abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88355347
Vorig deel

De dreumesen

18 november 2008: Maarten Alexander, zoon van marie79
20 november 2008: Avalon, dochter van Owlet
10 december 2008: Merel Joanna Elisabeth, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman
24 december 2008: Bastiaan Jens, zoon van Jose81 en Pianoman
28 december 2008: Jan Junior, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin Milo Rose, dochter van Dakota
04 januari 2009: Fee Anne Reine, dochter van Cattie
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009 Jair Amitai, zoon van Tinuviel & Iamredleader
06 februari 2009: Joshua, zoon van Joshua.
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van S_oepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
27 juni 2009: Jorja, dochter van Jeetjejom
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Flip', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie
pi_88355446
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 09:25 schreef Vicky het volgende:
Beterchap voor Lars!
Och Miss, het moet idd geen trauma worden!! Hopen dat het met het potje wel lukt!

Wij hadden vannacht weer een hele fijne NOT nacht... onrustig smurfje.. Ze heeft de halve nacht bij ons geslapen.
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 09:26 schreef miss_sly het volgende:
Ow en in het kader grenzeloos vertrouwen en onvoorwaardelijke liefde: ondanks dat ik haar nu 3 keer binnen een dag heb geplaagd met die plaszakjes, was ze vanochtend ontzettend lief en schattig op het kdv. Ik ging haar wegbrengen, ze bleef nog even bij me zitten, toen stond ze op en ging de andere kindjes begroeten ("aai aai" over een bolletje, een knuffel aan een ander kindje O+ ). Toen ik zei: mama gaat, Senna, krijgt mama nog een kus" kwam ze met getuite lipjes al hmmmmm doend naar me toe gerend om me een kus te geven O+
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 09:34 schreef Chan het volgende:
Och arme Senna..

Tess hopelijk zijn die tanden er snel door!

En arme zieke kindjes allemaal :o Timo is ook ziek, sinds gisteren. Telkens spugen, flinke koorts en alleen maar bij me willen plakken..
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 09:36 schreef Vicky het volgende:
Beterschap voor Timo!!
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 09:38 schreef Twinkly het volgende:
Jeetje, al die arme zieke kindjes hier -O- Beterschap hoor :* !!

Groot gelijk Miss_Sly! Arme Senna. Je wilt juist op die plek niet dat ze een nare associatie gaat ontwikkelen. Als je een nieuw potje haalt waar geen krassen inzitten waar bacteriën zich in kunnen gaan nestelen en van te voren het potje goed schoonmaakt met heet sodawater ofzo, dan kan er niet zoveel misgaan lijkt mij toch.
pi_88355453
Oeps, sorry :@
Dankjewel voor het openen van een nieuw topic Chan.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_88355479
Ik heb maar even een nieuwe geopend voor je Twinkly ;)
pi_88355540
:D :@ :@ :*
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_88355556
Senna :*
Miss gelijk heb je hoor, dan maar op een andere mannier.

Lars, gaat het alweer een klein beetje beter met je?
Devin en jij ook alweer op aan het knappen?

en nu weer vlug heel vlug aan het werk

Roy hier wilt tegenwoordig niet meer de hele nacht slapen, die word wakker tussen 22 en 23 uur en dan klaarwakker is en dus wilt spelen }:|
En dan vervolgens rond middernacht terug gaat slapen, maar dan wel weer wakker om 05.00/05.30 uur -O- Het was al nooit geen langslaper maar deze 2 weken maakt hij het wel erg bont :P ;)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_88357284
De poli deed ook niet moeilijk, gelukkig, dus maandag gaan we potty training doen :D

Mijn (mannelijk) collega zei: mja, als het niet anders kan, dan maar in de houdgreep hoor en die benen van elkaar.

En toch he, dat staat me zo vreselijk tegen. Hoe denken jullie daarover? Is dat overgevoelig? Is ze nog te jong om daar een trauma aan over te houden, vergeet ze dat weer heel snel?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 5 november 2010 @ 11:23:15 #8
323940 Inne-pinup
Innepins sexy santa
pi_88357628
Innepins Santa volgt haar ook hier,
en leest haar berichtjes met veel plezier

Willows nieuwe kapsel is toch wel erg creatief
het staat haar wel erg lief

~:)
Jingle bells,jingle bells, jingle bells rocks
pi_88357689
Ow ja, Willow had ik gisteren langs zien komen. Ik vind haar kapsel wel schattig, innepin O+ valt me alles mee voor een zelfgeknipte pony :D
pi_88357763
Ik vind het helemaal niet overgevoelig..

En al is het overgevoelig, het is wel jouw gevoel en jij bent haar mama dus weet wat het beste voor haar is. En misschien zou ze het wel heel snel weer vergeten zijn, maar hoe dan ook krijgt ze nu wel in haar opvoeding mee dat respect hebben voor je eigen en andermans lijf belangrijk is.

Bovendien, er is een alternatief dus waarom zou je dat met die zakjes dan doorzetten?
pi_88359563
Miss ik vind dat helemaal niet overgevoelig hoor en zelfs eigenlijk een rare opmerking van die collega!
pi_88359854
Ik vind Willows pony ook juist hartstikke schattig, innepin! Leuke foto met een mooi verhaal voor later. Bewaar het mailtje er ook even bij. :+

Miss, ik geef je groot gelijk. Ik weet niet precies wat voor trauma's kinderen kunnen oplopen in welke levensfase. Ik stel me zo voor dat die bij jongeren kinderen wat meer primair of lichamelijk/zintuiglijk zijn. Zo herinner ik me dat Keshet het had over een bepaald trauma dat vaak bij prematuurtjes voorkomt vanwege de ziekenhuisperiode (volgens mij was het mondtrauma in verband met de beademing). Nu gaat het in zulke situaties om leven en dood en moet je als ouder je kind wel aan dat risico blootstellen, maar in jullie geval is dat anders. Je hebt het geprobeerd, het is niet gelukt. Senna geeft haar grens aan, jij voelt je er niet fijn bij, dus het klinkt me volstrekt logisch in de oren om het nu op een andere manier te proberen.

Het is misschien een suffe vergelijking, maar ik vond vroeger het idee van een pleister die er in één keer afgetrokken werd heel naar. Er waren telkens weer volwassenen die dat onzin vonden en voor mijn bestwil de pleister er in één keer aftrokken (mijn oma, een lerares). Als gevolg daarvan leerde ik dat je mensen niet kunt vertrouwen. Ik ben op dat moment pleisters gewoon gaan weigeren, en als er wel een nodig was dan trok ik me terug en peuterde hem er heel langzaam op mijn eigen manier vanaf. Ik heb er heus geen zwaar trauma aan overgehouden, maar ik vond het wel heel naar dat mijn gevoel niet serieus genomen werd.

Ik vind het fijn om te lezen dat jij juist zo empathisch bent. Wat een lieve moeder heeft Senna! :*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator vrijdag 5 november 2010 @ 12:47:39 #13
5428 crew  miss_sly
pi_88360634
Dank allemaal :*

Ik had zelf ook wel het gevoel op het (voor ons!) goede spoor te zitten, maar begon even aan mezelf te twijfelen. Voor de goede orde: die collega heeft een dochtertje dat een half jaar ouder is dan Senna, dus het is niet een kindonvriendelijke man ofzo.

Maar idd, ik wil Senna, zo klein als ze is, serieus nemen (ik vind het voorbeeld vna je pleister helemaal niet gek, claudia!) en ik wil haar bijbrengen dat ze haar inbreng heeft, zeker als het gaa tom haar lichamelijke integriteit. Hoe kan ik dat nou doen, als ik haar wensen zo duidelijk terzijde schuif, als er ook een andere mogelijkheid is. Ik zal er iets harder mijn best voor moeten doen, wellicht wat extra dweilen, om het bewuste plasje te kijgen, maar het is voor haar wel fijner, lijkt me.
pi_88363113
Ik heb hier een hangerige, huilerige Isabeau. Geen koorts, maar ook niet fit. Ze heeft net een half uur tegen de box gezeten, gewoon een beetje naar haar speelgoed staren... Niets voor mijn stuiterbal!
pi_88363150
Gisteren was ze ook al niet in haar goede doen. Heeft ze vier uur aaneengesloten geslapen op het kdv. Een absoluut record voor overdag. En 's avonds huilerig.
pi_88363353
Ik merk dat koorts of verhoging hier ook niet altijd maatgevend is, Sorbootje. Dat wil zeggen, je hebt het meteen door als er iets niet helemaal oké zit. Ivan had gister wel koorts, vandaag nog maar amper verhoging, maar alleen al aan zijn ogen zie ik dat er iets is.

Beterschap voor De Beau. :*
pi_88363495
Oeh, Lente is ook niet helemaal lekker, die ligt ook al vanaf 1100 uur te slapen. Is vast hetzelfde virusje na die meet.

En ikzelf voel me ook nog steeds vaatdoek (sorry, Sorbo :P) .
  vrijdag 5 november 2010 @ 14:12:04 #18
267282 iggyinthehouse
the man from outta space
pi_88363557
Even een vraagje hoe jullie hiermee omgaan.

Onze dreumes, jongen van 1 jaar en bijna 2 maanden, gaat altijd naar z'n mama. En is ook echt afhankelijk van haar. Als ik in de buurt ben, en hem op wil pakken, dan draait ie zich weg en zet het op een huilen.
Als mama weggaat, dan doet hetzelfde zich voor. En dan duurt het zo'n 10 minuten eer dat ie weer rustig is.

Wat kunnen we hieraan doen? Is hier iets aan te doen?
pi_88363822
Het is een faaaaaase. Stukje verlatingsangst, heel herkenbaar. Gaat vanzelf over (hier iig wel).
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator vrijdag 5 november 2010 @ 14:19:53 #20
5428 crew  miss_sly
pi_88363877
Senna heeft ook haar eenkennige momenten. Indien mogelijk, mag ze dat gewoon hebben en mag ze bij mij zijn als dat is wat ze wil.
Als ik weg moet, dan neem ik duidelijk afscheid, zeg dat ik echt weg moet maar straks weer terug kom en vertrek dan. Soms is ze dan idd even erg verdrietig, maar dat gaat wel over, omdat ze het prima naar haar zin heeft bij degene bij wie ze dan is.
  vrijdag 5 november 2010 @ 14:21:49 #21
267282 iggyinthehouse
the man from outta space
pi_88363967
Maar als ie echt verdrietig is, raden jullie aan dat mama hem oppakt en troost? Of gewoon laten en vanzelf over laten gaan?
pi_88364010
Afwisselen. Niet alleen door mama laten troosten maar ook door papa.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 5 november 2010 @ 14:23:31 #23
267282 iggyinthehouse
the man from outta space
pi_88364050
Ok, maar dat proberen we ook. Maar hij wil echt niet bij mij :D
  Moderator vrijdag 5 november 2010 @ 14:27:02 #24
5428 crew  miss_sly
pi_88364217
Ow, dat zou ik dus niet doen, gedwongen laten troosten door een ander als mama er ook is. Die fase gaat best over, maar op dit moment kan mama hem kennelijk beter troosten dan wie dan ook. Die behoefte heeft hij op dit moment en waarom zou daaraan niet worden toegegeven als het kan?
pi_88364629
Wij hebben net een eenkennige fase achter de rug, maar ik weet niet in hoeverre die vergelijkbaar is met de eenkennigheid van een iets ouder kindje. (Ivan kreeg er last van toen hij 10-11 maanden oud was.) En het ging bij ons niet om vader versus moeder, maar meer ouders versus de rest van de wereld (zoals de opa's en oma's). Wel was het zo dat Ivan bij mijn schoonouders erg vastklampte aan zijn oma en niet alleen met zijn opa wilde zijn.

Wat mijn schoonouders hebben gedaan is mijn schoonvader meer betrekken bij alledaagse dingen. Mijn schoonmoeder gaf bijvoorbeeld altijd de fles en daarna zijn ze die taak meer gaan verdelen. Ook zorgden ze ervoor dat hij zo zijn eigen dingen had met Ivan, bijvoorbeeld met Ivan op schoot naar filmpjes op de laptop kijken. Dat deed hij echt alleen met opa. En mijn schoonmoeder verdween wat vaker uit zicht zodat Ivan toch (even) alleen was met zijn opa.

Kortom: dat troosten laat zich denk ik niet zo forceren. Het is een fase en hij gaat wel weer over (hier is hij inderdaad alweer voorbij, heeft maar een paar weken geduurd). Wel is het denk ik goed om ervoor te zorgen dat je als vader zoveel mogelijk betrokken blijft bij de opvoeding zodat eenzijdigheid niet op de loer ligt.
  vrijdag 5 november 2010 @ 14:41:55 #26
267282 iggyinthehouse
the man from outta space
pi_88364845
Ik denk dat ik ontzettend bij de opvoeding al betrokken ben. Ik geef de fles, verzorg hem, speel met hem...maar toch gaat hij naar mams toe.

Ach ja, ik ga er maar vanuit dat het een fase is en dat het weer overtrekt.
pi_88365066
Oh Miss, wat klinkt dat toch verdrietig, dat gedoe met die zakjes. Goed dat je daarin je eigen gevoel volgt. :Y
Hopelijk lukt het gewoon met een potje en is het gauw klaar allemaal. :*

Isabeau, dat je je maar gauw weer beter voelt. Lekker stuiteren!
Ko is vandaag ook erg huilerig, hij wil het liefst lekker bij mij hangen. Nu ligt hij voor zijn tweede slaapje in bed. :D

Timo, ben je alweer beter?

Iggyinthehouse, hier hebben we ook zulke fases gehad, dan was de mama in en een tijd later de papa. Ach, het hoort er blijkbaar bij.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 5 november 2010 @ 14:48:57 #28
267282 iggyinthehouse
the man from outta space
pi_88365150
En een ander zaak:

hij krabt zich ontzettend veel (koemelkallergie)....maar hij krijgt geen verboden voedingsmiddelen, wij wassen in neutral, we houden het huis heel goed schoon etc etc

Dus we houden het erop dat hij heel erg uit emoties krabt. Zou dat kunnen? Dat als hij ze zin niet krijgt (bovenstaande issue: ik pak hem op ipv moeder), dat hij zich gaat krabben? Is hier ook wat aan te doen?
pi_88365184
oh vervelend Iggy, het is een faaaaaase, gaat vanzelf weer over. Maar daar heb je op het moment weinig aan.
Volgens mijn eigen moeder heb ik dat zelf ook gehad naar mijn vader toe, was erg leuk voor hem :Y) :') maar wat Claudia zegt is een goeie. Niet geforceerd door een ander laten troosten, maar wel de alledaagse dingen doen en blijven doen.
Zie nu dat je dat al doet (verrekte handig die updates tussendoor! :D) ja afwachten maar. Komt goed!

Miss ik zie ook niet waarom je dat zou doen.
Of ze er een trauma aan over zal houden of niet boeit in dit geval niet, in die zin, er ís een alternatief, het ziekenhuis doet niet moeilijk dus waarom zou je. Gewoon die plaszakjes lekker laten zitten. Ik vond wat stiemie eerder zei van het badje ook wel een goeie. Senna in haar blootje in het badje (goed schoongemaakt) parkeren voor de tv en zodra ze geplast heeft kan ze eruit en kun je het overgieten. Dat geeft misschien net wat meer bewegingsruimte voor Senna ook, zo'n potje is best klein als ze niet zo heel erg lang stil blijven zitten :P

Wij zijn hier ook weer terug van een ronde huisarts.
Poepen en dergelijke is weer drama :X
het is echt te erg voor woorden, een bevalling is er serieus niks bij en ik vind het zo erg om te zien. De tranen springen me gewoon in de ogen ervan. De poep is gewoon te groot en te hard en kan nauwelijks door haar anus heen, gevolg is nu dus dat de huid gescheurd is ;( en dat doet uiteraard zeer. Toevallig zag ik het gister omdat ik haar liet poepen zonder luier, en ik zag ook dat ze behoorlijke (inwendige) aambeien had van het persen. Vorige week zag ik haar ook zo poepen en toen zaten de scheur en de aambeien er nog niet, of in elk geval niet zodanig zichtbaar. Dus ik heb vanmorgen gelijk de HA gebeld. Assistente wilde me eerst maandag pas laten komen maar na aandringen mocht k toch vandaag.
Zowaar was mn huisarts die normaal type met gebruiksaanwijzing is zeg maar, vandaag echt heel erg meedenkend en dergelijke.

Dus, lang verhaal kort, we zitten weer aan de zalfjes, poedertjes en klysma's en als t niet verbeterd direct terugkomen, de HA wilde niet te lang wachten met ingrijpen.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88365258
oh en nog een :* voor alle zieke kindjes. Stom is het, snel beter worden!

En Iggy, dat krabben. Lastig. Nageltjes zo kort mogelijk houden zodat er in elk geval zo min mogelijk schade is. En daarnaast, drinken jullie zelf wel koemelk enzo? Er is hier een user met een kindje met heftige allergieën die ook last krijgt als iemand anders met melk enzo in aanraking is geweest. Soort contact-allergie dan dus.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88365548
Hè getver wat vreselijk sneu Huup! De tranen springen zelfs al in mijn ogen, dus ik kan me heel goed voorstellen hoe het voor je voelt. Arm Améliefje!
  Moderator vrijdag 5 november 2010 @ 14:58:31 #32
5428 crew  miss_sly
pi_88365555
Och arme Amélie :'( de tranen springen mij al in de ogen als ik het alleen maar lees. fijn dat de huisarts echt goed meedenkt en de ernst ervan inziet. STerkte en een dikke :* voor je meisje en voor jou natuurlijk!

Wat Claudia zegt vind ik wel een goede idd. En aangezien je dat al doet, zou ik verder geen dingen gaan forceren. Veel kinderen hebben zulke fases en ze gaan allemaal over. Volgens mij moeder liep ik vroeger altijd om mijn vader te roepen als hij er niet was, en zo gauw hij dan thuis was van werk ofzo, wilde ik hem niet zien, knuffelen, wat dan ook :')
pi_88365823
Amelie, wat verdrietig en naar. Bah.
Hopelijk werken de medicijnen snel en fijn dat je ha zo meedenkt en meeleeft.
Het is ook niet niks voor zo'n klein lief meisje. :*
pi_88366322
Een :* voor alle zieke kindjes en mama's

Oh Huup wat zielig voor je meisje, fijn dat de huisarts direct wilde ingrijpen, ik duim dat het snel weer beter gaat :*
  vrijdag 5 november 2010 @ 16:41:07 #35
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_88369753
Wat veel kwakkelende dreumesen hier. Speciaal een :* voor Amelie
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_88372188
Oh jemig Huup wat een ellende met Amélie ;( Wat vreselijk sneu voor haar. -O- Sterkte met de zalfjes en smeersels. Dat ze maar gauw weer goed poepen kan..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_88375222
Tjee, Huup, ook hier schieten de tranen in mijn ogen. Dat doet zo'n enorm veel pijn (ik weet het helaas te goed). Ik hoop dat het snel beter gaat nu.
En een paar zieken. Beterschap!
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar Driekus heeft nog nergens last van. Die is een wervelwind zonder bodem. Echt, dat kind eet me een hoop, ongelofelijk. Ik zelf ben wel een beetje blegh, ik merk wel dat mijn lichaam heel erg zijn best doet een virusje buiten de deur te houden.

Dat echte eenkennigheid is hier tot nu toe beperkt tot huilen bij het wegbrengen op het kdv en het wantrouwig kijken naar vreemden, die uiteindelijk wel lief zijn als mama dat maar zegt.

Miss, ik hoop dat het nu snel lukt met plassen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88375985
Och huup wat enorm sneu voor Amélie! Zo'n klein meisje met aambeien ;( Hoop dat alles wat je van de dokter hebt gekregen helpt! :*

Lente en Isabeau, beterschap!
Wat zijn kindjes toch vaak ziek hè. En wat blijft het zielig ;(

Op een vrolijkere noot: mijn kind zegt Nijnaaaaaaaa als ze Nijntje ziet :D O+ En dan heel druk wijzen enzo. Voor de rest is er nog altijd heel veel "bah!" en "buh!" enzo. Lang leve de b. Behalve bij kindjes, daar is ze ook gek op, maar dan roept ze deedie ipv baby :D
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:14:54 #39
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_88376950
Huup :N wat vreselijk naar! Wat lijkt me dat zeer doen en vervelend dat je haar er niet bij kunt helpen. Goed dat je hebt aangedrongen bij de huisarts!!

Isabeau?! Beetje speelgoed staren? Lente ook al niet lekker. Hoop dat jullie goed slapen en morgen weer fit zijn dames!

MIss, ik zou hetzelfde doen als jij hoor! Hoe gaat het verder met Senna?

Willow O+ Nijna O+

Joep had vandaag zijn eerste dreumes zwemles!! Geen baby zwemmen meer, maar op naar de grote kindjes in het grote bad. Hij vond het spanned, dat kon ik aan zijn hele snoetje zien. Hij is ook niet zo groot, dus hij stond echt best diep in het water. In het water lopen aan mijn hand vond ie leuk, liedjes zingen was ook leuk en toen moesten we via de rand naar het diepe 2 meter bad.... nou dat ging wel, maar toen via het trapje en dan op de rand staan en eerst kijken hoe ik het diepe in sprong en toen hielden de juf en ik zijn armpjes vast en moest hij eigenlijk springen... maar we moesten hem wel een beetje trekken. Het stomme was, we kregen een onderdeel in het bad waar hij zelf kon staan met een hoepel. Hij moest in die hoepel lopen en hem vooruit duwen in het water, ik dacht dat vind ie vast leuk, maar hij moest echt niet van die hoepel hebben! Hij vond dat ding reuze eng en moest er zelfs van huilen.
Eenieweej, het is nog even wennen dus. Hij moet nu ook 1 keer in de maand met kleren aan zwemmen, dat is om hem aan het gevoel te leren wennen... want stel dat ie ooit in een vijver valt, dan heeft ie tuurlijk ook niet zijn zwembroek aan.
Niet mieten! Door gieten!
pi_88377271
Seilram, dan zijn ze ineens zo groot he. Wij zijn twee weken terug naar het grote bad overgegaan. We moeten beiden nog een beetje wennen aan de kou. Maar, hij vindt het wel heel leuk. Driekus kan nog niet lopen, maar kan wel prima van de kant af springen, zittend en dan met het koppie eerst en dan flink onder water. Heel leuk om te zien. En raar, want nu is ie ineens weer de kleinste.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:26:27 #41
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_88377448
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 20:22 schreef mefke79 het volgende:
Seilram, dan zijn ze ineens zo groot he. Wij zijn twee weken terug naar het grote bad overgegaan. We moeten beiden nog een beetje wennen aan de kou. Maar, hij vindt het wel heel leuk. Driekus kan nog niet lopen, maar kan wel prima van de kant af springen, zittend en dan met het koppie eerst en dan flink onder water. Heel leuk om te zien. En raar, want nu is ie ineens weer de kleinste.
Ja inderdaad, naast die andere kindjes is het dan ineens weer een heel klein mannetje. Alle andere kindjes zingen volop mee en Joep roept: bila bila. Hahaha. Wat goed dat Driekus al kan springen! Dat kan Joep nog niet.
pi_88378147
Nijna! :D Grappig dat Willow dat zegt!

Wat stoer toch die zwemmende dreumessen. 8-)
pi_88378341
Ja, dat zwemmen is héél stoer! En ze zijn nog zo klein!
pi_88379235
Stoere zwemmende dreumesen! O+
Ik ben nog steeds nooit met Willow gaan zwemmen :@ Toch maar es doen binnenkort...
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_88379380
Ik ga morgen zwemmen. Samen met een vriendin en haar peuter die zo jaloers is dat ze Lente wel zal proberen te verzuipen... :')
  Moderator vrijdag 5 november 2010 @ 21:07:28 #46
5428 crew  miss_sly
pi_88379406
Dat zwemmen klinkt heel leuk, zeg! We hebben met Senna wel eens gezwommen, maar gewoon vrij zwemmen. Misschien toch eens gaan kijken naar iets structureels. Stoer hoor van Driekus dat hij zo het water in durft!

Senna's favoriete liedje op Babytv. Als ze dan op de bank zit te kijken, klimt ze er snel vanaf om mee te dansen O+

[ Bericht 23% gewijzigd door onlogisch op 20-06-2023 13:13:26 ]
  vrijdag 5 november 2010 @ 21:07:38 #47
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_88379417
Huup en Amelie wat enorm zielig en pijnlijk moet dit zijn een hele dikke :* en dat de zalfjes poedertjes en klysma's maar heel erg snel mogen helpen!!!

Willow O+ en ook je haartjes zijn ubercute :D

ik heb vandaag te horen gekregen dat ik bij een werkgever niet langer meer welkom ben in het kader van bezuinigingen, baal hier behoorlijk van, en helaas uitzendkracht daar dus hoef volgende week niet terug te komen (ja toch nog om m'n kleding ed in te leveren)

Roy is vandaag gelukkig braaf gaan slapen, hopelijk straks een goede nacht in.
  vrijdag 5 november 2010 @ 21:09:15 #48
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_88379516
Miss!! O+ Zo ook die teentjes ook O+
  vrijdag 5 november 2010 @ 21:09:50 #49
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_88379546
O+ Senna
En dreumes zwemmen ik wil ook nog steeds met Roy gaan zwemmen, alleen hier in de buurt is het helaas nogal duur voor een uurtje [sub] 11,50 per volwassene, en 6,50 per kind vanaf 1 jaar.
Zijn nog even zoekende voor een wat goedkoper bad om te gaan zwemmen
pi_88379651
Bar, wat onwijs balen. Hoe lang werk je er? En via welk uitzendbureau? Hou je er rekening mee dat de opdrachtgever mss een aanzegtermijn heeft, afhankelijk van hoelang je er werkt? Sla de CAO er even op na. :)

Aaah, Senna, die spekbeentjes. O+

Wanneer komen er eigenlijk leuke babyprogramma's?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')