geslacht: Vrouwquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:42 schreef 08gnoT. het volgende:
http://maxpromo.en.alibab(...)%20with%20sound.html
Deze zijn te schattig

Dan heb je geluk. Het heeft in ieder geval het vliegtuig gehaaldquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:45 schreef pisnicht het volgende:
Ik zit nu al ruim 6 weken te wachten op mijn spullen van dealextreme... Volgens t&t heeft het pas 30 okt Hong Kong verlaten

zowww.. geregeld.. keuze zatquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:27 schreef mickeyD het volgende:
straks ff voor 60 euri aan petjes bestellen bij tradetang als kerstkado

Je ip gefilterd waarschijnlijk. Was eigenlijk wel te verwachtenquote:Op vrijdag 5 november 2010 03:14 schreef joepie91 het volgende:
En toen was er een pagina-lijst![]()
Een beetje lelijk en simpel, maar het werkt.
EDIT: Thefuck, volgens mij heeft BIC mijn server van hun site geband...
Ik krijg via Lynx alleen maar Internal Server Errors, en ik kan op geen enkele manier hun site binnenhalen...

De eigenaar maakt Engelse video's op Youtube en je moet in het forum kijkenquote:Op donderdag 4 november 2010 23:10 schreef W00fer het volgende:
EDIT: ik vind MP4Nation maar een saaie site. Geen/nauwelijks reviews dus je weet niet wat je koopt.

Looking good.quote:Op vrijdag 5 november 2010 03:14 schreef joepie91 het volgende:

*Zoent joepie91 om hem te danken voor dit geweldige initiatief*quote:Op vrijdag 5 november 2010 02:48 schreef joepie91 het volgende:
Mja, óf de site is aangepast, óf op de een of andere manier kan ik de site niet meer bereiken. Zal er zo even naar kijken, was nu nog even bezig met wat verbeteringen aan het front-end.
Zie ook de nieuwe versie... is een stuk netter als het goed is
Voor de luie mensen nog een keer de link: www.chinacheep.com
EDIT: En ja, hij heeft nu afbeeldingen en stock-indicatie. Ben nu bezig met de pagina's

proficiat!quote:Op vrijdag 5 november 2010 03:14 schreef joepie91 het volgende:

Ff mailen wat je van plan bent? Wrs vinden ze het dan weer wel goedquote:Op vrijdag 5 november 2010 03:14 schreef joepie91 het volgende:
EDIT: Thefuck, volgens mij heeft BIC mijn server van hun site geband...
Ik krijg via Lynx alleen maar Internal Server Errors, en ik kan op geen enkele manier hun site binnenhalen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |