Meest veilige optie.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:54 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en ik heb besloten toch maar úit eten te gaan en even wat wijn/hapjes in te slaan just in case voor de rest van de avond evt. na het dansen.
Ik steel er ook ééntje want :quote:Op donderdag 4 november 2010 23:53 schreef ColdFeet het volgende:
TVP met een nachtzoen voor Steer en Borisz
Was het wat?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:43 schreef ColdFeet het volgende:
Jek, dit weekend bij de choucroute kregen we 7 verschillende soorten varkensvlees
Oe normale werktijd voor mij ook, ware het niet dat ik morgenochtend pas rond 12.00 naar de trein hoef te lopenquote:Op donderdag 4 november 2010 23:55 schreef borisz het volgende:
Mijn wekker staat op 6.30Ik ga ook zo slapen.
Beluga is wel aardig.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:54 schreef Stereotomy het volgende:
Nu nog een affordable, cheerful and nutricious restaurant uitzoeken
Hey Lein. Nachtdienst?quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:02 schreef Leintjeuh het volgende:
Hallo! Weltrusten aan de slapersBluezz, heerlijk heh, uitslapen?
En ik, en ik en ik??quote:Op donderdag 4 november 2010 23:53 schreef ColdFeet het volgende:
TVP met een nachtzoen voor Steer en Borisz
Toch ook voor jou: don't give up your dayjob/studie.quote:
Zou ik wel moeten doen, maar m'n ritme is naar de klotequote:
Studie? waaaat?quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Toch ook voor jou: don't give up your dayjob/studie.
Voor wie geldt het dan nog meer, eigenlijk?quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Toch ook voor jou: don't give up your dayjob/studie.
Voor mijquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:19 schreef rijsttafel het volgende:
Voor wie geldt het dan nog meer, eigenlijk?
Talenten zijn overrated. Je moet gewoon doen alsof je ergens goed in bent en ze geloven je vanzelf!quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Voor mijHoewel ik eigenlijk geen andere talenten heb behalve rimpelige oude reten wassen
Precies. Dat heeft mij ook 37 jaar lang (goed betaald) werk opgeleverd.quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:21 schreef rijsttafel het volgende:
Talenten zijn overrated. Je moet gewoon doen alsof je ergens goed in bent en ze geloven je vanzelf!
Ik was het niet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:37 schreef Leintjeuh het volgende:
OhEen van de oudjes vanavond: "Lein, het is dat jij een vriend heb, en ik getrouwd ben, anders had ik geprobeerd je te veroveren.' Ik lachte me een ongeluk, de persoon in kwestie is een oude, dementerende, krakkemikkige oude opa
Lieverdje, 3X in de week gaat best en je 'stelt je er op in'.quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:02 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe trek je dat elke dag zo vroeg bloes? Ik zou er knetter van worden.
Tralala. Restaurantjes uitgezocht, met optie A, B en C. Verder de weg naar de dansvloer gememoriseerd. Genoeg gepland.quote:Op vrijdag 5 november 2010 02:08 schreef Isabeau het volgende:
hoihoi
Ik gebruik altijd mijn telefoon.
Ja die was ook naar.quote:Op vrijdag 5 november 2010 05:16 schreef Isabeau het volgende:
Lief, rijst![]()
Vind alleen het eerste woord een beetje naar.
Of is dat raar?
Ach nou ja, ik ben eigenlijk wel een beetje gaar.
Daten?quote:Op vrijdag 5 november 2010 06:07 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Steer: goed dat je uit eten gaat. Het komt nml wat benauwend over omdat je eerst hebt gevraagd of ze ervoor uit eten wilde en dan daarna ook nog eens thuis... Goede keuze dusmet een date wil ik soms betalen of als diegene erop staat te betalen vraag ik hoeveel diegene wil hebben. Anders voel ik me heel schuldig, ook al heb ik geen geldboompje
ok nou hopelijk geen zware dag vandaag. Je merkt vanzelf wel wanneer je instortquote:Op vrijdag 5 november 2010 06:05 schreef rijsttafel het volgende:
Dankje.
Wel geprobeerd, maar niet gelukt.
Ik heb gisteren uitgeslapen en behalve studeren niet veel gedaan.
Ik doe vandaag wel ergens een powernap ofzo.
Ga daar dan maar eerst lekker over dromen.quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 01:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lieverdje, 3X in de week gaat best en je 'stelt je er op in'.
In mijn verpleeghuismodus was het regelmatig kwart over 7 BEGINNEN dus echt in aktie. Toen woonde ik op ten minutes fietsafstand van mijn werk, dus dat ging ook. Ik heb wel een soort regeltje voor mezelf en anders ben ik bang dat het niet lukt nl. wekker zetten, niet sluimeren, eruit, douchen en daar ligt mijn kracht, het douchen
quote:Op vrijdag 5 november 2010 03:46 schreef rijsttafel het volgende:
Herfst
Kleine kinderen spelen
rennen rondjes
en lachen in de tuin
Gele bladeren vallen
ontmoeten rode
en worden samen bruin
Woeste winden waaien
buigen bomen
en spelen met hun blad
Dikke druppels druipen