bijna alle vestigingen van Super de Boer worden omgetoverd naar Jumboquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:11 schreef Dagoduck het volgende:
"Jumbo is altijd de goedkoopste supermarkt bij u in de buurt"
De Jumbo het dichtstbij zit 68,7 KM verderop
C1000quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:17 schreef hole1988 het volgende:
[..]
bijna alle vestigingen van Super de Boer worden omgetoverd naar Jumbo
Sterrenstof!!!quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:16 schreef -Hans- het volgende:
Wat een kud MH. Was wel te verwachten dit.
Dan is het alsnog 15 KM en moet ik met de bootquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:17 schreef hole1988 het volgende:
[..]
bijna alle vestigingen van Super de Boer worden omgetoverd naar Jumbo
Die zit ook 17,2 KM verwijderdquote:
De SRVwagen komt nog bij jullie?quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan is het alsnog 15 KM en moet ik met de boot
[..]
Die zit ook 17,2 KM verwijderd
neuh, Bart = Supermixer!quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:32 schreef Waalwijker het volgende:
En request programma wat al gemixed is, ik blijft het bijzonder vinden.
Doet hij thuis al.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:32 schreef Waalwijker het volgende:
En request programma wat al gemixed is, ik blijft het bijzonder vinden.
Nee, we hebben 4 ah's, 2 vomars, 1 lidl en een aldi binnen 40 vierkante kilometerquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
De SRVwagen komt nog bij jullie?
[..]
neuh, Bart = Supermixer!
en de pizza ligt in de oven
Ja, maar dan is het toch geen request meer.quote:
haha, in Uithuizen (Noord Grunn) delen de Lidl, Aldi en Jumbo 1 pand! en dan zit er ook nog een AH binnen loopafstandquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, we hebben 4 ah's, 2 vomars, 1 lidl en een aldi binnen 40 vierkante kilometer
edit; en twee dekamarkten.
Zijn bijv. nog verzoekjes van vandaag of van tweets of nog wat mailetjes etc.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het toch geen request meer.
Bart mixt thuis wat je nu aanvraagt en dat draait ie volgende week!quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het toch geen request meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |