Geloof me, dat komt niet door de kungfu lessen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:17 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Of gesubsidieerde kungfu lessen zoals ze hier in Utrecht vroeger hebben gedaan, daarna zaten we met allemaal opgefokte, ongecontroleerde vechtersbaasjes opgescheept hier.
Weet ik, zonder die kungfu lessen hadden we die problemen ook gehad, maar ik vond het niet echt bepaald slim om zelke probleemjongeren ook nog te leren vechten.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:30 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Geloof me, dat komt niet door de kungfu lessen.
De ambtenaar die de straatciaches zou aansturen kreeg vanwege de veranderende functie eisen een loonsverhoging, daar ging die ton heenquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:42 schreef thumbnail het volgende:
Gouda kreeg toch een ton om straatcoaches aan te stellen?
Waar is die ton gebeleven en waar zijn die straatcoaches?
Yups. Komt wss hierdoor:quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:51 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vond termen als 'het leger inzetten', altijd populistisch gelul.
Maar ik vrees dat er in Gouda geen andere optie is, en we hebben nu toch genoeg soldaten? Er zitten geen jongens meer in Afghanistan.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:26 schreef Wijze_appel het volgende:
Het leger inzetten als verlengstuk van de politie is niets mis mee. Ondersteunende factor.
Dat die schoonvegers het direct aannemen alsof ze als militairen de boel afknallen is al lachwekkend genoeg. Ze lezen "leger", dus de link met oorlog is gelegd
Jij zegt dat als ze een dubbel passpoort hebben dat je ze maar terug moet sturen. Ik zeg dat het kortzichtig is en dat we onze verantwoording moeten nemen. Deze lieden zijn hier geboren en door hun opvoeding icm het softe beleid werken we hun aso-houding in de hand. Dan kunnen we ze wel wegsturen, maar echt eerlijk is dat niet, daarom pleit ik voor opvoedingskampen. Deze mensen hebben gewoon een (her?)opvoeding nodig.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:07 schreef Wijze_appel het volgende:
Dus je bent het er mee eens dat ze zich niet als Nederlanders in Nederland gedragen maar als Marokkanen in Marokko.
Dan onderstreep je mijn punt dat het geboorte argument grote kul is.
Ten eerste zei ik dat ze in de opvoedingskampen moeten werken en leren. Kortom met het werk dat ze doen kunnen ze de kosten betalen voor het kamp zelf. En daarnaast kan je je ook bedenken dat pappen en nathouden "ons" nu ook al bergen geld kost. Dus ik denk dat we op termijn er juist wijzer van worden, fiinancieel gezien.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:09 schreef zoalshetis het volgende:
hoezo achteloos roepen? een paar families er uitschoppen levert m.i. meer op dan dure opvoedingskampen. ik wil niet dat de staat hen helpt. ze moeten het zelf doen op opsodemieteren.
Probleem is dat de sterke arm de wet discriminatoir toepast. Het tuig heeft niets te duchten, de brave burger die in arrenmoede het recht in eigen hand neemt, krijgt de volle staatsmacht over zich uitgestort. Tsja, zo kweek je angstige dhimmi's.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:51 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Ik voeg me bij casos in deze. Je laat je toch niet terroriseren door een stel basisscholieren.
Als je er eentje neertikt dan krijg je gelijk 30 man die in je nek zitten te hijgen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:51 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Ik voeg me bij casos in deze. Je laat je toch niet terroriseren door een stel basisscholieren.
En wat gaat die staatsmacht doen dan? Ik heb er wel een paar nachtjes cel voor over om rustig mijn huis uit te kunnen. Het is trouwens een misconceptie dat de politie ze helemaal met rust laat het probleem is vooral dat als er een paar opgepakt worden er nog zat anderen zijn om door te gaan. Daarom moet je ze gewoon duidelijk maken dat ze dat bij jou niet moeten flikken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:11 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Probleem is dat de sterke arm de wet discriminatoir toepast. Het tuig heeft niets te duchten, de brave burger die in arrenmoede het recht in eigen hand neemt, krijgt de volle staatsmacht over zich uitgestort. Tsja, zo kweek je angstige dhimmi's.
En als je het niet doet voegen zich nog 50 man bij die 30 omdat die 30 zo gangster zijn jeweetzelluf. Waar denk je dat ze uberhaupt dat lef vandaan hebben? Omdat ze keer op keer zien dat iedereen het maar pikt. Gewoon aanpakken, een beetje sociale controle kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:13 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Als je er eentje neertikt dan krijg je gelijk 30 man die in je nek zitten te hijgen.
Het probleem van uitzetten is dat het een door Wilders gecreeerde illusie is. Ook al hebben ze 2 nationaliteiten het gaat wettelijk nooit lukken om mensen die hier geboren zijn uit te zetten voor kleine criminaliteit (want dat is het nog steeds).quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:28 schreef DDDDDaaf het volgende:
Alleen wanneer die heropvoedingskampen zichzelf kunnen bedruipen, zou dat wat mij betreft een optie kunnen zijn. Ik zie verder geen enkel probleem in het uitzetten van criminelen en crapuul met een dubbele nationaliteit, we vinden vast en zeker een goeie bestemming voor het geld wat we daarmee besparen op buurthuizen, rapworkshops en thee...
Misschien moeten we dan het aantal gronden, waarop iemand de Nederlandse nationaliteit kan verliezen, maar eens verruimen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:32 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Het probleem van uitzetten is dat het een door Wilders gecreeerde illusie is. Ook al hebben ze 2 nationaliteiten het gaat wettelijk nooit lukken om mensen die hier geboren zijn uit te zetten voor kleine criminaliteit (want dat is het nog steeds).
Ze hebben tijd gehad zelf verantwoordelijkheid te nemen. Doen ze niet, willen ze niet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:07 schreef AlfredKwak het volgende:
[..]
Jij zegt dat als ze een dubbel passpoort hebben dat je ze maar terug moet sturen. Ik zeg dat het kortzichtig is en dat we onze verantwoording moeten nemen.
járen vóór wilders werden vreemdelingen al uit gemeenschappen/landen verbannen als ze zich niet konden gedragen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:32 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Het probleem van uitzetten is dat het een door Wilders gecreeerde illusie is. Ook al hebben ze 2 nationaliteiten het gaat wettelijk nooit lukken om mensen die hier geboren zijn uit te zetten voor kleine criminaliteit (want dat is het nog steeds).
Ik denk dat je het verkeerde uitgangspunt neemt. Hoezo wij moeten onze verantwoording nemen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:07 schreef AlfredKwak het volgende:
[..]
Jij zegt dat als ze een dubbel passpoort hebben dat je ze maar terug moet sturen. Ik zeg dat het kortzichtig is en dat we onze verantwoording moeten nemen. Deze lieden zijn hier geboren en door hun opvoeding icm het softe beleid werken we hun aso-houding in de hand. Dan kunnen we ze wel wegsturen, maar echt eerlijk is dat niet, daarom pleit ik voor opvoedingskampen. Deze mensen hebben gewoon een (her?)opvoeding nodig.
Alleen als die zelfvoorzienend zijn, dus geen enkele cent subsidie.quote:Overigens zijn hier ook volkeren die zich misdragen en die geen buitenlands cq dubbel passport hebben. Je zou dus discriminatie moeten toepassen om een uitzet beleid te kunnen voeren. Nogmaals, daarom opvoedkampen.
[..]
Mocht iemand zo over de schreef gaan, dan inderdaad een opvoedingskamp een goed alternatief.quote:Ten eerste zei ik dat ze in de opvoedingskampen moeten werken en leren. Kortom met het werk dat ze doen kunnen ze de kosten betalen voor het kamp zelf. En daarnaast kan je je ook bedenken dat pappen en nathouden "ons" nu ook al bergen geld kost. Dus ik denk dat we op termijn er juist wijzer van worden, fiinancieel gezien.
Je kunt bij "over de schreef" gaan bijvoorbeeld eerst een waarschuwing geven. Hiervan worden de ouders van dit kutjochie dan ook op de hoogte gesteld.quote:Uitzetten is uiteraard het goedkoopste, maar daarmee dupeer je ook de mensen in de familie die zich wel correct gedragen. Zoals ik al opmerkte ligt uitzetten internationaal gezien erg gevoelig.
Misschien, alleen vervelend dat we een grondwet hebben. Je beseft toch wel dat "de linkse kerk" in de oppositie nooit gaat instemmen met het wijzigen van de grondwet zodat kleine criminelen kunnen worden uitgezet?quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:39 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Misschien moeten we dan het aantal gronden, waarop iemand de Nederlandse nationaliteit kan verliezen, maar eens verruimen.
Ik bedoel niet dat uitzetten op zich een door Wilders gecreeerde illusie is, maar het uitzetten van jonge gastjes waarvan een overval de ergste misdaad is die ze op hun naam hebben staan. In Frankrijk ligt de eis voor denaturalisatie het laagst van Europa en daar is het lichtste vergrijp waar dat voor mogelijk is moord.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
járen vóór wilders werden vreemdelingen al uit gemeenschappen/landen verbannen als ze zich niet konden gedragen.
Vaak is de oplossing juist minder simpel, dan het wordt neergezet. Het zijn juist degenen met een Nederlands paspoort die zich misdragen. Als je hier komt vanuit Marokko, Turkije, Suriname, Somalie etc. dan besef je wel dat iedereen het hier relatief gezien best goed heeft en probeer je alle kansen te pakken die je krijgt. Het zijn degenen met ouders die hier niet vandaan komen, maar die hier zelf wel geboren zijn die voor de problemen zorgen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:44 schreef TimeJumper het volgende:
Voor degene met een buitenlands paspoort, adieu en tot nooit meer.
Vaak is de oplossing gewoonweg simpel.
Zoveel gaat er eigenlijk niet verloren. Ik kan me niet voorstellen dat dit tuig ooit een gewaardeerd lid van de maatschappij zal worden. Waarschijnlijk blijft dit riftuig de rest van hun leven op ded maatschappij parasiteren.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:20 schreef Scorpie het volgende:
Stuur het leger er maar op af. Als er dan wat dode Marocjes vallen is het jammer maar helaas.
Dat is dus waarvoor ik ook zo bezorgd ben voor de toekomst.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:26 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Zoveel gaat er eigenlijk niet verloren. Ik kan me niet voorstellen dat dit tuig ooit een gewaardeerd lid van de maatschappij zal worden. Waarschijnlijk blijft dit riftuig de rest van hun leven op ded maatschappij parasiteren.
Grote bek, provoceren en intimideren.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:37 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Dat is dus waarvoor ik ook zo bezorgd ben voor de toekomst.
Kijk dit bijvoorbeeld:
Geloof me, daar stikt het in Utrecht van. Ik zie niet in wat dat voor de toekomst gaat brengen.
Gouden tanden en haren.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:41 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Hebben ze nog iets waardevols waar de maatschappij wat aan heeft?
organen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:41 schreef Wijze_appel het volgende:
Hebben ze nog iets waardevols waar de maatschappij wat aan heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |