Sahara-effect.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
gvd man, ik was net omringt door Di-rect fans. Ik liep zelfs langs Spike.
Hoop dat niemand me gezien heeft.

Slachtofferhulp is 0900 0101quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
gvd man, ik was net omringt door Di-rect fans. Ik liep zelfs langs Spike.
Hoop dat niemand me gezien heeft.

quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:21 schreef Blogman het volgende:
In 1991 zingt Tom Waits twee wonderschone liedjes op een verder instrumentaal jazzalbum van iemand uit Jackson, Mississippi. Wie was die muzikant uit Jackson ?

Je hebt t goed voor mekaar MM. Mooie muziek gehoord tussen al het Halloween gebeuren door?quote:Op zaterdag 6 november 2010 03:44 schreef MadMaster het volgende:
[..], ik zit nu sinds een paar uur in Jackson in Mississippi. Ben de gezochte artiest waarschijnlijk nog niet tegen gekomen, want het zegt me niets. Morgen door naar New Orleans...

Eergisteren een afschuwelijke nep-Elvis gezien en helaas ook gehoord, gisteren bij BB King in z'n club op Beale Street gezeten. Daar vlogen de vonken er vanaf met blues-, disco- en soul-classics. Daarvoor de Gibson gitaar fabriek in Memphis bezocht...quote:Op zaterdag 6 november 2010 03:48 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Je hebt t goed voor mekaar MM. Mooie muziek gehoord tussen al het Halloween gebeuren door?

Daar was ik ook 3 weken geleden..., Jackson ook bezocht...quote:Op zaterdag 6 november 2010 05:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eergisteren een afschuwelijke nep-Elvis gezien en helaas ook gehoord, gisteren bij BB King in z'n club op Beale Street gezeten. Daar vlogen de vonken er vanaf met blues-, disco- en soul-classics. Daarvoor de Gibson gitaar fabriek in Memphis bezocht...![]()
Gospel-rock concert vorige week in Austin was ook erg goed ('I give you the blessings, people from the Netherlands'). Morgen verder dus in New Orleans en dan zit woensdag onze trip er helaas al weer op. Te weinig tijd...

Zeven jaar geleden heb ik me op Bourbon Street wel vermaakt. Nog muzikale tips voor in New Orleans dan?quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:42 schreef Burnett het volgende:
[..]
Daar was ik ook 3 weken geleden..., Jackson ook bezocht...
In New Orleans kun je Bourbon Street overslaan.

Niet van mij, maar doe de groeten aan Poppy Z Brite als je d'r tegenkomtquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:32 schreef MadMaster het volgende:
Nog muzikale tips voor in New Orleans dan?

Ik heb er Dr. John met Allen Toussaint op het LaFayette Square gezien.quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeven jaar geleden heb ik me op Bourbon Street wel vermaakt. Nog muzikale tips voor in New Orleans dan?

* MadMaster noteert in agenda...quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:55 schreef Burnett het volgende:
[..]
Ik heb er Dr. John met Allen Toussaint op het LaFayette Square gezien.
Daar zijn elke week live-optredens.
Op Frenchmen Street veel Jazz...
En bezoek er Port Of Cal (de stamkroeg van menig muzikant, Fats Domino zit er 2 a 3 keer per week)
Op St. PeterStreet zit een prima Soulfood/Gumbo restaurant.

Ik herkende What the toll tells. Best een aardig album.quote:Op zondag 7 november 2010 08:48 schreef Blogman het volgende:
Ha, het is me gelukt om een beantwoordbare vraag te stellen !

Het klopt in elk geval dat het Blondie niet is, maar wie wel.quote:

verrek, echt goed kijken om dat te kunnen zienquote:

Als een perfecte Blondie.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |