Klopt, er zijn ook autoverzekeringen voor vrouwen, maar daar kan je ook als man gewoon terecht omdat er ook op geslacht geen onderscheid gemaakt mag worden. Het is gewoon een marketing truc.quote:Alexander: Dit is een advies. Echter mogen wij geen onderscheid maken in leeftijd.
Dus al ben je 43, dan kan je alsnog verzekergen via anderzorg jong
Precies, de beste keuze als je gezond bent en niks verwacht.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:04 schreef foetre het volgende:
Ik denk dat ik alleen basisverzekering met maximale eigen risico neem van anderzorg.
Ipv 1293euro betaal ik dan 771 per jaar (per maand 64.25)euro.
Die lenzen en dat eventuele gaatje kan ik zelf wel betalen.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 10 november 2010 10:39 schreef BertV het volgende:
[..]
Precies, de beste keuze als je gezond bent en niks verwacht.
Even voor degenen waarbij het van toepassing is; denk aan de verstandskiezen!
Kost je zo 400,- eigen risico.
Verstandkiezen worden meestal in het ziekenhuis getrokken.quote:
Da's waar natuurlijk. Mijn verstandskiezen zijn getrokken door de tandarts; vandaar dat ik daar niet aan dacht.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:47 schreef Lienekien het volgende:
Dat zal wel te maken hebben met de rekening van de kaakchirug die je gepresenteerd krijgt als de verstandskiezen er niet door je eigen tandarts uitgehaald worden.
Hoe kom je daar bij?quote:Op donderdag 11 november 2010 02:40 schreef 08gnoT. het volgende:
Als ik zo snel kijk is Ohra het goedkoopst, basis met aanvullende tandarts. De enige onder de 1500 euro per jaar. Pff.
Dat je niet in het ziekenhuis komt te liggen want dat kost je 670 euroquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:13 schreef karr-1 het volgende:
Ik kan korting krijgen via de vakbond of via een groep. In beide gevallen is het ongeveer even veel.
Ik denk dat ik ook voor alleen basispakket en maximaal eigen risico ga. Zijn er nog dingen waar ik dan op moet letten?
Die 670 euro kan ik wel lijden, dat is het probleem niet....quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:17 schreef foetre het volgende:
[..]
Dat je niet in het ziekenhuis komt te liggen want dat kost je 670 euro![]()
Volgens mij hoef je niet ergens op te letten want alle verzekeringen geven bij basis de zelfde vergoedingen.
Als het een naturaverzekering is kan het zijn dat niet alle zorgaanbieders een contract hebben met de verzekeringsmaatschappij. Dan loop je bv het risico dat je zelf bij moet betalen, of het wordt helemaal niet vergoed.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:13 schreef karr-1 het volgende:
Ik kan korting krijgen via de vakbond of via een groep. In beide gevallen is het ongeveer even veel.
Ik denk dat ik ook voor alleen basispakket en maximaal eigen risico ga. Zijn er nog dingen waar ik dan op moet letten?
Alles via Internet vind ik niet erg, dat is alleen maar makkelijk. Ik zal de voorwaarden en dergelijke eens bekijken en dan een keuze maken. Ik twijfel tussen FBTO of Univequote:Op vrijdag 12 november 2010 15:27 schreef freako het volgende:
[..]
Als het een naturaverzekering is kan het zijn dat niet alle zorgaanbieders een contract hebben met de verzekeringsmaatschappij. Dan loop je bv het risico dat je zelf bij moet betalen, of het wordt helemaal niet vergoed.
Er zijn polissen waar al het contact via internet loopt. Ook daar moet je van houden.
Anderzorg is geen optie? Het is de prijsvechter van Achmea.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:35 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Alles via Internet vind ik niet erg, dat is alleen maar makkelijk. Ik zal de voorwaarden en dergelijke eens bekijken en dan een keuze maken. Ik twijfel tussen FBTO of Unive
Klopt, maar dan krijg ik weer geen korting via vakbond en dergelijke. Maar ik neem hem mee, thanxquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:37 schreef freako het volgende:
[..]
Anderzorg is geen optie? Het is de prijsvechter van Achmea.
Ons hebben ze in 2009 flink moeten uitbetalen en ze hebben het eigen risico voorgeschoten. Ging allemaal prima en vlekkeloos. Dus als ze moeten betalen doen ze het ook gewoon.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:09 schreef HansvanOchten het volgende:
Wat is eigenlijk het addertje onder het gras bij Anderzorg, omdat deze zoveel goedkoper is?
Ik wil namelijk overstappen omdat ik de afgelopen 5 jaar niet bij de dokter ben geweest en maar 1x per jaar naar de tandarts
Dat valt beide onder de basisdekking, dus daar verandert niets aan als je naar een andere verzekeraar gaat. Je blijft zelfs min of meer bij dezelfde maatschappij, want Delta Lloyd Zorg is tegenwoordig onderdeel van CZ.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:48 schreef Hajko het volgende:
Ik zit ook ff rond te snuffelen, ik betaal momenteel 110 euro (Delta Loyd) en het zou komend jaar 150 euro worden. Hier heb ik geen zin in
Maar hoe zit het nu met Huisarts bezoeken en ziekenhuis bezoeken?
Ik wil CZdirect + CZdirect Basic (inclusief tandarts) maar ik weet niet hoe die dingen zijn geregeld. Moet ik extra gaan dokken voor huisarts/ziekenhuis of word dat gedekt?
Klopt, kan je hebben.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:39 schreef BertV het volgende:
[..]
Precies, de beste keuze als je gezond bent en niks verwacht.
Even voor degenen waarbij het van toepassing is; denk aan de verstandskiezen!
Kost je zo 400,- eigen risico.
Danwel via tandartspakket 2ster of zo...quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Eenvoudige ingrepen door de kaakchirurg, zoals extractie van verstandskiezen, worden niet meer door de basisverzekering vergoed in 2011.
Nog steeds duurquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:13 schreef Guppyfriend het volgende:
Kijk eens aan, nieuwe polis![]()
Ik ga ¤ 111,67 betalen per maand voor basis en tand-één-ster. Maar ik ga 'm nog wel eenpassen, de tandartsverzekering gaat er helemaal uit. Ik heb nog nooit gaatjes gehad, dus die tandartsverzekering is natuurlijk onzin. Die controle betaal ik dan zelf wel, verder heb ik toch nooit wat.
Blijft er nog 101,18 over per maand.
Ja, het is ZilverenKruis, niet de goedkoopste. Zit nog te twijfelen of ik over ga stappen, of misschien m'n eigen risico verhogen...quote:
1. Wat bedoel je met een 'internet-zorgverzekering'?quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, het is ZilverenKruis, niet de goedkoopste. Zit nog te twijfelen of ik over ga stappen, of misschien m'n eigen risico verhogen...
Zo'n internet-zorgverzekering spreekt me niet aan. Voor m'n auto, prima, maar voor mezelf word ik er niet zo blij van. En als je dan gaat vergelijken bij 'gewone' verzekeringen, is het verschil niet zo gek groot, toch?
Geeft niks, ben ook wel benieuwd naar meningen en ervaringen van anderen, misschien dat ze me over de streep kunnen trekkenquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:43 schreef folkhemmet het volgende:
[..]
1. Wat bedoel je met een 'internet-zorgverzekering'?
2. Waarom spreekt jou dat niet aan?
Ik vraag dit gewoon uit interesse. Bij Anderzorg (de goedkoopste) bijv. kun je gewoon naar je eigen apotheek. Bij CZ Direct kun je alleen terecht bij een internetapotheek. Dus ik vraag me af wat je precies met 'internet-zorgverzekering' bedoelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |