ooit een keertje ontmoet op vakantie toen ze nog 12 en onschuldig was, zou haar wel doen trouwensquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:24 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Haha dat is wel heel erg toevallig.
Die zus ken ik niet, ik zou haar trouwens ook niet herkennen als ik die op straat tegenkom.
Ik weet wie het is, maar daar houdt het mee op.
Waar ken jij die van dan?
En dan zeg jij iets over Fed.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
ooit een keertje ontmoet op vakantie toen ze nog 12 en onschuldig was, zou haar wel doen trouwens
Het verschil is dat ik wél regel en ik het via interwebs echt royal sadness vind.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En dan zeg jij iets over Fed.
Ben eens eerlijk. Is er uberhaupt een vrouwelijk persoon die jij niet zou doen?quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
ooit een keertje ontmoet op vakantie toen ze nog 12 en onschuldig was, zou haar wel doen trouwens
Jij zegt net ook zelf dat je mij wel zou doen?quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het verschil is dat ik wél regel en ik het via interwebs echt royal sadness vind.
Ja.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben eens eerlijk. Is er uberhaupt een vrouwelijk persoon die jij niet zou doen?
Jij doet iedereen.quote:
Onder de 80?quote:
quote:
2 druppelsquote:
quote:
nee laat maar hangenquote:
toch ben ik wel benieuwd of jij lekker bent....quote:
Nee je vindt me lekker, geef maar toe.quote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee je vindt me lekker, geef maar toe.
Liegebeest.quote:
Hi.quote:
Hetzelfde verhaal.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:18 schreef bijdehand het volgende:
Nee. Heb geen zin om naar de stad te gaanJij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |