Ik vond het afschuwelijk.
Oke, ik heb van vrijdag op zaterdagnacht maar 3,5 uur geslapen en had een lichte kater (slechte planning jaja).Wij dus met zn vijven naar Luik. Shoppingcenter Mediacite. Eerst cappuccino's drinken bij Haagen Dasz, tegenover de Primark en de mensen met zakken vol naar buiten zien komen.
We hebben er zeker 2 uur doorgebracht, binnen. Drie vriendinnen waanden zich in het walhalla. Ik heb als een kip zonder kop rondgelopen. Af en toe iets in mijn handen gepakt om het later weer ergens neer te leggen.
Ik trok het niet
Te groot, te veel, te druk
Ik wilde voor mezelf kijken, voor mijn man, voor mijn zonen, voor Leah....het ging niet. Ik ben er niet op getraind
De rijen waren inderdaad Eftelingwaardig en toen de dames ein-de-lijk richting kassa vertrokken (gek zijn ze...gek!) heb ik nog snel 2 pyjama's voor de jongens en een paar nepuggs voor David bij een van hen in de tas gepropt en met vriendin nummer 5 (die het ook niet trok) naar buiten gevlucht.
Score dus: 2 pyjama;s en 1 paar nepuggs maat 30
We waren er om 13.00 en zijn om 19.15 weer vertrokken. De hele dag in dat overdekte shoppingcenter rondgehangen. Ik kon geen kleding meer zien!
Maar het was wel gezellig