Dat is nogal zacht uitgedrukt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:07 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Geen interesse. Vloek ik nu in de kerk?
Heb ik het 800 kilo zware Jezusbeeld anaal ingebracht bij een kermend nonnetje, waarbij mijn klodders spuug in haar gezicht zaten en niet op haar aars dan?quote:
Das ook ongeveer mijn doelquote:Ukga's voorbeeld;
Ik was er 'even' heen omdat het m'n eigen sportschool is. Was vrij druk, als je interesse in een paar wazige foto's hebt dan zal ik ze even posten als je wiltquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:32 schreef Mendeljev het volgende:
Vandaag is Jay Cutler toch in Almere voor een demo? Wie gaat er heen?
Dat zou leuk zijn!quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:04 schreef Reverend_Bizarre het volgende:
[..]
Ik was er 'even' heen omdat het m'n eigen sportschool is. Was vrij druk, als je interesse in een paar wazige foto's hebt dan zal ik ze even posten als je wilt
quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:56 schreef Mr.J het volgende:
Kan trouwens dat concentratiekampslachtoffer uit de op? Dit is een bodybuildtopic, geen 'Mens Health' fanclub.![]()
Bvd.
Dumbbell fly's zijn met losse gewichten, een peck deck is een apparaat.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:55 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
wat bedoel je hier precies mee ?
Ik dacht dat dat betekent dat je de foto in een foto editing programma dusdanig bewerkt dat de grote bb een stuk kleiner wordt.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:42 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ja, de vraag is dus wat dat betekent, pannenkoek.
Dat Jay Cutler een stuk kleiner lijkt dan dat ie is, omdat ie naast een enorme vent als ik staat.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:42 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ja, de vraag is dus wat dat betekend, pannenkoek.
Okay ben nog niet bekend met al die namenquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:12 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Dumbbell fly's zijn met losse gewichten, een peck deck is een apparaat.
Losse gewichten zijn vrijwel altijd beter, omdat hiermee ook je balans en je coördinatie worden aangesproken en verbeterd.
Off season? De Mr O is net geweest, zoveel vet heeft hij nog niet gewonnen. Of dacht je dat het met zon gewicht mogelijk is om het grootste gedeelte van het jaar er ript off uit te zien?quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:08 schreef Mendeljev het volgende:
Je ziet wel duidelijk dat die gast in zijn off-season is. Alle definitie ligt er uit...
Nu was ik echt 'n gigantische slappe doos toen ik begon met trainen, maar ik had toch al wel 10kg aan iedere kant met bankdrukken.quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:08 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Okay ben nog niet bekend met al die namen, ik zit nog met een soort van beginners schema (full body)
maar afentoe ben ik ook al bezig met bank drukken.. eerst alleen stang en nu met gewichten
Ik begon ook eerste training zonder gewicht, niks mis mee.quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:24 schreef Diabox het volgende:
[..]
Nu was ik echt 'n gigantische slappe doos toen ik begon met trainen, maar ik had toch al wel 10kg aan iedere kant met bankdrukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |