Meest veilige optie.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:54 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en ik heb besloten toch maar úit eten te gaan en even wat wijn/hapjes in te slaan just in case voor de rest van de avond evt. na het dansen.
Ik steel er ook ééntje want :quote:Op donderdag 4 november 2010 23:53 schreef ColdFeet het volgende:
TVP met een nachtzoen voor Steer en Borisz
Was het wat?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:43 schreef ColdFeet het volgende:
Jek, dit weekend bij de choucroute kregen we 7 verschillende soorten varkensvlees
Oe normale werktijd voor mij ook, ware het niet dat ik morgenochtend pas rond 12.00 naar de trein hoef te lopenquote:Op donderdag 4 november 2010 23:55 schreef borisz het volgende:
Mijn wekker staat op 6.30Ik ga ook zo slapen.
Beluga is wel aardig.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:54 schreef Stereotomy het volgende:
Nu nog een affordable, cheerful and nutricious restaurant uitzoeken
Hey Lein. Nachtdienst?quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:02 schreef Leintjeuh het volgende:
Hallo! Weltrusten aan de slapersBluezz, heerlijk heh, uitslapen?
En ik, en ik en ik??quote:Op donderdag 4 november 2010 23:53 schreef ColdFeet het volgende:
TVP met een nachtzoen voor Steer en Borisz
Toch ook voor jou: don't give up your dayjob/studie.quote:
Zou ik wel moeten doen, maar m'n ritme is naar de klotequote:
Studie? waaaat?quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Toch ook voor jou: don't give up your dayjob/studie.
Voor wie geldt het dan nog meer, eigenlijk?quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Toch ook voor jou: don't give up your dayjob/studie.
Voor mijquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:19 schreef rijsttafel het volgende:
Voor wie geldt het dan nog meer, eigenlijk?
Talenten zijn overrated. Je moet gewoon doen alsof je ergens goed in bent en ze geloven je vanzelf!quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Voor mijHoewel ik eigenlijk geen andere talenten heb behalve rimpelige oude reten wassen
Precies. Dat heeft mij ook 37 jaar lang (goed betaald) werk opgeleverd.quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:21 schreef rijsttafel het volgende:
Talenten zijn overrated. Je moet gewoon doen alsof je ergens goed in bent en ze geloven je vanzelf!
Ik was het niet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:37 schreef Leintjeuh het volgende:
OhEen van de oudjes vanavond: "Lein, het is dat jij een vriend heb, en ik getrouwd ben, anders had ik geprobeerd je te veroveren.' Ik lachte me een ongeluk, de persoon in kwestie is een oude, dementerende, krakkemikkige oude opa
Lieverdje, 3X in de week gaat best en je 'stelt je er op in'.quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:02 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe trek je dat elke dag zo vroeg bloes? Ik zou er knetter van worden.
Tralala. Restaurantjes uitgezocht, met optie A, B en C. Verder de weg naar de dansvloer gememoriseerd. Genoeg gepland.quote:Op vrijdag 5 november 2010 02:08 schreef Isabeau het volgende:
hoihoi
Ik gebruik altijd mijn telefoon.
Ja die was ook naar.quote:Op vrijdag 5 november 2010 05:16 schreef Isabeau het volgende:
Lief, rijst![]()
Vind alleen het eerste woord een beetje naar.
Of is dat raar?
Ach nou ja, ik ben eigenlijk wel een beetje gaar.
Daten?quote:Op vrijdag 5 november 2010 06:07 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Steer: goed dat je uit eten gaat. Het komt nml wat benauwend over omdat je eerst hebt gevraagd of ze ervoor uit eten wilde en dan daarna ook nog eens thuis... Goede keuze dusmet een date wil ik soms betalen of als diegene erop staat te betalen vraag ik hoeveel diegene wil hebben. Anders voel ik me heel schuldig, ook al heb ik geen geldboompje
ok nou hopelijk geen zware dag vandaag. Je merkt vanzelf wel wanneer je instortquote:Op vrijdag 5 november 2010 06:05 schreef rijsttafel het volgende:
Dankje.
Wel geprobeerd, maar niet gelukt.
Ik heb gisteren uitgeslapen en behalve studeren niet veel gedaan.
Ik doe vandaag wel ergens een powernap ofzo.
Ga daar dan maar eerst lekker over dromen.quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 01:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lieverdje, 3X in de week gaat best en je 'stelt je er op in'.
In mijn verpleeghuismodus was het regelmatig kwart over 7 BEGINNEN dus echt in aktie. Toen woonde ik op ten minutes fietsafstand van mijn werk, dus dat ging ook. Ik heb wel een soort regeltje voor mezelf en anders ben ik bang dat het niet lukt nl. wekker zetten, niet sluimeren, eruit, douchen en daar ligt mijn kracht, het douchen
quote:Op vrijdag 5 november 2010 03:46 schreef rijsttafel het volgende:
Herfst
Kleine kinderen spelen
rennen rondjes
en lachen in de tuin
Gele bladeren vallen
ontmoeten rode
en worden samen bruin
Woeste winden waaien
buigen bomen
en spelen met hun blad
Dikke druppels druipen
vliegen omlaag
en maken jassen nat
Roze laarsjes springen
zweven even
en landen in een plas
Grote mensen kijken
schudden hoofden
en blijven achter glas
Ben net weer ongeveer wakkerquote:Op vrijdag 5 november 2010 08:29 schreef flying-dutchman het volgende:
de rest van jullie nog allemaal in bed dus?
Hop! Bak koffie of thee erbij en aan de slag jij! Doe ik dat ookquote:Op vrijdag 5 november 2010 09:22 schreef LieLie het volgende:
Ik ben moe-hoe
En ik heb een zere arm, ik moet een beleidsnota schrijven wat ik niet zo goed snap, het regent, ik moet nog helemaal naar Groningen en twee lessen volgen (of één als ik die nota niet af krijg, want dan mag ik er niet in).
Hmpf.
Jups. Vrijdag = poetsdag! Ben de hele week op mijn werk en na schooltijd reserveer ik voor mijn dochter of voor koken. En vrijdag is kind op school en man naar het werk, dus alle tijd om 'lekker' te poetsen!quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen! Tezz ook een vrije dag, heerlijk heof ga je de hele dag poetsen?
Wat GOED dat je ermee bezig bent krak, en ja, twee stappen vooruit en een stap achteruit he.quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:29 schreef krakkemieke het volgende:
Pffff dat valt even tegen.![]()
Ik wilde een opleiding doen met een baan ernaast. (BBL) Die opleiding wordt niet als BBL gegeven, terwijl er zat leerbanen zijn. En ik zou de opleiding bibliotheekmedewerker in 1 jaar als BBL kunnen doen, maar daar zijn dan weer geen banen voor... Nu weet ik het niet meer. Volgende week maar het CWI bellen voor een beroepskeuzetest.
Ze hebben niks gezegd, maar er zijn noch banen, noch leerbanen als bibliotheekmedewerker. Met de huidige plannen zie ik dat niet verbeteren, en uitzicht op een baan is wel een voorwaarde van de gemeente om een opleiding te betalen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat GOED dat je ermee bezig bent krak, en ja, twee stappen vooruit en een stap achteruit he.Zeiden ze tegen je dat er ook over een jaar geen mogelijkheid tot baan zou zijn voor bibliotheekmedewerker?
Het is heel goed dat je voor jezelf altijd een volgende stap houdt, in jouw geval even naar het CWI voor een beroepskeuze test! Benieuwd wat daar uit komt.
Weet je dat ik er pas sinds een paar weken achter ben dat TGI Friday's, zo'n karige Amerikaanse restaurantketen, daarom zo heet?quote:
Hihihi, ik moest gisteravond nog aan je denken....House ging een been amputeren. Het apparaat zag eruit als een heggeschaar.quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:51 schreef Stereotomy het volgende:
Goedzo Krak!!! Vele kleine stapjes naar één richtig maken een grote stap!!
Ach, met de SC ben je niet eenzaam toch?quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:16 schreef flying-dutchman het volgende:
vandaag lekker de hele dag prutsen om wat an de pruttel te krijgen. Best leuk... alleen jammer dat ik tot lunch hier in mijn eentje zit. Maar gelukkig vanmiddag nog meer prutsen (met een ipad dan als het meezit). en dan zal het vast wel snel weekend worden
morgen weer A zien
heb je ook weer een punt... succes met sporten!quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ach, met de SC ben je niet eenzaam toch?![]()
Maar zonder mij, ik ga eenzaam sporten.![]()
that's the spirit Krak! hoop doet levenquote:Op vrijdag 5 november 2010 09:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ze hebben niks gezegd, maar er zijn noch banen, noch leerbanen als bibliotheekmedewerker. Met de huidige plannen zie ik dat niet verbeteren, en uitzicht op een baan is wel een voorwaarde van de gemeente om een opleiding te betalen.
Ik ben ook benieuwd wat er uit die test komt! De vorige, inclusief letters, is van meer dan 2 jaar geleden. Als ik naar mijn letters kijk, zou er best wat veranderd kunnen zijn.
Wat iig ten goede veranderd is, is dat ik niet meteen uit het veld geslagen ben zoals een paar jaar geleden. Er zijn meer wegen die naar Rome leiden en ik krijg het heus wel voor elkaar!
Ik heb geen flauw idee, maar het trekt van mijn pink richting mijn schouders.. Dus ik zal wel teveel bij de computer zitten of zo..quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Poetse Tezz
en balen Krak dat het ff niet meezit
LieLie; wat heb je met je arm gedaan dan?
Aure; beterschappies!
Sarabi; have fun! Steer zit vnv tafel achter je, dus kun je direct ook hootersmeisje bekijken
Steer; je komt zeker trouwens nooit meer naar Alphen nu? anders trakteer ik je op een pizza van Is Morus
vind je dat niet lekker om alleen te prutsen? ben je al naar de musical geweest met A.?quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:16 schreef flying-dutchman het volgende:
vandaag lekker de hele dag prutsen om wat an de pruttel te krijgen. Best leuk... alleen jammer dat ik tot lunch hier in mijn eentje zit. Maar gelukkig vanmiddag nog meer prutsen (met een ipad dan als het meezit). en dan zal het vast wel snel weekend worden
morgen weer A zien
oh oh.... niet teveel doen hoor... rsi is niksquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:19 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, maar het trekt van mijn pink richting mijn schouders.. Dus ik zal wel teveel bij de computer zitten of zo..
Ik betaal zelf welquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Steer; je komt zeker trouwens nooit meer naar Alphen nu? anders trakteer ik je op een pizza van Is Morus
hahaha ik hoef geen wederdienstquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik betaal zelf welAnders voel ik me verplicht om als wederdienst sex met je te hebben.
Mijn wederdienst is ook een cadeautje.quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hahaha ik hoef geen wederdienstis gewoon een cadeautje
het is wel fijn hoor om alleen te prutsen, maar als je het even niet weet en dan kunnen navragen is ook niet erg.quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vind je dat niet lekker om alleen te prutsen? ben je al naar de musical geweest met A.?
ah ok ja ik snapquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:30 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
het is wel fijn hoor om alleen te prutsen, maar als je het even niet weet en dan kunnen navragen is ook niet erg.
Nee met A nog niet naar musical geweest
jij hebt ooit woensdag verzonnenquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ah ok ja ik snap
hmm ik dacht dat je een woensdag had afgesproken ofzo meen ik me te herinneren voor de musical. kaartjes worden steeds goedkoper heze krijgen de tent niet vol
wat gaan jullie morgen doen?
Ik wil ook een poetsvrouw!quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:28 schreef FutureFairytale het volgende:
hahaha bewaar dat maar voor hooter
oh de poetsvrouw is hier. ik moet mn bed uit
Sommige dingen zijn al een deel van je zonder dat je het doorhebtquote:
De poetsvrouw komt bij iedereen op vrijdag, lijkt het welquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:36 schreef AnneX het volgende:
De poetsvrouw annex maatschappelijk werkster - ik ben altijd weer helemaal bijgepraat - laat het vandaag afweten.
Affijn de was hangt te drogen en nu ga ik écht 10 eindverslagen maken.
Bij mama komt ze om de woensdagquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:46 schreef ColdFeet het volgende:
De poetsvrouw komt bij iedereen op vrijdag, lijkt het welLekker, heb je in het weekend een schoon huis
Onze kuismadam komt vanmiddag.
Succes met de verslagen. En LieLie, take it easy met computeren
Is het van het type tmpfs? Dan helpt een increase niet, omdat het dynamisch gaat.quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:40 schreef flying-dutchman het volgende:
welke gast verzint het om een /tmp maar 160MB groot te maken... zucht
even uitzoeken hoe ik die kan increasen
jfs2quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Is het van het type tmpfs? Dan helpt een increase niet, omdat het dynamisch gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |