Als hij had gezegd ; "ik ga ervoor" had je ook ditquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Fantastisch geïllustreerd door Alonso's himself: totaal geen behoefte om ook maar iets van strijd te leveren.
"als het gebeurt, mooi meegenomen"
Het zag er dit keer nogal lullig uit. Je ziet ook wel eens dat Eddie of David even bij het groepje wegloopt om iemand in de kraag te vatten om zich vervolgens weer met een nieuwe gast bij het groepje te voegen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:31 schreef darkshadow16 het volgende:
Dat gebeurt het hele seizoen al hoor.
Gewoon afspraken omdat ze anders geen tijd hebben
Jij en ik weten dat een Alonso dat nooit zal doen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als hij had gezegd ; "ik ga ervoor" had je ook ditgedaan
![]()
Mooi dat het nog regent
Kenmerkend is wel dat Alonso geen woord over Massa rept. "'t Team, dit, 't team dat" ... "Dit team begrijpt tenminste wat teamwork is" ... maar Massa bestaat niet eens in zijn filosofie.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als hij had gezegd ; "ik ga ervoor" had je ook ditgedaan
![]()
Mooi dat het nog regent
klopt, maar om mou elke race de laatste 3 pagina's vol te lullen over wat een non-racer het wel niet is word ook snel oudquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:38 schreef Tarado het volgende:
Zonder hem zouden de F1 topics een stuk saaier zijn
Only one way to find out, imoquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:38 schreef Tarado het volgende:
Zonder hem zouden de F1 topics een stuk saaier zijn
Precies: laat hem lekker maar gaan wielrennen. Daar hebben ze meer valsspelende en frauderende Spanjaarden.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:39 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Only one way to find out, imo
quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:00 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik gok op Petrov om er als eerste af te gaan. Goede taktiek van hem om altijd ff te controleren hoe nat de curbstones zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |