Uhhquote:Op maandag 8 november 2010 19:31 schreef roos85 het volgende:
mac&cheese,
dacht even dat ze een cheeseburger moesten maken
Jij durftquote:Op maandag 8 november 2010 19:34 schreef RemcoW23 het volgende:
Kreeft is kut om te bereiden, en dat alles voor een jus.
Neem dan een zakje Maggi
Kerrie sausquote:Op maandag 8 november 2010 19:34 schreef RemcoW23 het volgende:
Neem dan een zakje Maggi
pas op met wat je zegt hierquote:Op maandag 8 november 2010 19:34 schreef RemcoW23 het volgende:
Neem dan een zakje Maggi
Snel editten he! Het kwaad is al geschied jongen!quote:
darmkanaal er uit trekkenquote:Op maandag 8 november 2010 19:36 schreef RemcoW23 het volgende:
Heb niet op zitten letten, deden ze nog wat anders nuttigs met die kreeft?
Boerenkool maak je zelfquote:Op maandag 8 november 2010 19:36 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Idd, pff zeg. Jij ook 5kg opwarmboerenkool voor deze week?
nee, gelukkig niet zegquote:Op maandag 8 november 2010 19:36 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Idd, pff zeg. Jij ook 5kg opwarmboerenkool voor deze week?
Dat is het bittertje toch?quote:Op maandag 8 november 2010 19:38 schreef RemcoW23 het volgende:
Bruin is ook smaak ja.. Aangebrande smaak
quote:Op maandag 8 november 2010 19:38 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Meisje hier gooide het er rauw bij en vond het raar dat je het zo niet plat kon stampen![]()
> Zwart is goed.quote:Op maandag 8 november 2010 19:38 schreef RemcoW23 het volgende:
Bruin is ook smaak ja.. Aangebrande smaak
Nee joh, hij moet nog strijden tegen Pascal!quote:Op maandag 8 november 2010 19:39 schreef RemcoW23 het volgende:
Kan dat keukentje van Omar niet ontploffen? Gewoon, zomaar..
FUCKquote:Op maandag 8 november 2010 19:39 schreef RemcoW23 het volgende:
Kan dat keukentje van Omar niet ontploffen? Gewoon, zomaar..
Ibrahimquote:Op maandag 8 november 2010 19:40 schreef Djokotron het volgende:
[..]
> Zwart is goed.
- Huh?
> Zwart is goed.
- Hij zeg, zwart is goed?
> Zwart is goed ja.. voor de prullenbak!!
Leuke pastaquote:
SAUS?!quote:Op maandag 8 november 2010 19:41 schreef RemcoW23 het volgende:
Zo, ik ga ook ff de topchef uithangen.. Piepers, vlees en een potje HAK-groenten.
"Een 3"
quote:Op maandag 8 november 2010 19:41 schreef RemcoW23 het volgende:
Zo, ik ga ook ff de topchef uithangen.. Piepers, vlees en een potje HAK-groenten.
"Een 3"
ja hequote:Op maandag 8 november 2010 19:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Leuke pastaHeet dat gewoon macaroni?
Die mannetjes met kratten dagverse groenten komen hier niet langsquote:
Jij haalt de groente uit je gratis blauwe Appie Krat --> Blikjes groentequote:Op maandag 8 november 2010 19:43 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Die mannetjes met kratten dagverse groenten komen hier niet langs
Ok, maar ingeblikte groentenquote:Op maandag 8 november 2010 19:43 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
dan moet je langs de boerquote:Op maandag 8 november 2010 19:43 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Zo ranzing man, dat geef je je hond nog niet eensquote:Op maandag 8 november 2010 19:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ok, maar ingeblikte groenten
Op de reclame zeggen ze altijd dat het de beste groenten zijnquote:Op maandag 8 november 2010 19:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ok, maar ingeblikte groenten
dat vindt 1 van mijn katten ookquote:Op maandag 8 november 2010 19:47 schreef Drassss het volgende:
Enige wat ik echt lekker uit blik vind is mais
wij zigeuners aten altijd maiskolfjes van de barbecue, kon je overal kopen op straat. samen met de zakjes zonnebloempitten. Met een zoutje uiteraard.quote:Op maandag 8 november 2010 19:47 schreef Drassss het volgende:
Enige wat ik echt lekker uit blik vind is mais
ja zeker hebben we diequote:Op maandag 8 november 2010 19:49 schreef wonderer het volgende:
Hebben ze in Nederland geen groenten uit de vriezer? Beter dan uit blik, vooral van die stoomdingen.
Volgens mij wel. Maar nooit gehad.quote:Op maandag 8 november 2010 19:49 schreef wonderer het volgende:
Hebben ze in Nederland geen groenten uit de vriezer? Beter dan uit blik, vooral van die stoomdingen.
Veel lekkerder. Ik eet niks meer uit blik, alleen doperwtjes want ze hebben de hele jonge doperwtjes niet in de vriezer.quote:
Ik heb ze nu met worteltjes.. Zo beroerd smaakt dat echt niet hoor..quote:Op maandag 8 november 2010 19:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Veel lekkerder. Ik eet niks meer uit blik, alleen doperwtjes want ze hebben de hele jonge doperwtjes niet in de vriezer.
Straks moet ie huilen omdat Jaspers zijn Gerritje op eet.quote:
nooit geprobeerd eigenlijkquote:Op maandag 8 november 2010 19:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Veel lekkerder. Ik eet niks meer uit blik, alleen doperwtjes want ze hebben de hele jonge doperwtjes niet in de vriezer.
Bij ons hebben ze eigenlijk alleen van die grote groene knikkers, niet die kleine donkergroene zachte erwtjes.quote:Op maandag 8 november 2010 19:51 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ik heb ze nu met worteltjes.. Zo beroerd smaakt dat echt niet hoor..
Dat zijn spruiten.quote:Op maandag 8 november 2010 19:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bij ons hebben ze eigenlijk alleen van die grote groene knikkers, niet die kleine donkergroene zachte erwtjes.
Zelfs de gastendoekjesquote:
quote:
Pasta in een kant en klaar maaltijd is altijd al zo goed als gaarquote:Op maandag 8 november 2010 19:54 schreef RemcoW23 het volgende:
Pasta krijg ik zelfs gaar.. Wat een muppet..
OMGquote:
quote:Op maandag 8 november 2010 19:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Pasta in een kant en klaar maaltijd is altijd al zo goed als gaar
het liefst een 0quote:Op maandag 8 november 2010 19:56 schreef RemcoW23 het volgende:
Omar een 4 plz! Omdat ie niet heeft geluisterd en omdat het gewoon kut was..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |