Meest veilige optie.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:54 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en ik heb besloten toch maar úit eten te gaan en even wat wijn/hapjes in te slaan just in case voor de rest van de avond evt. na het dansen.
Ik steel er ook ééntje want :quote:Op donderdag 4 november 2010 23:53 schreef ColdFeet het volgende:
TVP met een nachtzoen voor Steer en Borisz
Was het wat?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:43 schreef ColdFeet het volgende:
Jek, dit weekend bij de choucroute kregen we 7 verschillende soorten varkensvlees
Oe normale werktijd voor mij ook, ware het niet dat ik morgenochtend pas rond 12.00 naar de trein hoef te lopenquote:Op donderdag 4 november 2010 23:55 schreef borisz het volgende:
Mijn wekker staat op 6.30Ik ga ook zo slapen.
Beluga is wel aardig.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:54 schreef Stereotomy het volgende:
Nu nog een affordable, cheerful and nutricious restaurant uitzoeken
Hey Lein. Nachtdienst?quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:02 schreef Leintjeuh het volgende:
Hallo! Weltrusten aan de slapersBluezz, heerlijk heh, uitslapen?
En ik, en ik en ik??quote:Op donderdag 4 november 2010 23:53 schreef ColdFeet het volgende:
TVP met een nachtzoen voor Steer en Borisz
Toch ook voor jou: don't give up your dayjob/studie.quote:
Zou ik wel moeten doen, maar m'n ritme is naar de klotequote:
Studie? waaaat?quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Toch ook voor jou: don't give up your dayjob/studie.
Voor wie geldt het dan nog meer, eigenlijk?quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Toch ook voor jou: don't give up your dayjob/studie.
Voor mijquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:19 schreef rijsttafel het volgende:
Voor wie geldt het dan nog meer, eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |