Ik zie dat je ook als optie hebt om je bestelling naar de winkel te laten versturen en dan betaal je geen verzendkosten. Dat zou een mooie oplossing voor je zijn.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:45 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik wel.. ze hebben niet alles wat ik online hier zie.
En de maten 2-3 & 3-4 zijn vaak al weg.
3,95 vind ik niet hoog.
En van de schoenen hebben ze vaak van elke maat 1.
Dus als je dan weet welke maat je moet hebben is online bestellen wel zo makkelijk.
Er staat 3-5 werkdagen bij een gewone verzending. Dat is een stuk beter dan de H&M!quote:Op donderdag 4 november 2010 10:59 schreef Keshet het volgende:
3e poging.![]()
Ik denk dat de Zara webshop nu wel lange levertijden heeft; ik zag veel leuks voorbijkomen!
Hangt van het seizoen en de gelegenheid af, lijkt me. Ik vind donkerbruin vaak mooi bij roze en paars.quote:Welke kleur romper en welke kleur maillot zouden het leukst staan bij dit jurkje?
[ afbeelding ]
Ik ben het spoor een beetje bijster.
Ik zag 't maar ik heb echt geen idee hoe dat werkt.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:06 schreef Claudia_x het volgende:
Voor mensen zonder creditcard: ik zie dat je ook kunt betalen met PayPal en dat kun je tegenwoordig volgens mij koppelen aan je bankrekening.
2 euro, wow!quote:Op donderdag 4 november 2010 11:03 schreef Sorbootje het volgende:
Kijk eens wat ik voor 2 euro op MP heb gescoord?
Jurks
ohja paypal dat is allemaal nieuw en verbeterd hè?quote:Op donderdag 4 november 2010 11:12 schreef Twinkly het volgende:
Je geeft je rekeningnummer aan PayPal, dan storten zij 1 cent op je rekening ter verificatie van je rekeningnummer. Je kunt dan betalen met PayPal en dan haalt PayPal automatisch het geld van je rekening.
Als je ingewikkelder wilt doen zou je ook nog zelf geld kunnen storten op je PayPal-account en daarmee betalen in een webshop.
oh excuus! daar wilde ik nog op antwoorden, vergetenquote:Op donderdag 4 november 2010 11:21 schreef Twinkly het volgende:
Huup ik vraag het hier nog een keertje
Waar had jij die twee jurkjes voor Amélie ook alweer laten maken?
Welnee, je kunt je 13e maand ook op je spaarrekening zetten.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:24 schreef Sorbootje het volgende:
Lief en ik krijgen deze maand een 13e maand
Dat is echt slecht voor mij
Sparen? Wat is datquote:Op donderdag 4 november 2010 11:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Welnee, je kunt je 13e maand ook op je spaarrekening zetten.
Hier ook een 13e maand, we gaan naar Reims maar willen ook volgend jaar trouwen, wat heeft prioriteit???quote:
Ik vind de wat stoerdere outfits altijd het leukst bij haar, bijvoorbeeld tuinbroeken en klompjes. Ik zou zelf alleen een tuinbroek bij een meisje niet gauw combineren met een blokkenblouse maar juist met iets wat een tikje lieflijker is, bijvoorbeeld iets van Petit Bateau met een meisjesachtige randafwerking.quote:
In Reims uitgeven en volgend jaar trouwen van je volgende 13de maand, haha.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:29 schreef becky27 het volgende:
[..]
Hier ook een 13e maand, we gaan naar Reims maar willen ook volgend jaar trouwen, wat heeft prioriteit???![]()
Oh!!quote:Op donderdag 4 november 2010 11:34 schreef becky27 het volgende:
enne, huup, hebbie nog een foto van de jurkjes? Kan zoiets op de site niet vinden maar ben wel nieuwsgierig.
Mijn mama is ook een held met een naaimachine, ga zelf eens wat tekenen en vragen of ze het wil maken.[ afbeelding ]
Zoiets is toch ook best zelf te maken??
ja zo "spaar" ik altijd door mn loonheffingskorting niet toe te laten passen. Krijg elk jaar in mei/juni een smak geld terug.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:34 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
In Reims uitgeven en volgend jaar trouwen van je volgende 13de maand, haha.
Ik krijg elke maand wel terug van dit of dat.
Betaal namelijk van gas/water/licht etc veelste veel.
Zo spaar je onopvallend, zo lekker is dat.
Oooooh die is mooiquote:Op donderdag 4 november 2010 10:59 schreef Keshet het volgende:
3e poging.![]()
Ik denk dat de Zara webshop nu wel lange levertijden heeft; ik zag veel leuks voorbijkomen!
Ik heb stijladvies nodig van de fashionista's hier!
Welke kleur romper en welke kleur maillot zouden het leukst staan bij dit jurkje?
[ afbeelding ]
Ik ben het spoor een beetje bijster.
oeh! ben ik ook benieuwd naar.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:37 schreef becky27 het volgende:
Hoe valt Zara eigenlijk, groot, klein of gemiddeld?
Je kleedt Lente juist zo leuk vind ik!quote:Op donderdag 4 november 2010 11:31 schreef Ssserpente het volgende:
Ik vind het zo goed dat jullie allemaal zo'n eenduidige stijl voor jullie kindjes hebben. Ik ben er voor Lente nog steeds niet over uit. De ene dag ben ik helemaal into de zoete jurkjes, maar de volgende vind ik een tuinbroek met blokkenbloes weer geweldig.
Ach, zelf ben ik eigenlijk ook zo. Vroeger wist ik ook al niet waar ik bij wilde horen. De ene dag liep ik op Nikes met een ingeknipte spijkerbroek en de volgende dag op Doctor Martens.![]()
Hoe zouden jullie Lente kleden?
Die volgende komt te laat voor de bruiloft...quote:Op donderdag 4 november 2010 11:34 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
In Reims uitgeven en volgend jaar trouwen van je volgende 13de maand, haha.
Ik krijg elke maand wel terug van dit of dat.
Betaal namelijk van gas/water/licht etc veelste veel.
Zo spaar je onopvallend, zo lekker is dat.
Ik vind juist die variëteit leuk! Net wat jij zegt, de ene dag ben je nou eenmaal in een spijkerbroekenbui, de andere dag voel je je beter in een jurkje.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:31 schreef Ssserpente het volgende:
Ik vind het zo goed dat jullie allemaal zo'n eenduidige stijl voor jullie kindjes hebben. Ik ben er voor Lente nog steeds niet over uit. De ene dag ben ik helemaal into de zoete jurkjes, maar de volgende vind ik een tuinbroek met blokkenbloes weer geweldig.
Ach, zelf ben ik eigenlijk ook zo. Vroeger wist ik ook al niet waar ik bij wilde horen. De ene dag liep ik op Nikes met een ingeknipte spijkerbroek en de volgende dag op Doctor Martens.![]()
Hoe zouden jullie Lente kleden?
Ik gekgenoeg ook niet meer. Tenminste, zo gek is het eigenlijk niet. Ik ben overgestapt op de zoetere dingen omdat men anders dacht ze een jongetje was. Echt, ik werd er gek van. Maar nu, met iets langer haar en evt. een speldje, kan ik 'r weer lekker in een tuinbroekje hijsen. Moet trouwens wel oppassen dat ik 'r niet in te fletse kleurtjes steek, dat gaat nl vaak samen met de wat stoerdere dingen.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:42 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Je kleed Lente juist zo leuk vind ik!![]()
Ik vind voor Lente de stoere outfits het leukste, roze zoete outfits vind ik niet zo bij haar passen.
Dat tuinbroekje met dat bloesje eronder staat haar geweldig!
Ja ik betaal dat lekker per maand, vind ik makkelijk.. gaat toch automatischquote:Op donderdag 4 november 2010 11:42 schreef Claudia_x het volgende:
Wat ziet Amélie er ineens jong uit op die foto's!![]()
Huup, het is niet echt ontopic, maar wat ik doe is bijhouden wat mijn incidentele of onverwachte uitgaven zijn en die vooraf bij elkaar sparen. Zo staat "Ohra 2011" alweer gereserveerd in mijn begroting waardoor ik niet elke maand mijn zorgverzekering hoef te betalen. Op 1 januari maak ik meteen een post "Ohra 2012" aan en dan hoef ik me daar ook geen zorgen over te maken. Maarja, het is lastig om hiermee te beginnen als je niet al een buffer hebt natuurlijk. Dan lukt het misschien hooguit heel geleidelijk.
oh maar die belastingteruggaaf is in mijn hoofd altijd al wel gereserveerd voor dat soort dingen hoor dus dat scheelt. Ik vind het altijd wel prettig, er komt geld binnen vlak voor de grote rekeningen en op die manier boeit het me niet zo erg.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:42 schreef Claudia_x het volgende:
Wat ziet Amélie er ineens jong uit op die foto's!![]()
Huup, het is niet echt ontopic, maar wat ik doe is bijhouden wat mijn incidentele of onverwachte uitgaven zijn en die vooraf bij elkaar sparen. Zo staat "Ohra 2011" alweer gereserveerd in mijn begroting waardoor ik niet elke maand mijn zorgverzekering hoef te betalen. Op 1 januari maak ik meteen een post "Ohra 2012" aan en dan hoef ik me daar ook geen zorgen over te maken. Maarja, het is lastig om hiermee te beginnen als je niet al een buffer hebt natuurlijk. Dan lukt het misschien hooguit heel geleidelijk.
Misschien wel mede dankzij de strik.quote:
z0mg strikz0rz!quote:Op donderdag 4 november 2010 11:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind dit een leuk jurkje:
[ afbeelding ]
Waar is een flauwvalsmiley als je hem nodig hebtquote:Op donderdag 4 november 2010 11:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Misschien wel mede dankzij de strik.
Ik geloof er niets meer vanquote:Op donderdag 4 november 2010 12:01 schreef Claudia_x het volgende:
De iets donkerdere tint van de strik maakt het jurkje juist af, vind ik.
Nou ja, ik verbaas me er ook over, hoor.Het blijft vast bij een uitzondering.
nee nee, dit is het begin van t eindequote:Op donderdag 4 november 2010 12:01 schreef Claudia_x het volgende:
De iets donkerdere tint van de strik maakt het jurkje juist af, vind ik.
Nou ja, ik verbaas me er ook over, hoor.Het blijft vast bij een uitzondering.
Dat scheelt toch maar 10%? als je het in èèn keer betaald.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:52 schreef Claudia_x het volgende:
Maar als je voor het heel jaar betaalt dan bespaar je geld en daar kun je weer kleertjes voor kopen.![]()
Wij zijn wel voorbereid op onverwachte uitgaven. Dat komt vooral doordat mijn vriend freelancer is en ik een contract heb voor bepaalde tijd. Het is een fijn idee dat we een tijd vooruit kunnen als we even geen inkomsten hebben. En we hebben net een huis gekocht waar we per maand niet zoveel aan hoeven te betalen doordat we spaargeld in kunnen leggen. Eigenlijk zorgt het sparen er juist voor dat we op maandbasis wat makkelijker geld uit kunnen geven aan eten bestellen en kleertjes en meer van dat soort luxe-uitgaven. Nou ja, kleding is natuurlijk geen luxe, het is maar net hoe je daarmee omgaat.
Ik ben een nieuwsgierig type hoorquote:Op donderdag 4 november 2010 12:33 schreef Sorbootje het volgende:
Becky, ik ben begonnen aan m'n verhaaltje, maar ben nog aan het piekeren wat ik wel en niet wereldkundig wil maken. Heb even geduld met me
quote:Op donderdag 4 november 2010 12:24 schreef Ssserpente het volgende:
Oh, en Dorasloffen. Fijn dat ik er nog iemand blij mee kan maken!
Edit: oh, wacht, het is geen Dora, m aar wel een of ander Jetixfiguur. Ook superleuk, toch? Claudia, PM je adres ff!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik vind die snowboots best leuk nog eigk, zeker voor snowboots haha. Ik gok dat B. ze lelijk vindt maar die heeft pech, het alternatief zijn vaak nog veul lelijkere snowbootsquote:Op donderdag 4 november 2010 12:51 schreef Claudia_x het volgende:
Huup, dat is nog eens een echte Amélie-selectie!
Ik vind die snowboots zó schattig.
done!quote:Op donderdag 4 november 2010 12:45 schreef becky27 het volgende:
[..]
Ik ben een nieuwsgierig type hoorHet lijkt me best lastig namelijk.
Neinquote:Op donderdag 4 november 2010 16:37 schreef Ssserpente het volgende:
Fijn dat je geslaagd bent, Meimel. Echt Dyonstijl weer!
Doet de online shop van H&M het bij jullie ook niet?
ah gatver wat zonde!!quote:Op donderdag 4 november 2010 15:39 schreef Estrys het volgende:
Ik heb gisteren tweedehands een paar leren schoentjes voor seb gekocht voor drie euro. Grijs met groen en bruin/beige achtige klittebandjes. Mijn moeder heeft ze gepoetst, heel goed bedoeld hoor maar Het beige/bruinige is nu saai grijs geworden, heel fijn. Niet mooi dus. En ik baal ervan. Ook al was het maar drie euro en was het voor erbij. Nu zijn ze lelijk.
Niet helemaal hetzelfde maar toch, kiek!quote:Op donderdag 4 november 2010 12:30 schreef huuphuup het volgende:
Oeh ik zie veel waarvan ik denk meh... maar ook veel![]()
![]()
jammer dat we niet zo gek veel 'nodig' hebben eigenlijk haha maar goed.
Mijn denkbeeldige wishlist. (als in, ik koop het uiteindelijk toch niet wsl, maar als ik de geldpest had oeh)
[ afbeelding ]
ooooh!!quote:Op donderdag 4 november 2010 17:13 schreef Raissa het volgende:
[..]
Niet helemaal hetzelfde maar toch, kiek!
[ afbeelding ]
haha ja bij mij ligt het gewoon echt aan mezelf. Bepaalde tinten paars staan me echt heel beroerd. Zeg maar zodanig dat wildvreemden op straat aan me gaan vragen of alles wel goed met me gaatquote:Op donderdag 4 november 2010 18:08 schreef Ssserpente het volgende:
Ik heb hetzelfde met paars, Huup, terwijl het Lente hartstikke leuk staat. Vooral bij d'r huidskleur op de een of andere manier. Komt denk ik omdat het vroeger nogal een goedkoop kleurtje was.
uiteraard bij de wibra gekochtquote:Op donderdag 4 november 2010 12:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nee nee, dit is het begin van t einde![]()
over 3 jaar kom je om in het hello kitty spul en dora-ondergoed.
Oeh! En Cars voor Ivan
en dan mag ie in zn bob-de-bouwer pyjama nog even tv kijken op zondagmorgen.
*wegduikt*
quote:
oh jaaa, ik heb dat ook eens gehad, met tweedehands clic laarsjes van David (helaas duurder dan 3 euro).quote:Op donderdag 4 november 2010 15:39 schreef Estrys het volgende:
Ik heb gisteren tweedehands een paar leren schoentjes voor seb gekocht voor drie euro. Grijs met groen en bruin/beige achtige klittebandjes. Mijn moeder heeft ze gepoetst, heel goed bedoeld hoor maar Het beige/bruinige is nu saai grijs geworden, heel fijn. Niet mooi dus. En ik baal ervan. Ook al was het maar drie euro en was het voor erbij. Nu zijn ze lelijk.
plaaaaatjes!!!quote:Op donderdag 4 november 2010 21:23 schreef Poppedein het volgende:
Potverdorie, jullie worden weer bedankt, ik sta de halve Zara leeg te kopen!
Ik heb m net dichtgeklikt en open m ook vooral niet meer, maar t spijkerjurkje, niet die jij "Lena" vond, want die was er niet meer, maar dr zusje, het jeans shortje, daar was ik al weer zo'n tijd naar op zoek en 2 paar schoenen... En ik kom defenitely terug als ik weet wat geslacht van beeb is... Verder waren de jurkjes en truitjes (helaas/gelukkig maar) niet helemaal Lena dr kleurtjes, dus daar ben ik geredquote:
leuk!quote:Op donderdag 4 november 2010 21:37 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Ik heb m net dichtgeklikt en open m ook vooral niet meer, maar t spijkerjurkje, niet die jij "Lena" vond, want die was er niet meer, maar dr zusje, het jeans shortje, daar was ik al weer zo'n tijd naar op zoek en 2 paar schoenen... En ik kom defenitely terug als ik weet wat geslacht van beeb is... Verder waren de jurkjes en truitjes (helaas/gelukkig maar) niet helemaal Lena dr kleurtjes, dus daar ben ik gered![]()
Maar ik vond vooral de schoentjes zo leuk..die gympies
Damn you woman,...moet ie toch weer openquote:Op donderdag 4 november 2010 21:42 schreef huuphuup het volgende:
[..]
leuk!
welke gympies? die witte? ik vind die schoenen ook echt superleuk![]()
gaat me nog kostenmaar als k in verschillende maten koop dan kan het best vind ik
die krijg je van me (tegen verzendkosten)quote:Op donderdag 4 november 2010 21:53 schreef Ssserpente het volgende:
Hoewel, misschien straks een tuinpakje van Lily?![]()
Superleuk zeg!!!quote:Op donderdag 4 november 2010 23:23 schreef Luchtbel het volgende:
Wij hebben zulke leuke dingen geruild voor het ruiltopic maar daar komen daar nog wel een keer foto's van die zijn nog niet gemaakt. MAAR vandaag was de grote dag, Jolies zelfontworpen jas is binnengekomen. Heel toevallig op de dag dat we elkaar 2,5 week niet gezien hadden en ze vanavond kwam. Feest dus!
Wat zou er in die doos zitten?
Jahaaaaaa!
Blij mee
Achterkant
Voorkant
Detail
Helemaal blij
Gratis tip van Flipquote:
ha ja, dat was zeker grappig. En gisteren zag ik jequote:Op vrijdag 5 november 2010 15:43 schreef oeke het volgende:
Jolie, wat een geweldig mooie jas heb je! Hij staat fantastisch.![]()
Leuke jas Snoopy! Dat groen staat er fris bij. Grappig trouwens, ons ontmoetinkje laatst.![]()
Dus kleren met busjes mogen wel?quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:48 schreef oeke het volgende:
Haha, ja dat zal best. Auto's zijn niet zijn favoriet. Busjes daarentegen.![]()
Ja, die had ik al eens gezien inderdaad, maar iets te druk en fel voor mij. Ehm voor Ko.quote:Kijk, Oek, de Hema heeft ook truitjes met fietsjes!
Mijn smaak is het ook niet maar het is zo leuk dat ik het zelf (zie foto) ook aan heb gehad. Hangt nu in de kast en gaat weer terug naar mijn nichtje.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:44 schreef Claudia_x het volgende:
Héél schattig jurkje, Huup!
Het jurkje van Noortje is niet mijn maak, maar oh wat ziet ze er drollig uit zo!
Die zag ik ook in de folder van de Prenatal! Ik vond hm ook leuk, maar we hebben hier al badjas en hebben ze eigenlijk ook amper gebruikt.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:29 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb trouwens een leuk badjasje (13,49 euro) gevonden voor Ivan! Zijn vader heeft er net zo één in grijstinten:
[ afbeelding ]
Ik badder ze 's avonds en droog ze dan gelijk af en pyjama aan.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, daar zag ik hem ook in staan. Op de website is 'ie alleen in 74/80 verkrijgbaar maar ik wil hem juist in de heel grote maat. In zijn huidige maat heeft Ivan immers al een badjas.
We gebruiken hier een badjas altijd na het badderen! Dan heeft Ivan het niet koud terwijl ik zit te tutten en mezelf aankleed.
Wibraquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:09 schreef SacreCoeur het volgende:
Soms hebben ze best wel iets.
Vooral voor kleintjes.
Ik ken geen èèn winkel die geen webshop heeft.
Ja thnx, was idd vlakbij!quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:04 schreef SacreCoeur het volgende:
Heb je nog geparkeerd in de scandinavische buurt Meimeltje?
Tja dan maar komende jaren nog wat kids erbij makenquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:25 schreef SacreCoeur het volgende:
Haha loop je over 10 jaar nog met buggy.
Ik had deze toen & heel stom, niet bewaard
Was maar 4 euro ofzo.
[ afbeelding ]
oh maar dat heb ik ook hoor!quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:13 schreef Sonnetje85 het volgende:
k vind t soms alleen zo duur (hans textiel vind k een goedkope winkel, maar 12euro vind k niet weinig voor een broekje)
hoewel k makkelijk bij een andere winkel dat ervoor uitgeef, tis dus beetje t gevoel wat k erbij heb
Dit was ook een pak vanaf 5 jaar ofzo geloof ik, maar dan kan hij het tenminste een paar jaar aanquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:32 schreef SacreCoeur het volgende:
Haha nee dat is niet Isa, foto gevonden via google.
Voor Isa zijn die pieten pakjes altijd veelste groot.
Weetje je nog die jurkjes van de Hans?quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh maar dat heb ik ook hoor!![]()
ik heb per winkel of merk een soort standaard prijs-range in mijn hoofd geloof ik van wat ik aan kleertjes uit wil geven en wat het ongeveer grofweg waard is.
Moet wel zeggen dat HTX mij tot nu toe erg verbaasd heeft met de kwaliteit van de spullen. Ik heb zelf nog geen verdraaide naden gehad na het wassen of dnigen die ineens breedbeeld zijn zoals bij prénatalof verwassen plaatjes of pluisjes ofzo. Was aangenaam verrast.
Datzelfde heb ik ook! Ik kijk er regelmatig, maar koop er maar zelden wat. Ik vind het dan meestal die prijs niet waard. Veel dingen zijn dan bij de Hema ofzo echt goedkoper. En Hans Textiel zit voor mij qua gevoel in het rijtje van Wibra en Zeeman. Alhoewel ik de kwaliteit van de Zeeman dan nog het slechtst vind.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:13 schreef Sonnetje85 het volgende:
k vind t soms alleen zo duur (hans textiel vind k een goedkope winkel, maar 12euro vind k niet weinig voor een broekje)
hoewel k makkelijk bij een andere winkel dat ervoor uitgeef, tis dus beetje t gevoel wat k erbij heb
ohja?quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:34 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Weetje je nog die jurkjes van de Hans?
Jij had geloof ik ook zo'n nekband jurkje grijs/geel streep. 2 voor 7 euro ofzo.
Maar daarmee had ik dus verdraaide naden & los stiksel na 't wassen.
Wat een mannetje!quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:44 schreef Meimeltje het volgende:
Ik zie net dat Kyllian het jaar ervoor dat pietenpak ookal had, toen was hij net 2
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja deze is ook van de AH. ik vond het zo poepig haha móest hem meenemen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:06 schreef SacreCoeur het volgende:
Haha Isa heeft dezelfde kleur muts.. van de AH
Jaaa nou ben ik helemáál benieuwdquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:29 schreef Lishe het volgende:
O huup, ik had en heb dat heel erg. Leen draagt bijna niks van Luuk, alleen spijkergoed. Ik vind het raar staan en het klopt niet in mn hoofd. Al kan het nu ze groter is iets beter. Lena is zo'n ander kind. Gebreide rokjes, jumpsuits, spijkerrokjes en vestjes. Blauw, rood en roze. Luuk heeft jurken, 3kwart broeken, grijs, zwart, roze.
Dat is hier ook zo.quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:25 schreef huuphuup het volgende:
Ik ben echt zo benieuwd naar mn tweede meisje en of de kleertjes de we nog van Amélie hebben, haar ook zullen staan![]()
Ik herinner me van Stiemie dat zij een boel dingen van Linde bij Esmee helemaal niet vond staanben benieuwd of dat hier ook is straks.
quote:Op zondag 7 november 2010 11:32 schreef lily het volgende:
We (ik en 4 vriendinnen) hadden gisteren een shopdag in Luik. We zijn in de Primark geweest.
OMG
quote:Op zondag 7 november 2010 11:32 schreef lily het volgende:
We (ik en 4 vriendinnen) hadden gisteren een shopdag in Luik. We zijn in de Primark geweest.
OMG
Ik zit al dagen te kijken, maar de Cars spijkerbroeken zijn uitverkocht in de juiste maat voor de oudstequote:Op zondag 7 november 2010 14:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Wehkamp heeft vandaag nog exra korting in de webshop.![]()
*4 vesten ingeslagen heeft voor de kinderen*
Plaatje?quote:Op zondag 7 november 2010 14:46 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ben echt ernstig verleid om een hele mooie van outfittersnations toch te bestellen.ook al had ik laatst een mega-klapperdeal op MP.
deze is echt te tof om te laten liggen. En 31 euro valt dan ook wel weer mee. Toch?
quote:Op zondag 7 november 2010 20:38 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, dank je, Huup. Da's wel makkelijk met een moeder zonder vaste stijl.
Dat komt door de missende klompjesquote:Op zondag 7 november 2010 20:57 schreef Claudia_x het volgende:
Het overgooiertje staat heel lief, Ssserpente! Maar op een of andere maniet vind ik het toch iets minder Lente zo. Dat kan ook komen doordat ze niet lekker buiten aan het scharrelen is op de foto.
Vorige keer op CB 74 cm, op de gemiddelde lijnquote:Op zondag 7 november 2010 20:57 schreef Claudia_x het volgende:
Dat is inderdaad een leuke pyjama, Meimeltje! Wat ziet Dyon er trouwens lang uit zo.
ja leuk hè? <3quote:Op maandag 8 november 2010 07:45 schreef Sonnetje85 het volgende:
huup wat doe je
leuk!
dat ruitjespak
ja precies, dat allemaalquote:Op maandag 8 november 2010 07:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja leuk hè? <3
ik vind dat vest ook leuk en dat joggingsetje ook geloof ik, dat zwarte, mits het niet teveel glimt zeg maar. Anders is het zo'n foute pimp joggingset![]()
ik ga zo foto maken voor je, maar maak nog even een uurtje en pitstop in bed![]()
uhm, bij jou aan de overkant is een 2e paar schoenen 50% goedkoperquote:Op maandag 8 november 2010 10:00 schreef miss_sly het volgende:
Ow kijk Ko nou
Ik moet eignelijk vanmiddag naar de stad, want zaterdag echt voor mezelf geshopt
En ik wil die laarsjes van H&M halen voor Senna, en bestellen vind ik niet fijn. En nu moet ik nauturlijk ook naar de Hema
Maar eerst een plasje opvangen
quote:Op maandag 8 november 2010 09:59 schreef Twinkly het volgende:
Ohh, Ko!! Wat staat hem dat badpak geweldig leukZo'n badpak wil Niels ook!
![]()
Van die Hema kleertjes vind ik het donkere meisjesvest en de grijze joggingbroek leuk![]()
Die blokjesdingen vind ik net theedoeken
Bij zacht? nou, daar kan ik zo langslopen, dus dat moeten we dan maar even doen straks:Dquote:Op maandag 8 november 2010 10:06 schreef snoopy het volgende:
[..]
uhm, bij jou aan de overkant is een 2e paar schoenen 50% goedkoper
Ja maar jij kijkt goed!quote:Op maandag 8 november 2010 10:25 schreef huuphuup het volgende:
wat stom is dat eigenlijk want ik vind het wel overduidelijk een jongenspakje eigenlijk![]()
en daarnaast heeft Ko ook echt een jongenskoppie, stoere
ook weer zoquote:
hahaha, ja, ach...wel begrijpelijk toch? Ik vind het ook een echt jongenskopje daar niet van, maar goed; ik ken hem en weet het ook.quote:Op maandag 8 november 2010 10:23 schreef oeke het volgende:
Wel grappig trouwens dat mensen door dat zwempak niet helemaal weten of Ko nu een jongetje is of een meisje.
Kreeg steeds te horen, kijk die baby, pas op voor die baby, ik heb sjans met die baby.
Ik heb er wel een voor je (als Ssserpente hem niet wil). Ik heb er drie gekregen en ik houd er maar 1.quote:Op maandag 8 november 2010 10:56 schreef Marlinde het volgende:
Waar zijn tuinbroeken maat 74/80 te koop? Heb ze tot nu toe nog nergens kunnen vinden, voor een leuk prijsje..?
Hahahahahaha! oudste en jongste hier ook.quote:Op maandag 8 november 2010 11:16 schreef lily het volgende:
[..]
hahaha, ja, ach...wel begrijpelijk toch? Ik vind het ook een echt jongenskopje daar niet van, maar goed; ik ken hem en weet het ook.
David wordt nog steeds vaak voor een meisje aangezien. Door zijn haar waarschijnlijk. Terwijl hij wel jongenskleding draagt.
Raar he??quote:Op maandag 8 november 2010 11:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hahahahahaha! oudste en jongste hier ook.En dat snap ik echt niet! Vaak door oudere mensen hoor, en dan denk ik altijd dat ze " werkschuw langharig tuig" gaan roepen ofzo.
![]()
Ik vind het zó stom dat de Hema na maat 98 stopt met het maken van leuke jongenskleren.
Hm, misschien passen ze toch wel dan. Ze zit echt precies in 80. En tuinbroekjes kun je natuurlijk verstellen!quote:
Ik maak me serieus nu al druk waar ik dan kleren voor Niels moet gaan kopenquote:Op maandag 8 november 2010 11:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Raar he??
Alsof moeders na die maat maar stoppen met hun zoon aankleden ofzodie kinderen groeien toch gewoon door die markt is niet ineens weg ofzo.
ik heb er 3 dus er is er nog eentje voor Tessaquote:Op maandag 8 november 2010 11:45 schreef Marlinde het volgende:
Mocht Serpente er toch geen interesse in hebben, dan hou ik me aanbevolen
Emma's voeten zijn 6cm en 8,5 cm. Links zit 't slofsokje steeds achterstevoren, rechts blijft wel zitten zoals 't hoort maar ze glijden alletwee steeds van die spillepootjes af.quote:Op maandag 8 november 2010 11:51 schreef Orea het volgende:
Die sokslofjes van de Hema zijn echt fijn!! Vooral voor die kleintjes.. ik heb die grijs gestreepte in de kleinste maat al even voor Leia, en zijn de enige die een beetje blijven zitten met haar kleine pootje van 7 cm(wel over sokken heen)
Leuk dat ze nu meer printjes hebben. ook maar kijken voor een maatje groter dan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |