tip: die moet je met rodents bereiken.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:01 schreef Orbis het volgende:
[..]
Serieus, moest je daar nu over beginnen? Nu heb je me toch Pandemic laten spelen en, natuurlijk, Madagascar bleef weer eens clean...
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:29 schreef Chevalric het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:36 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:34 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Goed hè? De dialogen moeten in de eerste delen wel even op gang komen, maar daarna is het echt smullenquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:53 schreef AureliusM het volgende:
Net de eerste 36 comics gelezen. Best spannend kan ik je zeggen.
Ja, het is geweldig hoe verder je in het verhaal komt, hoe verder de personages uitgediept worden. Kan niet stoppen met lezen.quote:Op zondag 14 november 2010 11:20 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Goed hè? De dialogen moeten in de eerste delen wel even op gang komen, maar daarna is het echt smullen
Komop zeg, met een beetje nadenken kom je er toch wel achter hoe je deze serie kan kijken?quote:Op zondag 14 november 2010 13:26 schreef SemperSenseo het volgende:
Leuk...![]()
Zoals 99,9% van Nederland dus niet
Maar wel hier een deel 2 topic over deze serie openen... Fail!
eztvquote:Op zondag 14 november 2010 13:26 schreef SemperSenseo het volgende:
Leuk...![]()
quote:Op zondag 14 november 2010 13:26 schreef SemperSenseo het volgende:
Leuk...![]()
er is in dit topic 1 iemand die het kan zien en die vertelt het dan via msn en facebook door aan de anderen.quote:Op zondag 14 november 2010 13:26 schreef SemperSenseo het volgende:
Leuk...![]()
Ik ook niet, ik lees gewoon de samenvattingen op de AMC site. Superspannend!quote:Op zondag 14 november 2010 13:22 schreef SemperSenseo het volgende:
Waar kan ik deze vette serie kijken in Nederland? Ik heb geen abonnement met/bij AMC
quote:Op zondag 14 november 2010 13:26 schreef SemperSenseo het volgende:
Leuk...![]()
Waarvoor ik diegene dankbaar voor benquote:Op zondag 14 november 2010 14:09 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
er is in dit topic 1 iemand die het kan zien en die vertelt het dan via msn en facebook door aan de anderen.
Ja een koning is dat.quote:Op zondag 14 november 2010 14:32 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Waarvoor ik diegene dankbaar voor ben
ghehequote:Op zondag 14 november 2010 15:03 schreef kthxbye het volgende:
Ik bel altijd mijn neef in Amerika die dan zijn telefoon op de tv legt![]()
Spannend joh
Hoezo heel weinig? Ik snap wel dat ze af en toe wat verwijderen, maar als je gewoon op een RLSlog ofzo kijkt zie je direct al een goede link..quote:Op zondag 14 november 2010 20:02 schreef truedestiny het volgende:
[..]
morgen lekker na school/werk internet afstruinen omdat er nog heel weinig links zijn![]()
ik vind vaak hele slechte alleen. maar ik zoek meestal via sidereel.quote:Op zondag 14 november 2010 20:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoezo heel weinig? Ik snap wel dat ze af en toe wat verwijderen, maar als je gewoon op een RLSlog ofzo kijkt zie je direct al een goede link..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kan ie nou online staan als het nog niet uitgezonden is in Amerika?quote:Op zondag 14 november 2010 20:33 schreef truedestiny het volgende:
hij staat al online, wat gaat dat toch snel tegenwoordig
edit: removed due to infrigment of copyrights
Zag je na het intro niet aankomen?quote:
Ik ben netwerk-tv gewend, daar lopen dit soort dingen altijd iets vrolijker af.quote:Op maandag 15 november 2010 10:31 schreef Pek het volgende:
[..]
Zag je na het intro niet aankomen?![]()
Saw-momentje
Ik twijfelde tussen het eigentandig afbijtenquote:Op maandag 15 november 2010 10:35 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik ben netwerk-tv gewend, daar lopen dit soort dingen altijd iets vrolijker af.
Anders. Minder actie, meer character building, die eps moeten er ook zijnquote:
Gepland onderhoud, stond al een paar dagen aangekondigdquote:Op maandag 15 november 2010 11:33 schreef d1ce het volgende:
Waarom doet eztv.it het niet? En hoe kan ik 'm anders downloaden?
Ja, paar pagina's terug staat een interview waarin ze uitleggen dat ze dat expres doen om een zombiesfeer te creëren.quote:Op maandag 15 november 2010 11:49 schreef CoolGuy het volgende:
Hm, ik moet bekennen dat ik niet alle pagina's van de beide topics heb gelezen, dus wellicht heb ik wat gemist, maar er is iets met het beeld van deze serie. Er lijkt een soort van..grain/korreligheid in te zitten. Elke willekeurige andere serie die ik download heeft dat niet. Moet dat bijdragen aan de sfeer ofzo, want eigenlijk stoor ik me d'r een beetje aan..
Bedankt voor je snelle reactie. Duidelijk antwoord. Nou, ik moet zeggen dat 't me wel een beetje stoort, maar goed, dan zit 't dr maar in, het is niet zo dat ik de serie er niet voor kijk, daar is ie te goed voorquote:Op maandag 15 november 2010 11:58 schreef Symer het volgende:
[..]
Ja, paar pagina's terug staat een interview waarin ze uitleggen dat ze dat expres doen om een zombiesfeer te creëren.
Ik vind het wel wat hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |