Hij staat wel in de wikiquote:
Doe eens welquote:
donequote:Op vrijdag 5 november 2010 10:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Doe eens welEn er is een icoontje stuk
Wie zijn al die lui eigenlijk?quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:22 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Geen idee, maar weer eens leeggooien
Eigenlijk moeten die in de OP komen, ik kan ze nooit vinden als het kooooooooooooos-tijd isquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:23 schreef Maraca het volgende:
Heeft iemand trouwens de Alberto & Co smilies?
Daaromquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:24 schreef TheKC het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten die in de OP komen, ik kan ze nooit vinden als het kooooooooooooos-tijd is
Juicyhil vast welquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:23 schreef Maraca het volgende:
Heeft iemand trouwens de Alberto & Co smilies?
Kay...quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
volgens mij is dit de laatste Battle aflevering en komen hierna de liveshows
is voor mij ook maar een extra baantje voor de werkervaringquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:04 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nee hoor, heb het ook jaaaren gedaan
ik ookquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:06 schreef PiRANiA het volgende:
zo, nieuwe facebookbalk maar meteen uitgezet
Wil je mijn huis ook doen?quote:
Hoop het voor jequote:Op vrijdag 5 november 2010 12:35 schreef Maraca het volgende:
Zo, huis is weer schoonGelijk een sollicitatie de deur uit gedaan. 50 maal is scheepsrecht?
Ja, heb geld nodig voor de verhuizingquote:
Ik hoop het echt voor jequote:Op vrijdag 5 november 2010 12:35 schreef Maraca het volgende:
Zo, huis is weer schoonGelijk een sollicitatie de deur uit gedaan. 50 maal is scheepsrecht?
Dankjequote:
Ze zijn het nog steeds aan het uitzoeken, vanmorgen een email gehad dat de werkcoach het ook gaat uitzoeken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dankje
Nog iets gehoord van de Rabo?
Spannendquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:54 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ze zijn het nog steeds aan het uitzoeken, vanmorgen een email gehad dat de werkcoach het ook gaat uitzoeken.
Wel gisteren op gesprek geweest bij een ander bedrijf . Dinsdag krijg ik te horen of ik weer mag langskomen voor een echte kennismakingsronde, die van gisteren was even een kort verkenningsronde.
Vind ik ook. Het is een bedrijf die internationaal werkt en meer dan een miljard omzet per jaar heeftquote:
Bedanktquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:00 schreef Loodje het volgende:
Nou succesIdd lekker weekend en dit weekend hoef ik niet te werken dus
spannend!quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:56 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Het is een bedrijf die internationaal werkt en meer dan een miljard omzet per jaar heeft
Er werken 5000 werknemers totaal en dan zit ik op het hoofdkantoor waar alles binnenkomt (als ik word aangenomen)
(Ik zorg dan natuurlijk dat ze nog meer omzet hebben)
Bedrijf waar ik stage doe is 1000 keer kleinerquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:56 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Het is een bedrijf die internationaal werkt en meer dan een miljard omzet per jaar heeft
Er werken 5000 werknemers totaal en dan zit ik op het hoofdkantoor waar alles binnenkomt (als ik word aangenomen)
(Ik zorg dan natuurlijk dat ze nog meer omzet hebben)
snel opeten dan!quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:14 schreef roos85 het volgende:
help, 1 van mijn katten probeert mijn broodje pindakaas te stelen
heb het net op tijd op! maar hij gaat dus gerust dan op schoot zitten in de hoop dat ik iets laat vallenquote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Klacht: meisjes met een heel diep decolleté die tegenover mij gaan zitten in de metro terwijl ik nog wat voor m'n tentamen wil doornemen
ff snel fappen voor je examenquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Klacht: meisjes met een heel diep decolleté die tegenover mij gaan zitten in de metro terwijl ik nog wat voor m'n tentamen wil doornemen
Jullie mannen zijn zo simpelquote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:34 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Jullie kunnen zo ingewikkeld zijn.
We zijn bewust van ons gedrag en laten ons niet gaan in subjectieve verstandspatronen waarin vrouwen door de bomen het bos niet meer zien en simpelweg van slag raken van niks.quote:
Lulquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
We zijn bewust van ons gedrag en laten ons niet gaan in subjectieve verstandspatronen waarin vrouwen door de bomen het bos niet meer zien en simpelweg van slag raken van niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |