abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 november 2010 @ 11:43:24 #26
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_88358395
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 11:41 schreef AlfredKwak het volgende:
Er is echt maar 1 oplossing; opvoedingskampen.

Ik weet het, het klinkt erg eng. Maar wat anders? Als je deze schoffies opsluit (na x overtredingen) in een kamp en verplicht tot een studie en werk dan je heb een kans dat er nog wat van ze terrecht komt. Ze blijven dan ook van de straat en krijgen geen helden status in hun woonwijk omdat ze zijn opgepakt.

(brrr, dat ik er zo over denk inmiddels!)
ik denk dat wegsturen, nl paspoort afpakken een duidelijker signaal is.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_88358439
Kindermishandeling my ass. Wanneer een buurt door 8- tot 13-jarigen "geterroriseerd" wordt, mogen de oud-Hollandsche oorvijg en muilpeer wat mij betreft weer van stal gehaald worden.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_88358499
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 11:40 schreef Casos het volgende:

Nee, de burger moet doen wat ieder normaal denkend mens zou moeten doen als je lastig gevallen wordt door kindertjes die op een basisschool (horen te) zitten, nl. een rotschop verkopen met een ouderwetse Hollandse klomp. Doe dat vanaf de allereerste overlast en de politie kan zich bezig houden met echte boeven vangen.
Dat moet nou juist niet want dat is nou net wat die huftertjes als voorbeeld krijgen.
Het recht van de sterkste is niet wat wij in Nederland wensen en daarom gaan wij naar de politie.
Helaas geeft de politie niet thuis en helaas lacht de landelijke en plaatselijke (PvdA) politiek ons keihard uit en daar moeten wij een oplossing voor vinden.
  vrijdag 5 november 2010 @ 11:47:07 #29
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_88358524
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 11:44 schreef DDDDDaaf het volgende:
Kindermishandeling my ass. Wanneer een buurt door 8- tot 13-jarigen "geterroriseerd" wordt, mogen de oud-Hollandsche oorvijg en muilpeer wat mij betreft weer van stal gehaald worden.
het schavot en publiekelijke vernedering werkt ook goed bij dat berbertuig.
pi_88358535
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 11:41 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en dan elke dag je ramen aan gruzelementen, je autobanden lek en je kinderen in elkaar geslagen?
Nu wel ja, die gasten hebben lange tijd hun gang kunnen gaan en weten dat de buurt in de broek schijt voor ze. Dat was echt niet gebeurd als de "terreur" vanaf het begin de kop was ingedrukt. Maar nee, ze staan met knikkende knietjes en een trillende lip zich achter het gordijn te verbergen. Als bij mij in de straat een groep mannetje van 8 tot 13 jaar zicht misdragen, dan hebben die mannetjes een groot probleem.
pi_88358542
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 11:43 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik denk dat wegsturen, nl paspoort afpakken een duidelijker signaal is.
Nee das niet haalbaar of mogelijk.
De jongeren waar hier over gesproken wordt zijn veelal hier geboren. Je kan ze dus niet zomaar terug sturen.

Je kan alleen de lieden die hierheen gekomen zijn terug sturen naar het land van herkomst.

Helaas
  vrijdag 5 november 2010 @ 11:48:54 #32
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_88358582
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 11:47 schreef AlfredKwak het volgende:

[..]

De jongeren waar hier over gesproken wordt zijn veelal hier geboren. Je kan ze dus niet zomaar terug sturen.

Je kan alleen de lieden die hierheen gekomen zijn terug sturen naar het land van herkomst.

Helaas
we zullen zien als deze tendens zich zo doorzet. wetten kunnen aangepast worden en eu omzeild.
pi_88358602
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 11:46 schreef thumbnail het volgende:

[..]

Dat moet nou juist niet want dat is nou net wat die huftertjes als voorbeeld krijgen.
Het recht van de sterkste is niet wat wij in Nederland wensen en daarom gaan wij naar de politie.
Helaas geeft de politie niet thuis en helaas lacht de landelijke en plaatselijke (PvdA) politiek ons keihard uit en daar moeten wij een oplossing voor vinden.
Dat is niet het recht van de sterkste, maar het gevolg van je misdragen als klein mannetje.
pi_88358651
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 11:47 schreef AlfredKwak het volgende:

[..]

Helaas
Hier geboren, maar evengoed een dubbele nationaliteit. Uitzetting is dus geen enkel probleem, ik wens hun veel succes zichzelf met hun grote mond staande te houden in het gemiddelde Berber bergdorp...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_88358788
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 11:49 schreef Casos het volgende:

Dat is niet het recht van de sterkste, maar het gevolg van je misdragen als klein mannetje.
Omdat ze klein zijn komen ze in een groep want dan zijn ze sterker.
Dat gedrag zet zich overal in door bij die lui en daar is onze maatschappij niet op ingericht.
Zet daar dan ook nog eens al die goedpraters bij die dat tuig verdedigen en je weet dat je als autochtoon weerloos bent.
Denk maar aan de homo's of lesbo's die stelselmatig worden weggepest.
Er is niemand die het voor hen opneemt omdat de enige maniet zou zijn om dat tuig met pek en veren het land uit te jagen maar dat mag niet van onze wet en daar houden autochtonen zich aan.
Autochtonen wel.
pi_88358809
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 11:47 schreef AlfredKwak het volgende:

[..]

De jongeren waar hier over gesproken wordt zijn veelal hier geboren.

Uitgekauwd kulargument.
Ze hebben de mentaliteit van hun andere nationaliteit.
pi_88358827
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 11:47 schreef Casos het volgende:

[..]

Nu wel ja, die gasten hebben lange tijd hun gang kunnen gaan en weten dat de buurt in de broek schijt voor ze. Dat was echt niet gebeurd als de "terreur" vanaf het begin de kop was ingedrukt. Maar nee, ze staan met knikkende knietjes en een trillende lip zich achter het gordijn te verbergen. Als bij mij in de straat een groep mannetje van 8 tot 13 jaar zicht misdragen, dan hebben die mannetjes een groot probleem.
Gast je kan niets doen. Zelfde als hier in Overvecht zo'n 10 jaar geleden bij een voetbalkooi hier. Allemaal marokkaanse drugsdealers en ander tuig. 100 keer de politie gebeld, deed helemaal NIKS, ze kwamen nog geeneens langs.
Op een gegeven moment was de buurt het helemaal zat en ging met zo'n 75-100 man erop af. Raad eens wat? Echt binnen 4 minuten stonder er 4 politiebusjes met honden erbij om ons op te pakken.

Maarja, dat heb je nou eenmaal met PvdA en GL aan de macht.
  vrijdag 5 november 2010 @ 11:56:46 #38
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_88358884
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 11:55 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Gast je kan niets doen. Zelfde als hier in Overvecht zo'n 10 jaqar geleden bij een voetbalkooi hier. Allemaal marokkaanse drugsdealers en ander tuig. 100 keer de politie gebeld, deel helemaal NIKS, kwamen nog geeneens langs. Op een gegeven moment was de buurt het helemaal zat en ging met zo'n 75-100 man erop af. Raad eens wat? Echt binnen 4 minuten stonder er 4 politiebusjes met honden erbij oms ons op te pakken.
kan me ook nog een man herinneren in utrecht die zelf iets aan de overlast wilde doen omdat de politie keer op keer niet thuis gaf en dood werd geschoten door een marokkaanse motoragent. :r

een voordeel, linksom of rechtsom, er gaat een einde komen aan de marokkanenterreur.
pi_88358899
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 11:54 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Uitgekauwd kulargument.
Ze hebben mijns inziens enkel een zichzelf aangemeten mentaliteit.
pi_88358923
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 11:56 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

kan me ook nog een man herinneren in utrecht die zelf iets aan de overlast wilde doen omdat de politie keer op keer niet thuis gaf en dood werd geschoten door een marokkaanse motoragent.
Yep zelfde soort verhaal, alleen wij zijn niet neergeschoten gelukkig.
pi_88358963
bron is telegraaf overigens volgens mij. Zowieso niet de beste bron voor mocro berichten misschien.
pi_88359066
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 11:58 schreef Nickolast het volgende:
bron is telegraaf overigens volgens mij. Zowieso niet de beste bron voor mocro berichten misschien.
Waar baseer je dat op? Op sommige users hier die telkens de Telegraaf afbranden met zon smilie erbij misschien?
pi_88359116
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 12:01 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op? Op sommige users hier die telkens de Telegraaf afbranden met zon smilie erbij misschien?
Dat is het 'Shoot the messenger' principe wat je wel vaker ziet bij islamberichten.
pi_88359188
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 11:54 schreef Wijze_appel het volgende:
Uitgekauwd kulargument.
Wees realistisch!
Hun mentaliteit komt voort uit hun opvoeding cq cultuur, verdiep je er eens in. In hun moederland pakt de politie het heel anders aan, die slaan eerst en dan pas stellen ze vragen. In Nederland zijn we te "soft" omdat onze cultuur anders in elkaar zit. Dit is de reden dat de multicultuur niet werkt.

Je kan wel achteloos roepen dat je mensen moet terug sturen naar hun moederland maar dat veroorzaakt alleen meer ellende op internationaal niveau, dat moeten we niet hebben. Dat is overigens ook precies de reden dat ik spreek over opvoedingskampen. Je moet het probleem aanpakken en anderen afschrikken.

Als die schoffies een tijd van de straat zijn dan verkrijgen ze geen helden status. Dat kan je niet waarmaken met de gevangenis want dat werkt juist positief voor hun helden status. Nee opvoedingskampen waar ze aangepakt worden dat is het enige wat werkt volgens mij.
pi_88359307
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 12:04 schreef AlfredKwak het volgende:

[..]

Wees realistisch!
Hun mentaliteit komt voort uit hun opvoeding cq cultuur, verdiep je er eens in. In hun moederland pakt de politie het heel anders aan, die slaan eerst en dan pas stellen ze vragen. In Nederland zijn we te "soft" omdat onze cultuur anders in elkaar zit. Dit is de reden dat de multicultuur niet werkt.
Dus je bent het er mee eens dat ze zich niet als Nederlanders in Nederland gedragen maar als Marokkanen in Marokko.
Dan onderstreep je mijn punt dat het geboorte argument grote kul is.
pi_88359323
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 12:01 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Nee, op het feit dat ze nogal eenzijdige berichtgeving hebben in mijn ervaring. Verder geloof ik ook dat de Telegraaf bijdraagt aan de sensatiejournalistiek die bij veel mensen werkt, en berichten over overlast van Marokkanen werkt altijd.

Ik wil daarbij opmerken dat ik er niet vanuit ga dat wat er geschreven wordt in de Telegraaf per definitie niet waar is, maar dat issues al deze voornamelijk vanuit een bepaald perspectief belicht wordt die in het straatje past van de gemiddelde Telegraaf lezer.
  vrijdag 5 november 2010 @ 12:09:29 #47
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_88359376
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 12:04 schreef AlfredKwak het volgende:

Je kan wel achteloos roepen dat je mensen moet terug sturen naar hun moederland maar dat veroorzaakt alleen meer ellende op internationaal niveau, dat moeten we niet hebben. Dat is overigens ook precies de reden dat ik spreek over opvoedingskampen. Je moet het probleem aanpakken en anderen afschrikken.

hoezo achteloos roepen? een paar families er uitschoppen levert m.i. meer op dan dure opvoedingskampen. ik wil niet dat de staat hen helpt. ze moeten het zelf doen op opsodemieteren.
pi_88359404
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 12:08 schreef Nickolast het volgende:

[..]

Nee, op het feit dat ze nogal eenzijdige berichtgeving hebben in mijn ervaring. Verder geloof ik ook dat de Telegraaf bijdraagt aan de sensatiejournalistiek die bij veel mensen werkt, en berichten over overlast van Marokkanen werkt altijd.

Ik wil daarbij opmerken dat ik er niet vanuit ga dat wat er geschreven wordt in de Telegraaf per definitie niet waar is, maar dat issues al deze voornamelijk vanuit een bepaald perspectief belicht wordt die in het straatje past van de gemiddelde Telegraaf lezer.
Onderbuik dus.
pi_88359497
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 12:04 schreef AlfredKwak het volgende:

[..]

In hun moederland pakt de politie het heel anders aan, die slaan eerst en dan pas stellen ze vragen. In Nederland zijn we te "soft" omdat onze cultuur anders in elkaar zit.

[..]
Misschien zou het voor de Rijkspolitie sowieso eens goed zijn om wat meer met de gummiknuppel de wet te handhaven ipv iedereens beste vriend te zijn. "Onze cultuur" is pas sinds de jaren '60 er een geworden van theedrinken, knuffelen en jongerencentra openen waar gesubsidieerde rap-workshops georganiseerd worden...
pi_88359697
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 12:12 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Misschien zou het voor de Rijkspolitie sowieso eens goed zijn om wat meer met de gummiknuppel de wet te handhaven ipv iedereens beste vriend te zijn. "Onze cultuur" is pas sinds de jaren '60 er een geworden van theedrinken, knuffelen en jongerencentra openen waar gesubsidieerde rap-workshops georganiseerd worden...
Of gesubsidieerde kungfu lessen zoals ze hier in Utrecht vroeger hebben gedaan, daarna zaten we met allemaal opgefokte, ongecontroleerde vechtersbaasjes opgescheept hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')