Mwa, die 2-in-1 laserpointers met LEDje (zijn 4-packs van) lopen aardig hard, evenals de DX-varkentjes. Kun je er rustig 5 van bestellenquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:13 schreef mickeyD het volgende:
de tip is: als je nog op school zit, zoek een leuk artikel, check of er interesse is op school, laat ze bij jou bestellen, en afrekenen en dan laat je wat overkomen met een paar stuks tegelijk.
(of je dropshipped het naar hun adres)
zelf rommel bestellen in de hoop dat je t wel kwijtraakt werkt niet.
voor je t weet is je handeltje ingehaald door een nieuw model voor je het uberhaupt binnen hebt.
ik koop eerst zo.n zwart witte van dealextreme.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:24 schreef mickeyD het volgende:
experts.. haha
nou, ik kan je vertellen dat t verschil miniem is, heb toevallig een nederlandse en een chinese 95Fifty pet naast elkaar gehouden hier, en t is op een detail na (iets kleiner lettertype in een label)niet te zien
ik weet dat die van tradetang erg goed zijn, die van DX heb ik geen ervaring mee, je kunt ze niet vergelijken, want ze kopen niet in bij dezelfde fabriek waarschijnlijkquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:25 schreef dustinoo het volgende:
[..]
ik koop eerst zo.n zwart witte van dealextreme.
en daarna misschien is zo.n set van 10 op trade tang
ahh joh laat ze lekker..quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:51 schreef neo2000 het volgende:
Handelende pubers topic..
Geld van je ouders lenen..
Is het misschien mogelijk om een breedbeeldversie te maken van chinacheep? Ik gebruik nu maar de helft van mijn scherm dus dat is eigenlijk wel zonde.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:23 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Mwa, die 2-in-1 laserpointers met LEDje (zijn 4-packs van) lopen aardig hard, evenals de DX-varkentjes. Kun je er rustig 5 van bestellen
Verder inderdaad alleen op bestelling doen.
Verhouding tussen "searchpane" en "productpane" is 60-40%. Als je op een product in de zoekresultaten klikt krijg je in het rechter "paneel" een grotere foto en een link naar het product... vandaar dat het lijkt alsof maar de helft van je scherm gebruikt word. De layout is volledig fluid dus het moet in principe op iedere resolutie werken. Zelf zit ik op 1920x1080, maar op 800x600 is het zelfs nog bruikbaar.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:00 schreef Grav1ty het volgende:
[..]
Is het misschien mogelijk om een breedbeeldversie te maken van chinacheep? Ik gebruik nu maar de helft van mijn scherm dus dat is eigenlijk wel zonde.
Ik heb er ook een, werkt prima. Zodra je hem in je aanstekerpoort steekt, begint hij met afspelen op 87.5FM (kun je instellen, maar ik heb gewoon 87,5 vastgezet op de radio). Ik heb er bij mij een oude mp3-speler aanhangen met muziek, kan ik makkelijk kiezen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:30 schreef Roynaldinho het volgende:
Ik wil misschien een FM transmitter aanschaffen zodat ik mp3's kan afspelen in de auto.
Iemand ervaring met zo'n ding?
Klik
budgetgadgets stinkt en is veels te duurquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:57 schreef monkeybrain het volgende:
Budgetgadgets.com
The coupon code is MerryXmas , by using the code
to checkout, you will get 8% discount off site-wide for three times use.
Geen idee hoe ze ruiken in dat hok maar ze zijn inderdaad duur. Behalve met spulletjes die je alleen bij deze shop kunt vindenquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:59 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
budgetgadgets stinkt en is veels te duur
Hoe bedoel je onbruikbare IDE-aansluiting?quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:49 schreef monkeybrain het volgende:
Nog een HDD behuizing ontvangen van BIC voor een knaak![]()
Wel apart dat deze meer glimt dan de andere, zie ik weleens vaker dat Chinese spullen "anders" zijn per exemplaar. De verklaring voor de dumpprijs zal wel de onbruikbare IDE aansluiting zijn.
[ afbeelding ]
Kocht daar wel vaak van die 'Merk' horlogesquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:59 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
budgetgadgets stinkt en is veels te duur
Ik neem aan dat hier nog weinig vraag voor is, vandaar "onbruikbaar".quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:49 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je onbruikbare IDE-aansluiting?
Hier heb je ducktapequote:Op zaterdag 6 november 2010 19:25 schreef Berend. het volgende:
Hoe heet die website ook al weer waar ze allemaal zelf gemaakte dingen verkopen? Zoals ducktape etc.
heey alles goedquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:51 schreef neo2000 het volgende:
Handelende pubers topic..
Geld van je ouders lenen..
Ah, zo. Ehm, heb je misschien alsnog een linkje? Dat ik zeker weet dat ik de goede heb... ik heb hier nog een laptopschijfje liggenquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:10 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hier nog weinig vraag voor is, vandaar "onbruikbaar".
Sata schijven zijn goedkoper en al jaren de standaard. Als je toevallig een oude laptop schijf hebt liggen is het handig voor deze prijs.
Ik heb nog wat oude 3.5inch IDE schijven liggen maar een externe behuizing is nutteloos qua prijs/GB verhouding. Dan kan ik net zo goed een nieuwe externe schijf halen
Zo zit het:quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:54 schreef Semmm het volgende:
[..]
Hier heb je ducktape
[ afbeelding ]
en hier een rolletje duct tape
[ afbeelding ]
www.etsy.com heeft handmade spulquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:25 schreef Berend. het volgende:
Hoe heet die website ook al weer waar ze allemaal zelf gemaakte dingen verkopen? Zoals ducktape etc.
thanx, ik heb nog een 40 gb laptopschijfje liggen en voor 3,60 euro is het wel makkelijkquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:20 schreef monkeybrain het volgende:
Deze![]()
http://www.buyincoins.com(...)ase-product-344.html
Maar mijn theorie is dus fout, SATA is goedkoper![]()
http://www.buyincoins.com(...)ase-product-345.html
Kleur aangeven in paypal betaling![]()
die zijn meestal specifiek voor het type laptop. Weinig kans dus een namaak te vinden.quote:Op zondag 7 november 2010 02:21 schreef karinaatje1 het volgende:
trouwens weet iemand waar je goedkoop fans voor de koeling van laptop cpu's kan krijgen?
rond en volgensmij rond de 5 cm doorsnede.
Bij dealextreme had ik het de volgende dag alquote:Op zondag 7 november 2010 11:30 schreef mtchel112 het volgende:
BIC is echt mijn favoriet geworden, vrijdag voor 2 producten refund gevraagd (een defect item en 1 order nooit aangekomen) en nu keek ik op mn paypal, hebben ze het al terug gestort![]()
![]()
ik kreeg het pas een maand en 2 claims later, en nog niet eens het hele bedrag moet ik nog achteraanquote:Op zondag 7 november 2010 12:21 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Bij dealextreme had ik het de volgende dag alMaar misschien had ik geluk..
Heb je nog geen spijt van?quote:heb zojuist mijn epad gekocht bij BIC![]()
nope, ga m alleen gebruiken om te msnen twitter fokken (quote:
BuyInCoins staat bij mij zeker ook bovenaan. Tot nu toe gewoon het snelste, goedkoopste, en de beste servicequote:Op zondag 7 november 2010 11:30 schreef mtchel112 het volgende:
BIC is echt mijn favoriet geworden, vrijdag voor 2 producten refund gevraagd (een defect item en 1 order nooit aangekomen) en nu keek ik op mn paypal, hebben ze het al terug gestort![]()
![]()
quote:Dear friend
Thanks for your interest
we block chinese Ip , so if you would open to chinese customer, we can not unlock your IP .
Please do not hesitate to contact us if any need.
Best wishes
Kelly
Hmm.. Zo wordt het misschien toch nog interessant om te proberen..quote:heb zojuist mijn epad gekocht bij BIC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |