abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 november 2010 @ 10:39:15 #26
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_88465237
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 10:30 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Die staat wel op mijn 'to-buy-list', al jaren. :P

Ik kom hem in winkels nooit tegen helaas. En ik voelde me een beetje voor gek gezet door Nintendo, waar ik meerdere decennia liefhebber van was, had gewoon voor mensen als ik de controller-mode ook in de Wii-versie gedaan. Toen had ik echt zoiets van: "Wth Nintendo? :|W "
Dat is niet slim natuurlijk. Ze maken van Zelda een launchgame voor de Wii, dan moet je ook zorgen dat die verplicht met Wii-controls gespeeld dient te worden. Dat snap ik wel :D

Dat niet iedereen daar gelukkig van wordt... Tja...

Maar dat is allemaal offtopic, laten we het bij Kinect houden!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 8 november 2010 @ 10:52:40 #27
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_88465602
quote:
10s.gif Op maandag 8 november 2010 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat is niet slim natuurlijk. Ze maken van Zelda een launchgame voor de Wii, dan moet je ook zorgen dat die verplicht met Wii-controls gespeeld dient te worden. Dat snap ik wel :D

[ afbeelding ]

Ja dat snap ik ook wel, die move, maar dan nog, ik had die optie er voor de volledigheid ook wel ingedaan, er zitten potdorie niet voor niks 4 NGC-ports op.

Maar goed, terug naar Kinect.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_88467328
Je kunt overigens ook zittend met de kinect spelen (afhankelijk van de game wel) en een kleine salontafel zou bij de meeste games geen probleem moeten zijn, maar ook hier is dat afhankelijk van de game. voor joyride maakt het weinig uit, maar voor die dansgame wel natuurlijk.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  Moderator maandag 8 november 2010 @ 11:54:44 #29
5428 crew  miss_sly
pi_88467410
Die adventure games zijn echt wel leuk ook, en dan is een beetje ruimte ook wel fijn. En natuurlijk met die sportgames ook.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88468218
Ik heb persoonlijk gewoon helemaal niets met die manier van gamen. Een paar jaar geleden heb ik nog wel het een en ander aan DDR gedaan, maar dat ding ligt nu ook ergens stof te happen. Geef mij maar gewoon een controller.

Toch moet ik wel toegeven dat Kinect waarschijnlijk wel leuk is wanneer je met een stel vrienden bij elkaar bent, zelfde verhaal als met de Wii. Maar om hem daarvoor aan te schaffen... Misschien over een tijdje.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  maandag 8 november 2010 @ 15:47:24 #31
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_88475203
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 11:52 schreef koei het volgende:
Je kunt overigens ook zittend met de kinect spelen (afhankelijk van de game wel) en een kleine salontafel zou bij de meeste games geen probleem moeten zijn, maar ook hier is dat afhankelijk van de game. voor joyride maakt het weinig uit, maar voor die dansgame wel natuurlijk.
Ik las dat je bij Joyride juist moest staan (volgens mij ook in de engadget review).. wat natuurlijk compleet achterlijk is voor een racegame..
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_88480664
Voor mij hoeft het niet zo nodig, ik vermaak mij prima met een controller. Ik ben wel benieuwd wat voor spellen er op den duur uit gaan komen. Voorlopig schaf ik hem in ieder geval nog niet aan. Misschien voor als mijn kleine zusje er is, kan ze spelen. O+ Het geld vind ik het nu nog niet waard.
  woensdag 10 november 2010 @ 09:42:37 #33
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_88545520
Ik zit toch ernstig te twijfelen of ik hem vandaag zal gaan halen.. de stemmen in mn hoofd laten mij niet met rust! 8)7
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  woensdag 10 november 2010 @ 10:01:25 #34
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_88546046
quote:
10s.gif Op maandag 8 november 2010 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik voelde me wel een beetje achtergesteld omdat ik jarenlang al trouw Nintendo aangehangen heb en nu krijg ik niet eens de keuze hoe ik die game speel. En als er vier controllers ports prijken op de console zou het toch wel aannemelijk zijn om te verwachten dat die game er ook compatible mee is?
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_88552110
Ik krijg hem voor mijn verjaardag :') Dus wij alvast kijken bij Free Record Shop of ze hem daar hebben, zag ik hem staan, staat er iemand in de rij die hem net voor mij koopt :'( Dus, doorgelopen naar de intertoys, uitverkocht, dus toen naar een gameshop die daar om de hoek zit! Hun moesten ze nog vandaag krijgen, dus meteen 1 vastgelegd voor mij :P als het goed is kan ik hem vanmiddag ophalen! :)
pi_88559712
Heeft iemand m al? :P
pi_88560544
Ik heb hem staan :P vet grappig, vind 't iig beter dan de Wii.. :)
pi_88561422
Wat voor spellen heb je en hoe duur kostte t? Is eigenlijk pas voor t eerst dat ik me erin verdiep :')
pi_88561500
150 kost zo'n ding, dan zit er Kinect Adventures bij.. je hebt nog wel meer games maar daarin heb ik me ook nog niet verdiept :')
  Redactie Games woensdag 10 november 2010 @ 17:03:33 #40
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_88561868
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 16:55 schreef Studiotje het volgende:
150 kost zo'n ding, dan zit er Kinect Adventures bij.. je hebt nog wel meer games maar daarin heb ik me ook nog niet verdiept :')
Je bent verplicht Dance Central te kopen....
.....Kennedy
pi_88563333
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 17:03 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Je bent verplicht Dance Central te kopen....
Oh?
  Redactie Games woensdag 10 november 2010 @ 17:45:59 #42
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_88563411
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 17:43 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Oh?
Beste spel wat er op te verkrijgen is, tevens ook leukste, laat echt zien waar het apparaat toe in staat is.
.....Kennedy
pi_88563585
Heb net even bij een vriend gespeeld drie kwartier die het had gekocht we speelde een racespel. Was wel leuk :)
pi_88564225
Mijn (late) pre-order is niet uitgeleverd -O- Morgen even kijken of ze hem bij de Intertoys misschien wel hebben...
pi_88573139
Pre orders ben ik twee jaar geleden mee gestopt. Leuk woord en zo alleen gebeurt het maar echt 40% van de gevallen echt, en bij sommige games kan je ze zonder order al eerder ergens in de winkel kopen (één of twee dagen).
pi_88575173
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 21:42 schreef Charie het volgende:
Pre orders ben ik twee jaar geleden mee gestopt. Leuk woord en zo alleen gebeurt het maar echt 40% van de gevallen echt, en bij sommige games kan je ze zonder order al eerder ergens in de winkel kopen (één of twee dagen).
Het gaat mij ook niet om het spel perse vandaag hebben, maar om het spel zo goedkoop mogelijk te hebben. En ik heb geen zin om drie weken te wachten om vervolgens alsnog hetzelfde neer te mogen leggen (of in veel gevallen meer).
pi_88583531
Ik verkoop Kinects op bestelling voor 139 euro, de vraag ernaar is erg laag ondanks dat mijn marktplaats advertentie erg veel bekeken wordt...
  donderdag 11 november 2010 @ 09:05:22 #48
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_88583878
Hehe, eindelijk komt het uit in Nederland, dus mag ik er gewoon over praten. Ik heb namelijk al enkele maanden een Kinect in huis, omdat ik deelnam aan de beta-test. Door tijdgebrek heb ik hem niet heel veel gebruikt, maar genoeg om er een mening over te kunnen vormen.

De games die ik heb kunnen testen zijn Kinect Sports, Kinect Adventures en Kinect Joyride. Het zijn allemaal spellen die je voor kwartiertje speelt, gewoon voor de fun. De games zijn natuurlijk behoorlijk afgekeken van de Wii (vooral Kinect Sports), maar dat is niet per se slecht.

Ik was in het begin behoorlijk sceptisch, net als de meesten hier. Ik verwachtte dat het niet zou werken, of dat de vertraging te irritant zou zijn. Maar mijn verwachtingen werden ruimschoots overtroffen. Er is af en toe wel wat vertraging, maar het blijft minimaal en je anticipeert er op. Vergelijk het met autorijden: je begint ook al met remmen, gasgeven en insturen voordat het echt nodig is, omdat er altijd wat vertraging is voordat de auto helemaal doet wat jij wil. Dat gezegd hebbende, de vertraging heeft mij nooit gestoord bij Kinect.

Ik denk niet dat ik 'm gekocht zou hebben als ik hem niet gekregen had, in ieder geval niet nu direct. Maar dat is omdat de games voor mij niet echt interessant zijn. Ik denk wel dat als ik nu mijn nichtjes en neefje (leeftijden tussen 4 en 11) op visite krijg, en ik zet Kinect Adventures aan, dat ze zich kostelijk zullen vermaken. Dus heb je jonge kinderen en nog geen Wii, dan zullen je kids je dankbaar zijn.

Ben je echter volwassen en kinderloos, dan is Kinect geen must-buy, wat mij betreft. Dat ligt niet aan de technologie, want die werkt wel (alleen stemherkenning werkt niet in NL, maar dat is een setting vanuit MS, geen tech falen), maar aan de games. Het enige spel dat ik eigenlijk wel zou willen proberen, is Dance Central, maar ik ben bang dat m'n vriendin zich helemaal dood lacht :+.
pi_88587954
Heb gisteravond kinect aangesloten en kinect adventures getest. Best grappig, maar als er niet snel 'echte' spellen uitkomen ben ik er net als met de wii snel klaar mee.

Ik baal ook dat spraakherkenning niet werkt. Dat leek me nog wel een leuke toevoeging, bijvoorbeeld snel een party starten zonder gebruik van handen en controller. Mijn console settings heb ik aangepast naar UK + English maar dan werkt het nog steeds niet. Ik begrijp niet helemaal hoe het wordt gechecked en waarom ik het als nederlander niet zou mogen gebruiken. Misschien zie ik iets over het hoofd?

Ook ben ik er vanuit gegaan dat er een tv mount bijgeleverd zou zitten, maar dit is niet het geval. Volgende maand komt er een officiële tv mount uit. (voor +/- 40 dollars !!) Dit is wel jammer omdat ik de sensor nu voor de voetsteun van mijn tv moet zetten en ik daarom dus minder speelruimte heb (volgens) kinect.

De techniek werkt wel echt goed. Had niet verwacht dat het zo goed/snel zou werken/reageren. Als er binnenkort 'echte' games uitkomen met kinect support is het voor mij wel een blijvertje.

[ Bericht 17% gewijzigd door Pronk op 11-11-2010 11:33:05 ]
Ja lekker!
pi_88600393
Zojuist een 360 Slim + Kinect bundle besteld. M'n eerste 360 besloot er gisteravond maar mee op te houden en de gevreesde RROD te laten knipperen. In eerste instantie wilde ik het hele Kinect gedoe een beetje afwachten, maar aangezien ik nog $20 credit had op Amazon (laatst gekregen nadat ik Fable 3 of Fallout: New Vegas had ontvangen... ik weet niet meer waarom) vond ik $380 best een redelijke deal. Zaterdag moet 'ie binnenkomen, dus voor die tijd even de woonkamer reorganizeren.

M'n vrouw ziet die dans games wel zitten, mij lijkt dat Your Shape gedoe wel aardig, vooral omdat ik hier in de VS minder beweeg dan in NL. :P. Hopelijk dat er uiteindelijk ook wat "echte" games uitkomen.
Op zich wilde ik Rez HD wil kopen via de Marketplace, maar met Kinect zal ik dan misschien toch voor Child of Eden gaan. Zag er op de filmpjes wel aardig uit en lijkt me, van wat ik ervan heb gezien, redelijk op Rez lijken..
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')