sinterklaas gedichten... thank god dat ik daar vanaf ben!quote:Op donderdag 4 november 2010 13:16 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Literaire hoogstandjes heb ik niet. Maar hier speciaal voor jou een vroeg Sinterklaasgedicht die ik heb gemaakt toen ik gisteren niet kon slapen.
[..]
Creatief op papierquote:
Ik maak ze kort en bondig. Die lange zijn zo vervelend. Mijn vader had een keer een gedicht geschreven van 7 of 8 kantjesquote:Op donderdag 4 november 2010 13:20 schreef motorbloempje het volgende:
kerstgedichten hierdoen lootjes met kerst (geen surprises godzijdank)
vind 't altijd een sport om zo lang en grof mogelijke gedichten te makenBen altijd in strijd met mijn oom om het érgste gedicht... alleen trek je het ene jaar iemand die makkelijker te bedichten is dan 't andere jaar
Ik vier het denk ik bij m'n schoonouders.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:23 schreef golfer het volgende:
Geen Sinterklaas of Kerst hier. Gelukkig zijn we daar vanaf.
zooo... daar kun je wel een volledige avond voor uittrekken!quote:Op donderdag 4 november 2010 13:37 schreef Bluezz het volgende:
Dus sterf op je stoomboot
En stik maar in je lekkernij
Ik heb de fout gemaakt om ja te zeggen tegen lootjes trekken hier op de poli.
doen er 50 man mee![]()
![]()
Ben je mooi klaar meequote:Op donderdag 4 november 2010 13:37 schreef Bluezz het volgende:
Dus sterf op je stoomboot
En stik maar in je lekkernij
Ik heb de fout gemaakt om ja te zeggen tegen lootjes trekken hier op de poli.
doen er 50 man mee![]()
![]()
Dus dit jaar ga je voor de ambulances?quote:Op donderdag 4 november 2010 13:44 schreef PdeHoog het volgende:
Ik moet helaas aan sinterklaas geloven met een neefje van 5Stiekem ook wel weer leuk
Beetje leuk uitpakken en zo
Mij werd wel vriendelijk verzocht geen brandweerlego meer te kopen na de brandweerkazerne en de vijf-in-een-doos met allemaal brandweerautootjes
Ja het is mét eten erbij meteen na het werk in Wijk aan Zee in het Zomerhuis... dus doorstomen maar met die gedichtenquote:Op donderdag 4 november 2010 13:40 schreef FutureFairytale het volgende:
zooo... daar kun je wel een volledige avond voor uittrekken!
Ik zat te denken aan het politiebureauquote:Op donderdag 4 november 2010 13:46 schreef kahlie het volgende:
[..]
Dus dit jaar ga je voor de ambulances?![]()
Ik vind het wel schattig hoor Sinterklaas, maar ben blij dat ik het al jaren oversla...
quote:Op donderdag 4 november 2010 13:51 schreef Bluezz het volgende:
... dus doorstromen maar met die gedichten gluhwein
haha nog niet aan de mindstorms lego toequote:Op donderdag 4 november 2010 13:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan het politiebureau
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn ideequote:Op donderdag 4 november 2010 13:59 schreef TAV74 het volgende:
Hoi allemaal
Ik heb terug gelezen, maar ik zal er verder maar niet al teveel woorden vuil maken![]()
Ik zou zoiets doen:quote:Op donderdag 4 november 2010 13:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja het is mét eten erbij meteen na het werk in Wijk aan Zee in het Zomerhuis... dus doorstomen maar met die gedichten
Of de Herman Finkers klassieker:quote:Op donderdag 4 november 2010 14:01 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik zou zoiets doen:
Sint zat te denken
Wat hij -collega- zou schenken
Een kort gedicht misschien?
Ja, dat is een goed idee
Groeten,
Sint
wel leuk, gelijk personeelsuitjequote:Op donderdag 4 november 2010 13:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja het is mét eten erbij meteen na het werk in Wijk aan Zee in het Zomerhuis... dus doorstomen maar met die gedichten
whahaha die Hermanquote:Op donderdag 4 november 2010 14:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Of de Herman Finkers klassieker:
Je vroeg een gitaar en een goochelspel
maar wat denk je wel
ik ben sint niet
Piet.
Ja, die blijft leuk.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:03 schreef TAV74 het volgende:
maar wat denk je wel
ik ben sint niet
Piet.
Owjaquote:Op donderdag 4 november 2010 14:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
maar wat denk je wel
ik ben sint niet
Piet.
Jij bent wel zo ongelooflijk saaiquote:Op donderdag 4 november 2010 14:13 schreef Bluezz het volgende:
Bedankt voor de hulp maar het gaat wel lukken, tis alleen een beetje zaaajj iemand
jij bent klaar voor dit jaarquote:Op donderdag 4 november 2010 14:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij bent wel zo ongelooflijk saai
dat ik het gras maar even voor je voeten wegmaai
hier heb je daarom wat taai-taai
gegroet, een hand en over je bolletje een aai.
SintaB.
Vergeet ook niet een vleugje persoonlijke liefde toe te voegen aan de standaardbrieven.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:07 schreef LieLie het volgende:
[..]
De stage bestaat uit 'meewerken' en ewn specifieke opdracht.
Onder meewerken vallen alle werkzaamheden van de afdeling eigenlijk. website, intranet, persberichten, perscontacten , interne zaken en extern, zoals uitgave van informatieboekjes e.d.
Specifieke opdracht is een project om standaardcommunicatie te verbeteren, bijv standaard brief als reactie op vergunningaanvraag.. Moet juridisch kloppen, maar ook te begrijpen voor burgers.
Vanalles dus
Ohhhhhhhh wat klinkt dat heerlijk!quote:Op donderdag 4 november 2010 14:30 schreef DarkElf het volgende:
zo net in bad eens bedacht wat ik kan maken zaterdag:
kwam uit op een bietjes-komijnsoep met gekruide yoghurt (komijn,korianderzaad, karwij, paprika en cayennepeper in griekse yoghurt mengen met wat olie) .. en daarna bak ik wel een quiche... (houden ze van weet ik dus dat is mooi). Moet alleen nog bedenken wat voor quiche hoewel ik zit te denken aan een dubbelgedopte tuinboontjes- en venkelmix met parmezaanse kaas.
Ik houd wel van vegetarisch op zijn tijdquote:Op donderdag 4 november 2010 14:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ohhhhhhhh wat klinkt dat heerlijk!
Ze noemt zich FutureFairytalequote:Op donderdag 4 november 2010 14:25 schreef FutureFairytale het volgende:
jij bent klaar voor dit jaar
Dat klinkt megalekkerquote:Op donderdag 4 november 2010 14:30 schreef DarkElf het volgende:
zo net in bad eens bedacht wat ik kan maken zaterdag:
kwam uit op een bietjes-komijnsoep met gekruide yoghurt (wat komijn,korianderzaad, karwij, (allemaal geroosterd) vijzelen met wat paprikapoeder en cayennepeper in griekse yoghurt mengen met wat olie) .. en daarna bak ik wel een quiche... (houden ze van weet ik dus dat is mooi). Moet alleen nog bedenken wat voor quiche hoewel ik zit te denken aan een dubbelgedopte tuinboontjes- en venkelmix met parmezaanse kaas.
Ik zal m'n best doenquote:Op donderdag 4 november 2010 14:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vergeet ook niet een vleugje persoonlijke liefde toe te voegen aan de standaardbrieven.Ze zijn anders zo kil en onpersoonlijk.
Had het zo koud! dus ben weer lekker doorgewarmd en idd een bad is een prima plek om te lezen/te plannen/te slapen.... en veel meer dus helemaal nutteloze tijd is t nooitquote:Op donderdag 4 november 2010 14:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat klinkt megalekkerToch nuttig, zo'n bad
Mis je haar naaktfoto'squote:
Dat het er niet komt was toch slecht, DH?quote:Geen opslag CO2 onder Barendrecht
Uitgegeven: 4 november 2010 14:26
Laatst gewijzigd: 4 november 2010 14:33
AMSTERDAM - Het kabinet ziet af van de omstreden plannen om onder de Zuid-Hollandse plaats Barendrecht een opslagplaats aan te leggen voor het broeikasgas CO2.
Je kan er ook ruuuuuuuuuuuustig nadenken over het leven en zoquote:Op donderdag 4 november 2010 14:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Had het zo koud! dus ben weer lekker doorgewarmd en idd een bad is een prima plek om te lezen/te plannen/te slapen.... en veel meer dus helemaal nutteloze tijd is t nooit
aangezien wij een tv in de slaapkamer hebben en onze slaapkamer doorloopt in onze badkamer:quote:
Hey dat reminds me : we hadden nog foto's tegoedquote:Op donderdag 4 november 2010 14:48 schreef DarkElf het volgende:
aangezien wij een tv in de slaapkamer hebben en onze slaapkamer doorloopt in onze badkamer:
check
hij wordt ook eigenlijk alleen daarvoor gebruikt, verder hou ik niet van tv in de slaapkamer maar het is wel lekker soms om in bad gewoon een beetje suf tv te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |