Laat je dat nou goed doenquote:
Jaaaren terug ooit live gezien, maakte wel indruk toen. Ze hadden toch ook een (mede)zingende drummer? Ik heb toen ook de eerste twee platen gekocht. Ik wist wel dat ze nog steeds bestonden, maar volg ze eigenlijk niet meer zo.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ohja, die 2e met dat gepunnikte hoesje heb ik ook nog.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:30 schreef schaap001 het volgende:
leuk bandje, bestaan nog steeds, vanavond staan ze in Bibelot, Dordrecht
Precies hetzelfde inderdaad!quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zo klinken ze dus tegenwoordig. Zo'n beetje hetzelfde
Ja, die.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:54 schreef Grobbel het volgende:
Oh, is dat die ene waarop Davies samen met andere bands z'n oude nummers opnieuw inspeelt? Want dat rijtje van belsen komt me stiekem toch wel bekend voor dan.
Belsen +2quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:52 schreef belsen het volgende:
Metallica, Mumford & Sons, Amy MacDonald, Black Francis, Billy Corgan.
Ik vond het ook maar zozo, eik.
Arno???quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:54 schreef Beregd het volgende:
arno
gisteren stukje life gezien met davies en arno, was best leuk.
gek, op engelse sites vind je er niets van, maar humo vermeldt ook arno:quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:56 schreef belsen het volgende:
[..]
Arno???
Schijnbaar helemaal gemist.
Die inderdaad. De versie die The Beatles zelf opnamen een jaar later is trouwens veruit superieur.quote:
Uit de spelregels:quote:
quote:Puntentelling
In principe krijgt iemand voor elke goed beantwoorde vraag één punt. In elke tiende topic tellen goede antwoorden echter dubbel.
quote:No matter how closely I study it,
No matter how I take it apart,
No matter how I break it down,
It remains consistent.
Elbow Bones that is..quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:00 schreef Blogman het volgende:
Wilde ik net een stukje van posten, indien het antwoord goed was..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |