oh dat geneest hartstikke snelquote:Op donderdag 4 november 2010 12:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
NopeEn ze zijn ook pleister-loos nu. Want er zit een korstje op.
Heerlijk hequote:Op donderdag 4 november 2010 12:19 schreef Isabeau het volgende:
De enige die vandaag wat los overkomt is...Steer![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb die zogenaamde tradities nooit begrepen en in de praktijk nooit meegemaakt. Ik heb altijd gewoon gedaan wat prettig en goed voelde. ok, nog steeds nooit getrouwd of kinderen, dus het is niet echt een succesformulequote:Op donderdag 4 november 2010 12:20 schreef flying-dutchman het volgende:
dat komt gewoon doordat er zo'n mega traditie is rond het hele daten
ik doe alles fout volgens die tradities en het werkt toch ook met A
Gezien jaquote:
Zwethheul ooohhh leukquote:Op donderdag 4 november 2010 12:16 schreef kahlie het volgende:
Ik ga van het weekend op zaterdag bij Zwetheul etenenne overdag langs de Toyota testdag met de auto. Zondag weet ik nog ff niet. En rustig doen en me niet al te snel irriteren totdat hormonen niveau weer correct is
Na drie jaar CUL SC eindelijk geluktquote:Op donderdag 4 november 2010 12:19 schreef Isabeau het volgende:
Wat doet bijnaiedereen hier krampachtig en zo niet-spontaan over daten en afspraakjesAllemaal aan de analyse
De enige die vandaag wat los overkomt is...Steer
![]()
![]()
![]()
![]()
Lijkt me toch ook de meest prettige manier van werken toch?quote:Op donderdag 4 november 2010 12:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb die zogenaamde tradities nooit begrepen en in de praktijk nooit meegemaakt. Ik heb altijd gewoon gedaan wat prettig en goed voelde. ok, nog steeds nooit getrouwd of kinderen, dus het is niet echt een succesformulewel genoeg vriendjes gehad
Bahquote:Op donderdag 4 november 2010 12:22 schreef golfer het volgende:
Ter afleiding tussen al het datinggeweld:
Ik mag binnenkort gezellig van mijn internist een paar keer in een potje gaan poepen.
ooh das echt niks nee... in ijskou kan ik me totaal niet concentrerenquote:Op donderdag 4 november 2010 12:21 schreef motorbloempje het volgende:
hoe verwachten ze dat je kan studeren in een ruimte waar het echt fucking koud is![]()
*brrrrr*
Een paar keer?quote:Op donderdag 4 november 2010 12:22 schreef golfer het volgende:
Ik mag binnenkort gezellig van mijn internist een paar keer in een potje gaan poepen.
quote:Op donderdag 4 november 2010 12:22 schreef golfer het volgende:
Ik heb ook nooit echt gedate... ik deed altijd maar watquote:Op donderdag 4 november 2010 12:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb die zogenaamde tradities nooit begrepen en in de praktijk nooit meegemaakt. Ik heb altijd gewoon gedaan wat prettig en goed voelde. ok, nog steeds nooit getrouwd of kinderen, dus het is niet echt een succesformulewel genoeg vriendjes gehad
Valt ook mee hoorquote:Op donderdag 4 november 2010 12:20 schreef DarkElf het volgende:
allemaal aan de analyse? dat valt toch enorm mee?
Schildklier is nog steeds niet helemaal goed ingesteld en ik heb nogal veel last van vaak naar toilet moeten met dunne ontlasting.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:23 schreef Stereotomy het volgende:
BahVoor welk gedeelte van het onderzoek is dat?
Jaquote:Op donderdag 4 november 2010 12:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gezien jaMaar toch he....hij moet en zal jouw stoofpot eten voor-ie op pad gaat
quote:Op donderdag 4 november 2010 12:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een paar keer?Hoeveel ontlasting wil de beste man!
Ik vind dingen uitspreken en verduidelijken zo'n enorme kunstmatige afknapperquote:Op donderdag 4 november 2010 12:25 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb ook nooit echt gedate... ik deed altijd maar wat
met de mr ook, we kwamen elkaar tegen. het was leuk, we hadden lol, maar geen duidelijkheid of moeilijk gedoe. We zagen wel. en nu zijn we 11.5 jaar verder
quote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 12:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dingen uitspreken en verduidelijken zo'n enorme kunstmatige afknapper![]()
Dat je een leuke avond denkt te hebben en de leuke jongen ineens zegt 'Wat ik graag weten wilde, hebben deze avondjes nou een potentieel huwelijk in het zicht of niet? Wat denk je? Anders ga ik er geen energie meer instoppen hoor, want ik heb ook Angela en Rita nog achter de hand'
(en ja, ik heb het een keer meegemaakt en -poef- weg flirterige gevoelens voor leuke jongeman!)
Nou heb ik de afgelopen 18 jaar geen date gehad, maar dit lijkt me toch wel echt de grootste afknapper die je kan hebben. Eentje die zelfs IK niet zou uithalenquote:Op donderdag 4 november 2010 12:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dingen uitspreken en verduidelijken zo'n enorme kunstmatige afknapper![]()
Dat je een leuke avond denkt te hebben en de leuke jongen ineens zegt 'Wat ik graag weten wilde, hebben deze avondjes nou een potentieel huwelijk in het zicht of niet? Wat denk je? Anders ga ik er geen energie meer instoppen hoor, want ik heb ook Angela en Rita nog achter de hand'
(en ja, ik heb het een keer meegemaakt en -poef- weg flirterige gevoelens voor leuke jongeman!)
Balen :S Ik moest toen een gastroscopie (ook schildklier, ook gluten/lactose zooi) en dat is me onwijs meegevallen. En wat ik al had gezegd na bijna een jaar aan de dunne: daar lag het niet aan. Maar d'r zit Crohn en glutenintolerantie in de familie dus het moestquote:Op donderdag 4 november 2010 12:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Schildklier is nog steeds niet helemaal goed ingesteld en ik heb nogal veel last van vaak naar toilet moeten met dunne ontlasting.
Zou kunnen dat mijn lichaam wat veranderd reageert op bepaalde stoffen (bijvoorbeeld gluten of lactose) en dat wil ie via een kweek onderzoeken. Moet 3x poep inleveren.
Tuuuuurlijk!quote:Op donderdag 4 november 2010 12:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zwethheul ooohhh leuk
laat je een verslagje hier achter please?
quote:Op donderdag 4 november 2010 10:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Onzin! Dat wist jij ook niet van het begin af aan en toch ben je ermee begonnen. Ik vind het persoonlijk allemaal moralistisch geblaat eigenlijk wel
hebben jullie dan nu ook nog in januari colleges voor het einde van 't eerste semester?quote:Op donderdag 4 november 2010 12:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Iedere opleiding heeft in andere weken tentamens
Yep, altijd al gehadquote:Op donderdag 4 november 2010 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hebben jullie dan nu ook nog in januari colleges voor het einde van 't eerste semester?
Ook in zo'n bakje?quote:Op donderdag 4 november 2010 12:49 schreef golfer het volgende:
Vanavond ga ik op de Steer Chinese toer en maak ik Szehuan biefstuk.
wat is er toch aan de hand met de wereldquote:Op donderdag 4 november 2010 12:19 schreef Isabeau het volgende:
Wat doet bijnaiedereen hier krampachtig en zo niet-spontaan over daten en afspraakjesAllemaal aan de analyse
De enige die vandaag wat los overkomt is...Steer
![]()
![]()
![]()
![]()
Wil je een SC op Fok niet met de echte wereld vergelijkenquote:Op donderdag 4 november 2010 12:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
wat is er toch aan de hand met de wereld
Zeker niet als het over daten en relaties gaat trouwensquote:Op donderdag 4 november 2010 13:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wil je een SC op Fok niet met de echte wereld vergelijken
beter in t rond kijken dan stressen omdat je t niet af hebtquote:Op donderdag 4 november 2010 12:44 schreef Sarabi het volgende:ik ben er weer
tentamen ging redelijk we moesten alleen 1 uur wachten totdat we weg mochten dus zat de laatste 20 minuten in het rond te kijken
Dankjewelquote:Op donderdag 4 november 2010 13:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
beter in t rond kijken dan stressen omdat je t niet af hebtik duim voor je cijfers! En Kahlie, snap t dat je je daarvoor schaamt. Getypt verslag zou ik leuk vinden.
precies wat ik dacht!quote:Op donderdag 4 november 2010 12:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
smiley net zo irritant als de
smiley in een discussie
Maarja ik blaat ook moralistisch
lekker dan dat ie te laat was.. Hoe kun je nou te laat komen bij een tentamen?quote:Op donderdag 4 november 2010 13:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dankjewelen het is ook wel beter dan stress maar stom dat 20 mensen een half uur moesten wachten omdat 1 persoon te laat was
Maarja nu lekker lang weekend vieren
Ga eerst even bij slapen
nah.. Ik moet ook rekening houden met de gevoelens van je vriendquote:
De stage bestaat uit 'meewerken' en ewn specifieke opdracht.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat dus, wat korter ja.
LieLie wat ga je precies doen voor die toko? Ga je de website onderhouden of intern communicatie dingen doen?
Literaire hoogstandjes heb ik niet. Maar hier speciaal voor jou een vroeg Sinterklaasgedicht die ik heb gemaakt toen ik gisteren niet kon slapen.quote:Op donderdag 4 november 2010 07:23 schreef Tezz het volgende:
@Rijs: geef ons meer literaire hoogstandjes! Heerlijk!![]()
Creatief persoontje, jijquote:Op donderdag 4 november 2010 13:16 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Literaire hoogstandjes heb ik niet. Maar hier speciaal voor jou een vroeg Sinterklaasgedicht die ik heb gemaakt toen ik gisteren niet kon slapen.
DECEMBER
--------
hoor
hoor
de wind
hoor
de wind
waait
Korte dagen, maar lange nachten
Is wat december brengt
En elk jaar weer verwachten
Dat de Sint het dit keer schenkt