dan moet ik hem maar overhalen:P...quote:
Jawel, dan moet je bij het inlogscherm bij het betalen niet inloggen, maar links daarvan je creditcard gegevens invullen. Het gaat dan wel via paypal, maar je hebt dan geen account nodig.quote:
thank you:Dquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:34 schreef bergdani het volgende:
[..]
Jawel, dan moet je bij het inlogscherm bij het betalen niet inloggen, maar links daarvan je creditcard gegevens invullen. Het gaat dan wel via paypal, maar je hebt dan geen account nodig.
oh sorry my bad, wist ik nietquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:34 schreef bergdani het volgende:
[..]
Jawel, dan moet je bij het inlogscherm bij het betalen niet inloggen, maar links daarvan je creditcard gegevens invullen. Het gaat dan wel via paypal, maar je hebt dan geen account nodig.
nee ik zou het niet poberen, kansen zijn vrij kleinquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Heeft het nog zin om iets te bestellen bij dealextreme als ik het voor december wil hebben?
oke:Dquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:53 schreef joepie91 het volgende:
Voor het maken van een PayPal-account met bankrekeningkoppeling hoef je trouwens geen internetbankieren te hebben. Kan ook met een "reguliere" rekening. Gewoon even wachten op je afschrift, en dan de bedragen overmaken.
Rond de 100$quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:00 schreef mr-green het volgende:
Dit topic ga ik ook maar eens in de gaten houden
Kan iemand mij vertellen hoeveel de shipping kosten bedragen? (gemiddeld)
de douane ookquote:
Scherpquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |