quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:25 schreef Vicky het volgende:
Beterchap voor Lars!
Och Miss, het moet idd geen trauma worden!! Hopen dat het met het potje wel lukt!
Wij hadden vannacht weer een hele fijne NOT nacht... onrustig smurfje.. Ze heeft de halve nacht bij ons geslapen.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:26 schreef miss_sly het volgende:
Ow en in het kader grenzeloos vertrouwen en onvoorwaardelijke liefde: ondanks dat ik haar nu 3 keer binnen een dag heb geplaagd met die plaszakjes, was ze vanochtend ontzettend lief en schattig op het kdv. Ik ging haar wegbrengen, ze bleef nog even bij me zitten, toen stond ze op en ging de andere kindjes begroeten ("aai aai" over een bolletje, een knuffel aan een ander kindje). Toen ik zei: mama gaat, Senna, krijgt mama nog een kus" kwam ze met getuite lipjes al hmmmmm doend naar me toe gerend om me een kus te geven
quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:34 schreef Chan het volgende:
Och arme Senna..
Tess hopelijk zijn die tanden er snel door!
En arme zieke kindjes allemaalTimo is ook ziek, sinds gisteren. Telkens spugen, flinke koorts en alleen maar bij me willen plakken..
quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:38 schreef Twinkly het volgende:
Jeetje, al die arme zieke kindjes hierBeterschap hoor
!!
Groot gelijk Miss_Sly! Arme Senna. Je wilt juist op die plek niet dat ze een nare associatie gaat ontwikkelen. Als je een nieuw potje haalt waar geen krassen inzitten waar bacteriën zich in kunnen gaan nestelen en van te voren het potje goed schoonmaakt met heet sodawater ofzo, dan kan er niet zoveel misgaan lijkt mij toch.
Ja inderdaad, naast die andere kindjes is het dan ineens weer een heel klein mannetje. Alle andere kindjes zingen volop mee en Joep roept: bila bila. Hahaha. Wat goed dat Driekus al kan springen! Dat kan Joep nog niet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:22 schreef mefke79 het volgende:
Seilram, dan zijn ze ineens zo groot he. Wij zijn twee weken terug naar het grote bad overgegaan. We moeten beiden nog een beetje wennen aan de kou. Maar, hij vindt het wel heel leuk. Driekus kan nog niet lopen, maar kan wel prima van de kant af springen, zittend en dan met het koppie eerst en dan flink onder water. Heel leuk om te zien. En raar, want nu is ie ineens weer de kleinste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
das ook precies wat we doen hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:13 schreef mefke79 het volgende:
huup, ik zou toch ook niet te lang aankloten zo. Als je haar telkens moet 'helpen' met medicijnen, lijkt me niet de juiste weg. Bij veel ziekenhuizen hebben ze poep/plaspoli's. Je zou eens kunnen bellen of dit de juiste manier is om te handelen of dat het misschien toch anders moet. Niet dat ik er echt verstand van heb, dus trek je er niets van aan als je dat niet wilt, tis meer een gevoel zeg maar.
Hier gaat het babyzwemmen naadloos over in dreumes- en dan peuterzwemmen. Er wordt gewerkt met leeftijdsgroepen per jaar. Werkt op zich goed, al hebben wij hier ook het probleem dat sommige mensen maar een aantal keer komen en dan weer heel lang niet. Je ziet nu dus wel dat de kindjes die regelmatig komen, veel minder bang zijn en veel meer kunnen.
Vorige week zijn er foto's gemaakt, ook onder water. Ik ben benieuwd! Die komen trouwens pas volgende week geloof ik.
Nou, hier was/is favoriet, je mond vol water zuigen, rietje uit je mond en het water dan langs je kin uit je mond laten lopen. Over je kleren heen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:32 schreef mefke79 het volgende:
oja, de lepel op z'n kop houden, klinkt bekend. Net als heel netjes uit een beker drinken, beker uit je mond halen en vervolgens voorover kiepen zodat alles er alsnog uitligt.
Morris schuift zijn stoel naar het aanrecht, klimt erop en pakt de stroop/jam wat dan ook zelf. En roept dan mama!!! Die!!!quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:16 schreef oeke het volgende:
Senna, wat enorm schattig! Op je teentjes dansen!![]()
Fijn dat het zo goed werkt, Huup! Is in ieder geval de pijn nu weg. Verder vind ik er wel een waarheid in zitten, wat Mefke zegt. Misschien eens een second opinion vragen bij zo'n poli.
Ik moet zo lachen om Ko, hij weet steeds beter wat hij wil. vandaag kreeg hij crackers van mij. Maar hij ging heel hard huilen en boos doen.![]()
Op een gegeven moment vroeg ik of hij iets op zijn cracker wilde. Ja! En meneer wandelt met cracker naar de keuken.![]()
Of zelf zijn sokken uitdoen, en ze dan in de wasmachine gaan stoppen.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:51 schreef Memmel het volgende:
Morris schuift zijn stoel naar het aanrecht, klimt erop en pakt de stroop/jam wat dan ook zelf. En roept dan mama!!! Die!!!
2 jaar word idd aangeraden als je dat wil. Jan slaapt er al een jaar onder, dekens schopte hij weg, en dekbedje liet hij liggen. Sja, je moet wat om ze warm te houdenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:44 schreef Marie79 het volgende:
't Gaat veel te snel!
Vraagje, ik heb vanmiddag een dekbedje gekocht, is 2 jaar nou de minimum leeftijd dat ze daar onder mogen slapen? Of moet ik nog even wachten, ik twijfel namelijk wel...
O ja, over voorkeur, Maarten heeft het ook nog af en toe, en dan laat ik het gewoon zo... Laatst wilde W. even met Maarten op schoot zitten, alleen Maarten was het er niet mee eens. Hij gaat van zijn schoot af, loopt naar mij, klimt boven op mijn schoot en gaat lekker liggen
Een man die zelf zijn sokken opruimt!quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:16 schreef oeke het volgende:
Of zelf zijn sokken uitdoen, en ze dan in de wasmachine gaan stoppen.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:03 schreef oeke het volgende:
Gister zei een vriendin tegen me, 1 is leuk, maar 2 is veel leuker.
En het eerste jaar is zwaar, maar dat is met een vers baby'tje sowieso.
Dus nu moeten wij er ook twee.
Nou en? Da's toch ook spannend genoeg om een cheerleadsmiley te rechtvaardigen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:06 schreef oeke het volgende:
O hemel, niks aan de hand hoor!
We zijn nog in de oefenfase.
Je heb straks een extra kamertje volgens mij. Dus hup!quote:
Dat evenwicht heb je na 1 dag alweer gevonden hoor met een tweede (of derde, denk ik ook wel).quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:19 schreef oeke het volgende:
[..]
Je heb straks een extra kamertje volgens mij. Dus hup!![]()
Ik twijfel ook nog hoor Bar. Vind het nu al zo bijzonder en we hebben nu zo'n lekker evenwicht met zijn drietjes, dat ik soms bang ben dat op het spel te zetten.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:19 schreef oeke het volgende:
[..]
Hier ook koemelkallergie (o.a.) en ik zie zeker een link tussen emoties en jeukquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:48 schreef iggyinthehouse het volgende:
En een ander zaak:
hij krabt zich ontzettend veel (koemelkallergie)....maar hij krijgt geen verboden voedingsmiddelen, wij wassen in neutral, we houden het huis heel goed schoon etc etc
Dus we houden het erop dat hij heel erg uit emoties krabt. Zou dat kunnen? Dat als hij ze zin niet krijgt (bovenstaande issue: ik pak hem op ipv moeder), dat hij zich gaat krabben? Is hier ook wat aan te doen?
Oh help, dat klinkt wel erg serieus en volwassen!quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:40 schreef Kersjes het volgende:
Ik lees over toekomstige gezinsuitbreiding voor Oeke, leuk joh!
oeke, wat spannend! Ik herken dat ook heel erg, van dat evenwicht. Ik heb een hele tijd ernstig gerammeld, maar het voelt nu zo goed met z'n drietjes, dat dat grotendeels over is. Een enkele vlaag komt nog wel lnags hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:19 schreef oeke het volgende:
[..]
Ik twijfel ook nog hoor Bar. Vind het nu al zo bijzonder en we hebben nu zo'n lekker evenwicht met zijn drietjes, dat ik soms bang ben dat op het spel te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |