Die zag ik ook in de folder van de Prenatal! Ik vond hm ook leuk, maar we hebben hier al badjas en hebben ze eigenlijk ook amper gebruikt.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:29 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb trouwens een leuk badjasje (13,49 euro) gevonden voor Ivan! Zijn vader heeft er net zo één in grijstinten:
[ afbeelding ]
Ik badder ze 's avonds en droog ze dan gelijk af en pyjama aan.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, daar zag ik hem ook in staan. Op de website is 'ie alleen in 74/80 verkrijgbaar maar ik wil hem juist in de heel grote maat. In zijn huidige maat heeft Ivan immers al een badjas.
We gebruiken hier een badjas altijd na het badderen! Dan heeft Ivan het niet koud terwijl ik zit te tutten en mezelf aankleed.
Wibraquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:09 schreef SacreCoeur het volgende:
Soms hebben ze best wel iets.
Vooral voor kleintjes.
Ik ken geen èèn winkel die geen webshop heeft.
Ja thnx, was idd vlakbij!quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:04 schreef SacreCoeur het volgende:
Heb je nog geparkeerd in de scandinavische buurt Meimeltje?
Tja dan maar komende jaren nog wat kids erbij makenquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:25 schreef SacreCoeur het volgende:
Haha loop je over 10 jaar nog met buggy.
Ik had deze toen & heel stom, niet bewaard
Was maar 4 euro ofzo.
[ afbeelding ]
oh maar dat heb ik ook hoor!quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:13 schreef Sonnetje85 het volgende:
k vind t soms alleen zo duur (hans textiel vind k een goedkope winkel, maar 12euro vind k niet weinig voor een broekje)
hoewel k makkelijk bij een andere winkel dat ervoor uitgeef, tis dus beetje t gevoel wat k erbij heb
Dit was ook een pak vanaf 5 jaar ofzo geloof ik, maar dan kan hij het tenminste een paar jaar aanquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:32 schreef SacreCoeur het volgende:
Haha nee dat is niet Isa, foto gevonden via google.
Voor Isa zijn die pieten pakjes altijd veelste groot.
Weetje je nog die jurkjes van de Hans?quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh maar dat heb ik ook hoor!![]()
ik heb per winkel of merk een soort standaard prijs-range in mijn hoofd geloof ik van wat ik aan kleertjes uit wil geven en wat het ongeveer grofweg waard is.
Moet wel zeggen dat HTX mij tot nu toe erg verbaasd heeft met de kwaliteit van de spullen. Ik heb zelf nog geen verdraaide naden gehad na het wassen of dnigen die ineens breedbeeld zijn zoals bij prénatalof verwassen plaatjes of pluisjes ofzo. Was aangenaam verrast.
Datzelfde heb ik ook! Ik kijk er regelmatig, maar koop er maar zelden wat. Ik vind het dan meestal die prijs niet waard. Veel dingen zijn dan bij de Hema ofzo echt goedkoper. En Hans Textiel zit voor mij qua gevoel in het rijtje van Wibra en Zeeman. Alhoewel ik de kwaliteit van de Zeeman dan nog het slechtst vind.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:13 schreef Sonnetje85 het volgende:
k vind t soms alleen zo duur (hans textiel vind k een goedkope winkel, maar 12euro vind k niet weinig voor een broekje)
hoewel k makkelijk bij een andere winkel dat ervoor uitgeef, tis dus beetje t gevoel wat k erbij heb
ohja?quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:34 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Weetje je nog die jurkjes van de Hans?
Jij had geloof ik ook zo'n nekband jurkje grijs/geel streep. 2 voor 7 euro ofzo.
Maar daarmee had ik dus verdraaide naden & los stiksel na 't wassen.
Wat een mannetje!quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:44 schreef Meimeltje het volgende:
Ik zie net dat Kyllian het jaar ervoor dat pietenpak ookal had, toen was hij net 2
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja deze is ook van de AH. ik vond het zo poepig haha móest hem meenemen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:06 schreef SacreCoeur het volgende:
Haha Isa heeft dezelfde kleur muts.. van de AH
Jaaa nou ben ik helemáál benieuwdquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:29 schreef Lishe het volgende:
O huup, ik had en heb dat heel erg. Leen draagt bijna niks van Luuk, alleen spijkergoed. Ik vind het raar staan en het klopt niet in mn hoofd. Al kan het nu ze groter is iets beter. Lena is zo'n ander kind. Gebreide rokjes, jumpsuits, spijkerrokjes en vestjes. Blauw, rood en roze. Luuk heeft jurken, 3kwart broeken, grijs, zwart, roze.
Dat is hier ook zo.quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:25 schreef huuphuup het volgende:
Ik ben echt zo benieuwd naar mn tweede meisje en of de kleertjes de we nog van Amélie hebben, haar ook zullen staan![]()
Ik herinner me van Stiemie dat zij een boel dingen van Linde bij Esmee helemaal niet vond staanben benieuwd of dat hier ook is straks.
quote:Op zondag 7 november 2010 11:32 schreef lily het volgende:
We (ik en 4 vriendinnen) hadden gisteren een shopdag in Luik. We zijn in de Primark geweest.
OMG
quote:Op zondag 7 november 2010 11:32 schreef lily het volgende:
We (ik en 4 vriendinnen) hadden gisteren een shopdag in Luik. We zijn in de Primark geweest.
OMG
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |