quote:
Ik ben niet de enigequote:Op donderdag 4 november 2010 21:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Heb het gevouw echt geprobeerd. Maar zelfs als ik de shirts in de kast propte; zag het er beter uit dan mijn gevouw
Ik rol ze op. Kan ik mooi hoog stapelen.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
het enige wat ik echt niet kan vouwen zijn hoeslakens. Die prop ik ook in de kast. Die trekken vanzelf wel recht als je die om het matras trekt
Ik heb nog nooit gestreken, toch 2 jaar op mezelf gewoondquote:
Goed uitkloppen en netjes ophangen?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar spijkerbroeken komen zo verfomfaaid uit de wasmasjien!
Bij sommige werkt dat redelijk, maar een aantal is echt te stug daarvoor.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Goed uitkloppen en netjes ophangen?
quote:Op donderdag 4 november 2010 21:47 schreef Mirjam het volgende:
stormqueen, zie je mij online op msn?
mijn vriend heeft zo een strijkbout van me gekregen voor kerst... een heel mannelijke, met zilver en blauw!!!quote:Op donderdag 4 november 2010 21:47 schreef PriemGirl het volgende:
Vriendin van me strijkt ook praktisch niks. Zij hangt blousen ook gewoon zo te drogen en dan zien ze er netjes uit.
Volgens mij koopt mijn vriend expres kreukgrage blousen.. Gewoon.. Om me te pesten
legendarisch diarree-oplooppuntquote:Op donderdag 4 november 2010 21:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Toeristen zijn trouwens grappig. Een stel ging foto's maken van de automatiek op Amsterdam CS. Nooit gedacht dat dat ding ooit een toeristische trekpleister zou worden.
Jumquote:Op donderdag 4 november 2010 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
legendarisch diarree-oplooppunt
Ik moest lachen. Hardop.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
ik had zo in Eindhoven eens een kroket van automatiek Marks. Die was vies, dus ik gooide hem naar een uitgemergelde straathond. De hond rook er aan en liep weg. Sindsdien nooit meer wat van Marks gegeten
Neehee, de reju, euh hoe zeg je dat? nog een keer! Rééé, huh? Nog een keer! Kijk volgende week naar de... euh.. IK BEN ECHT BLOND! Kijk volgende week naar de reunie!quote:
Wanneer en hoe laat moet ik er zijnquote:Op donderdag 4 november 2010 22:06 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil teveel mensen uitnodigen voor m'n afscheidsavondje
is het een American party?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:06 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil teveel mensen uitnodigen voor m'n afscheidsavondje
Whahaha dat nog inderdaadquote:Op donderdag 4 november 2010 22:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
Neehee, de reju, euh hoe zeg je dat? nog een keer! Rééé, huh? Nog een keer! Kijk volgende week naar de... euh.. IK BEN ECHT BLOND! Kijk volgende week naar de reunie!
Dat heb ik ook al een tijdje, geen idee wat er aan de hand is met dat programma. Opnieuw installeren helpt nietquote:Op donderdag 4 november 2010 21:53 schreef Mirjam het volgende:
pff
wat raar zeg.
de 1 ziet me wel, de ander niet, berichten komen maar heel sporadisch aan, etc.
Ik wel, maar alleen voor mijn mail, want ik sta echt bijna altijd op 'offline weergeven'quote:Op donderdag 4 november 2010 22:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb het niet eens geīnstalleerd momenteel.
10 decemberrrr. Maar ik zeg iedereen van hier goodbyez op de meetquote:Op donderdag 4 november 2010 22:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wanneer en hoe laat moet ik er zijn
Nog 1 meer maakt dan ook niet uit, toch?![]()
Oh, voor 30 dagen... ja, daar heb ik geen hol aanquote:Op donderdag 4 november 2010 22:27 schreef Lindytje het volgende:
Oeh, yay!! Ik zie dat ik hotmail aan gmail toe kan voegen!!
Kan niet op de meet aanwezig zijn *gaat heel zielig in een hoekje zitten huilen*quote:Op donderdag 4 november 2010 22:27 schreef Diconnected het volgende:
[..]
10 decemberrrr. Maar ik zeg iedereen van hier goodbyez op de meetTenzij jullie ook allemaal willen komen
Welterusten!quote:Op donderdag 4 november 2010 22:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kan niet op de meet aanwezig zijn *gaat heel zielig in een hoekje zitten huilen*
Ok nu echt naar bed. Tschüss
en toen moest ze bijna huilenquote:Op donderdag 4 november 2010 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben princess-a aan het stalken met mijn klassieke muziek![]()
da's een compliment want puppies zijn liev!quote:Op donderdag 4 november 2010 22:37 schreef princess-a het volgende:
[..]
en toen moest ze bijna huilen
SQ vindt mij een puppie
QFT!quote:Op donderdag 4 november 2010 22:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's een compliment want puppies zijn liev!
en dat wil zeggen dat ik een oud lijk ben
IK HEB HEUL GEEN PUPPIEOGENquote:Op donderdag 4 november 2010 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
dico is wel; de opperpuppie trouwens. met d'r puppie-ogen
yesh you haz. And you know it!quote:Op donderdag 4 november 2010 22:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
IK HEB HEUL GEEN PUPPIEOGEN
QFT!quote:Op donderdag 4 november 2010 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
dico is wel; de opperpuppie trouwens. met d'r puppie-ogen
jep, even op de fiets langs gaan en je meest boze smoel opzetten. Liefst als de kiet vol zit!quote:Op donderdag 4 november 2010 22:46 schreef Mss het volgende:
Behhhh ik heb gezeik met de Griek
Ik had laatst via thuisbezorgd eten besteld en al betaald want ik had geen geld in huis. Dat liep een beetje mis en 2,5 uur later was de bezorger er nog niet want hij kon het niet vinden. Voor mij was het inmiddels bedtijd en heb met hem afgesproken dat hij het eten mee terug zou nemen en dat ik het geld terug zou krijgen. Ik daar mijn bankrekeningnummer doorgegeven vorige week en ze zouden het overmaken. Het is nu natuurlijk nog niet overgemaakt. Zij beweren van wel en ik krijg die leidinggevende daar iedere keer niet te spreken want die heeft het druk en 'vergeet' mij terug te bellen.
Verdomme!
Iemand tips?
Puckzzz is lievquote:
niet alleen een pmquote:Op donderdag 4 november 2010 22:49 schreef Lindytje het volgende:
Peoples, ik heb net een aantal mensen een PM gestuurd met mijn nieuwe telnr en nieuwe mailadres.
Als er mensen zijn die ik ben overgeslagen die die info wel willen hebben, PM me
Dat iemand die al 87 jaar bij een bedrijf zit nog leeft trouwensquote:Op donderdag 4 november 2010 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb zin in een feessie!
morgen dood ik mijn bazin met mijn adem
Ja, sommigen ook een mailtje, je kan nooit zeker genoeg zijnquote:
ja ik verbaas me er ook dagelijks over.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat iemand die al 87 jaar bij een bedrijf zit nog leeft trouwens
quote:Op donderdag 4 november 2010 22:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jamaar. Jamaar. Jij hebt ook puppieogen
Wellus!quote:
Dat dusquote:Op donderdag 4 november 2010 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
welles, and you lure us all in your lesbian trap with 'em
quote:Op donderdag 4 november 2010 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
welles, and you lure us all in your lesbian trap with 'em
Blijf jij nou ook slapen bij SQ de 27e?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:09 schreef Lindytje het volgende:
I takez lovely peoplez wiz me to my dark sidez.....
Dico likez tha lezbian pr0nquote:Op donderdag 4 november 2010 23:10 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Blijf jij nou ook slapen bij SQ de 27e?
Ze heeft al een vriendinquote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 23:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als het kan en mag van SQ wel ja
Ik heb een hele leuke pj dus weinig kan je zien gok ik.quote:
HAHAHAHAquote:Op donderdag 4 november 2010 23:27 schreef Mirjam het volgende:
nemen jullie wel beflapjes mee dames?
Zeker! Samen in het grote bedquote:Op donderdag 4 november 2010 23:21 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ze heeft al een vriendin
[..]
Romantisch
Ik snurk als ik veel gezopen heb!quote:Op donderdag 4 november 2010 23:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik praat wel in m'n slaap trouwes.
ik moet altijd aan rosbief denken bij dat woordquote:Op donderdag 4 november 2010 23:27 schreef Mirjam het volgende:
nemen jullie wel beflapjes mee dames?
*cam alvast klaarzet*quote:Op donderdag 4 november 2010 23:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik snurk als ik veel gezopen heb!
Ik snurk dan dus
quote:Op donderdag 4 november 2010 23:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik moet altijd aan rosbief denken bij dat woord
Ieuw....quote:Op donderdag 4 november 2010 23:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik moet altijd aan rosbief denken bij dat woord
jamaar, SOA!!!quote:Op donderdag 4 november 2010 23:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ieuw....
Ik wel aan iets vies... ik weet alleen niet wat voor vies.
Sowieso, beflapjes. Doe het dan niet
vind ik ook hoorquote:Op donderdag 4 november 2010 23:33 schreef Lindytje het volgende:
Sowieso, beflapjes. Doe het dan niet
Knorrieporrie!quote:Op donderdag 4 november 2010 23:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik snurk dan dus
sja, je gaat er vanuit dat je sowieso zelf weet of je wat hebt toch? en daar ga je ook van uit bij een ander. soms.quote:
Ik kan dat beamen.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik snurk dan dus
tis maar goed dat jij SEX niet modtquote:Op donderdag 4 november 2010 23:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
sja, je gaat er vanuit dat je sowieso zelf weet of je wat hebt toch? en daar ga je ook van uit bij een ander. soms.
en afhankelijk van situatie/bedpartner worden die dingen soms bewust achterwege gelaten
Ja, that's me!quote:Op donderdag 4 november 2010 23:34 schreef Diconnected het volgende:
Beflapje klinkt ook idd gewoon. Nasty.
[..]
Knorrieporrie!
nouja, zoals ik al zeg, het hangt van de situaite en persoon af, ik heb alles wel op een rijtje hoor, op dat gebiedquote:Op donderdag 4 november 2010 23:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tis maar goed dat jij SEX niet modt
quote:
Die zou ik zeker niet vergeten nee!!quote:Op donderdag 4 november 2010 23:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
*note to self: neem oordopjes mee*
Over muizen gesprokenquote:Op donderdag 4 november 2010 23:41 schreef IJsdraakje het volgende:
De VU heeft ook muizen trouwens. We zagen er dinsdag een door het lokaal rennen.
huuuuuquote:Op donderdag 4 november 2010 23:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Over muizen gesprokenwij hadden 2 weken geleden in een doos appelstroop een nestje met inimini muisjes
die had een van die vul-dudes gevonden. Echt cute.
quote:Op donderdag 4 november 2010 23:46 schreef Lindytje het volgende:
Ik vind ze allebei cute![]()
En nu ga ik fok afsluiten... tot morgen ladies!!
Eeecht?quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:02 schreef Mirjam het volgende:
zeg, wisten jullie dat china glaze ook mood polishes gehad heeft?
Swatches, you haz?quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:07 schreef Mirjam het volgende:
kennelijk een heeeel oude collectie, maar likey
quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:02 schreef Mirjam het volgende:
zeg, wisten jullie dat china glaze ook mood polishes gehad heeft?
Oh meisje tochquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:47 schreef princess-a het volgende:
Deed net mn mama op bed brengen, ik haar benen op haar bed leggen want dat lukte niet zo. Sjah, veeg me dan maar op
quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:47 schreef princess-a het volgende:
Deed net mn mama op bed brengen, ik haar benen op haar bed leggen want dat lukte niet zo. Sjah, veeg me dan maar op
quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:47 schreef princess-a het volgende:
Mwehehehe.quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
DINGDONG pakketje
Ik:![]()
![]()
![]()
Is het voor iemand een stuk verderop
quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
DINGDONG pakketje
Ik:![]()
![]()
![]()
Is het voor iemand een stuk verderop
Nog een leuke, horen dat het hondje wat dinsdags heel leuk aandacht aan het vragen was van z'n vlooien verlost moet worden.quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zag net een foto van een spin op een blog en nu heb ik overal jeuk
Ahbah jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Nog een leuke, horen dat het hondje wat dinsdags heel leuk aandacht aan het vragen was van z'n vlooien verlost moet worden.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:53 schreef Diconnected het volgende:
Wuhuhuhuhuhuhuhuhuhu.
BARBRA STREISAND!
Jeuk is evilquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ahbah ja
Zus met hond komt op bezoek, knijpt ze iets dood, OH DAT WAS EEN VLO![]()
* SpaceInvaders krabt zich dood![]()
Vreetzakquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
![]()
2 saucijzenbroodjes in de oven![]()
Die knoppen nemen de hele wereld overquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Een facebook-likeknop?
Al die nieuwe dingen, ik kan er niet mee omgaan.
Ik ben nu even tussendoor van school thuis, foto's zijn gisteren al gemaakt. Straks na 4u even verkleinen en dan komt het onlinequote:Op vrijdag 5 november 2010 11:05 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Heb je je verslag al af? * benieuwd is *
Ik heb niks tegen facebook, maar om fok er nou mee te gaan combineren... Sommige van m'n facebookvriendjes zijn nog heerlijk onwetend.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die knoppen nemen de hele wereld over
Ik ga ook echt neit klikkenquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen facebook, maar om fok er nou mee te gaan combineren... Sommige van m'n facebookvriendjes zijn nog heerlijk onwetend.
Ik ook niet, die dingen moeten gewoon gescheiden blijven. Dat m'n zwager en zus hier rondhangen is me eigenlijk al teveel.quote:
Ja? * IJsdraakje gaat uitzetten *quote:
Nee, mijn hond gaat altijd snel weg als nagellak open gaat. Hij haat die luchtquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:00 schreef Joysa het volgende:
Zijn er trouwens meer mensen met een hond die denkt dat je nagellak eraf kan likke?
Dierenbeulquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:16 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Nee, mijn hond gaat altijd snel weg als nagellak open gaat. Hij haat die lucht![]()
Arme hond, heeft gezien mijn tic wel een zwaar leven bij mij
Dat is juist handig, verpest ie het ook niet, hier gaat ie eindeloos aan mn nagels likken, en als het te lang duurt begint ie te kauwenquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:16 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Nee, mijn hond gaat altijd snel weg als nagellak open gaat. Hij haat die lucht![]()
Arme hond, heeft gezien mijn tic wel een zwaar leven bij mij
Hennyquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat is juist handig, verpest ie het ook niet, hier gaat ie eindeloos aan mn nagels likken, en als het te lang duurt begint ie te kauwen
quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:20 schreef PriemGirl het volgende:
HondjesMijne likt er ook altijd aan
Tot ik zeg dat het genoeg is. Dan gaat ie heel hysterisch zitten kwispelen en half janken omdat ie mijn hand niet meer mag likken
Gisteren vond de hond dat ik wel een ideale slaapplaats was. Op zich prima.. Maar gisteren ging ie OP mijn gezicht liggen slapen. Nee nee.. Niet er naast. Zijn nek en kop lagen gewoon cross-over mijn gezicht
Blij dat we geen Berner Sennen hebben
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:20 schreef PriemGirl het volgende:
HondjesMijne likt er ook altijd aan
Tot ik zeg dat het genoeg is. Dan gaat ie heel hysterisch zitten kwispelen en half janken omdat ie mijn hand niet meer mag likken
Gisteren vond de hond dat ik wel een ideale slaapplaats was. Op zich prima.. Maar gisteren ging ie OP mijn gezicht liggen slapen. Nee nee.. Niet er naast. Zijn nek en kop lagen gewoon cross-over mijn gezicht
Blij dat we geen Berner Sennen hebben
Ik veronderstel dat jij ook geen berner sennen bezit *metal picture*quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hier vind ie het altijd leuk als ik in kleermakerszit ga zitten, gaat ie helemaal als een bolletje erin liggen
metal lolquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik veronderstel dat jij ook geen berner sennen bezit *metal picture*![]()
![]()
Nee gewoon een kleintje van een kilo of 4quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik veronderstel dat jij ook geen berner sennen bezit *metal picture*![]()
![]()
Het is geen chihuahua kut :pquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
![]()
[..]
metal lol![]()
Neh het is een halve chiauauaauauaua
Een kruising tussen een dwergkees en een vlinderhondquote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Een kruising tussen een dwergkees en een vlinderhond![]()
Lijkt er bijna op..![]()
Fuck-me-heelsquote:
Kom mij er ook 1 brengenquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Metal
Straks uitgebreid lunchen en daarna muffins maken.
Als ik er een overhoud, mag jij 'm hebben.quote:
Je kunt ook gewoon van die cupcake vormpjes nemen en die vullenquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:37 schreef Loqi het volgende:
ik wil ook muffins maken, of cake, of taart
maar heb daar nog allemaal geen vormen en bakken enzo voor
quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon van die cupcake vormpjes nemen en die vullen
Dat dus, al viel me dat de laatste keer ook reuze mee.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Enige nadeel is dat ze dan vrij breed en plat worden. Maar de smaak verandert natuurlijk niet.
De mijne maak ik altijd vanuit "het niets". Bevalt me veel beter, hebben ze ook zo'n mooie kop.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat dus, al viel me dat de laatste keer ook reuze mee.
Maar toen had ik het gewoon gemaakt van cake mix, niet iets speciaals ofzo.
Ja kan wel, maar ik heb een beetje een hekel aan die dingenquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon van die cupcake vormpjes nemen en die vullen
Ook verstandigquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:01 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja kan wel, maar ik heb een beetje een hekel aan die dingenslechte ervaringen mee
maar ik ben toch te lui om boodschappen te gaan, dus geen snoeperij vandaag
Maar 30KG? Onze lab woog 46quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:25 schreef kieskleurig het volgende:
Mijn hond gaat ook graag bovenop mij liggen en dat is een labrador van ruim 30 kilo![]()
Vooral op mijn benen of, als ik op buik lig, op mijn rug.
Bedankt voor de waarschuwing, dan zorg ik dat ik het heel druk heb.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:09 schreef Joysa het volgende:
Het is bijna 11-11
Maar ik moet werkenMaar wel de 12e vrij
St. Maarten?quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bedankt voor de waarschuwing, dan zorg ik dat ik het heel druk heb.
* IJsdraakje heeft hekel aan st. Maarten.
Ik schat dat hij zo tegen de 35 kg weegt. Maar niet meer dan dat.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:19 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Maar 30KG? Onze lab woog 46Was ook een uit de kluiten gewassen labrador/duitse herder kruising
Ik mis hem
Weet ik.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
St. Maarten?
Ik doelde op begin van carnaval
Oh hier komen ze niet langs de deur volgens mij, er word een groot vuur gemaakt ergens op een plein en thats it volgens mij.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar carnaval doet men hier niet aan en 11-11 is st. Maarten. Oftewel koters (en soms een paar net niet pubers) komen dan om snoep zeuren. Zwaar ergerlijk.
Hahah die gordijnstof is in het echt wel veeel donkerder hoor, zwart eigenlijkquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:18 schreef Joysa het volgende:
Ik vind je gordijnenstof coolmaar je kussensloopstof lelijk
Maar als jij het tof vind![]()
De achtergrond van die kussensloop dingen vind ik ook heel tof, maar die bloemetjes erop zijn niet zo mijn dingquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahah die gordijnstof is in het echt wel veeel donkerder hoor, zwart eigenlijken ik vind die kussensloop wel tof ja, wel meisjesachtig, maar niet meer dat echte girlie girl
Naiss! Ik zou dat dus echt nooit zelf kunnen makenquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:17 schreef princess-a het volgende:
Even schaamteloos pimpen hoorNet begonnen met het rijgen van de stof en wie weet heb ik alles na dit weekend al af
Deze enorme lap stof worden 3 gordijnen
[ afbeelding ]
Dit stofje met print wordt de voorkant van mn kussensloopjes, de grijze stof die er naast ligt wordt de achterkant
[ afbeelding ]
Nu even naar de winkel om te kijken voor eventueel nog een leuk stofje wat er ook bij kan, voor meer kussens, en voor haakjes voor aan de gordijnenVindt het zo leuk dat mn kamer straks helemaal mij is. De vorige bewoonster is een vriendinnetje van me, en die was zo trots op haar rode muur in mijn kamer, dat ze graag wilde dat ik het zo laat. Maar het past niet bij mij, en het is mijn huis, dus ik ga verfen
Dat probleem begin ik nu ook te krijgen. Er komt weer een grote doos deze kant op vanuit Canada en ben daar ook heel blij mee, maar ik heb nu echt veel te veel lakjes eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:55 schreef mirannie het volgende:
Jemig, mis ineens bijna een heel topic.
Alles goed met iedereen??
Ik kom er net achter dat met alles wat onderweg is ik inmiddels op 204 zit en dat wil ik niet!!! Moet dus weer door mijn stash. Kan er nog wel 2 bedenken die weg gaan wegens het zijn van dupes, maar verder... pff.
Het mooiste is dat het geen drol kost! Mn 3 gordijnen komen samen op 12 euro, en 3 kussenslopen bij elkaar op 10. Daarvoor krijg ik het in de winkel nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naiss! Ik zou dat dus echt nooit zelf kunnen maken
quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:59 schreef princess-a het volgende:
[..]
Het mooiste is dat het geen drol kost! Mn 3 gordijnen komen samen op 12 euro, en 3 kussenslopen bij elkaar op 10. Daarvoor krijg ik het in de winkel niet
Ik kan gelukkig wel vrij makkelijk afstand doen, maar moet wel zeker zijn dat ik er geen spijt van krijg enzo. Sommige lakjes zijn mooi, maar ook weer niet zo interessant. En sommige heb ik al onwijs lang untried staan en dan vraag ik me echt waarom en meestal is dat toch omdat het niet zo'n fantastische geweldige kleur is als ik in eerste instantie dacht.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:57 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Dat probleem begin ik nu ook te krijgen. Er komt weer een grote doos deze kant op vanuit Canada en ben daar ook heel blij mee, maar ik heb nu echt veel te veel lakjes eigenlijk.
Maar lakjes wegdoen vind ik weer erg moeilijk, zelfs een paar die ik dubbel heb wil ik eigenlijk houden
Had swapmaatje gevraagd hoeveel lakjes zij heeft, ze was de tel ergens bij 800 kwijt geraakt![]()
Deze lakjes:quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:07 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig wel vrij makkelijk afstand doen, maar moet wel zeker zijn dat ik er geen spijt van krijg enzo. Sommige lakjes zijn mooi, maar ook weer niet zo interessant. En sommige heb ik al onwijs lang untried staan en dan vraag ik me echt waarom en meestal is dat toch omdat het niet zo'n fantastische geweldige kleur is als ik in eerste instantie dacht.
Anyway, wat ga je allemaal krijgen van je swapmaatje?
Ik heb wat Sally Hansens onderweg nog en m'n eerste Wet 'n Wild
quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:10 schreef Joysa het volgende:
Kan die doos niet perongeluk naar mijn adres komen ofzo?
Echt niet, vertel net dat ik te hebberig ben met lakjes, alles is voor mijquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:10 schreef Joysa het volgende:
Kan die doos niet perongeluk naar mijn adres komen ofzo?
Stommerdquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:12 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Echt niet, vertel net dat ik te hebberig ben met lakjes, alles is voor mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK WIL SEX MET CHUCK BASS
hee dat rijmt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
G6The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Fly like a G6.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nate Archibald dan.
Of Liam van 90210
homo's!!quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:41 schreef Mirjam het volgende:
godsallemachtig zeg
zit ik al een weekt e wachten met mijn accessorize bestelling totdat er 1 lakje weer ins tock is, was hij van de week in stock!
dus ik gelijk bestellen.
krijg ik net een mail dat ik m'n geld voor dat ene lakje terugkrijg omdat hij out of stock is, klootzakken
Balenquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:41 schreef Mirjam het volgende:
godsallemachtig zeg
zit ik al een weekt e wachten met mijn accessorize bestelling totdat er 1 lakje weer ins tock is, was hij van de week in stock!
dus ik gelijk bestellen.
krijg ik net een mail dat ik m'n geld voor dat ene lakje terugkrijg omdat hij out of stock is, klootzakken
quote:
ja, het was het lakje wat we het meest graag wilden, klootzakkenquote:
www.makeupalley.comquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:05 schreef PriemGirl het volgende:
Ik moet mij ook zo'n canadese swapvriendin aanschaffen
5/6uurquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:58 schreef Mss het volgende:
Weten jullie tot hoe laat TNT pakketjes bezorgd? Er staat nu nog steeds dat de chauffeur onderweg is...
Je huisje is moeilijk te vinden blijkbaarquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:58 schreef Mss het volgende:
Weten jullie tot hoe laat TNT pakketjes bezorgd? Er staat nu nog steeds dat de chauffeur onderweg is...
Damn, dat is vet veel!! Leuk hoor!quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:09 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Deze lakjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kun je uitzettenquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:38 schreef Lindytje het volgende:
Wat doet dat facebook ding hier nou weer boven het reageervak
Hoe?quote:
Ja hequote:Op vrijdag 5 november 2010 17:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je huisje is moeilijk te vinden blijkbaar
Spannenddddquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja he. Het bleek dat hij al geweest was, er lag nu wel een briefje in de brievenbus. Gisteren had hij overigens wel netjes een briefje achtergelaten, maar die heeft mijn huisgenoot per ongeluk in het verkeerde postvak gedaan. Samen met een ander pakketje van onbekende afzender. Ik hoop dus dat dat mijn Ebayfaal is
Met wát?quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:39 schreef Joysa het volgende:
Jeej ik mag mee doen met de mixdrank campagne van the insiders
Eh ik krijg gratis mixdrankjes thuis gestuurd om te reviewenquote:
Hoe chill is datquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
Eh ik krijg gratis mixdrankjes thuis gestuurd om te reviewen
waar kan ik me aanmelden?quote:
Kun je uitzettenquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:15 schreef princess-a het volgende:
[..]
waar kan ik me aanmelden?
Heeeel irritant in de nieuwe layout, de "je bent de afgelopen 2 minuten niet actief geweest" melding
Doen!quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:48 schreef Mirjam het volgende:
zo, net gestofzuigd
en zit te twijfelen om nog even te gaan wii'en, is natuurlijk wel goed voor me
ik heb 16 minuten gesport op de wiiquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:12 schreef princess-a het volgende:
[..]
Doen!
Als ik over een uurtje mn rapport af heb ga ik fijn bieren in de kroeg, dat is ook goed voor me
He bah....quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:24 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben net helemaal natgeregendTot aan mn ondergoed aan toe!
Dikkequote:Op zaterdag 6 november 2010 10:25 schreef vamperotica het volgende:
Pfff... beetje weinig energie om mee te schrijven..Lees wel en wil even iedereen een dikkegeven .. voor dode diertjes, voor stapjes in de goede richting, voor gave gordijntjes en kussentjes voor alles wat ik vergeten ben...
Kut... lol... Zo moe. en er moet op dit moment heel veel... ander huis regelen, persoonlijkheidstesten, therapiegesprekken en straks een week lang elke ergens in een kamertje voor de lamp voor lichttherapie...Erg fijn dat alles nu begint te lopen, maar zooooo vermoeiend!quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:38 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dikketerug! Hoe gaat het met je?
Ik was vannacht toch wel zo ontzettend dronken! Vrijdagen stappen zijn zo leukBeetje jammer alleen dat ik nu vrolijk in de winkel mag gaan staan
Wil je mij ook even schoppen?quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:00 schreef AmNaBa het volgende:
Household faillurez![]()
Hier 1 en al al household faillure![]()
Ben al een tijd behoorlijk uit mijn doen en dat is dan terug te zien in mijn huis,
maar.....ik ga mezelf nu schoppen en hopen dat ik eind van de dag kan melden dat het gelukt is en ik mijn nagels weer kan lakkenLoop al een week rond met chipwear
, zegt genoeg.
* Door de kamer vliegt..op kont landt...AU...Opkrabbelt en....SCHOPquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:12 schreef AmNaBa het volgende:
Weet even niet meer hoe ik nu moet qouten,
maar bij deze
Ja hoor als ik nu jou schop en jij mij??
Schop Schop
quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:24 schreef DeltaCephei het volgende:
Heb je honger Gwen? Het is lunchtijd![]()
quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:24 schreef DeltaCephei het volgende:
Heb je honger Gwen? Het is lunchtijd![]()
Neh, wel 2 boterhammen met pindakaas en een glas sinaasappelsapquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die heeft ondertussen al 3 frikandelbroodjes en 10 worstenbroodjes ofzo gegeten![]()
Ze heeft al een bak macaroni meegenomenquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die heeft ondertussen al 3 frikandelbroodjes en 10 worstenbroodjes ofzo gegeten![]()
Of een bagel met kipkerrie en cupasoupquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
Pindakaasquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
![]()
[..]
Neh, wel 2 boterhammen met pindakaas en een glas sinaasappelsap
quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ze heeft al een bak macaroni meegenomen
Snap het heel goed, het zal allemaal heel heftig zijn maar het resultaat is er naar, je krijgt nu hulp en hopelijk voel je je daardoor uiteindelijk beterquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:08 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Kut... lol... Zo moe. en er moet op dit moment heel veel... ander huis regelen, persoonlijkheidstesten, therapiegesprekken en straks een week lang elke ergens in een kamertje voor de lamp voor lichttherapie...Erg fijn dat alles nu begint te lopen, maar zooooo vermoeiend!
Echt...als ik straks weer lekker in mn vel zit ga ik weer zooooooo stappen! Heb gewoon al 4 jaar ( stomme zwangerschappen en borstvoedingen) geen alcohol gedronken... dat wordt erg goedkoop straks!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |