Tuuuuurlijk!quote:Op donderdag 4 november 2010 12:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zwethheul ooohhh leuk
laat je een verslagje hier achter please?
quote:Op donderdag 4 november 2010 10:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Onzin! Dat wist jij ook niet van het begin af aan en toch ben je ermee begonnen. Ik vind het persoonlijk allemaal moralistisch geblaat eigenlijk wel
hebben jullie dan nu ook nog in januari colleges voor het einde van 't eerste semester?quote:Op donderdag 4 november 2010 12:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Iedere opleiding heeft in andere weken tentamens
Yep, altijd al gehadquote:Op donderdag 4 november 2010 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hebben jullie dan nu ook nog in januari colleges voor het einde van 't eerste semester?
Ook in zo'n bakje?quote:Op donderdag 4 november 2010 12:49 schreef golfer het volgende:
Vanavond ga ik op de Steer Chinese toer en maak ik Szehuan biefstuk.
wat is er toch aan de hand met de wereldquote:Op donderdag 4 november 2010 12:19 schreef Isabeau het volgende:
Wat doet bijnaiedereen hier krampachtig en zo niet-spontaan over daten en afspraakjesAllemaal aan de analyse
De enige die vandaag wat los overkomt is...Steer
![]()
![]()
![]()
![]()
Wil je een SC op Fok niet met de echte wereld vergelijkenquote:Op donderdag 4 november 2010 12:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
wat is er toch aan de hand met de wereld
Zeker niet als het over daten en relaties gaat trouwensquote:Op donderdag 4 november 2010 13:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wil je een SC op Fok niet met de echte wereld vergelijken
beter in t rond kijken dan stressen omdat je t niet af hebtquote:Op donderdag 4 november 2010 12:44 schreef Sarabi het volgende:ik ben er weer
tentamen ging redelijk we moesten alleen 1 uur wachten totdat we weg mochten dus zat de laatste 20 minuten in het rond te kijken
Dankjewelquote:Op donderdag 4 november 2010 13:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
beter in t rond kijken dan stressen omdat je t niet af hebtik duim voor je cijfers! En Kahlie, snap t dat je je daarvoor schaamt. Getypt verslag zou ik leuk vinden.
precies wat ik dacht!quote:Op donderdag 4 november 2010 12:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
smiley net zo irritant als de
smiley in een discussie
Maarja ik blaat ook moralistisch
lekker dan dat ie te laat was.. Hoe kun je nou te laat komen bij een tentamen?quote:Op donderdag 4 november 2010 13:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dankjewelen het is ook wel beter dan stress maar stom dat 20 mensen een half uur moesten wachten omdat 1 persoon te laat was
Maarja nu lekker lang weekend vieren
Ga eerst even bij slapen
nah.. Ik moet ook rekening houden met de gevoelens van je vriendquote:
De stage bestaat uit 'meewerken' en ewn specifieke opdracht.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat dus, wat korter ja.
LieLie wat ga je precies doen voor die toko? Ga je de website onderhouden of intern communicatie dingen doen?
Literaire hoogstandjes heb ik niet. Maar hier speciaal voor jou een vroeg Sinterklaasgedicht die ik heb gemaakt toen ik gisteren niet kon slapen.quote:Op donderdag 4 november 2010 07:23 schreef Tezz het volgende:
@Rijs: geef ons meer literaire hoogstandjes! Heerlijk!![]()
Creatief persoontje, jijquote:Op donderdag 4 november 2010 13:16 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Literaire hoogstandjes heb ik niet. Maar hier speciaal voor jou een vroeg Sinterklaasgedicht die ik heb gemaakt toen ik gisteren niet kon slapen.
DECEMBER
--------
hoor
hoor
de wind
hoor
de wind
waait
Korte dagen, maar lange nachten
Is wat december brengt
En elk jaar weer verwachten
Dat de Sint het dit keer schenkt