mijn baas heeft nogal eens last van bizarre uitbarstingen. Dus toen ik gisteren een collega tipte dat het zoeken in een bepaald systeem veel eenvoudiger kon is ze helemaal de pan uit geflipt dat ik respectloos was endezoot. Die collega doet dit werk al 33 jaar en daar heb ik respect voor. Ik vind het echter sneu voor d'r als ze 10 minuten bezig is om iets te vinden terwijl ik weet dat het ook in 30 seconden kan. Maar dat mag je kennelijk niet zeggenquote:
nouja zegquote:Op donderdag 4 november 2010 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn baas heeft nogal eens last van bizarre uitbarstingen. Dus toen ik gisteren een collega tipte dat het zoeken in een bepaald systeem veel eenvoudiger kon is ze helemaal de pan uit geflipt dat ik respectloos was endezoot. Die collega doet dit werk al 33 jaar en daar heb ik respect voor. Ik vind het echter sneu voor d'r als ze 10 minuten bezig is om iets te vinden terwijl ik weet dat het ook in 30 seconden kan. Maar dat mag je kennelijk niet zeggen
Wat een onzinnige actie zeg, daar zou ze juist een compliment voor moeten gevenquote:Op donderdag 4 november 2010 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn baas heeft nogal eens last van bizarre uitbarstingen. Dus toen ik gisteren een collega tipte dat het zoeken in een bepaald systeem veel eenvoudiger kon is ze helemaal de pan uit geflipt dat ik respectloos was endezoot. Die collega doet dit werk al 33 jaar en daar heb ik respect voor. Ik vind het echter sneu voor d'r als ze 10 minuten bezig is om iets te vinden terwijl ik weet dat het ook in 30 seconden kan. Maar dat mag je kennelijk niet zeggen
mijn ideequote:Op donderdag 4 november 2010 20:45 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Wat een onzinnige actie zeg, daar zou ze juist een compliment voor moeten geven
Ze heeft Q-koorts en een longontsteking, is randje overspannen und so weiter. Maar dan nog kan ze het ook normaal brengenquote:Op donderdag 4 november 2010 20:49 schreef PriemGirl het volgende:
hmm fijne baas danAls je heel wat tijd kan uitsparen; lijkt me zoiets toch behoorlijk nuttig..
Met verkeerde been uit bed gestapt? Of heeft ze last van het depressieve herfstweer
nope. Ze kan best okee zijn. Maar dan in de kroeg met bier en peuken, dan is het een topwijfquote:Op donderdag 4 november 2010 20:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Lijkt me echt een aanwinst voor de sfeer, zo'n baas.
quote:Op donderdag 4 november 2010 21:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Klinkt als een gave halloweenoutfit.
* IJsdraakje maakt mental note voor volgend jaar *
Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 4 november 2010 21:12 schreef IJsdraakje het volgende:
halloweenquote:Op donderdag 4 november 2010 21:12 schreef IJsdraakje het volgende:
\quote:Op donderdag 4 november 2010 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Halloween is tof
Helemaal als mensen er tenminste nog een béétje moeite voor doen.
Stomme verjaardag waar ik niet onderuit kon, geen toffe outfit dit jaar.
Inkoppertje: hoeft ze niks voor te doen..quote:Op donderdag 4 november 2010 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
\
gewoon als heks naar de verjaardag
noh, bianca is liev!!!quote:Op donderdag 4 november 2010 21:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Inkoppertje: hoeft ze niks voor te doen..
Da's met een zooitje strenge christenen geen doen joh.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
\
gewoon als heks naar de verjaardag
Niet veel nee.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Inkoppertje: hoeft ze niks voor te doen..
De broer van m'n man werkt bij Google in Ierland, en daar had iedereen een Halloween-themadag gehad. Hijzelf was in een kakkerlakkenpak naar kantoor gekomen, inclusief muts met grote poten/sprietenquote:Op donderdag 4 november 2010 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Halloween is tof
Helemaal als mensen er tenminste nog een béétje moeite voor doen.
Stomme verjaardag waar ik niet onderuit kon, geen toffe outfit dit jaar.
half the effort, twice the fun!quote:Op donderdag 4 november 2010 21:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's met een zooitje strenge christenen geen doen joh.
quote:Op donderdag 4 november 2010 21:19 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
De broer van m'n man werkt bij Google in Ierland, en daar had iedereen een Halloween-themadag gehad. Hijzelf was in een kakkerlakkenpak naar kantoor gekomen, inclusief muts met grote poten/sprieten![]()
(hij had die dag ook een sollicitant die niet echt wist wat 'm overkwam)
quote:Op donderdag 4 november 2010 21:19 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
De broer van m'n man werkt bij Google in Ierland, en daar had iedereen een Halloween-themadag gehad. Hijzelf was in een kakkerlakkenpak naar kantoor gekomen, inclusief muts met grote poten/sprieten![]()
(hij had die dag ook een sollicitant die niet echt wist wat 'm overkwam)
Mja, die lui vonden me in m'n normale outfit al eng.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
half the effort, twice the fun!
bij Gristenen kan ik daar wel in komen...quote:Op donderdag 4 november 2010 21:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, die lui vonden me in m'n normale outfit al eng.
Gelukkig kon ik na een uurtje weer weg. Feestjesquote:Op donderdag 4 november 2010 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij Gristenen kan ik daar wel in komen...
metaalhoofds
quote:Op donderdag 4 november 2010 21:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Boudewijn de Groot had ik mazzel mee, was eigenlijk veel te laat met in die wachtrij gaan staan, maar toch nog kaarten.
Ow ja.. da moet ook nog... eerst speelgoed opruimen van de kids.. Nah.. eerst maar eens van de bank af zien te komenquote:Op donderdag 4 november 2010 21:34 schreef PriemGirl het volgende:
Zo... Ik ging strijken.
Dat is bijna gelukt *ligt nog steeds op de bank*
strak vouwen ftw!quote:Op donderdag 4 november 2010 21:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Kreukels zijn vervelender dan strijken.
Ik faal met vouwen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |