quote:
Ik ben niet de enigequote:Op donderdag 4 november 2010 21:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Heb het gevouw echt geprobeerd. Maar zelfs als ik de shirts in de kast propte; zag het er beter uit dan mijn gevouw
Ik rol ze op. Kan ik mooi hoog stapelen.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
het enige wat ik echt niet kan vouwen zijn hoeslakens. Die prop ik ook in de kast. Die trekken vanzelf wel recht als je die om het matras trekt
Ik heb nog nooit gestreken, toch 2 jaar op mezelf gewoondquote:
Goed uitkloppen en netjes ophangen?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar spijkerbroeken komen zo verfomfaaid uit de wasmasjien!
Bij sommige werkt dat redelijk, maar een aantal is echt te stug daarvoor.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Goed uitkloppen en netjes ophangen?
quote:Op donderdag 4 november 2010 21:47 schreef Mirjam het volgende:
stormqueen, zie je mij online op msn?
mijn vriend heeft zo een strijkbout van me gekregen voor kerst... een heel mannelijke, met zilver en blauw!!!quote:Op donderdag 4 november 2010 21:47 schreef PriemGirl het volgende:
Vriendin van me strijkt ook praktisch niks. Zij hangt blousen ook gewoon zo te drogen en dan zien ze er netjes uit.
Volgens mij koopt mijn vriend expres kreukgrage blousen.. Gewoon.. Om me te pesten
legendarisch diarree-oplooppuntquote:Op donderdag 4 november 2010 21:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Toeristen zijn trouwens grappig. Een stel ging foto's maken van de automatiek op Amsterdam CS. Nooit gedacht dat dat ding ooit een toeristische trekpleister zou worden.
Jumquote:Op donderdag 4 november 2010 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
legendarisch diarree-oplooppunt
Ik moest lachen. Hardop.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
ik had zo in Eindhoven eens een kroket van automatiek Marks. Die was vies, dus ik gooide hem naar een uitgemergelde straathond. De hond rook er aan en liep weg. Sindsdien nooit meer wat van Marks gegeten
Neehee, de reju, euh hoe zeg je dat? nog een keer! Rééé, huh? Nog een keer! Kijk volgende week naar de... euh.. IK BEN ECHT BLOND! Kijk volgende week naar de reunie!quote:
Wanneer en hoe laat moet ik er zijnquote:Op donderdag 4 november 2010 22:06 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil teveel mensen uitnodigen voor m'n afscheidsavondje
is het een American party?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:06 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil teveel mensen uitnodigen voor m'n afscheidsavondje
Whahaha dat nog inderdaadquote:Op donderdag 4 november 2010 22:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
Neehee, de reju, euh hoe zeg je dat? nog een keer! Rééé, huh? Nog een keer! Kijk volgende week naar de... euh.. IK BEN ECHT BLOND! Kijk volgende week naar de reunie!
Dat heb ik ook al een tijdje, geen idee wat er aan de hand is met dat programma. Opnieuw installeren helpt nietquote:Op donderdag 4 november 2010 21:53 schreef Mirjam het volgende:
pff
wat raar zeg.
de 1 ziet me wel, de ander niet, berichten komen maar heel sporadisch aan, etc.
Ik wel, maar alleen voor mijn mail, want ik sta echt bijna altijd op 'offline weergeven'quote:Op donderdag 4 november 2010 22:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb het niet eens geïnstalleerd momenteel.
10 decemberrrr. Maar ik zeg iedereen van hier goodbyez op de meetquote:Op donderdag 4 november 2010 22:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wanneer en hoe laat moet ik er zijn
Nog 1 meer maakt dan ook niet uit, toch?![]()
Oh, voor 30 dagen... ja, daar heb ik geen hol aanquote:Op donderdag 4 november 2010 22:27 schreef Lindytje het volgende:
Oeh, yay!! Ik zie dat ik hotmail aan gmail toe kan voegen!!
Kan niet op de meet aanwezig zijn *gaat heel zielig in een hoekje zitten huilen*quote:Op donderdag 4 november 2010 22:27 schreef Diconnected het volgende:
[..]
10 decemberrrr. Maar ik zeg iedereen van hier goodbyez op de meetTenzij jullie ook allemaal willen komen
Welterusten!quote:Op donderdag 4 november 2010 22:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kan niet op de meet aanwezig zijn *gaat heel zielig in een hoekje zitten huilen*
Ok nu echt naar bed. Tschüss
en toen moest ze bijna huilenquote:Op donderdag 4 november 2010 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben princess-a aan het stalken met mijn klassieke muziek![]()
da's een compliment want puppies zijn liev!quote:Op donderdag 4 november 2010 22:37 schreef princess-a het volgende:
[..]
en toen moest ze bijna huilen
SQ vindt mij een puppie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |