes voorbij zien komen: doodschieten, neerknuppelen, terugsturen naar Marokko. Chapeau.
Zien hoe iedereen zich op zit te winden over mijn reactie is toch een geweldige manier om het weekend in te luiden?quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja. die mantel der liefde bevalt jou wel he?
http://www.nu.nl/algemeen(...)robleemjongeren.htmlquote:
Er zijn ook ouders die hun kinderen niet in bedwang kunnen nemen. De kinderen doen gewoon alles wat ze willen zonder dat de ouders iets kunnen zeggen. Hoe wil je hier de ouders voor de kosten laten opdraaien?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:30 schreef Cherna het volgende:
[..]
Het is de politiek die hier schuld aan heeft. Niet de politie. Grijpt de politie in dan kun je als agent voor de rechter verschijnen.
Misschien begrijp ik de samenleving niet. Maar in wijken moet toch bekend zijn wie de relschoppers zijn. Waarom worden ze niet opgepakt en in een opvoedingskamp geplaatst en de ouders het kindergeld ontnemen en laten opdraaien voor de kosten. Zij kunnen schijnbaar hun koters niet de kuiste opvoeding geven.
Ik heb enkele vragen voor jou en Cherna.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:48 schreef Ciske- het volgende:
Wat Cherna zegt. Zijn er geen agenten die behalve achter hun bureau te zitten ook de wijk / mensen kennen? Daders identificeren, ouders erop aanspreken en voor de kosten laten opdraaien. Zal je eens zien hoe snel ze ineens wel kunnen opvoeden. Gebeurd het toch opnieuw, dan uit huis plaatsen. Hoe moeilijk kan het zijn zeg...
Idd. Hoe moeilijk kan het zijn zeg onze staatsschulden nog meer te verhogen door de jeugd in gevangenissen te zetten met coaches die toch niet helpen...quote:Hoe moeilijk kan het zijn zeg..
Opvoeding daar begint het bij. Dat doe je als ouders en niet als school door je kinderen op straat te laten zwalken en desinteresse in wat je koters zoal uitspokenquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:31 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Er zijn ook ouders die hun kinderen niet in bedwang kunnen nemen. De kinderen doen gewoon alles wat ze willen zonder dat de ouders iets kunnen zeggen. Hoe wil je hier de ouders voor de kosten laten opdraaien?
Wil je alle straatschoften van huis halen en in een opvoedingskamp halen?
[..]
Ik heb enkele vragen voor jou en Cherna.
Hoe kom jij aan al die rambo agenten? De meeste agenten zijn allang over-aged.
En ''uit huis plaatsen'', oke. Maar dan het volgende:
waar wil je ze zetten? Hoe wil je aan al dat geld komen voor jeugdkampen waar zij in moeten wonen? En als de ouders weigeren dat te betalen, wat doe je dan?
[..]
Idd. Hoe moeilijk kan het zijn zeg onze staatsschulden nog meer te verhogen door de jeugd in gevangenissen te zetten met coaches die toch niet helpen...
Stop met al die linkse gedachtes mensen, we hebben al een harde staatsschuld.
Oke je pakt de bron aan.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:45 schreef Cherna het volgende:
[..]
Opvoeding daar begint het bij. Dat doe je als ouders en niet als school door je kinderen op straat te laten zwalken en desinteresse in wat je koters zoal uitspoken
Waarom lukte het in de jaren 50-60 wel. Het omslagpunt is begin 70 begonnen.
En als het in de jaren 60 niet lukte dat je je echt niet gedroeg vloog je het gesticht in. Geregeld door de ouders zelf die hun eigen kinderen aangaven.
Dan heb je heus niet zoveel opvoed instellingen en politie nodig als je de bron aanpakt.
Helaas niets anders dan wat ik al zei van de straat plukken. Maar als je de bron niet gaat aanpakken dan gaat het nooit lukken en gaat het steeds meer geld kosten. Dan maar voor de generatie die nu 14-18 is wat extra geld uittrekken dan jaren blijven modderen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:48 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Oke je pakt de bron aan.
Maar wat doe je met 16-17-18 jarigen?
Een opleiding bereik je tenminste nog iets mee, de mensen weten dan steeds meer en raken minder in economische/technische of wat voor gebied dan ook fouten.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:51 schreef Cherna het volgende:
[..]
Helaas niets anders dan wat ik al zei van de straat plukken. Maar als je de bron niet gaat aanpakken dan gaat het nooit lukken en gaat het steeds meer geld kosten. Dan maar voor de generatie die nu 14-18 is wat extra geld uittrekken dan jaren blijven modderen.
Trouwens de jongere is erbij gebaat want bij opvoeden hoort een opleiding die de staat anders ook al moet betalen.
De bron zal lastig zijn en ik weet ook wel dat het een utopie zal zijn. Hoop dat de samenleving dit gaat inzien
oh, absoluut. die tactiek gebruik ik ook als ik verdrietig ben en boos op iedereen om me heen...quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zien hoe iedereen zich op zit te winden over mijn reactie is toch een geweldige manier om het weekend in te luiden?
Het is tevens een veelbeproefde manier om de aandacht van het échte onderwerp af te leidenquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oh, absoluut. die tactiek gebruik ik ook als ik verdrietig ben en boos op iedereen om me heen...
toen ik een jaar of tien was.
ja. maar dat werkte ook toen je tien was.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is tevens een veelbeproefde manier om de aandacht van het échte onderwerp af te leiden
En toch weet ik dat ik jouw favoriete user benquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oh, absoluut. die tactiek gebruik ik ook als ik verdrietig ben en boos op iedereen om me heen...
toen ik een jaar of tien was.
lol.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En toch weet ik dat ik jouw favoriete user ben
Laten we vooral weg laten wat zijn zin erna was, want dat komt goed uitquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:04 schreef Mylene het volgende:
Die Marokkaan in Pownews net, liever in wijk met straatterreur, dan in een wijk met een pedofiel, want dat zijn de Nederlanders toch?
Oh ja, als de Nederlanders kunnen generaliseren kunnen wij het ook.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:21 schreef Santello het volgende:
[..]
Laten we vooral weg laten wat zijn zin erna was, want dat komt goed uit
waarom niet eigenlijk? ze hebben gewoon een camera en filmen dat. allemaal leugens?quote:
Ja maar... powned is gelijk aan geenstijl, wat gelijk is aan kritiek naar moslims. En dat mag niet. Gewoon omdat toch niet. Dus kut.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom niet eigenlijk? ze hebben gewoon een camera en filmen dat. allemaal leugens?
Waarom niet? Omdat ze niet objectief zijn op bepaalde gebieden.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom niet eigenlijk? ze hebben gewoon een camera en filmen dat. allemaal leugens?
wel jammer dat je het woord 'serieus' niet kunt spellen.
Neem aan dat je daar bewijs voor hebt? Toon ons dat.quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:02 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Waarom niet? Omdat ze niet objectief zijn op bepaalde gebieden.
Daarnaast overdrijven ze vrijwel altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |