IK HEB HEUL GEEN PUPPIEOGENquote:Op donderdag 4 november 2010 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
dico is wel; de opperpuppie trouwens. met d'r puppie-ogen
yesh you haz. And you know it!quote:Op donderdag 4 november 2010 22:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
IK HEB HEUL GEEN PUPPIEOGEN
QFT!quote:Op donderdag 4 november 2010 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
dico is wel; de opperpuppie trouwens. met d'r puppie-ogen
jep, even op de fiets langs gaan en je meest boze smoel opzetten. Liefst als de kiet vol zit!quote:Op donderdag 4 november 2010 22:46 schreef Mss het volgende:
Behhhh ik heb gezeik met de Griek
Ik had laatst via thuisbezorgd eten besteld en al betaald want ik had geen geld in huis. Dat liep een beetje mis en 2,5 uur later was de bezorger er nog niet want hij kon het niet vinden. Voor mij was het inmiddels bedtijd en heb met hem afgesproken dat hij het eten mee terug zou nemen en dat ik het geld terug zou krijgen. Ik daar mijn bankrekeningnummer doorgegeven vorige week en ze zouden het overmaken. Het is nu natuurlijk nog niet overgemaakt. Zij beweren van wel en ik krijg die leidinggevende daar iedere keer niet te spreken want die heeft het druk en 'vergeet' mij terug te bellen.
Verdomme!
Iemand tips?
Puckzzz is lievquote:
niet alleen een pmquote:Op donderdag 4 november 2010 22:49 schreef Lindytje het volgende:
Peoples, ik heb net een aantal mensen een PM gestuurd met mijn nieuwe telnr en nieuwe mailadres.
Als er mensen zijn die ik ben overgeslagen die die info wel willen hebben, PM me
Dat iemand die al 87 jaar bij een bedrijf zit nog leeft trouwensquote:Op donderdag 4 november 2010 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb zin in een feessie!
morgen dood ik mijn bazin met mijn adem
Ja, sommigen ook een mailtje, je kan nooit zeker genoeg zijnquote:
ja ik verbaas me er ook dagelijks over.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat iemand die al 87 jaar bij een bedrijf zit nog leeft trouwens
quote:Op donderdag 4 november 2010 22:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jamaar. Jamaar. Jij hebt ook puppieogen
Wellus!quote:
Dat dusquote:Op donderdag 4 november 2010 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
welles, and you lure us all in your lesbian trap with 'em
quote:Op donderdag 4 november 2010 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
welles, and you lure us all in your lesbian trap with 'em
Blijf jij nou ook slapen bij SQ de 27e?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:09 schreef Lindytje het volgende:
I takez lovely peoplez wiz me to my dark sidez.....
Dico likez tha lezbian pr0nquote:Op donderdag 4 november 2010 23:10 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Blijf jij nou ook slapen bij SQ de 27e?
Ze heeft al een vriendinquote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 23:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als het kan en mag van SQ wel ja
Ik heb een hele leuke pj dus weinig kan je zien gok ik.quote:
HAHAHAHAquote:Op donderdag 4 november 2010 23:27 schreef Mirjam het volgende:
nemen jullie wel beflapjes mee dames?
Zeker! Samen in het grote bedquote:Op donderdag 4 november 2010 23:21 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ze heeft al een vriendin
[..]
Romantisch
Ik snurk als ik veel gezopen heb!quote:Op donderdag 4 november 2010 23:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik praat wel in m'n slaap trouwes.
ik moet altijd aan rosbief denken bij dat woordquote:Op donderdag 4 november 2010 23:27 schreef Mirjam het volgende:
nemen jullie wel beflapjes mee dames?
*cam alvast klaarzet*quote:Op donderdag 4 november 2010 23:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik snurk als ik veel gezopen heb!
Ik snurk dan dus
quote:Op donderdag 4 november 2010 23:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik moet altijd aan rosbief denken bij dat woord
Ieuw....quote:Op donderdag 4 november 2010 23:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik moet altijd aan rosbief denken bij dat woord
jamaar, SOA!!!quote:Op donderdag 4 november 2010 23:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ieuw....
Ik wel aan iets vies... ik weet alleen niet wat voor vies.
Sowieso, beflapjes. Doe het dan niet
vind ik ook hoorquote:Op donderdag 4 november 2010 23:33 schreef Lindytje het volgende:
Sowieso, beflapjes. Doe het dan niet
Knorrieporrie!quote:Op donderdag 4 november 2010 23:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik snurk dan dus
sja, je gaat er vanuit dat je sowieso zelf weet of je wat hebt toch? en daar ga je ook van uit bij een ander. soms.quote:
Ik kan dat beamen.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik snurk dan dus
tis maar goed dat jij SEX niet modtquote:Op donderdag 4 november 2010 23:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
sja, je gaat er vanuit dat je sowieso zelf weet of je wat hebt toch? en daar ga je ook van uit bij een ander. soms.
en afhankelijk van situatie/bedpartner worden die dingen soms bewust achterwege gelaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |