Dat zei ik vandaag ook tegen een collega. Zij hebben in ieder geval verstand van wat ze lezen, en kunnen min of meer bepalen of wat er staat ook zinnig/zinvol is.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:38 schreef bleiblei het volgende:
Ik vind dat eigenlijk best okee dat ze googlen.
Itt. een leek weten die mensen wel waar ze op moeten googlen en ze kunnen beter beoordelen of het matched. Liever dat dan roepen dat het een "griepje" is die je maar gewoon moet uitzieken.
Als ik het in mijn onderschrift zet. En heel hard denk dat het wel zo is, dan is dat zo.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:43 schreef FUFR het volgende:
"nee das op fok..das amaranta, die is geen neuroloog"
hoe bepaal je of iets kwats is als je het zelf nog op moet zoeken.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat zei ik vandaag ook tegen een collega. Zij hebben in ieder geval verstand van wat ze lezen, en kunnen min of meer bepalen of wat er staat ook zinnig/zinvol is.
Maar toch staat het wel een beetje stom.
Maar zoals ik zei, ik had al op preices dezelfde zoekterm gezocht en had ook precies dezelfde pagina als zij al bezocht.
Maar ik deed gewoon alsof ik nog nooit op die pagina was geweest.
Ik twijfel nu toch aan je diagnose van een cirkel, is dit een vierkantje: O ?quote:Op woensdag 3 november 2010 21:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als ik het in mijn onderschrift zet. En heel hard denk dat het wel zo is, dan is dat zo.
Dit is een cirkel []
Wat is dit 0?quote:Op woensdag 3 november 2010 21:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik twijfel nu toch aan je diagnose van een cirkel, is dit een vierkantje: O ?
Iets zegt me dat dit meer werk was.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:46 schreef Juup© het volgende:
Te lamlendig om de volg topic aan te klikken.
Omdat je op basis van je ervaring daarover kan oordelen?quote:Op woensdag 3 november 2010 21:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
hoe bepaal je of iets kwats is als je het zelf nog op moet zoeken.
cirkel: O
Daarom schreef ik ook "te lamlendig"quote:Op woensdag 3 november 2010 21:47 schreef Levitation het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dit meer werk was.
en? nog gelukt?quote:
das je beeld niet, je gezicht beweegtquote:Op woensdag 3 november 2010 21:52 schreef Levitation het volgende:
Ik ga maar eens slapen, mijn beeld "danst" steeds meer naar mate ik vermoeider raak.
vrouwen en pc'squote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
das je beeld niet, je gezicht beweegt
bis morgen
spies! they are everywhere!quote:Op woensdag 3 november 2010 21:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Overdag kom ik niet meer online, gaat gewoon niet meer op mijn werk... er zit 10 man op mijn monitor te koekeloeren.
Waardeloze combi.quote:
Ik snap je vraag niet.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
hoe bepaal je of iets kwats is als je het zelf nog op moet zoeken.
cirkel: O
niet in deze resolutiequote:Op woensdag 3 november 2010 21:54 schreef Inu het volgende:
En nog niemand heeft opgemerkt dat een O een ovaal is?...
maar aanmerkelijk ronder dan []quote:Op woensdag 3 november 2010 21:54 schreef Inu het volgende:
En nog niemand heeft opgemerkt dat een O een ovaal is?...
vreemd BB snapte het welquote:
Hangt er van af: plas je nog in bed?quote:Op woensdag 3 november 2010 21:55 schreef amaranta het volgende:
Even een praktische vraag. Moet ik voor elke dag een schone pyjama (hoe schrijf je dat) meenemen?
Of is 2 pyjamas genoeg voor 3 tot 4 dagen?
wij weten niet hoe knap de dokters zijnquote:Op woensdag 3 november 2010 21:55 schreef amaranta het volgende:
Even een praktische vraag. Moet ik voor elke dag een schone pyjama (hoe schrijf je dat) meenemen?
surequote:Op woensdag 3 november 2010 21:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hangt er van af: plas je nog in bed?
quote:
das eh..helderquote:Op woensdag 3 november 2010 21:59 schreef bleiblei het volgende:
Buh... We zijn trouwens eergisteren gereorganiseerd en heb al 3 nieuwe managers toegewezen gehad. En de huidige is ad interim...
je bent vergiftigd, ren naar het cathrien.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:00 schreef Dale. het volgende:
Klote erwtensoep ookmoet nu winden laten... en me maag borrelt lol.
Geen.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:55 schreef amaranta het volgende:
Hmmm, dat heb ik bijna altijd en eet zelden erwtensoep.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:00 schreef Dale. het volgende:
Klote erwtensoep ookmoet nu winden laten... en me maag borrelt lol.
yes i have practised many many times, we had a lot of camels in the hospitalquote:Op woensdag 3 november 2010 22:05 schreef amaranta het volgende:
bodaeC cxnhy5twsc hyrwthdgnhya[wjg4t
]fw2t2[
Webcam ophangen, monitoren en posten als degene betrapt wordt!quote:Op donderdag 4 november 2010 10:13 schreef Inu het volgende:
Er staat al een half uur iemand te bellen in de kamer van mn leidinggevende die daar niet hoortEn mn leidinggevende kan elk moment binnenkomen
Ah, ze was al weg...quote:Op donderdag 4 november 2010 10:30 schreef Blueman het volgende:
[..]
Webcam ophangen, monitoren en posten als degene betrapt wordt!
en de winkel van der MAUS!quote:
Daar was ik vroeger bijna iedere dagquote:Op donderdag 4 november 2010 09:36 schreef Inu het volgende:
Mogge
Heb trouwens toch nog kunnen boekenHet worden 4 dagen Keulen
quote:Op donderdag 4 november 2010 12:52 schreef amaranta het volgende:
In mijn klas is ruzie nou over wie mijn afscheid mag coordineren.
De adjunct is het nu aan het oplossen.
Ik mag tenslotte niks er van af weten
Je afscheid? Moet je zo lang revalideren dan?quote:Op donderdag 4 november 2010 12:52 schreef amaranta het volgende:
In mijn klas is ruzie nou over wie mijn afscheid mag coordineren.
De adjunct is het nu aan het oplossen.
Ik mag tenslotte niks er van af weten
hij zal wellicht ziek zijn na de narcose, maar de dag erna zou hij er in principe niet veel last meer van moeten hebben.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:08 schreef Inu het volgende:
[..]
Je afscheid? Moet je zo lang revalideren dan?
Job heeft volgende week dinsdag een kleine ingreep waarvoor hij onze algehele narcose moet en uiteindelijk een open wond heeft op een onhandige plek, omdat het zo beter zou genezen, zou ik dan thuis moeten blijven de dag erna of is algehele narcose niet zo rampzalig als ik me bedenk?...
Dan zie je de binnenkant van een kerk/cathedraal. Best een flinke zelfs.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:55 schreef Dale. het volgende:
[..]
Daar was ik vroeger bijna iedere dagmoet je iig de dom eens oplopen en van binnen kijken.
En zo'n wond kan dan wel 2x per dag verschoond worden als ik gewoon thuis ben?....quote:Op donderdag 4 november 2010 13:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
hij zal wellicht ziek zijn na de narcose, maar de dag erna zou hij er in principe niet veel last meer van moeten hebben.
Brood smeren en de AB pakken mag geen enkel probleem zijn
waar zit de wond? schoonmaken en verzorgen kan hij indien het niet op z'n rug zit, toch gewoon zelfquote:Op donderdag 4 november 2010 13:33 schreef Inu het volgende:
[..]
En zo'n wond kan dan wel 2x per dag verschoond worden als ik gewoon thuis ben?....
Ik wil ook een spreekuur
zat toch op zn kont? heeftie geen spiegel?quote:Op donderdag 4 november 2010 13:33 schreef Inu het volgende:
[..]
En zo'n wond kan dan wel 2x per dag verschoond worden als ik gewoon thuis ben?....
Ik wil ook een spreekuur
Maar hij kan toch wel een paar uurtjes alleen zijn? je doet smorgens even de afwas en de wond. en dan savonds nog een keertje. opgelost.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:45 schreef Inu het volgende:
Ja, in theorie zal hij er idd vast zelf bij kunnen, maar in de praktijk is het handiger dat je gewoon goed ziet wat je doet ipv klooien met een spiegel
Hij moet gewoon lekker rust houden en jij kan 's ochtends en 's avonds de wond verzorgen.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:58 schreef Inu het volgende:
Nee, ik kan eigenlijk geen vrij nemen, daaromMaar als het echt moet doe ik het wel natuurlijk.... maar dit klinkt positief
En mag je behoorlijk wat trapjes lopenquote:Op donderdag 4 november 2010 13:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
Dan zie je de binnenkant van een kerk/cathedraal. Best een flinke zelfs.
jij snapt mequote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 14:15 schreef Dale. het volgende:
[..]
En mag je behoorlijk wat trapjes lopen
sowieso al veel te veel trapjes rondom dat centrumquote:Op donderdag 4 november 2010 14:15 schreef Dale. het volgende:
[..]
En mag je behoorlijk wat trapjes lopen
dat weet toch iedereen, veel zuipen en zeveren en vooral veel declareren.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:26 schreef febster het volgende:
Echt een college over hoe de besluitsvorming binnen de EU tot stand komt. Op zich nuttig, maar saaaaaaaaaaaaaaainiet normaal
Als het nuttig is zou ik opletten ipv te fokkenquote:Op donderdag 4 november 2010 14:26 schreef febster het volgende:
Echt een college over hoe de besluitsvorming binnen de EU tot stand komt. Op zich nuttig, maar saaaaaaaaaaaaaaainiet normaal
doe het op EU wijze, vul in dat je er bent, lach vriendelijk terwijl je weer naar huis rijdt.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:40 schreef febster het volgende:
Het is in algemene zin nuttig en daarnaast is de PP toch online terug te vinden. Maar ja presentieplicht he.
Daar hebben sq en ik ook geslapenquote:Op donderdag 4 november 2010 18:59 schreef Inu het volgende:
Oh, ik heb een heel tof artsy fartsy hotel
http://www.artotels.com/cologne-hotel-de-50676/gercoart
Wel prijzig, maar we gaan NOOIT samen weg, dus het mag wel een keertje
nee wij zaten in het Eden art hotel...quote:Op donderdag 4 november 2010 19:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Daar hebben sq en ik ook geslapen.
Die zit tegenover de dom toch?
DAS IST JA GAR NICHT VIEL GELD MIT FRUHSTUCK DABEIquote:Op donderdag 4 november 2010 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee wij zaten in het Eden art hotel...
90 euro voor een 2pk met ontbijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
NEIN DAS STIMMT!quote:Op donderdag 4 november 2010 20:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
DAS IST JA GAR NICHT VIEL GELD MIT FRUHSTUCK DABEI
quote:Op donderdag 4 november 2010 20:41 schreef FUFR het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellieda's diezain joh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
NEIN! DAS IST DAS ZIMMER FUR MIETJES ODER SO ETWAS.quote:
DAS IST JA DIE KONFERENZZIMMER GLAUBE ICH!quote:Op donderdag 4 november 2010 20:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
NEIN! DAS IST DAS ZIMMER FUR MIETJES ODER SO ETWAS.
SELBT DANN NOCH HABE ICH GEMUDLICHER GESEHEN.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
DAS IST JA DIE KONFERENZZIMMER GLAUBE ICH!
ik wil gewoon het goeikoopste meestal.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:44 schreef FUFR het volgende:
ALS IK oh nee, dit is nederlandseen kamer boek just to sleep maakt het me allemaal niet zo veel uit en heb ik graag een klein familie hotel. Ga ik voor een romantisch weekend (lees: (b)anale neukseks) wil ik wel een luxer onderkomen
DAS STIMMT JA ABER SIE MUSSEN DIE KRAFT VON DAS BERKENHOLZ NICHT UNTERESTIMATISEIEREN!quote:Op donderdag 4 november 2010 20:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
SELBT DANN NOCH HABE ICH GEMUDLICHER GESEHEN.
schoon ja, heel belangrijk.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil gewoon het goeikoopste meestal.
Naja, goeikoop en schoon.
quote:Op donderdag 4 november 2010 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
DAS STIMMT JA ABER SIE MUSSEN DIE KRAFT VON DAS BERKENHOLZ NICHT UNTERESTIMATISEIEREN!
Ze evil aura, you haz!quote:Op donderdag 4 november 2010 20:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
schoon ja, heel belangrijk.
Overigens bleken de rellen laatst in parijs....naast het door ons geboekte hotel te zijn,
wait whut?quote:Op donderdag 4 november 2010 20:50 schreef FUFR het volgende:
als ik me goed herinner waren wij mietsjens dat we afzeien..
UNSERE HUMOOR IST JA MANCHMAL GANZ GLEICHquote:Op donderdag 4 november 2010 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ES MACHT IMMER SPAB MET DIE SQ
UND JA DAS KANN NICHT MISSEN MIT DEINE DEUSCHE HERITAGE!quote:Op donderdag 4 november 2010 20:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
UNSERE HUMOOR IST JA MANCHMAL GANZ GLEICH
er was wat comments over afzeggen want rellen en dergelijke kun je je toch niet tegen dingensen. maar naast je hotel stuit zelfs mij tegen de borsten.quote:
ABSTAMMUNG!quote:Op donderdag 4 november 2010 20:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
UND JA DAS KANN NICHT MISSEN MIT DEINE DEUSCHE HERITAGE!
oh men dat was toch maar plagerijs, gaylord!quote:Op donderdag 4 november 2010 20:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
er was wat comments over afzeggen want rellen en dergelijke kun je je toch niet tegen dingensen. maar naast je hotel stuit zelfs mij tegen de borsten.
Ik wil wel RUHE snachts
waren wij engerder?quote:Op donderdag 4 november 2010 20:53 schreef FUFR het volgende:
BTW de tocht van gisteren...het was minder dan niets
I no, maar die VORAUS sehende blech van mijn vrouw bleek dus zo te zijn.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh men dat was toch maar plagerijs, gaylord!
sowieso.quote:
klopt, inwrijvingsquote:Op donderdag 4 november 2010 20:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
I no, maar die VORAUS sehende blech van mijn vrouw bleek dus zo te zijn.
ik vind dat kut.
ik vind het sowieso altijd kut als ze gelijk heeft.
Ze wrijft het er dan ook nog effe in.
(je kent het, jij bent ook vrouw)
Saai!quote:Op donderdag 4 november 2010 20:55 schreef FUFR het volgende:
moesten langzaam lopen anders waren we met 10 minuten klaar
hier waren de kleuters ook bij. die overleefden BOE! in een donkere tent al bijna niet.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Saai!
volgende keer komme wij wel ff helpe!
moeten ze wel iets later beginnen
en terecht, waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan?quote:Op donderdag 4 november 2010 20:57 schreef FUFR het volgende:
ga even sinterkado's kopen
gewoon online he, ons is lui.
psies, Bart is blij met onsquote:Op donderdag 4 november 2010 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en terecht, waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan?
valt mee! zit nu op 150quote:
kid says dankiequote:Op donderdag 4 november 2010 21:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
valt mee! zit nu op 150
Ja een kind ja.
tegen een man met een baard!quote:
ja maar dat scheelt in de kosten niksquote:
het is net een meisje. Gillen hoort erbij.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
je gaat me niet nog een keer laten schrikken hoor!!!!!!
BOE!
*AAAAAAAAAAARRRRRRGGGGHHHH!!!!!*
Sam
nee maar wel in de lolquote:Op donderdag 4 november 2010 21:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja maar dat scheelt in de kosten niks
ik heb me zot gelachenquote:Op donderdag 4 november 2010 21:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
het is net een meisje. Gillen hoort erbij.
ik vind het eerlijk gezegd liegen.quote:
zij straks ook, prepare for ze fury!quote:Op donderdag 4 november 2010 21:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik vind het eerlijk gezegd liegen.
ja, ze heeft het er nu nog over.quote:
ja, die gaat op zeker over de zeik..quote:Op donderdag 4 november 2010 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zij straks ook, prepare for ze fury!
TSCHUSS!!!quote:Op donderdag 4 november 2010 21:22 schreef FUFR het volgende:
zo bestelling is de deur uit, tijd voor een beetje gamen, bis later
Het is volgens mij ons eerste uitje alleen sinds dat we naar Euro Disney zijn geweest 5 jaar terugquote:Op donderdag 4 november 2010 20:44 schreef FUFR het volgende:
ALS IK oh nee, dit is nederlandseen kamer boek just to sleep maakt het me allemaal niet zo veel uit en heb ik graag een klein familie hotel. Ga ik voor een romantisch weekend (lees: (b)anale neukseks) wil ik wel een luxer onderkomen
Eden hotel is wel een echte aanradert!quote:Op donderdag 4 november 2010 21:48 schreef Inu het volgende:
[..]
Het is volgens mij ons eerste uitje alleen sinds dat we naar Euro Disney zijn geweest 5 jaar terug
Maar na nog wat snuffelen blijkt het niet eens zo duur te zijn80 euro per nacht voor 2persoons kamer
Alleen in vergelijking met de cheape shit waar ik normaal zit is het wat duurder
Oh, maar heb de artsy fartsy al geboektquote:Op donderdag 4 november 2010 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eden hotel is wel een echte aanradert!
ook tof, aan de rivierquote:Op donderdag 4 november 2010 22:05 schreef Inu het volgende:
Wij zitten nu tegenover het chocolademuseum
als je het doet, doe het goedquote:Op donderdag 4 november 2010 22:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Heb een kamer met uitkijk op de rivier gevraagd
je kan niet wachten hequote:Op donderdag 4 november 2010 22:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nog 134 postings, dan kun jij gaan
oh das niks, carry onquote:Op donderdag 4 november 2010 21:48 schreef Inu het volgende:
[..]
Het is volgens mij ons eerste uitje alleen sinds dat we naar Euro Disney zijn geweest 5 jaar terug
Maar na nog wat snuffelen blijkt het niet eens zo duur te zijn80 euro per nacht voor 2persoons kamer
Alleen in vergelijking met de cheape shit waar ik normaal zit is het wat duurder
mee! ik wil mee!quote:Op donderdag 4 november 2010 22:05 schreef Inu het volgende:
Wij zitten nu tegenover het chocolademuseum
Lijkt me wel lachen die filmquote:
Vind dat museum best tegenvallen, wel leuk om te zien hoe sommige dingen gevormd worden uit vloeibare chocolade, maar dat is ook het enige leuke daar vind ik. De geschiedenis van de reclame is trouwens wel leuk om te zien daar vind ik wederom.quote:
nee hoor, dat komt omdat ik achter J's laptop zat.quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
O jij gaat dan gewoon onder deze account verder
overigens best fucking duur die chocolade daar. de oude winkeltjes zijn idd het leukst.quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vind dat museum best tegenvallen, wel leuk om te zien hoe sommige dingen gevormd worden uit vloeibare chocolade, maar dat is ook het enige leuke daar vind ik. De geschiedenis van de reclame is trouwens wel leuk om te zien daar vind ik wederom.
ik wil m ook zien!quote:
Hoe vet is die film dan!!quote:
Gewoon nog een paar incasso's versturenquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:15 schreef FUFR het volgende:
Haal ff een nieuwe koffiezetter en een waterkoekert zei ze...
Ben gvd 100 euri lichter
Daar heb ik nog een vette foto van van mezelfquote:Op vrijdag 5 november 2010 09:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vind dat museum best tegenvallen, wel leuk om te zien hoe sommige dingen gevormd worden uit vloeibare chocolade, maar dat is ook het enige leuke daar vind ik. De geschiedenis van de reclame is trouwens wel leuk om te zien daar vind ik wederom.
wij mochten wel rondjes lopen bij de fontEIN en zelf doen enzoquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:23 schreef Dale. het volgende:
[..]
Die fontijn is wel vet trouwens, wel jammer dat je maar 1x een hapje mag
Maar je kunt trouwens ook prima winkelen in Keulen, uitgaansleven is ook vet. En carnavalzooooooooooo veeeeeeeeeeeeet
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
wij mochten wel rondjes lopen bij de fontEIN en zelf doen enzo![]()
was ook niet druk.
Hierna komt topic 1889.1.1quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:08 schreef FUFR het volgende:
Stormlooptopic.
Ik heb jullie.door.
Jullie willen gewoon onder de 1890 blijven anders moeten jullie mij missen
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
wij mochten wel rondjes lopen bij de fontEIN en zelf doen enzo![]()
was ook niet druk.
dat zou vet gemeen zijnquote:
gisteren mijn foon geroot en android 2.1 erop gezetquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:44 schreef Juup© het volgende:
MIUI ROM op de Desire gezet, even testen
quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gisteren mijn foon geroot en android 2.1 erop gezet
eindelijk kan ik whatsapp gebruiken
en 720p filmen
wij zijn al bij 2.2 aanbelandquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gisteren mijn foon geroot en android 2.1 erop gezet
eindelijk kan ik whatsapp gebruiken
en 720p filmen
Tja...kolere Sony Ericsson, moest mijn foon ook op Scandinavisch instellen om te kunnen updatenquote:
wel van gehoord maar nog niet gehoord, ga strax wel ff checkenquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:48 schreef febster het volgende:
FUFR ken je Flying Lotus al? Echt, echt echt een aanrader
2.2 is ook nog niet alles hoor.. heb sowieso voor fok een lagfix nodig, zo slow gaat het typenquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Tja...kolere Sony Ericsson, moest mijn foon ook op Scandinavisch instellen om te kunnen updaten
Ik heb de schuif naar links geschoven tot er "updates uitgeschakeld" kwam te staan en nu refreshed het niet meerquote:Op zondag 7 november 2010 00:13 schreef bleiblei het volgende:
Het is zeker een aanrader!
Waar ben je ergens naar Cirque du Soleil geweest?
Is er trouwens iemand die weet hoe je die autorefresh eruit gooit in die nieuwe layout?
Het is echt fricking irritant in de Active Topiclist. Heb al een aantal keer gehad dat ie net refreshede op het moment dat ik op een topic klikte.
Die samples plaat toch?quote:Op zondag 7 november 2010 03:10 schreef febster het volgende:
Fufrrrrrr, ben je nog aan het draaien? Heb jij de DE9 Transistions spul op plaat eigenlijk?
Die jaquote:Op zondag 7 november 2010 03:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
Die samples plaat toch?
Alleen nog op CD denk ik, de platen wel gehad maar verkocht
Flying Lotus - Do the Astral Plane of Flylo - Kill your coworkers. Het zijn wel hafl 7 platen.quote:Op zondag 7 november 2010 03:30 schreef FUFR het volgende:
niet aan het draaien, plaatjes uit aan het zoeken.
omdat je die wil, zit te luisteren, iets over las, je keek star trek Deep Space 9 enz?quote:Op zondag 7 november 2010 03:50 schreef febster het volgende:
[..]
Die ja. Ik weet al niet eens meer waarom ik dit vroeg
.
nogal ja, dat is het nog niet. zit in een ander tempo momenteelquote:Op zondag 7 november 2010 03:53 schreef febster het volgende:
[..]
Flying Lotus - Do the Astral Plane of Flylo - Kill your coworkers. Het zijn wel hafl 7 platen.
Ik heb iets van RH in de kast staan (vinyl dus), laatste keer dat ik hem zag werd zijn naam met vuurwerk in de zomerlucht geschreven (Awakefest 2010)quote:Op zondag 7 november 2010 03:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
omdat je die wil, zit te luisteren, iets over las, je keek star trek Deep Space 9 enz?
zwart graagquote:
Snap ik. Ik ben weer eens bij Death by House uitgekomenquote:Op zondag 7 november 2010 03:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
nogal ja, dat is het nog niet. zit in een ander tempo momenteel
Nee, koffiequote:
Dubbele espressoquote:
quote:Op zondag 7 november 2010 04:23 schreef febster het volgende:
[..]
Snap ik. Ik ben weer eens bij Death by House uitgekomenen natuurlijk de set van Adam Beyer die hij draaide op Awakefest 2009
.
In Amsterdam bij de Arena. Maar het is echt supergaaf! Alleen de stoeltjes zijn HEEL smal en mn vader zat naast me en die is redelijk gezet, dus die had al een gedeelte van mijn stoeltje nodigquote:Op zondag 7 november 2010 00:13 schreef bleiblei het volgende:
Het is zeker een aanrader!
Waar ben je ergens naar Cirque du Soleil geweest?
Is er trouwens iemand die weet hoe je die autorefresh eruit gooit in die nieuwe layout?
Het is echt fricking irritant in de Active Topiclist. Heb al een aantal keer gehad dat ie net refreshede op het moment dat ik op een topic klikte.
uiteraard, je wordt uitgewrongen tot op het bot.quote:Op zondag 7 november 2010 18:11 schreef Inu het volgende:
Mn ouders waren eerder thuis dan ik...
Maar parkeren kost wel 10 euro
Vast.quote:Op zondag 7 november 2010 19:45 schreef febster het volgende:
Kan ik nog ergens de layout veranderen of zit ik hier aan vast?
Drinken is 5 euroquote:Op zondag 7 november 2010 20:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
uiteraard, je wordt uitgewrongen tot op het bot.
wij zijn in de bios altijd meer kwijt aan kauwwerk dan aan kaartjesquote:Op zondag 7 november 2010 22:08 schreef Inu het volgende:
[..]
Drinken is 5 euroEn een hotdog ook
Maar je mocht wel gratis koud water tappen
Wat is dat belabberd zeg, pfffquote:
Heel gek, maar ik ben niet verbaasdquote:Op zondag 7 november 2010 22:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
wij zijn in de bios altijd meer kwijt aan kauwwerk dan aan kaartjes
heb je wel verzorging?quote:Op maandag 8 november 2010 12:21 schreef amaranta het volgende:
Moe, buum snurkte vet hard dus slecht geslapen, minimale inspanning doet stiekem best zeer
Lekker in bed blijven, lekker bijslapen en je vooral rustig houden!quote:Op maandag 8 november 2010 12:21 schreef amaranta het volgende:
Moe, buum snurkte vet hard dus slecht geslapen, minimale inspanning doet stiekem best zeer
Beterschapquote:Op maandag 8 november 2010 12:21 schreef amaranta het volgende:
quote:Op maandag 8 november 2010 15:40 schreef amaranta het volgende:
Nnee, ik ben aan het lot overgelaten; draag een luier en heb zelf een soort van cola infuus gebabriceerd.
en de kleintjes, bij opa/oma?quote:Op maandag 8 november 2010 15:40 schreef amaranta het volgende:
Nnee, ik ben aan het lot overgelaten; draag een luier en heb zelf een soort van cola infuus gebabriceerd.
Dan denk ik dat ze bij opa en oma zijn.quote:Op maandag 8 november 2010 16:06 schreef amaranta het volgende:
Upc heeft de t.v nog niet aangesloten, dus geen dora
Hoe lang mag je hem niet tillen? Dat lijkt me nog het moeilijkst van alles. Je eigen kind(eren) niet kunnen oppakken.....quote:Op maandag 8 november 2010 16:11 schreef amaranta het volgende:
Eva is bij opa en oma en f beneden. Hij huilt. Ik kan het niet aanhoren. Ik mag hem niet tillen. Ik snap niet waarom bor hem zo laat janken. Ah eva is er!
uiteraard, daarom kosten ze ook zoveelquote:Op maandag 8 november 2010 17:04 schreef bleiblei het volgende:
Pfff, net een vergadering gehad met IBM consultants. Wat scoren die hoog met bullshit bingo zeg. Tering....
Ik heb laatst geteleconferenced met IBM uit Israel, die waren heel aardigquote:Op maandag 8 november 2010 17:04 schreef bleiblei het volgende:
Pfff, net een vergadering gehad met IBM consultants. Wat scoren die hoog met bullshit bingo zeg. Tering....
Waar ging het over?quote:Op maandag 8 november 2010 19:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb laatst geteleconferenced met IBM uit Israel, die waren heel aardigIk kon ze alleen niet uit elkaar houden voor de notulen
Was IBM uit NL niet goed genoeg?quote:Op maandag 8 november 2010 19:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb laatst geteleconferenced met IBM uit Israel, die waren heel aardigIk kon ze alleen niet uit elkaar houden voor de notulen
ja ja, die kosten gemiddeld tussen de 60 en 75 per uur..quote:Op maandag 8 november 2010 19:49 schreef bleiblei het volgende:
Bij ons zat er trouwens ook zoon PMO'er bij.... Van IBM... Zag er duur uit voor een PMO'er.
Soort van Harry Potter in pak & stropdas.
nee, die kosten de helft ongeveer. it's in the namequote:
Schijnbaar niet hequote:Op maandag 8 november 2010 19:46 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Was IBM uit NL niet goed genoeg?
wij losten dat op door voor iedere spreekbeurt je naam te zeggen. Lastig trouwens als je Will heet.. moet je bij iedere zin opletten of het tegen jou is of dat ie zegt zelf iets te gaan doen.quote:Op maandag 8 november 2010 19:33 schreef Inu het volgende:
[..]
DVD?quote:Op maandag 8 november 2010 16:06 schreef amaranta het volgende:
Upc heeft de t.v nog niet aangesloten, dus geen dora
Bij Skype licht het plaatje van de prater op, erg handigquote:Op maandag 8 november 2010 20:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
wij losten dat op door voor iedere spreekbeurt je naam te zeggen. Lastig trouwens als je Will heet.. moet je bij iedere zin opletten of het tegen jou is of dat ie zegt zelf iets te gaan doen.
Research lab van wat? IBM heeft in Zwitserland en Spanje ook research labsquote:Op maandag 8 november 2010 21:05 schreef Inu het volgende:
[..]
Bij Skype licht het plaatje van de prater op, erg handigHeb het nu opgelost door lekker algemeen te notuleren
Maar misschien is Israel het dichtsbijzijnde research lab van IBM?
Wij hadden op een gegeven moment een senior PMO'er rondlopen van Deloitte....quote:Op maandag 8 november 2010 20:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja ja, die kosten gemiddeld tussen de 60 en 75 per uur..
Miss deed hij de deur niet open omdat hij eruit ziet als een boom.quote:Op maandag 8 november 2010 23:03 schreef Inu het volgende:
Heb er toch maar wat van gezegdHij deed niet eens zn deur open, maar riep gewoon door de deur heen
Maar muziek staat nu uit of zachter, ik hoor het iig niet meer
Hoe ben je er dan heen gegaan..quote:Op maandag 8 november 2010 23:03 schreef Inu het volgende:
Heb er toch maar wat van gezegdHij deed niet eens zn deur open, maar riep gewoon door de deur heen
Maar muziek staat nu uit of zachter, ik hoor het iig niet meer
wrong question, de vraag is: wat had je aan Inuquote:Op dinsdag 9 november 2010 01:11 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hoe ben je er dan heen gegaan..
Meneer, kan de muziek wat zachter? of hoe moet ik het voor me zien!
jij ook?quote:
Dat maakt toch niet uit als hij de deur toch niet open doet.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
wrong question, de vraag is: wat had je aan Inu
Gewoon gebeld, werd niet opengedaan, geklopt en toen schreeuwde hij: JA? dus toen zei ik dat ik boven hem woonde en of de muziek wat zachter mocht. En toen zei hij oh, ik doe hem wel uit en toen zei ik; dat hoeft, beetje zachter is primaquote:Op dinsdag 9 november 2010 01:11 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hoe ben je er dan heen gegaan..
Meneer, kan de muziek wat zachter? of hoe moet ik het voor me zien!
beterschap voor Job, succes voor jouquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:36 schreef Inu het volgende:
[..]
Gewoon gebeld, werd niet opengedaan, geklopt en toen schreeuwde hij: JA? dus toen zei ik dat ik boven hem woonde en of de muziek wat zachter mocht. En toen zei hij oh, ik doe hem wel uit en toen zei ik; dat hoeft, beetje zachter is prima![]()
Ik vind een beetje muziek horen niet zo'n ramp, maar als de bank meetrilt wel
Vandaag ziekenhuisdag hier, ben ff mn ontbijt naar binnen aan het werken voor Job wakker wordt, want anders vind ik dat zo lullig om te eten terwijl hij niet mag
Wakker uit de narcose ofzo? Jeetje mina het is bijna middag!quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:36 schreef Inu het volgende:
[..]
Gewoon gebeld, werd niet opengedaan, geklopt en toen schreeuwde hij: JA? dus toen zei ik dat ik boven hem woonde en of de muziek wat zachter mocht. En toen zei hij oh, ik doe hem wel uit en toen zei ik; dat hoeft, beetje zachter is prima![]()
Ik vind een beetje muziek horen niet zo'n ramp, maar als de bank meetrilt wel
Vandaag ziekenhuisdag hier, ben ff mn ontbijt naar binnen aan het werken voor Job wakker wordt, want anders vind ik dat zo lullig om te eten terwijl hij niet mag
ja, maar ik post bewust niet zo veel meer, das makkelijker voor na 1890.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
jij ook?
[..]
Dat maakt toch niet uit als hij de deur toch niet open doet.
Of hij moet zo'n kijkgaatje hebben...
snappen we, maar ik denk dat we hoopten op een leuk negli....quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:37 schreef Inu het volgende:
Oh en ik was nog in mn gewone werkkleren
Nee, ik werk niet in mn ondergoed![]()
Volgens mij lag ie er pas ergens midden in de nacht in....quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Wakker uit de narcose ofzo? Jeetje mina het is bijna middag!
Klein ingreepjequote:Op dinsdag 9 november 2010 10:37 schreef -moppie- het volgende:
Veel succes voor Job today, wat gaat er precies gebeuren?
Ja, dan zou ik dus iig nog een badjas aandoenquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
snappen we, maar ik denk dat we hoopten op een leuk negli....nachthemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |