Meest veilige optie.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:54 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en ik heb besloten toch maar úit eten te gaan en even wat wijn/hapjes in te slaan just in case voor de rest van de avond evt. na het dansen.
Ik steel er ook ééntje want :quote:Op donderdag 4 november 2010 23:53 schreef ColdFeet het volgende:
TVP met een nachtzoen voor Steer en Borisz
Was het wat?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:43 schreef ColdFeet het volgende:
Jek, dit weekend bij de choucroute kregen we 7 verschillende soorten varkensvlees
Oe normale werktijd voor mij ook, ware het niet dat ik morgenochtend pas rond 12.00 naar de trein hoef te lopenquote:Op donderdag 4 november 2010 23:55 schreef borisz het volgende:
Mijn wekker staat op 6.30Ik ga ook zo slapen.
Beluga is wel aardig.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:54 schreef Stereotomy het volgende:
Nu nog een affordable, cheerful and nutricious restaurant uitzoeken
Hey Lein. Nachtdienst?quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:02 schreef Leintjeuh het volgende:
Hallo! Weltrusten aan de slapersBluezz, heerlijk heh, uitslapen?
En ik, en ik en ik??quote:Op donderdag 4 november 2010 23:53 schreef ColdFeet het volgende:
TVP met een nachtzoen voor Steer en Borisz
Toch ook voor jou: don't give up your dayjob/studie.quote:
Zou ik wel moeten doen, maar m'n ritme is naar de klotequote:
Studie? waaaat?quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Toch ook voor jou: don't give up your dayjob/studie.
Voor wie geldt het dan nog meer, eigenlijk?quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Toch ook voor jou: don't give up your dayjob/studie.
Voor mijquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:19 schreef rijsttafel het volgende:
Voor wie geldt het dan nog meer, eigenlijk?
Talenten zijn overrated. Je moet gewoon doen alsof je ergens goed in bent en ze geloven je vanzelf!quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Voor mijHoewel ik eigenlijk geen andere talenten heb behalve rimpelige oude reten wassen
Precies. Dat heeft mij ook 37 jaar lang (goed betaald) werk opgeleverd.quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:21 schreef rijsttafel het volgende:
Talenten zijn overrated. Je moet gewoon doen alsof je ergens goed in bent en ze geloven je vanzelf!
Ik was het niet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:37 schreef Leintjeuh het volgende:
OhEen van de oudjes vanavond: "Lein, het is dat jij een vriend heb, en ik getrouwd ben, anders had ik geprobeerd je te veroveren.' Ik lachte me een ongeluk, de persoon in kwestie is een oude, dementerende, krakkemikkige oude opa
Lieverdje, 3X in de week gaat best en je 'stelt je er op in'.quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:02 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe trek je dat elke dag zo vroeg bloes? Ik zou er knetter van worden.
Tralala. Restaurantjes uitgezocht, met optie A, B en C. Verder de weg naar de dansvloer gememoriseerd. Genoeg gepland.quote:Op vrijdag 5 november 2010 02:08 schreef Isabeau het volgende:
hoihoi
Ik gebruik altijd mijn telefoon.
Ja die was ook naar.quote:Op vrijdag 5 november 2010 05:16 schreef Isabeau het volgende:
Lief, rijst![]()
Vind alleen het eerste woord een beetje naar.
Of is dat raar?
Ach nou ja, ik ben eigenlijk wel een beetje gaar.
Daten?quote:Op vrijdag 5 november 2010 06:07 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Steer: goed dat je uit eten gaat. Het komt nml wat benauwend over omdat je eerst hebt gevraagd of ze ervoor uit eten wilde en dan daarna ook nog eens thuis... Goede keuze dusmet een date wil ik soms betalen of als diegene erop staat te betalen vraag ik hoeveel diegene wil hebben. Anders voel ik me heel schuldig, ook al heb ik geen geldboompje
ok nou hopelijk geen zware dag vandaag. Je merkt vanzelf wel wanneer je instortquote:Op vrijdag 5 november 2010 06:05 schreef rijsttafel het volgende:
Dankje.
Wel geprobeerd, maar niet gelukt.
Ik heb gisteren uitgeslapen en behalve studeren niet veel gedaan.
Ik doe vandaag wel ergens een powernap ofzo.
Ga daar dan maar eerst lekker over dromen.quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 01:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lieverdje, 3X in de week gaat best en je 'stelt je er op in'.
In mijn verpleeghuismodus was het regelmatig kwart over 7 BEGINNEN dus echt in aktie. Toen woonde ik op ten minutes fietsafstand van mijn werk, dus dat ging ook. Ik heb wel een soort regeltje voor mezelf en anders ben ik bang dat het niet lukt nl. wekker zetten, niet sluimeren, eruit, douchen en daar ligt mijn kracht, het douchen
quote:Op vrijdag 5 november 2010 03:46 schreef rijsttafel het volgende:
Herfst
Kleine kinderen spelen
rennen rondjes
en lachen in de tuin
Gele bladeren vallen
ontmoeten rode
en worden samen bruin
Woeste winden waaien
buigen bomen
en spelen met hun blad
Dikke druppels druipen
vliegen omlaag
en maken jassen nat
Roze laarsjes springen
zweven even
en landen in een plas
Grote mensen kijken
schudden hoofden
en blijven achter glas
Ben net weer ongeveer wakkerquote:Op vrijdag 5 november 2010 08:29 schreef flying-dutchman het volgende:
de rest van jullie nog allemaal in bed dus?
Hop! Bak koffie of thee erbij en aan de slag jij! Doe ik dat ookquote:Op vrijdag 5 november 2010 09:22 schreef LieLie het volgende:
Ik ben moe-hoe
En ik heb een zere arm, ik moet een beleidsnota schrijven wat ik niet zo goed snap, het regent, ik moet nog helemaal naar Groningen en twee lessen volgen (of één als ik die nota niet af krijg, want dan mag ik er niet in).
Hmpf.
Jups. Vrijdag = poetsdag! Ben de hele week op mijn werk en na schooltijd reserveer ik voor mijn dochter of voor koken. En vrijdag is kind op school en man naar het werk, dus alle tijd om 'lekker' te poetsen!quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen! Tezz ook een vrije dag, heerlijk heof ga je de hele dag poetsen?
Wat GOED dat je ermee bezig bent krak, en ja, twee stappen vooruit en een stap achteruit he.quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:29 schreef krakkemieke het volgende:
Pffff dat valt even tegen.![]()
Ik wilde een opleiding doen met een baan ernaast. (BBL) Die opleiding wordt niet als BBL gegeven, terwijl er zat leerbanen zijn. En ik zou de opleiding bibliotheekmedewerker in 1 jaar als BBL kunnen doen, maar daar zijn dan weer geen banen voor... Nu weet ik het niet meer. Volgende week maar het CWI bellen voor een beroepskeuzetest.
Ze hebben niks gezegd, maar er zijn noch banen, noch leerbanen als bibliotheekmedewerker. Met de huidige plannen zie ik dat niet verbeteren, en uitzicht op een baan is wel een voorwaarde van de gemeente om een opleiding te betalen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat GOED dat je ermee bezig bent krak, en ja, twee stappen vooruit en een stap achteruit he.Zeiden ze tegen je dat er ook over een jaar geen mogelijkheid tot baan zou zijn voor bibliotheekmedewerker?
Het is heel goed dat je voor jezelf altijd een volgende stap houdt, in jouw geval even naar het CWI voor een beroepskeuze test! Benieuwd wat daar uit komt.
Weet je dat ik er pas sinds een paar weken achter ben dat TGI Friday's, zo'n karige Amerikaanse restaurantketen, daarom zo heet?quote:
Hihihi, ik moest gisteravond nog aan je denken....House ging een been amputeren. Het apparaat zag eruit als een heggeschaar.quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:51 schreef Stereotomy het volgende:
Goedzo Krak!!! Vele kleine stapjes naar één richtig maken een grote stap!!
Ach, met de SC ben je niet eenzaam toch?quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:16 schreef flying-dutchman het volgende:
vandaag lekker de hele dag prutsen om wat an de pruttel te krijgen. Best leuk... alleen jammer dat ik tot lunch hier in mijn eentje zit. Maar gelukkig vanmiddag nog meer prutsen (met een ipad dan als het meezit). en dan zal het vast wel snel weekend worden
morgen weer A zien
heb je ook weer een punt... succes met sporten!quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ach, met de SC ben je niet eenzaam toch?![]()
Maar zonder mij, ik ga eenzaam sporten.![]()
that's the spirit Krak! hoop doet levenquote:Op vrijdag 5 november 2010 09:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ze hebben niks gezegd, maar er zijn noch banen, noch leerbanen als bibliotheekmedewerker. Met de huidige plannen zie ik dat niet verbeteren, en uitzicht op een baan is wel een voorwaarde van de gemeente om een opleiding te betalen.
Ik ben ook benieuwd wat er uit die test komt! De vorige, inclusief letters, is van meer dan 2 jaar geleden. Als ik naar mijn letters kijk, zou er best wat veranderd kunnen zijn.
Wat iig ten goede veranderd is, is dat ik niet meteen uit het veld geslagen ben zoals een paar jaar geleden. Er zijn meer wegen die naar Rome leiden en ik krijg het heus wel voor elkaar!
Ik heb geen flauw idee, maar het trekt van mijn pink richting mijn schouders.. Dus ik zal wel teveel bij de computer zitten of zo..quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Poetse Tezz
en balen Krak dat het ff niet meezit
LieLie; wat heb je met je arm gedaan dan?
Aure; beterschappies!
Sarabi; have fun! Steer zit vnv tafel achter je, dus kun je direct ook hootersmeisje bekijken
Steer; je komt zeker trouwens nooit meer naar Alphen nu? anders trakteer ik je op een pizza van Is Morus
vind je dat niet lekker om alleen te prutsen? ben je al naar de musical geweest met A.?quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:16 schreef flying-dutchman het volgende:
vandaag lekker de hele dag prutsen om wat an de pruttel te krijgen. Best leuk... alleen jammer dat ik tot lunch hier in mijn eentje zit. Maar gelukkig vanmiddag nog meer prutsen (met een ipad dan als het meezit). en dan zal het vast wel snel weekend worden
morgen weer A zien
oh oh.... niet teveel doen hoor... rsi is niksquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:19 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, maar het trekt van mijn pink richting mijn schouders.. Dus ik zal wel teveel bij de computer zitten of zo..
Ik betaal zelf welquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Steer; je komt zeker trouwens nooit meer naar Alphen nu? anders trakteer ik je op een pizza van Is Morus
hahaha ik hoef geen wederdienstquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik betaal zelf welAnders voel ik me verplicht om als wederdienst sex met je te hebben.
Mijn wederdienst is ook een cadeautje.quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hahaha ik hoef geen wederdienstis gewoon een cadeautje
het is wel fijn hoor om alleen te prutsen, maar als je het even niet weet en dan kunnen navragen is ook niet erg.quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vind je dat niet lekker om alleen te prutsen? ben je al naar de musical geweest met A.?
ah ok ja ik snapquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:30 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
het is wel fijn hoor om alleen te prutsen, maar als je het even niet weet en dan kunnen navragen is ook niet erg.
Nee met A nog niet naar musical geweest
jij hebt ooit woensdag verzonnenquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ah ok ja ik snap
hmm ik dacht dat je een woensdag had afgesproken ofzo meen ik me te herinneren voor de musical. kaartjes worden steeds goedkoper heze krijgen de tent niet vol
wat gaan jullie morgen doen?
Ik wil ook een poetsvrouw!quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:28 schreef FutureFairytale het volgende:
hahaha bewaar dat maar voor hooter
oh de poetsvrouw is hier. ik moet mn bed uit
Sommige dingen zijn al een deel van je zonder dat je het doorhebtquote:
De poetsvrouw komt bij iedereen op vrijdag, lijkt het welquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:36 schreef AnneX het volgende:
De poetsvrouw annex maatschappelijk werkster - ik ben altijd weer helemaal bijgepraat - laat het vandaag afweten.
Affijn de was hangt te drogen en nu ga ik écht 10 eindverslagen maken.
Bij mama komt ze om de woensdagquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:46 schreef ColdFeet het volgende:
De poetsvrouw komt bij iedereen op vrijdag, lijkt het welLekker, heb je in het weekend een schoon huis
Onze kuismadam komt vanmiddag.
Succes met de verslagen. En LieLie, take it easy met computeren
Is het van het type tmpfs? Dan helpt een increase niet, omdat het dynamisch gaat.quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:40 schreef flying-dutchman het volgende:
welke gast verzint het om een /tmp maar 160MB groot te maken... zucht
even uitzoeken hoe ik die kan increasen
jfs2quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Is het van het type tmpfs? Dan helpt een increase niet, omdat het dynamisch gaat.
gewoon ff iets kleins eten van te voren, genoeg dat je het red met finger food (wel eerst je handen wassen voor dat je ze ergens anders insteekt), maar nog genoeg ruimte dat je ook een echte maaltijd weg krijgt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:58 schreef Stereotomy het volgende:
H-meisje wilde pas om 21:00 afspreken om te eten (duurt lang, makeup opdoen) . Ik SMS haar terug of ze dan een hele maaltijd wil of gewoon fingerfood. SMSt ze me terug dat we wel spontaan beslissen vanavond.
Oh ja, spontaan doen.Nog knap lastig
quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:58 schreef Stereotomy het volgende:
Laat de controle maar vieren Steer. Je kan hetquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:58 schreef Stereotomy het volgende:
haha gaat wel lukken. 21u is wel behoorlijk laat! wat gingen jullie daarna ook alweer doen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:58 schreef Stereotomy het volgende:
H-meisje wilde pas om 21:00 afspreken om te eten (duurt lang, makeup opdoen) . Ik SMS haar terug of ze dan een hele maaltijd wil of gewoon fingerfood. SMSt ze me terug dat we wel spontaan beslissen vanavond.
Lekker spontaan naar de Mac!!!quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:04 schreef DarkElf het volgende:
spontaan doensteer, er gaat een wereld voor je open in t Maastrichtse!
quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn al een deel van je zonder dat je het doorhebt
wat een editquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:06 schreef Stereotomy het volgende:
FD, ik zal m'n handen wassen
't is meer dat ik de stad nog niet echt goed ken en weet waar de beste restaurantjes zitten voor de hoeveelheid voedsel. Mijn god ik ga weer micromanagen!
Zennnn. Lein
FF: we gaan daarna dansen in een Salsa café samen. Er wordt tot 1:30 gedanst dus dat komt goed. Er komen als het goed is ook andere mensen van onze dansschool. Waaronder raremeisje vermoed ik, dus dat wordt leuk.
Kom op Steer, doe een joga-oefening.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:06 schreef Stereotomy het volgende:
FD, ik zal m'n handen wassen
't is meer dat ik de stad nog niet echt goed ken en weet waar de beste restaurantjes zitten voor de hoeveelheid voedsel. Mijn god ik ga weer micromanagen!
Zennnn. Lein
FF: we gaan daarna dansen in een Salsa café samen. Er wordt tot 1:30 gedanst dus dat komt goed. Er komen als het goed is ook andere mensen van onze dansschool. Waaronder raremeisje vermoed ik, dus dat wordt leuk.
Ik wou dat jij een deel van mij was, Tezz.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb heel goed door dat het een deel van mij is. Maar dat is nu juist het punt: ik wil niet dat het een deel van mij is!
quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lekker spontaan naar de Mac!!!
De bieb hier is al in financiele problemen (wel vanwege de gemeente hoor, ze hebben het toegezegde bedrag even met 8 ton verlaagd)... dus ik snap wel wat je bedoelt. Het is moeilijk om iets te zoeken wat bij je past en wat het UWV wil betalen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ze hebben niks gezegd, maar er zijn noch banen, noch leerbanen als bibliotheekmedewerker. Met de huidige plannen zie ik dat niet verbeteren, en uitzicht op een baan is wel een voorwaarde van de gemeente om een opleiding te betalen.
Ik ben ook benieuwd wat er uit die test komt! De vorige, inclusief letters, is van meer dan 2 jaar geleden. Als ik naar mijn letters kijk, zou er best wat veranderd kunnen zijn.
Wat iig ten goede veranderd is, is dat ik niet meteen uit het veld geslagen ben zoals een paar jaar geleden. Er zijn meer wegen die naar Rome leiden en ik krijg het heus wel voor elkaar!
Nou schat, welk deel wil je hebben? Ik heb in overvloed dus neem....NEEM!quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wou dat jij een deel van mij was, Tezz.
Hoewel, je bent al een deel van mij, de *NFJ.![]()
![]()
steer weten ze wat van elkaar af: if not: ziek worden!quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:06 schreef Stereotomy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, nog minder goed dan ik. En als vrouw verwacht je hopelijk toch dat de man goeie ideeën op de avond heeft.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:08 schreef FutureFairytale het volgende:
maareh.. H kent de stad vast goed dus zij weet wel wat leuks
quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:10 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
steer weten ze wat van elkaar af: if not: ziek worden!
otherwise you are a dead man en volledig single persoon eind van de avond...
de een hangt haar tong in je keel en dan krijg je me toch een partij ros van de ander als je pech hebt. Eind resultaat beide willen je niet eens meer zien.U spreekt uit ervaring?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen met zelfspot kun je overleven...
quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:10 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
steer weten ze wat van elkaar af: if not: ziek worden!
otherwise you are a dead man en volledig single persoon eind van de avond...
de een hangt haar tong in je keel en dan krijg je me toch een partij ros van de ander als je pech hebt. Eind resultaat beide willen je niet eens meer zien.Ik raise en ga voor het trio'tjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Stukje been graag, Tezz.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou schat, welk deel wil je hebben? Ik heb in overvloed dus neem....NEEM!
Heh jammer, ik heb wel zin in een sjonko.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:12 schreef LieLie het volgende:
Steer![]()
Just put it in a bubble, and blow it away(en dan bedoel ik niet blowen met wiet j, voordat we daar weer haha over gaan doen
)
Een mooi beeld zo'n bel maar ik zie de analogie nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:12 schreef LieLie het volgende:
Steer![]()
Just put it in a bubble, and blow it away(en dan bedoel ik niet blowen met wiet j, voordat we daar weer haha over gaan doen
)
gewoon de stad in en maar zien wat er leuk lijkt, lekker ontspannen!quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nope, nog minder goed dan ik. En als vrouw verwacht je hopelijk toch dat de man goeie ideeën op de avond heeft.
nee maar kan me niet voorstellen dat ze het erg tof vinden als ze beide met steer aan de slag willen en vervolgens erachter komen dat hij van 2 walletjes eet.quote:
Zet het van je afquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een mooi beeld zo'n bel maar ik zie de analogie niet
nee hoor, of ik ben een uitzondering..quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nope, nog minder goed dan ik. En als vrouw verwacht je hopelijk toch dat de man goeie ideeën op de avond heeft.
Het is wachten op reacties zoals gisteren hieropquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:13 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
nee maar kan me niet voorstellen dat ze het erg tof vinden als ze beide met steer aan de slag willen en vervolgens erachter komen dat hij van 2 walletjes eet.
heb in smitty de manier gevonden om het te vegroten. is er niet genoeg ruimte in de volume group. dus moet ik die eerst even extenden.quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Is het van het type tmpfs? Dan helpt een increase niet, omdat het dynamisch gaat.
Awwwh, crapquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:16 schreef FutureFairytale het volgende:
ik word net gebeld door Fred; ze kregen vandaag ineens mij erbij op de lijst
krijg ik nu direct erna een smsje van DiningCity met reserveringsnr en dat ik om 13u wordt verwacht
quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is wachten op reacties zoals gisteren hierop.
heb met pijn in mn hart gezegd dat het nu te laat was. ik kan voor zo gauw niemand regelen. zegt ze niet leuk: "volgende keer beter"quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:19 schreef kahlie het volgende:
[..]
Awwwh, crapIk heb al 3x een mail gehad dat ik m'n zaterdagafspraak niet vergeet. Wat een rare zzoi. Wat ga je nu doen?
Nee nee, raremeisje heb ik heel duidelijk de boot afgehouden gister. Die vindt wel weer een ander hoor, als ik haar verhalen zo hoor.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:13 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
nee maar kan me niet voorstellen dat ze het erg tof vinden als ze beide met steer aan de slag willen en vervolgens erachter komen dat hij van 2 walletjes eet.
Shalalie Shalala, het gaat niet uit mn kopquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:23 schreef Bluezz het volgende:
Hoi, dat is relaxt beginnen op een werkdag, voel me spijbelig![]()
Krak, lijkt me lastig dat je nu helemaal anders moet gaan denken! Maar het CWI heeft misschien wel suggesties waar je zelf nog niet op gekomen bent?
Sieneke op de radio
Pump met een voet erinquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
Met pump??![]()
Of liever een stuk van de bovenkant?
vond je het een afknapper toen ze zei dat ze de slet was? hoe kwam ze daar zo ineens mee eigenlijk?quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee nee, raremeisje heb ik heel duidelijk de boot afgehouden gister. Die vindt wel weer een ander hoor, als ik haar verhalen zo hoor.
Nou, ik heb heel mijn fotobestand doorgenomen zodat ik je een digi-versie kon sturen, maar helaas zijn mijn voeten-met-pumps niet fotowaardig want ik heb er niet eentje.quote:
Al gezapt naar 3quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Shalalie Shalala, het gaat niet uit mn kop
er is een zoekfunctiequote:Op vrijdag 5 november 2010 11:26 schreef FutureFairytale het volgende:
weet iemand waar het us topic staat, en dan het topic: 'jij en je verkering'
ben benieuwd naar een foto van iemand die daar in schijnt te staan
Kwal van der Boom baahquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:27 schreef Tezz het volgende:
Ik hoor alleen nog maar Jeroen van de Borsato op de radio.
nou het stomme is; nog nooit gebruikt dus ik zal eens even kijken waar dat staat hahaquote:
o niet het wordt me al op een presenteerblaadje aangebodenquote:
Aan de ene kant is het natuurlijk erg 'makkelijk' om verder te gaan, aan de andere kant is er ook totaal geen uitdaging meer. Moest gister ook een paar keer denken dat ik vandaag dus met hootersmeisje uit zou gaan en ze elkaar waarschijnlijk zouden zien vanavond in het salsacafé.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vond je het een afknapper toen ze zei dat ze de slet was? hoe kwam ze daar zo ineens mee eigenlijk?
Ja Steer, maar door haar reactie wil jij haar niet meer kan ik me zo voorstellen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aan de ene kant is het natuurlijk erg 'makkelijk' om verder te gaan, aan de andere kant is er ook totaal geen uitdaging meer. Moest gister ook een paar keer denken dat ik vandaag dus met hootersmeisje uit zou gaan en ze elkaar waarschijnlijk zouden zien vanavond in het salsacafé.
Bovendien had ik het idee dat ze me prima wilde hebben mocht ik afgewezen worden door hootersmeisje, ze doet er niet zo moeilijk over heb ik het idee.![]()
![]()
volgens mij wil raremeisje gewoon erachter komen of de vooroordelen over aziaten waar zijnquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aan de ene kant is het natuurlijk erg 'makkelijk' om verder te gaan, aan de andere kant is er ook totaal geen uitdaging meer. Moest gister ook een paar keer denken dat ik vandaag dus met hootersmeisje uit zou gaan en ze elkaar waarschijnlijk zouden zien vanavond in het salsacafé.
Bovendien had ik het idee dat ze me prima wilde hebben mocht ik afgewezen worden door hootersmeisje, ze doet er niet zo moeilijk over heb ik het idee.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien wel Tezz, als ik eerlijk ben! Vind hootersmeisje immers leuker en als dit erbij komt dan wil ik denk ik liever meer te weten komen van hootersmeisje.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja Steer, maar door haar reactie wil jij haar niet meer kan ik me zo voorstellen.
Moet de eer van mijn koeltoer hoog houden!quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:31 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
volgens mij wil raremeisje gewoon erachter komen of de vooroordelen over aziaten waar zijn
H ging toch al voor de bubba's?quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien wel Tezz, als ik eerlijk ben! Vind hootersmeisje immers leuker en als dit erbij komt dan wil ik denk ik liever meer te weten komen van hootersmeisje.
Straks is hootersmeisje ook zo, ben ik mooi klaar mee dan.
Ik ben heel benieuwd naar je posts van vannacht want met dat speculeren komen we natuurlijk ook nergens hierquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:33 schreef Stereotomy het volgende:
Misschien wel Tezz, als ik eerlijk ben! Vind hootersmeisje immers leuker en als dit erbij komt dan wil ik denk ik liever meer te weten komen van hootersmeisje.
Straks is hootersmeisje ook zo, ben ik mooi klaar mee dan.
Ik ben wel erg benieuwd nu wat dat eerste woord dan was!quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind zo'n type meisje niet echt iets voor jou, Steer. Nou ken ik d'r natuurlijk helemaal niet en ze is ongetwijfeld best leuk en aardig om te zien, maar zo vrij? En spontaan? En second best?
Rijst, het herfstgedichtje is echt stukken beter met het nieuwe Eerste Woord.Ik struikelde er gewoon over! Weerhield me bijna van de rest lezen en nadat ik dat wel had gedaan vond ik het niet passen in de rest van het gedicht. Nu mooi
En ik ben moeDuik er zo maar weer in, want het is nog niet eens 12 uur en ik lag er om 8 uur in
Mja, als fuckbuddie maken dat soort karaktertrekken niet uit. Toch?quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind zo'n type meisje niet echt iets voor jou, Steer. Nou ken ik d'r natuurlijk helemaal niet en ze is ongetwijfeld best leuk en aardig om te zien, maar zo vrij? En spontaan? En second best?
Gut ik ben ook benieuwd.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd naar je posts van vannacht want met dat speculeren komen we natuurlijk ook nergens hier
Jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:35 schreef Bluezz het volgende:
Hebben jullie ook een verwijzing naar facebook boven het invoerscherm?
vrije kinderen i.p.v. nu kleine kinderenquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:34 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ben wel erg benieuwd nu wat dat eerste woord dan was!
Jep. Kan voor nieuwe inkomende links zorgen = meer bezoekers = meer poen voor Danny.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:35 schreef Bluezz het volgende:
Hebben jullie ook een verwijzing naar facebook boven het invoerscherm?
"Vieze" kinderen spelen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:34 schreef Tezz het volgende:
Ik ben wel erg benieuwd nu wat dat eerste woord dan was!
voor sommigen wel. die vinden dat wel heel leeg. verder zoals je het omschrijft kun je raar beter van je af houden ja. gewoon vriendschappelijk.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, als fuckbuddie maken dat soort karaktertrekken niet uit. Toch?
Steer & een fuckbuddy. Dan ga ik me even terugtrekken om de staat van de wereld te overdenkenquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:35 schreef Stereotomy het volgende:
Mja, als fuckbuddie maken dat soort karaktertrekken niet uit. Toch?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Steer & een fuckbuddy. Dan ga ik me even terugtrekken om de staat van de wereld te overdenken
ah ja dat is dan wel jammer Steer... vnv maar een gouden ketting om je nek hangenquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:34 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
H ging toch al voor de bubba's?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:37 schreef Isabeau het volgende:
Steer & een fuckbuddy. Dan ga ik me even terugtrekken om de staat van de wereld te overdenken
Misschien meerdere edits gemaaktquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:37 schreef FutureFairytale het volgende:
jemig.. ben ik 's nachts zo scheel dan
ik vind het een leuk topic! zitten nog best leuke mensen tussenquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:38 schreef Bluezz het volgende:
Ik had US uit mijn actives gesloopt, best grappig om daar doorheen te scrollen eigenlijk
Ik vind sommige mods in US zo akeligquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:38 schreef Bluezz het volgende:
Ik had US uit mijn actives gesloopt, best grappig om daar doorheen te scrollen eigenlijk
Ja, nouja.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
dat hoop ik dan maarquote:
Je hebt een prachtige voet in mijn fantasie Tezz!quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dus helaas. Je zult het met de fantasie moeten doen.
nee hoor niet. dan voel je je alleen maar rottiger lijkt me als je het dan doet. je moet het willen en weten wat de evt consequenties zijnquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, nouja.Zit wel lekkerder in m'n vel en wil het misschien wel uitproberen.
Al was het volgens mij juist de bedoeling dat je gaat fuckbuddieën als je niet lekker in je vel zat, geloof ik.
Waarom zou ik me rottiger gaan voelen als ik een keer ongecompliceerd van bil gaquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee hoor niet. dan voel je je alleen maar rottiger lijkt me als je het dan doet. je moet het willen en weten wat de evt consequenties zijn
Het is dan wel Steer, maar ook een man hequote:Op vrijdag 5 november 2010 11:41 schreef FutureFairytale het volgende:
nee hoor niet. dan voel je je alleen maar rottiger lijkt me als je het dan doet. je moet het willen en weten wat de evt consequenties zijn
ik bedoel als je niet lekker in je vel zit en je gaat dat doen. dan voel je je rottiger. jij zit lekker in je vel zeg jequote:Op vrijdag 5 november 2010 11:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom zou ik me rottiger gaan voelen als ik een keer ongecompliceerd van bil ga
Nou, ik leef nog hoor. Nog sterker, de enige consequentie die het had is dat je de volgende nacht gewoon weer alleen in bed ligt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Die combinatie maakt het des te ingewikkelderquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is dan wel Steer, maar ook een man he
fuckbudieen is wel de lusten niet de lasten. zoals in de milner reclame= ideaalquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, nouja.Zit wel lekkerder in m'n vel en wil het misschien wel uitproberen.
Al was het volgens mij juist de bedoeling dat je gaat fuckbuddieën als je niet lekker in je vel zat, geloof ik.
ik lag sowieso al alleen in bed dezelfde nacht, nog ergerquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou, ik leef nog hoor. Nog sterker, de enige consequentie die het had is dat je de volgende nacht gewoon weer alleen in bed ligt.
Slaap lekker lieve Sasquote:
Je weet wel zeker dat je geen 666 hebt als moedervlek en twee horns en een staart?quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Slaap lekker lieve SasIk beloof je dat de wereld er nog zal zijn als je wakker wordt
voordeel dat je ook geen last hebt van dekbedpikkersquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou, ik leef nog hoor. Nog sterker, de enige consequentie die het had is dat je de volgende nacht gewoon weer alleen in bed ligt.
Ow, ik dacht dat je vond dat ik moest nadenken over consequenties zoals zwanger worden enzo.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik bedoel als je niet lekker in je vel zit en je gaat dat doen. dan voel je je rottiger. jij zit lekker in je vel zeg je
volgens mij wil je je eigen geanalyseer eens tegenhouden en lekker los gaan. je bent denk bijna op de helftquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Slaap lekker lieve SasIk beloof je dat de wereld er nog zal zijn als je wakker wordt
Mijn grote voorbeeldquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
hahaha nee joh ik ben je mama nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je vond dat ik moest nadenken over consequenties zoals zwanger worden enzo.
Zelf dacht ik meer op 46.8 %quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
volgens mij wil je je eigen geanalyseer eens tegenhouden en lekker los gaan. je bent denk bijna op de helft
Oh My.... (nu al.?)quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:52 schreef Bluezz het volgende:
Telefoontje : mijn collega is overleden
Ah nee Bluezzquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:52 schreef Bluezz het volgende:
Ach hemel Bluezzquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:52 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:52 schreef Bluezz het volgende:
zeker goed, en het was ook een goed gesprek zoals je vertelde. dat ze zo ineens weg was is beter voor haar, ook al kwam dit heel snel (en toch nog onverwacht)quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:57 schreef Bluezz het volgende:
Snel he? Ze was wat benauwd vanochtend, en poef weg was ze ineens...
Maar beter ook hoor, ik ga zo naar mijn werk, maar ze belden toch nog ffies.
Ja ben zo blij dat ik niet gewacht heb om naar haar toe te gaan!
Nee, heel fijn dat je haar nog hebt gesproken! Was dit de verwachting, dat het zo snel gebeurd kon zijn? Want het voelt zelfs voor mij (en zo te zien ons hier) echt enorm snel. Heel veel sterkte, hoop dat je met je collega's mooie herinneringen kan ophalen bij de begrafenis.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:57 schreef Bluezz het volgende:
sterkte bluezzquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:52 schreef Bluezz het volgende:
Ergens fijn dat het lijden niet te lang heeft geduurd (met de hoop dat ik nu niet heel harteloos klink, maar ik heb recent nog van dichtbij meegemaakt wat een martelgang terminale kanker kan zijn).quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:57 schreef Bluezz het volgende:
Bluezzquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:52 schreef Bluezz het volgende:
Nee, het zou theoretisch nog een paar weken duren en de morfine zou opgehoogd kunnen worden e.d. zoiets...quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:00 schreef Isabeau het volgende:
Nee, heel fijn dat je haar nog hebt gesproken! Was dit de verwachting, dat het zo snel gebeurd kon zijn? Want het voelt zelfs voor mij (en zo te zien ons hier) echt enorm snel. Heel veel sterkte, hoop dat je met je collega's mooie herinneringen kan ophalen bij de begrafenis.
Je hebt gelijk hoor, ik ben heel blij dat ze 'ertussen uit gepiept is' zoals ze het zelf noemde toen ik er was. Ze was erg bang voor de lijdensweg, niet om dood te gaan, maar voor het laatste stukje.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:01 schreef ColdFeet het volgende:
Ergens fijn dat het lijden niet te lang heeft geduurd (met de hoop dat ik nu niet heel harteloos klink, maar ik heb recent nog van dichtbij meegemaakt wat een martelgang terminale kanker kan zijn).
Zal wel een vreemde sfeer op het werk zijnquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:01 schreef Bluezz het volgende:
Nee, het zou theoretisch nog een paar weken duren en de morfine zou opgehoogd kunnen worden e.d. zoiets...
Zo onverwachts ik voel me heel raar idd.
Nou werken maarTnxx allemaal hoor
Sterkte Bluezz!quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:06 schreef DarkElf het volgende:
ach hemel wat is dat snel gegaansterkte. en wat fijn dat je zo kort geleden nog een mooi moment gehad hebt met haar.
en CF ik vind, nou ja wie ben ik, dat niet harteloos klinken hoor. Ik heb t helaas van dichtbij meegemaakt. Dat bespaard blijven is voor iedereen goed, ook de nabestaanden....
Ik weet het, ik weet het....Maar het kwam even in me op, ik heb in het verleden 2 jaar Frederik Muller gedaan en dan zou ik ws in 1 jaar klaar zijn.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:11 schreef Tezz het volgende:
@krak: richt je vooral niet op een baan als bibliotheekmedewerker. Landelijk worden de bibliotheken in 2011 met ruim 25% wegbezuinigd. En aangezien daar mensen werken die dat al minstens 30 jaar doen geloof ik niet dat er nog nieuwe banen aankomen binnenkort....
B. is onderweg naar haar werk.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:15 schreef Stereotomy het volgende:
Hoop dat ze het laatste stukje weinig pijn heeft gehad en dat haar man cq kinderen bij haar was toen het zover was.
Ik krijg het al koud als ik er aan denk, bijna verstikkende gedachte.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:17 schreef Stereotomy het volgende:
Lijkt me vreselijk, maar beter dan wanneer je niet aan de zijde van de ander staat.
Als de ander dan toch moet gaan, dan maar samen.
Ja.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:31 schreef LieLie het volgende:
hebben jullie nu ook dat alles wat je wilt posten heel onbenullig klinkt?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:31 schreef LieLie het volgende:
hebben jullie nu ook dat alles wat je wilt posten heel onbenullig klinkt?
Precies.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:42 schreef TAV74 het volgende:
Geniet er nu maar gewoon van dat je het heerlijk over onbelangrijke zaken kunt hebben, het is alleen maar een goed teken.
Dat is waarquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:42 schreef TAV74 het volgende:
Geniet er nu maar gewoon van dat je het heerlijk over onbelangrijke zaken kunt hebben, het is alleen maar een goed teken.
He, vervelend is dat!quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:46 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat is waar
Dus: ik had net zo'n sandwich gehaald op t station, maar helft weggegooid want het smaakte raar en nu voelt mn buik raar..
Gecondoleerd Bluezzzquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:52 schreef Bluezz het volgende:
Zo'n in plastic voorverpakte? Vind ik meestal wel lekker. Maarja, ik vind de Mac zelfs lekker dus dat zegt niks he.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:46 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat is waar
Dus: ik had net zo'n sandwich gehaald op t station, maar helft weggegooid want het smaakte raar en nu voelt mn buik raar..
Precies, wat is er lekkerder dan de simpele dingen om blij van te worden, zoiets als uitslapen in het weekend en dan lekker relaxed 's ochtends de krant lezen met een bakkie koffie erbijquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:49 schreef DarkElf het volgende:
juist de gewone dingen zijn zo fijn, dat houdt alleen maar in dat je, iig op dit moment, even lekker met zoiets bezig kan zijn...
Gecondoleerd Bluezz...quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:52 schreef Bluezz het volgende:
Ja, zo'n geroosterde kip sandwich van Johma. Heb ik normaal ook geen problemen mee hoor.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zo'n in plastic voorverpakte? Vind ik meestal wel lekker. Maarja, ik vind de Mac zelfs lekker dus dat zegt niks he.
Of je denkt dat je buikpijn gaat krijgen omdat ie raar smaakte!quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:02 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, zo'n geroosterde kip sandwich van Johma. Heb ik normaal ook geen problemen mee hoor.
Maar nu heb ik buikpijn
Nou, ik heb nu echt buikpijn. Dan moet ik dat net gedacht hebben..quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
Of je denkt dat je buikpijn gaat krijgen omdat ie raar smaakte!
Oh.... wat vervelend. Dan is er duidelijk iets niet goed geweest met het broodje.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:05 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, ik heb nu echt buikpijn. Dan moet ik dat net gedacht hebben..
Lieve DE,quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:07 schreef DarkElf het volgende:
Lief dagboek
men wat ben ik ongestructureerd en snel afgeleid vandaag! annoying!
heb iig de soep al af voor morgen, en die is lekker. Deeg voor kaaskoekjes ligt in de koelkast, dus das alleen nog afmaken (voor vanavondhad ik zin in. Met cheddar en parmezaanse kaas, cayenne peper en ga er wat geroosterde zaden op doen (bijv komijn of venkel of sesam)
straks nog de quiche voor morgen in elkaar flansen, t wordt een prei-blauwe kaas variant.
(hoef ik iig morgen weinig meer te doen, kan ik lekker een eind hardlopen voor de lunchers komen.. ben ik tenminste wat rustiger in mijn bolletje)
oh en reminder aan mezelf: moet niet vergeten een kaartje voor oa. schone zus te schrijven!
De 'romige dressing' vertoonde ook wat harde gelige stukjes, zoals gekookte eidooier.. Toen ik dat zag heb ik de rest maar laten liggenquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh.... wat vervelend. Dan is er duidelijk iets niet goed geweest met het broodje.
Sterkte!
quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
Lieve DE,
Ooit heb je van die ongestructureerde dagen. Koken helpt wel altijd om weer rustig te worden, toch? En jammer dat ik slechts een beeldscherm ben, ik zou heel graag wat willen proeven van al die lekkere dingen!
Wil je ajb niet vergeten om een kaartje te schrijven naar je schone zus??
groetjes,
Dagboek
ja klopt, raar is dat eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:12 schreef krakkemieke het volgende:
Meestal werk ik beter als ik dingen naast elkaar doe. Als het een even niet lukt, doe ik iets heel anders en daarna gaat het beter of zie ik er minder tegenop.
Iewww. Ik wil nu ook noooooit meer zo'n broodje eten!quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
De 'romige dressing' vertoonde ook wat harde gelige stukjes, zoals gekookte eidooier.. Toen ik dat zag heb ik de rest maar laten liggen
Tegenwoordig vind ik het niet raar meer. Als het voor mij werkt, is het kennelijk mijn stijl. En Niet dat fly-lady heilig is, maar die werkt ook zo.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja klopt, raar is dat eigenlijk.
Nou ja was staat aan, vaat ook, beetje drinken gepakt en lunch en dan zien we zo wel verder
ik ookquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:20 schreef Stereotomy het volgende:
Ik hou mijn kitchen sink altijd schoon.
Acht!quote:
1 2 3 4 | Klik op Routebeschrijving Voer in van Japan naar China Kijk bij punt 43 |
aaaahquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
Acht!![]()
Ik sta al weer een paar dagen in emo-stand. 'Acht jaar geleden deed ik nu dit....' enne 'acht jaar geleden zat ik nu in het ziekenhuis....' enne 'acht jaar geleden moest ik nog zo nodig naar het tuincentrum....'
Haha, ja die zag ik laatst ookquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:23 schreef TAV74 het volgende:
Soms krijg je onzin in je mailbox die nog best lollig is ook:
[ code verwijderd ]
Ik heb dat ook, precies hetzelfde. Ik kan ook niet rusten voordat ik al mijn 'klusjes' gedaan heb. Ik zal nooit 's avonds op de bank ploffen als mijn gasstel nog niet is schoongeboend of als er nog was ligt of zo.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik ook
Tis hier eigenlijk ook altijd opgeruimd en schoon(ik ben een beetje een neat freak) maar tis meer dat ik soms zo chaotisch ben ... terwijl dat helemaal niet hoeft
quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:23 schreef TAV74 het volgende:
[ code verwijderd ]
Geen last van.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, precies hetzelfde. Ik kan ook niet rusten voordat ik al mijn 'klusjes' gedaan heb. Ik zal nooit 's avonds op de bank ploffen als mijn gasstel nog niet is schoongeboend of als er nog was ligt of zo.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:23 schreef TAV74 het volgende:
[ code verwijderd ]
dat is de minste van Johma. Helaas kiezen veel mensen die omdat er een V van bewuste keuze opstaat... Anyway, hopelijk wordt je maag weer gauw rustigquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:02 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, zo'n geroosterde kip sandwich van Johma. Heb ik normaal ook geen problemen mee hoor.
Maar nu heb ik buikpijn
fastfood hulpline, is dat niet iets voor jouquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is de minste van Johma. Helaas kiezen veel mensen die omdat er een V van bewuste keuze opstaat... Anyway, hopelijk wordt je maag weer gauw rustig
tja je moet wat als je 's nachts moe en met lege maag over de snelweg rijdt na optredens. Door die sandwiches krijg ik in ieder geval energie om t rijden vol te houden zonder in slaap te vallenquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
fastfood hulpline, is dat niet iets voor jouFFT: voor al uw Fastfood advies
![]()
japan -> united states : stap 27quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:23 schreef TAV74 het volgende:
[ code verwijderd ]
Thx, je had gelijkquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:32 schreef Isabeau het volgende:
Rijst, het herfstgedichtje is echt stukken beter met het nieuwe Eerste Woord.Ik struikelde er gewoon over! Weerhield me bijna van de rest lezen en nadat ik dat wel had gedaan vond ik het niet passen in de rest van het gedicht. Nu mooi
Had inderdaad meerdere edits. Kon geen goed woord verzinnenquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jemig.. ben ik 's nachts zo scheel dan
Voicemail erop zetten met het nummer van je collegaquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:31 schreef FutureFairytale het volgende:
bah ik merk dat collega de telefoon naar me heeft doorgeschakeld. Sinds half 1 al 6x gebeld en dat duurt nog tot 17unou ja, ik ga (wel tel mee) mooi boodschappen en cadeau kopen nu. Krijg hier toch niet voor betaald
Er staat ook een V - bewuste keuze - op bronwater met een smaakje in de supermarkt. Dat komt doordat de productcategorie waarmee het met de concurrentie vergeleken wordt 'frisdrank' is en niet 'water'.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is de minste van Johma. Helaas kiezen veel mensen die omdat er een V van bewuste keuze opstaat... Anyway, hopelijk wordt je maag weer gauw rustig
Het idee van de V is leuk, alleen is het met de huidige toepassingen bijna niet mogelijk voor de onwetende consument om een goede keuze te maken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:18 schreef Stereotomy het volgende:
Er staat ook een V - bewuste keuze - op bronwater met een smaakje in de supermarkt. Dat komt doordat de productcategorie waarmee het met de concurrentie vergeleken wordt 'frisdrank' is en niet 'water'.
quote:
Volgens mij was de potie kleiner waardoor je per kop koffie 33% minder kcal hadquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:27 schreef Anthraxx het volgende:
Light suiker? Met 0% suiker? Dat is toch gewoon een conserverings- en anti klonter middel dan?
Wist je dat het vet van Light Pindakaas vervangen is door glucosesiroop (!!!quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:25 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind het vooral jammer dat écht gezonde producten met zo'n sticker ondersneeuwen in de enorme brij van bullshit die light pindakaas en light suiker heet.
Maar mensen kopen het omdat er met koeienletters LIGHT op staat. En alles wat LIGHT is, is gezond.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wist je dat het vet van Light Pindakaas vervangen is door glucosesiroop (!!!) of maltodextrine
, twee supersnelle suikers? En dan ook nog eens in zo'n hoeveelheid dat het qua kcal niet eens zo gek veel scheelt met de echte pindakaas.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:27 schreef Anthraxx het volgende:
Light suiker? Met 0% suiker? Dat is toch gewoon een conserverings- en anti klonter middel dan?
zolang hij het goed vermarkt heeft loop hij aan deze onzin mooi binnenquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die gast die het bedacht had om het in dezelfde productcategorie te vergelijken mistte even een paar nadelen van deze manier geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |