Vertel daar eens meer over?? Heb ff geen tijd om te googlen, twee deadlines.quote:Op zondag 7 november 2010 23:11 schreef ukga het volgende:
heeft er iemand heir wel eens een personal hormone profiling ( PHP) gedaan?
Denk je echt dat daar alles waar is?quote:Op zondag 7 november 2010 22:17 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Mijn vriendin die studeert voeding en gezondheid aan de uni. Dus die weet wel wat van dunkt mij.
(als er oprechte interesse is kan ik wel een keer een mooie post maken met alle info)
Sowieso, ik heb voedings & trainings info voornamelijk van posts van 3XL en grootste gedeelte van m'n AAS info van Big Cat en William Llewellyn.quote:Op zondag 7 november 2010 23:28 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Denk je echt dat daar alles waar is?
Zoveel oude fabels en informatie dat niet meer klopt.
Net als sport instructeurs in de gyms die vaak verkeerde informatie hebben over voeding en beweging.
Je hebt vaak mensen op fora die ook dat soort opleidingen doen en dan zeggen wat voor onzin ze horen.quote:Op zondag 7 november 2010 23:30 schreef Diabox het volgende:
[..]
Sowieso, ik heb voedings & trainings info voornamelijk van posts van 3XL en grootste gedeelte van m'n AAS info van Big Cat en William Llewellyn.
test voor je hormoonhuishouding. En indien ie uitbalans is krijg je bepaalde hormonen. Cortisol, testosteron etcquote:Op zondag 7 november 2010 23:14 schreef Diabox het volgende:
[..]
Vertel daar eens meer over?? Heb ff geen tijd om te googlen, twee deadlines.
Beetje trt idee?quote:Op zondag 7 november 2010 23:47 schreef ukga het volgende:
[..]
test voor je hormoonhuishouding. En indien ie uitbalans is krijg je bepaalde hormonen. Cortisol, testosteron etc
Neenee, ben ik veelte jong voor. Ken echter wel 'n paar die het doen. Ik wil btw binnenkort wel 'n bloedonderzoekje laten doen waarbij ik de volgende waardes zou willen laten testen;quote:Op zondag 7 november 2010 23:51 schreef ukga het volgende:
[..]
testosterone replace therapy?
ja dnek het wel.
heb je daar ervaring mee?
van een paar users in dit topic verwacht ik het / ga ik er vanuit. ik wil alleen niet bevooroordeeld overkomen :p maar aangezien jij pretendeerd niet op een foto te passen omdat je zo groot bent mag ik hier dus vanuitgaan?quote:
Je kan sowieso met een redelijke zekerheid zeggen dat wedstrijdatleten gebruiken, 99 van de 100 gebruikt, anders maak je echt geen kans.quote:
behalve bij niet as wedstrijden, daar niet allemaal.quote:Op maandag 8 november 2010 00:59 schreef Diabox het volgende:
Mag je nog niet van uit gaan, zit nog aan de roa.
Zal natuurlijk niet lang duren.
[..]
Je kan sowieso met een redelijke zekerheid zeggen dat wedstrijdatleten gebruiken, 99 van de 100 gebruikt, anders maak je echt geen kans.
Ongetwijfeld. En wat bedoel je met niet as wedstrijden?quote:Op maandag 8 november 2010 01:02 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
behalve bij niet as wedstrijden, daar niet allemaal.
Maar ik bedoel op dit forum.
je hebt ook wedstrijden waar anabolen verboden zijn, tenminste ken iemand die daar aan meedoet.quote:Op maandag 8 november 2010 01:03 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. En wat bedoel je met niet as wedstrijden?
Kunnen ze gerust verbieden, maar bijv. test susp is maar enkele dagen te detecteren.quote:Op maandag 8 november 2010 01:08 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
je hebt ook wedstrijden waar anabolen verboden zijn, tenminste ken iemand die daar aan meedoet.
marja zijn genoeg die alsnog gebruiken en tijd voor de wedstrijd niet.
hoezo ga ja aas gebruiken dan?quote:Op maandag 8 november 2010 00:59 schreef Diabox het volgende:
Mag je nog niet van uit gaan, zit nog aan de roa.
Zal natuurlijk niet lang duren.
[..]
Je kan sowieso met een redelijke zekerheid zeggen dat wedstrijdatleten gebruiken, 99 van de 100 gebruikt, anders maak je echt geen kans.
150,- zeker wel. Of je moet een relaxe huisarts hebben.quote:Op zondag 7 november 2010 23:55 schreef Diabox het volgende:
GOT, GDPT, GGT, TSH, Test, SHBG, iemand enig idee wat voor prijskaartje daar aan hangt? En iemand nog ideeen wat ik nog meer zou laten kunnen testen?
Hehe heeft een tijd terug een keer een bericht op de Frontpage gestaan over een wedstrijd in België waar dopingcontroleurs kwamen. Die zaal was binnen een paar minuten leeggestormdquote:Op maandag 8 november 2010 01:09 schreef Diabox het volgende:
[..]
Kunnen ze gerust verbieden, maar bijv. test susp is maar enkele dagen te detecteren.
En is bij alle wedstrijden in principe verboden.
Klopt ja, 27 deelnemers ofzoquote:Op maandag 8 november 2010 09:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Hehe heeft een tijd terug een keer een bericht op de Frontpage gestaan over een wedstrijd in België waar dopingcontroleurs kwamen. Die zaal was binnen een paar minuten leeggestormd.
Good luck on your sixpack inderdaadquote:Lees mee en lach je suf: http://www.fear.fm/forum/sports-f47/fitness-t106.html
sgattig tochquote:Op maandag 8 november 2010 16:23 schreef Levitas het volgende:
Whehe.. Fear.fm (harder styles radio) is terug, en dacht.. Laat ik eens actief proberen te zijn in hun community. Stuitte ik op het "fitness" topic. Naam zegt het al: Bodybuilding zonder resultaat. Ik lezen en lezen en kwam echt onzin posts tegen.
"Deze oefening is echt goed voor je lower abs"
"Lower abs zijn zo moeilijk te trainen"
"Ik weet niet wat een whey shake doet, maar als ik het neem voel ik het de volgende ochtend zo goed!"
"Geen idee wat de effecten van creatine zijn, maar als je het te lang gebruikt gebeurt er iets SLECHTS met je!"
Het hele topic gaat over het trainen van abs, en superdude onzin. Had ik wellicht kunnen weten toen ik de topictitel las. Als je dan gaat reageren dat er iets niet klopt krijg je reacties dat ik het topic niet goed heb gelezen en dat ze geen tijd willen verspillen aan het lezen van een onzin post (waar ik volgens mij in 1 post meer kennis heb laten zien dan zij in 4 pagina's)
Lees mee en lach je suf: http://www.fear.fm/forum/sports-f47/fitness-t106.html
Wel 10 hele situpsquote:Every morning 10 sit/push up. and some smaller things
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |