Ja, de spleetoog is nog steeds met zijn kwast bezigquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:41 schreef Jappe90 het volgende:
Had iemand hier nou een schilderij van Lightinthebox.com besteld? Ben erg benieuwd naar de prijs/kwaliteit verhouding!
Tja... ik heb nog wel de nodige sleeps ertussen gezet om te voorkomen dat het serverbashen wordt... maar blijkbaar toch nog te veelquote:Op vrijdag 5 november 2010 08:16 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
Je ip gefilterd waarschijnlijk. Was eigenlijk wel te verwachten
Ik heb ze al eens gemaild of ze producten in XML aan konden leveren maar die vraag snapten ze al niet... dus ik ben benieuwd wat dit op gaat leveren. Maar ik zal het even proberen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:58 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ff mailen wat je van plan bent? Wrs vinden ze het dan weer wel goed
Als ik jou was zou ik nog heel even wachten op de Gemei A330. Ik zou eerst de Dingoo A320 hebben aangeraden (waarvan de Gemei A330 de opvolger is) maar die is inmiddels uit productie en er worden alleen nog maar fakes geproduceerd. Hij gaat rond de $100 kosten (dus 70 euro ofzo), en heeft ook een videoplayer (die iets van 40 formaten gaat eten) en een berg met emulators... en belangrijkste, als je hem aansluit onder Linux is het gewoon een flashdrivequote:Op vrijdag 5 november 2010 11:36 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Goedemorgen!
Weten jullie toevallig of er ook goede MP3-spelers aangeboden worden of ben ik daarvoor toch beter in Nederland af? Ik word namelijk niet goed van de iPod i.c.m. Linux.![]()
Ik heb, op de geluidskwaliteit na, weinig eisen. Video's afspelen en 60GB opslag heb ik allemaal niet nodig, 4GB is ruim voldoende.![]()
Iemand een aanrader?
Niet bijzonder veel... ik ga er op den duur (als de boel uitgebreider word) ook een AdSense-blokje opzetten om zo enigszins een vaste inkomstenstroom te bouwen... dan kan ik me wat meer concentreren op projecten als YuNicc, zonder daarnaast nog freelance te hoeven werkenquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:24 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
proficiat!
Hoeveel denk je maandelijks te verdienen aan referer fees?
Ehm... ik heb niet zomaar even een tweede IP... de boel draait van een VPS.quote:
dus maar geen tablet's met lagere versie's meer aanschaffen.quote:Een security-onderzoeker heeft een lek in Android onthuld, waardoor smartphones op afstand zijn te hacken. De exploitcode is beschikbaar.
Het lek is aanwezig in alle Android-versies vóór de nieuwste versie 2.2
Bron?quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:43 schreef mickeyD het volgende:
[..]
dus maar geen tablet's met lagere versie's meer aanschaffen.
Volgens die redenatie zou Windows XP ook slechter zijn geweest dan Vista. Onzin dusquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:08 schreef mickeyD het volgende:
eigenlijk loop je met 1.6 natuurlijk dik achter de feiten aan, als je dat nu nog koopt, en ik ga dr ook vanuit dat er geen 2.2 op staat, omdat heel dat apparaat dat niet trekt.
dus eigenlijk moet je concluderen dat min+min= ongewenst (bagger)
lees de OPquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:00 schreef dustinoo het volgende:
op welke van die sites kan je nou het best (nep)merkkleding kopen?
1 van de betere, bij lightinthebox geloof ik iets goedkoper.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:58 schreef mtchel112 het volgende:
ik wil weer eens een paar messen kopen zit aan deze te denken:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18259
iemand nog suggesties?
waar dan gestreste kipquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:05 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
lees de OP
wanneer leren mensen het nou kan ik nou zo pissig om worden
oke dan is de vraag waar kan je het best kleding kopen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:19 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
bovenaan staat: over nepkleding mag niet gesproken worden oid
in de winkelquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:24 schreef dustinoo het volgende:
[..]
oke dan is de vraag waar kan je het best kleding kopen?
veel van die sites hebben alleen electronica en zo
wat een gillerquote:
taobao.com , geen post erbij dat je het niet kan lezen gewoon vertalen en geen vraag over hoe je dat kan kopen staat in de opquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:30 schreef dustinoo het volgende:
[..]
wat een giller![]()
whahaahh wahahahahah whahahahahah whaahhahahaha
thx man
jammer dat het geen koopavond is
Nee hoor, niet als ze met een nieuwe versie geld kunnen vangen. Dat heet zakendoenquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:52 schreef mickeyD het volgende:
vista had andere systeemeisen dan XP, dus werkte niet gegarandeerd goed op elke pc waar XP wel op werkte.
zo bedoel ik het.
by the way, als updaten onnodig zou zijn, dan zouden ze alleen de huidige versie verbeteren en hadden we nog windows 1.0
(okay, die zin klopt niet, maar je snapt wat ik bedoel)
www.vancl.com http://en.vancl.com/quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:24 schreef dustinoo het volgende:
[..]
oke dan is de vraag waar kan je het best kleding kopen?
veel van die sites hebben alleen electronica en zo
ja maar dat is best duur via zo.n tussenpersoon en dat duurt langquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:39 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
taobao.com , geen post erbij dat je het niet kan lezen gewoon vertalen en geen vraag over hoe je dat kan kopen staat in de op
NEE! noem je taobao duur? zeker niet via tiffquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:51 schreef dustinoo het volgende:
[..]
ja maar dat is best duur via zo.n tussenpersoon en dat duurt lang
is er geen dealextreme qua kleding?
waar het free shipping is en niet zo lange rondslomp
Mijn post gelezen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:51 schreef dustinoo het volgende:
[..]
ja maar dat is best duur via zo.n tussenpersoon en dat duurt lang
is er geen dealextreme qua kleding?
waar het free shipping is en niet zo lange rondslomp
Bedankt voor je reactie.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:29 schreef joepie91 het volgende:
Als ik jou was zou ik nog heel even wachten op de Gemei A330. Ik zou eerst de Dingoo A320 hebben aangeraden (waarvan de Gemei A330 de opvolger is) maar die is inmiddels uit productie en er worden alleen nog maar fakes geproduceerd. Hij gaat rond de $100 kosten (dus 70 euro ofzo), en heeft ook een videoplayer (die iets van 40 formaten gaat eten) en een berg met emulators... en belangrijkste, als je hem aansluit onder Linux is het gewoon een flashdrive
Overigens inderdaad met 4GB intern geheugen, en een MicroSD-slot, en hij speelt MP3, FLAC, WAV, en nog een stapeltje formaten.
Mwa... ik zou het niet met een gameboy vergelijken... het overgrote deel van de functies heeft een gameboy nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:47 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie.![]()
Die Gemei A330 is een halve Gameboy.![]()
Ik denk dat ik toch voor een simpeler apparaat ga. De A330 is een beetje teveel van het goede.
Maar daar heb je wel een OS leverancier die achter zijn product staat en er support over afspreekt. Volgens mij is Google dit geenzins van plan bij allerhande Chinese oude-releases meuk tablets.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:47 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Volgens die redenatie zou Windows XP ook slechter zijn geweest dan Vista. Onzin dus
dan betaal je toch direct?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:45 schreef joepie91 het volgende:
Nee, he... "De ontvanger wil direct betaald worden"
Wat een kutsysteem is PayPal toch ook
Ehm, niet iedereen heeft een creditcard.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:03 schreef karinaatje1 het volgende:
[..]
dan betaal je toch direct?
nooit problemen mee gehad.
Ik heb m'n bankrekening gekoppeld. Of mag dat ook niet bij zo'n melding?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:07 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ehm, niet iedereen heeft een creditcard.
Mijn bankrekening is ook gekoppeld. Ik heb het nog maar één keer eerder gehad, maar soms, zonder aanwijsbare reden, gaat PayPal ineens moeilijk doen en moet je rechtstreeks verplicht via creditcard betalen. Alsof je een wanbetaler bent ofzo. Ik weet dat het gebeurt als je geen saldo op je bankrekening hebt staan, maar dat was hier niet het gevalquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:12 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik heb m'n bankrekening gekoppeld. Of mag dat ook niet bij zo'n melding?
AB? Je bedoelt afstandsbediening of wat?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:00 schreef karinaatje1 het volgende:
trouwens hoe kan dit uit?
laatst een AB gekocht voor 6 euro, en het was een degelijke.
dit werd door een pakketdienst bij mij bezorgd.
dus iemand designed(kopieert) een ab.
dan moet het gemaakt worden, verkocht aan de tussenhandelaar die het weer aan mij verkoopt en naar mij opstuurt waarna het met een pakketdienst (waar ik 6,75 euro voor betaal) keurig thuis geleverd
Weet ik... maar dan vergeet ik het weer.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:33 schreef neo2000 het volgende:
Wil volgens mij nogal eens helpen als je het een dag later nog eens probeert. I know, a bit fucked up, maar het schijnt te helpen.
afstandsbediening uit china idd.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:15 schreef joepie91 het volgende:
[..]
AB? Je bedoelt afstandsbediening of wat?
Verder... denk eens na wat de materiaalkosten zijn. Tel daarbij op de personeelskosten voor het maken van dat ene dingetje (China, dus lage lonen vergeleken met Westerse landen). Tel daarbij op een zwaar gesubsidieerde postdienst, en onderlinge afspraken tussen postbedrijven om gratis elkaars post te bezorgen... Plus een beetje winstmarge voor de fabrikant, supplier(s), en winkel... en dan kom je makkelijk op 6 euro uit.
Althans, ik ga er even van uit dat hij uit China kwam.
[..]
Weet ik... maar dan vergeet ik het weer.
ja op tradetang kun je zonder tussenkomst bestellen. op taobao willen ze wel, alleen hebben ze geen van allen paypalquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:55 schreef 08gnoT. het volgende:
Heeft iemand wel eens iets gekocht zonder tussenpersoon? Want ik zat vorige week met iemand van taobao te chatten die het wel wilde versturen naar nederland op zich.
Dat heb ik ook vaakquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:15 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Mijn bankrekening is ook gekoppeld. Ik heb het nog maar één keer eerder gehad, maar soms, zonder aanwijsbare reden, gaat PayPal ineens moeilijk doen en moet je rechtstreeks verplicht via creditcard betalen. Alsof je een wanbetaler bent ofzo. Ik weet dat het gebeurt als je geen saldo op je bankrekening hebt staan, maar dat was hier niet het geval
Zal je postbode leuk vindenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:20 schreef karinaatje1 het volgende:
[..]
ik ga proberen in de maand november elke dag wat te bestellen zodat elke dag wat op de mat komt
begint een beetje een verslaving te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |