abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88412502
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 20:29 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb trouwens een leuk badjasje (13,49 euro) gevonden voor Ivan! Zijn vader heeft er net zo één in grijstinten:

[ afbeelding ]
Die zag ik ook in de folder van de Prenatal! Ik vond hm ook leuk, maar we hebben hier al badjas en hebben ze eigenlijk ook amper gebruikt.
pi_88412568
Ja, daar zag ik hem ook in staan. Op de website is 'ie alleen in 74/80 verkrijgbaar maar ik wil hem juist in de heel grote maat. In zijn huidige maat heeft Ivan immers al een badjas.

We gebruiken hier een badjas altijd na het badderen! Dan heeft Ivan het niet koud terwijl ik zit te tutten en mezelf aankleed.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator zaterdag 6 november 2010 @ 20:38:35 #203
5428 crew  miss_sly
pi_88412726
Wat een lief jurkje, huup O+ wat octo zegt over een maillotje is misschien wel zo. Heb je niet een legging, dat is misschien net iets gemakkelijker?

Leuk becky, zo'n jurkje, een familiestuk!

huup, ik was vandaag bij Zara en heb ook de snowboots gezien. Weinig snow en weinig boot, moet ik zeggen. Het is een enkelhoog laarsje en er zit een weliswaar wat stroeve maar wel profielloze zool onder. Ze zien er ook in het echt schattig uit, maar ik denk niet dat je er echt iets aan hebt. Ik heb ze laten liggen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88413150
Oh jammer van die snowboots miss_sly -O- Ze zien er leuk uit op de site, maar ik denk sowieso wel te stug voor Hannah. Ik vind die gevoerde baby-pawz wel helemaal geweldig O+ Zal morgen even een fotootje maken. Ik krijg ze alleen bij Hannah aan over haar blote pootjes trouwens :')
pi_88413213
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 20:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, daar zag ik hem ook in staan. Op de website is 'ie alleen in 74/80 verkrijgbaar maar ik wil hem juist in de heel grote maat. In zijn huidige maat heeft Ivan immers al een badjas.

We gebruiken hier een badjas altijd na het badderen! Dan heeft Ivan het niet koud terwijl ik zit te tutten en mezelf aankleed.
Ik badder ze 's avonds en droog ze dan gelijk af en pyjama aan.
Badjas hebben we wel voor het zwemmen gebruikt, maar we hebben nog verschillende maten van Kyllian liggen die Dyon ook kan gebruiken. Hij is wel heel erg leuk hoor! Dan zou ik idd ook een grote maat kopen, kan hij er lekker lang mee doen.
pi_88413231
Over schoentjes gesproken, ik heb vandaag toch maar wel die aapies besteld :P
  zaterdag 6 november 2010 @ 21:04:52 #207
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_88413665
Ik gebruik badjas altijd s'ochtends als ze nog niet gegeten heeft. :P Dan wilt ze als eerste douche meteen uit bed maar ik wil ook dat ze geen vlekken s'ochtends vroeg op haar kleding heeft als ze naar school gaat.. dus dan is badjas heel handig.

Heb je nog geparkeerd in de scandinavische buurt Meimeltje?
pi_88413781
oh Miss thanks voor het kijken! Dan worden die het definitief niet dus. T is wel de bedoeling dat het echt voor in de sneeuw kan dan.

Over dat jurkje en een maillotje, ik weet ook nog niet zeker of dat het wordt hoor, ik zat zelf te denken aan een wat dikker wit broekje van zachte stof eronder. Maar t staat ngo allemaal niet zo vast, ik moet er nog even naar kijken, de kleine kleertjes zitten op t moment nog in een opbergkist. Meer voor t idee dat k het zei :P

Ik zag net in mn mailbox dat Hans Textiel een webshop heeft geopend :o
voorlopig alleen voor dames en heren maar in de mail stond dat ze wel ook de baby en kinder ski-collectie online hadden. Dit is de link: http://www.hanstextiel.nl/
Ik heb zelf nog niet gekeken, ga k nu even doen :9

-edit-
ah, binnenkort kinder en babyspul online verkrijgbaar.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 6 november 2010 @ 21:09:39 #209
298315 SacreCoeur
pi_88413854
Soms hebben ze best wel iets.
Vooral voor kleintjes.
Ik ken geen èèn winkel die geen webshop heeft.
pi_88413911
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 21:09 schreef SacreCoeur het volgende:
Soms hebben ze best wel iets.
Vooral voor kleintjes.
Ik ken geen èèn winkel die geen webshop heeft.
Wibra :Y) :+

ik vind de collectie voor volwassenen niet zo denderend. Sokken enzo wel prima, maar verder :N
maar voor kindjes zit er best wel wat leuks tussen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88413965
k vind t soms alleen zo duur (hans textiel vind k een goedkope winkel, maar 12euro vind k niet weinig voor een broekje)

hoewel k makkelijk bij een andere winkel dat ervoor uitgeef, tis dus beetje t gevoel wat k erbij heb
pi_88414027
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 21:04 schreef SacreCoeur het volgende:
Heb je nog geparkeerd in de scandinavische buurt Meimeltje?
Ja thnx, was idd vlakbij!
Ik had ook nog eens het allereerste parkeerplekje in die straat :P
  zaterdag 6 november 2010 @ 21:19:53 #213
298315 SacreCoeur
pi_88414128
Oh dat is helemaal luxe :P

Ik had inderdaad helemaal niet gedacht aan de wieb :')

Ik wil weten of Shoeby dit jaar weer met Sint shirts komt.
hebbenhebbenhebben.
Leuk voor op school met Sinterklaasfeest.
pi_88414173
Wat trouwens wel erg wennen was......ik was kinderloos aan het shoppen en had niet eens een buggy om alle 'zooi' in te houden :D Vreselijk dat gesleep met tasjes :D En ik had het snikheet, maar mn jas kon ik natuurlijk ook nergens kwijt. Volgende keer maar buggy gewoon mee ookal ben ik dan weer zonder kids ;)
  zaterdag 6 november 2010 @ 21:25:29 #215
298315 SacreCoeur
pi_88414262
Haha loop je over 10 jaar nog met buggy. :7

Ik had deze toen & heel stom, niet bewaard :')
Was maar 4 euro ofzo.

pi_88414329
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 21:25 schreef SacreCoeur het volgende:
Haha loop je over 10 jaar nog met buggy. :7

Ik had deze toen & heel stom, niet bewaard :')
Was maar 4 euro ofzo.

[ afbeelding ]
Tja dan maar komende jaren nog wat kids erbij maken ;)

Is dat Isa?
Kyllian heeft een pietenpak, dus die zal hij met de optocht volgend weekend wel aan willen.
pi_88414396
Ik denk dat het pak dit jaar al wat beter zal passen :D

pi_88414434
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 21:13 schreef Sonnetje85 het volgende:
k vind t soms alleen zo duur (hans textiel vind k een goedkope winkel, maar 12euro vind k niet weinig voor een broekje)

hoewel k makkelijk bij een andere winkel dat ervoor uitgeef, tis dus beetje t gevoel wat k erbij heb
oh maar dat heb ik ook hoor! :D
ik heb per winkel of merk een soort standaard prijs-range in mijn hoofd geloof ik van wat ik aan kleertjes uit wil geven en wat het ongeveer grofweg waard is.

Moet wel zeggen dat HTX mij tot nu toe erg verbaasd heeft met de kwaliteit van de spullen. Ik heb zelf nog geen verdraaide naden gehad na het wassen of dnigen die ineens breedbeeld zijn zoals bij prénatal }:| of verwassen plaatjes of pluisjes ofzo. Was aangenaam verrast.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88414440
Pietje Kyllian O+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 6 november 2010 @ 21:32:11 #220
298315 SacreCoeur
pi_88414453
Haha nee dat is niet Isa, foto gevonden via google.
Voor Isa zijn die pieten pakjes altijd veelste groot. ;(
pi_88414482
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 21:32 schreef SacreCoeur het volgende:
Haha nee dat is niet Isa, foto gevonden via google.
Voor Isa zijn die pieten pakjes altijd veelste groot. ;(
Dit was ook een pak vanaf 5 jaar ofzo geloof ik, maar dan kan hij het tenminste een paar jaar aan ;)
  zaterdag 6 november 2010 @ 21:34:17 #222
298315 SacreCoeur
pi_88414498
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 21:31 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh maar dat heb ik ook hoor! :D
ik heb per winkel of merk een soort standaard prijs-range in mijn hoofd geloof ik van wat ik aan kleertjes uit wil geven en wat het ongeveer grofweg waard is.

Moet wel zeggen dat HTX mij tot nu toe erg verbaasd heeft met de kwaliteit van de spullen. Ik heb zelf nog geen verdraaide naden gehad na het wassen of dnigen die ineens breedbeeld zijn zoals bij prénatal }:| of verwassen plaatjes of pluisjes ofzo. Was aangenaam verrast.
Weetje je nog die jurkjes van de Hans?
Jij had geloof ik ook zo'n nekband jurkje grijs/geel streep. 2 voor 7 euro ofzo.
Maar daarmee had ik dus verdraaide naden & los stiksel na 't wassen.
pi_88414590
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 21:13 schreef Sonnetje85 het volgende:

Datzelfde heb ik ook! Ik kijk er regelmatig, maar koop er maar zelden wat. Ik vind het dan meestal die prijs niet waard. Veel dingen zijn dan bij de Hema ofzo echt goedkoper. En Hans Textiel zit voor mij qua gevoel in het rijtje van Wibra en Zeeman. Alhoewel ik de kwaliteit van de Zeeman dan nog het slechtst vind.
pi_88414604
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 21:34 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Weetje je nog die jurkjes van de Hans?
Jij had geloof ik ook zo'n nekband jurkje grijs/geel streep. 2 voor 7 euro ofzo.
Maar daarmee had ik dus verdraaide naden & los stiksel na 't wassen.
ohja? :o

goh wat suf. Ik heb echt best wel veel kleertjes daarvan, veel basics en ook gewoon shirtjes/jurkjes enzo maar echt nog nooit zoiets gehad!

Wel bij Wibra, dat vind ik voor die prijs niet zo erg maar nu ze groter wordt en kleertjes langer draagt (en ze dus ook vaker gewassen worden) koop ik minder bij wibra.
Van prénatal heb ik het wel iedere keer }:| en voor de prénatal-prijs vind ik dat dus wel enorm storend. T is niet echt goedkoop ofzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88414760
Ik zie net dat Kyllian het jaar ervoor dat pietenpak ookal had, toen was hij net 2 :D

zaterdag 6 november 2010 @ 21:44:43 #226
298315 SacreCoeur
pi_88414767
Ik heb ooit maar èèn broekje van Prenatal eigen merk gehad & dat was goed.
Maar die was ook prijzig, maar wel fijn ding.

Hema vind ik prijzig voor de kwaliteit & pasvorm. ('t is trouwens ook niet echt een fijne winkel om in te winkelen )
Ik zou daar nooit een broek van 15 euro kopen.
Terwijl ik dat bij H&M makkelijk uitgeef.
pi_88414797
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 21:44 schreef Meimeltje het volgende:
Ik zie net dat Kyllian het jaar ervoor dat pietenpak ookal had, toen was hij net 2 :D
[ afbeelding ]
Wat een mannetje!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88415334
Ah gos kyllian wat poepig! :D O+
wij hebben van vorig jaar nog zo'n pietenmutsje, t was toen te groot, maar t zou nu wel goed moeten passen.

:D

en hier, check dat pruillipje _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 6 november 2010 @ 22:06:23 #229
298315 SacreCoeur
pi_88415391
Haha Isa heeft dezelfde kleur muts.. van de AH :P
pi_88415467
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 22:06 schreef SacreCoeur het volgende:
Haha Isa heeft dezelfde kleur muts.. van de AH :P
ja deze is ook van de AH. ik vond het zo poepig haha móest hem meenemen. O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88415608
Ahh Amelie O+

Dan ook maar Kyllian zn eerste sinterklaasoptocht foto, net 1 jaar oud en ook zo'n Amelie muts op
pi_88415645
ja prenatal vind k echt slecht wat kwaliteit betreft.
hoewel zn eerste pakje is wel mooi gebleven, t broekje past ie nog steeds :'). ligt ook aan t materiaal volgens mij.

k heb eigenlijk weinig van hans textiel...zit hier in t dorp en kom er altijd als k aan t winkelen ben, maar koop nooit wat..
oh in 68 heb k een polo gekregen, even kijken hoe die bevalt. misschien verander k wel va. gedachte.

meimeltje, hans valt bij mij ook in t zelfde rijtje :)
pi_88415716
kyllian is ook niet veranderd zeg!

ik heb ook een pietenmuts voor floris gekocht. bij de etos, van fleece, lekker warm :P
vond t jammer dat t pietenpak daar pas begon vanaf 74/80, gaat ie echt nog niet passen -O-
pi_88415717
t valt bij mij ook in dat rijtje maar ik hou er wel van :9 cheapskate die ik ben :+
maar de kwaliteit van de kleertjes van Hans vind ik wel beter dan die van zeeman en wibra.

Oeh ik ben zo blij met t jurkje dat B. vanmiddag kocht O+ weer een dingetje van mn lijstje af haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88415849
Ik vind shirts van Hans Textiel wel erg krimpen, maar ik gooi dan ook alles in de droger.
pi_88415867
haha k ben er ook dol op hoor :D
hoewel k voor floris toch sneller 'duurdere' dingen koop, voor meisjes hebben ze vaak leukere dingen.
maar hans vind k dan dus te duur (hoewel k laatst voor mn neefje een broek+shirt voor 14 euro kocht, dat vind k dan weer goed te doen)

bedenk me nu dat j voor de kinderen van mn zus meer bij zeeman koop dan voor mezelf :')
en afgeprijsde dingen ook...maar goed k heb lieke dr halve garderobe gesponsord de eerste maanden :')
pi_88416058
Hahaha Son :D
Het valt mij eigk mee met de hoeveelheid kleertjes die we voor Amélie gekregen hebben. Mn moeder neemt wel eens iets mee van Bakkaboe omdat ik daar soms leuk spul tussen vind zitten maar dat verkopen ze hier niet. Maar verder valt het best mee. Mn zusje vindt hoe ik Amélie kleed drie keer niks geloof ik dus die koopt eigk nooit kleding voor haar :P

Meimel ik gooi ook alles in de droger :P als t nie in de droger kan is t nie geschikt voor hier :') dingen met moeilijke wasvoorschriften moet ik niet, dat vergeet ik dan weer en dan verziek ik het omdat ik vergeet het eruit te vissen enzo. Stom gedoe.

Ik ben echt zo benieuwd naar mn tweede meisje en of de kleertjes de we nog van Amélie hebben, haar ook zullen staan :D
Ik herinner me van Stiemie dat zij een boel dingen van Linde bij Esmee helemaal niet vond staan :D ben benieuwd of dat hier ook is straks.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 6 november 2010 @ 22:29:44 #238
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_88416205
O huup, ik had en heb dat heel erg. Leen draagt bijna niks van Luuk, alleen spijkergoed. Ik vind het raar staan en het klopt niet in mn hoofd. Al kan het nu ze groter is iets beter. Lena is zo'n ander kind. Gebreide rokjes, jumpsuits, spijkerrokjes en vestjes. Blauw, rood en roze. Luuk heeft jurken, 3kwart broeken, grijs, zwart, roze.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_88416289
ik ben ook benieuwd naar jullie 2e meisje O+

tja uh werkte toen bij de hema, woonde nog thuis en wilde graag een nichtje :P (en zat al 5jaar naar die kleren te loeren, k had eindelijk een reden om te kopen :'))

oh enwasvoorschriften lees k ook nooit...daardoor is mijn super leuke, geweldige dpam trui verpest...mocht niet in de wasmachine -O- zo zonde...hijs nu helemaal pluizig...
pi_88416339
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 22:29 schreef Lishe het volgende:
O huup, ik had en heb dat heel erg. Leen draagt bijna niks van Luuk, alleen spijkergoed. Ik vind het raar staan en het klopt niet in mn hoofd. Al kan het nu ze groter is iets beter. Lena is zo'n ander kind. Gebreide rokjes, jumpsuits, spijkerrokjes en vestjes. Blauw, rood en roze. Luuk heeft jurken, 3kwart broeken, grijs, zwart, roze.
Jaaa nou ben ik helemáál benieuwd :D
Het is zo gek, onbewust maak ik er in mijn hoofd toch een soort versie 2.0 van ofzo. Eenzelfde kindje maar dan net een beetje anders. Terwijl deze baby met gemak krullen en bruine ogen zou kunnen hebben bijvoorbeeld. Om over het 'type' nog maar te zwijgen.

Hè shit moet ik straks weer shoppen :X :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 6 november 2010 @ 22:39:33 #241
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_88416567
Ik verwachtte gewoon een Baby2. Maar luuk lijkt op mij en dr zusje op mn man. Je ziet wel dat het zusjes zijn maar toen ze op mn buik lag moest ik echt wennen. Bij de eerste was het: "Tuurlijk! Jij bent het!". Maar ik vind het nu extra leuk, zou er nog wel 1 willen om te kijken hoe die gemixt is!

Spannend Huupje!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zaterdag 6 november 2010 @ 22:41:45 #242
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88416634
Goh Huup, vervelend als je weeeer moet gaan shoppen.
Ik ben stiekem wel een beetje blij met een jongetje, dan MOET ik wel opnieuw gaan shoppen. Ik weet zeker dat manlief anders de rem erop had gezet en bepaald dat best wel wat door kon naar nummer 2.
Van de andere kant, nu blijft dat lieve schattige winterjasje
wat Jorja de hele winter heeft gedragen wel echt liggen en komt er voorlopig niemand meer die het aankan :(
(dat weggooien/verkopen kan ik geloof ik echt niet over mijn hart verkrijgen)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_88417056
Haha Lishe hou op man :D ik rammel de pan uit naar mn eigen kind :') gek is dat.
Amélie lijkt idd erg op mij, nu ze groter is in elk geval. Ben benieuwd of deze dan meer naar B. gemixt is.

Jeetjejom haha! kan me voorstellen, het lijkt me ook wel erg leuk hoor, het is gelijk heel wat anders waar je dan naar kunt gaan kijken enzo, wel heel leuk ook! Nu heb ik alleen wat kleine dingen bijgekocht omdat we inderdaad het meeste nog hadden.

We hebben wel besloten samen dat de kleertjes hierna weg mogen, ten eerste kunnen we het geld dan wellicht weer gebruiken voor nieuwere kleertjes voor de dames. Maar ten tweede en das eigenlijk het voornaamste, hebben we ook zoiets dat het voor een derde dan wel weer nieuw mag, dat we er dan wel op uitgekeken zijn allemaal. Er blijft heus wel iets bewaard, maar ik heb er hier echt niet de ruimte voor om alles te bewaren en ik wil er ook niet te lang aan vasthouden eigenlijk. Dus weg dan maar.
En wie weet krijgen we hierna wel weer een jongetje en mag ik ook naar jongenskleertjes gaan kijken :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88426806
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 22:25 schreef huuphuup het volgende:
Ik ben echt zo benieuwd naar mn tweede meisje en of de kleertjes de we nog van Amélie hebben, haar ook zullen staan :D
Ik herinner me van Stiemie dat zij een boel dingen van Linde bij Esmee helemaal niet vond staan :D ben benieuwd of dat hier ook is straks.
Dat is hier ook zo.
Mijn zonen zijn echt verschillende types met verschillende kledingstijlen.
pi_88427214
We (ik en 4 vriendinnen) hadden gisteren een shopdag in Luik. We zijn in de Primark geweest.

OMG :X
pi_88427372
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 11:32 schreef lily het volgende:
We (ik en 4 vriendinnen) hadden gisteren een shopdag in Luik. We zijn in de Primark geweest.

:D _O-

hahahaha dit vráágt om meer uitleg :+

was het druk? Heb je überhaupt nog kunnen kijken of zijn jullie gillend weer naar buiten gegaan? Nog wat gekocht?

Volgende keer niet op zaterdag gaan joh :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88429046
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 11:32 schreef lily het volgende:

:D :D :D

En en en?? Toch nog wel wat kunnen kopen? ;)
pi_88429370
Over de Primark gesproken. Dyon had éé van zn nieuwe Primark pyjamaatjes aan, ik vind hm leuk en zeker voor die 3 euro!

pi_88429614
Ik vond het afschuwelijk.

Oke, ik heb van vrijdag op zaterdagnacht maar 3,5 uur geslapen en had een lichte kater (slechte planning jaja).

Wij dus met zn vijven naar Luik. Shoppingcenter Mediacite. Eerst cappuccino's drinken bij Haagen Dasz, tegenover de Primark en de mensen met zakken vol naar buiten zien komen.

We hebben er zeker 2 uur doorgebracht, binnen. Drie vriendinnen waanden zich in het walhalla. Ik heb als een kip zonder kop rondgelopen. Af en toe iets in mijn handen gepakt om het later weer ergens neer te leggen.

Ik trok het niet ;(

Te groot, te veel, te druk

Ik wilde voor mezelf kijken, voor mijn man, voor mijn zonen, voor Leah....het ging niet. Ik ben er niet op getraind :P

De rijen waren inderdaad Eftelingwaardig en toen de dames ein-de-lijk richting kassa vertrokken (gek zijn ze...gek!) heb ik nog snel 2 pyjama's voor de jongens en een paar nepuggs voor David bij een van hen in de tas gepropt en met vriendin nummer 5 (die het ook niet trok) naar buiten gevlucht.

Score dus: 2 pyjama;s en 1 paar nepuggs maat 30 8-) _O-

We waren er om 13.00 en zijn om 19.15 weer vertrokken. De hele dag in dat overdekte shoppingcenter rondgehangen. Ik kon geen kleding meer zien!
Maar het was wel gezellig w/ c_/ :Y)
pi_88429697
Lily, ik was ook echt heel blij dat ik zo vroeg was anders had ik het ook echt niet getrokken hoor. Ik hoefde maar een paar minuten in de rij te staan, maar toen ik afgerekend had was de rij echt al een heel stuk langer.
Ik vond het ook zo sneu om babytjes en kindjes te horen huilen, dat doe je ze toch niet aan die drukte.

Maar jullie hebben het gelukkig toch nog gezellig gehad :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')