RTL XL is Kudttttquote:Op maandag 8 november 2010 13:26 schreef Aphrodyte het volgende:
Ik kan de afleveringen niet meer afspelen sinds de website is vernieuwd
Ja ik ook! Precies t zelfde probleem, en dan heb ik geen tvquote:Op maandag 8 november 2010 13:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hier ook dat probleem
Afspelen wordt steeds onderbroken door één of andere error, en dat terwijl ik gewoon SAUS wil zien
Je moet ook gewoon live kijken, droefsnoet. OOK vrijdag!quote:Op maandag 8 november 2010 13:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hier ook dat probleem
Afspelen wordt steeds onderbroken door één of andere error, en dat terwijl ik gewoon SAUS wil zien
Dat lukt niet altijdquote:Op maandag 8 november 2010 17:32 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon live kijken, droefsnoet. OOK vrijdag!
hoop iemand die Pascal ook wil lynchenquote:Op maandag 8 november 2010 15:26 schreef Gia het volgende:
Vanavond start van de laatste voorronde. Benieuwd wat deze week weer brengt.
En... wat heb je met je rijst gedaan?quote:Op maandag 8 november 2010 17:39 schreef Drassss het volgende:
Ik zat net met mezelf te praten ..
" Wat heb je met je rijst gedaan " blablaEng....
zuurtje?zoetje?bittertje?quote:Op maandag 8 november 2010 17:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En... wat heb je met je rijst gedaan?
Om maar iets te noemen idd!quote:
Helemaal niksquote:Op maandag 8 november 2010 17:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En... wat heb je met je rijst gedaan?
Wat?!quote:
Deze maaltijd wordt mede mogelijk gemaakt door "ZON dagverse fruit en groenten en KNORR sauzen"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |