quote:Ik ook niet, wat is je punt?
quote:kwamen jullie nou ook griezelen?Op zaterdag 30 oktober 2010 11:18 schreef FUFR het volgende:
Feb waar was je nou? Ik heb je maar niet gebeld om 5 uur.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kwamen jullie nou ook griezelen?
quote:je zei tranceOp zaterdag 30 oktober 2010 00:07 schreef Dale. het volgende:
Volgende week nog 2 tentamensen daarna Armin [ afbeelding ]
ps... weet niet of iemand het al weet maar state of trance 500editie wordt o.a. in Den Bosch gevierd ergens in april [ afbeelding ]
quote:soep?
gezwellig! Je weet waar de blokhut is?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 11:59 schreef FUFR het volgende:
Ligt aan het werken en hoe groot dr bakkes. Is vandaag
[..]
Om 5 uur sliep ik net, zag het nog 4:44 wordenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 11:18 schreef FUFR het volgende:
Feb waar was je nou? Ik heb je maar niet gebeld om 5 uur.
quote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gezwellig! Je weet waar de blokhut is?
quote:nee toen zat ik nog midden in een diepe set. .Op zaterdag 30 oktober 2010 14:09 schreef febster het volgende:
[..]
Om 5 uur sliep ik net, zag het nog 4:44 worden
neuscorrectie gehad?quote:
quote:Je weet de Jumbo @ Geldropseweg?
quote:Wat is er mis met trance?
quote:Hey Stormqueen wat heb je nou weer op? Oh nee het is je kanker kop
quote:Halloween natuurlijk!Op zaterdag 30 oktober 2010 15:47 schreef Dale. het volgende:
[..]
Wat is er mis met trance?
[..]
Hey Stormqueen wat heb je nou weer op? Oh nee het is je kanker kop
Leuk masker hoorvoor carnaval neem ik aan?
quote:Ah ja tuurlijk
quote:Zo beterOp zaterdag 30 oktober 2010 16:00 schreef bleiblei het volgende:
Dubbele ontkenning is
Maar we doen een spooktocht in de buurt. En ik ben net als SQ griezel.
ze is wel geschikt schrikmateriaalquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:18 schreef FUFR het volgende:
halloweentocht was leuk! Volgend jaar wil ze weer komen.
hele aardige relaxed gast hoor.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze is wel geschikt schrikmateriaalLeuk dat jullie zijn geweest! Is Jurgen genadig geweest tegen je?
quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:39 schreef FUFR het volgende:
ik heb vroeger op school geleerd hoe zo'n apparaat werkt.
Dan heb jij nog steeds 1 uur extra.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:41 schreef ArTiC het volgende:
en ik keek zo uit naar dat extra uur slaap...tja, als je dan pas om 4 uur naar bed gaat
Ghe, ik hoorde van SQ dat je had gevraagd wie die gasten in dat wit pak warenquote:Op zondag 31 oktober 2010 01:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
hele aardige relaxed gast hoor.
Sam is een goeie giller ja
Ik kan het ook hoor, alleen geleerd van me moederquote:Op zondag 31 oktober 2010 13:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
![]()
Heb jij de spinazieacademie gedaan dan
nee maar de school waar ik op zat vond dat een brugklas item..quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
![]()
Heb jij de spinazieacademie gedaan dan
Ik was helemaal niet geschrokken maar wil altijd weten wie achter een masker zit.quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ghe, ik hoorde van SQ dat je had gevraagd wie die gasten in dat wit pak waren.
Ik dacht dat we alleen de dames hadden laten schrikken![]()
.
Nee joh, gewoon kloten en (schoon)moederquote:Op zondag 31 oktober 2010 09:12 schreef amaranta het volgende:
Haha, veel fijner toch dan zo'n mini naai machine toch?
Nu lessen volgen, heb ik ook gedaan
Uh, Aquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:55 schreef amaranta het volgende:
Ziet er netjes uit. Welke steek heb je gebruikt?
Nja, hij heeft iets van 26 steken ofzo die je kunt doenquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:02 schreef amaranta het volgende:
Gheghe dat van die steek was natuurlijk een geintje.
Maar idd veel meer dna dat is het niet
Wat heeft DNA met naaien te maken?quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:02 schreef amaranta het volgende:
Gheghe dat van die steek was natuurlijk een geintje.
Maar idd veel meer dna dat is het niet
iedereen is hier al weg door al het onderlinge geruziequote:Op zondag 31 oktober 2010 22:36 schreef Dale. het volgende:
Zeg wat loopt het langzaamniemand die wat vuur in de ketel kan gooien?
Ga breien kun je een sjaal voor me maken.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
heerlijk die beginnersnaaisels
ik ben er overigens ook nog niet zo goed in, moet er weer eens de tijd voor maken...
nou das toch nog best goed gelukt die.. eh...beestquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon kloten en (schoon)moeder![]()
Mn probeersels van vandaag
[ afbeelding ]
fitties? waar?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
iedereen is hier al weg door al het onderlinge geruzie
Nou ja als je die naald in je vinger steekt en er komt bloed op de lap stof en jij wurgt vervolgens iemand met die lap stop. heeft dna er heel veel mee te maken.quote:
Het moest een muis zijnquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
nou das toch nog best goed gelukt die.. eh...beest
ik twijfelde tussen poes en muisquote:Op maandag 1 november 2010 09:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Het moest een muis zijn![]()
Ik heb gisteren ook nog een knuffelsnor gemaaktEen collega van me maakt die en ik vond ze zo tof dat ik er nu ook zelf een heb
pics van de knuffelsnor? kan me er niets bij voorstellen..quote:Op maandag 1 november 2010 09:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Het moest een muis zijn![]()
Ik heb gisteren ook nog een knuffelsnor gemaaktEen collega van me maakt die en ik vond ze zo tof dat ik er nu ook zelf een heb
Geen pics, maar het is gewoon zo'n snor:quote:Op maandag 1 november 2010 10:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
pics van de knuffelsnor? kan me er niets bij voorstellen..
en wat is het doel?quote:Op maandag 1 november 2010 11:21 schreef Inu het volgende:
[..]
Geen pics, maar het is gewoon zo'n snor:
[ afbeelding ]
maar dan van stof en gevuld met zacht spul
Geen doelquote:
zet trance opquote:
mja. kan.quote:Op maandag 1 november 2010 11:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Geen doel
Maar hij is gewoon erg grappigMisschien met een elastiekje eraan voor carnaval? Heb hem nu op een gezicht geplakt
jep,quote:Op maandag 1 november 2010 16:32 schreef bleiblei het volgende:
Maar je Facebook hou je wel?.
Of heb je ook daarvan nu al besloten dat je die een keer gaat deleten?
Heb sowieso pas een halfjaar/jaar facebook. Ben er opgegaan vanwege wat spaanse vriendinnen udsquote:Op maandag 1 november 2010 16:32 schreef bleiblei het volgende:
Maar je Facebook hou je wel?.
Of heb je ook daarvan nu al besloten dat je die een keer gaat deleten?
Why? dat iemand die toko over zou nemen was al duidelijk, vind het iig beter dan een overname door Tmobile.quote:Op maandag 1 november 2010 16:19 schreef amaranta het volgende:
Zo, even wat dingen op slaan en dan ga ik mijn hyvesprofiel deleten.
Ja ik volg de kudde, hoewel ik dat al had bedacht voor iedereen dat begon te roepen.
Wil geen deelgenoot zijn van maffie televaag praktijken.
Moeten ze zelf weten.quote:Op maandag 1 november 2010 16:43 schreef FrauFUFR het volgende:
[..]
Why? dat iemand die toko over zou nemen was al duidelijk, vind het iig beter dan een overname door Tmobile.
Boeiend van wie die site is? nee.
GS is ook van TMG maar ze zeiken hun baas net zo makkelijk af als voorheen.
Dat gaat nog wel ff duren denk ikquote:Op maandag 1 november 2010 16:35 schreef Inu het volgende:
Gewoon wachten totdat Google Facebook overneemt
Ik gebruik mn Hyves alleen om bij andere mensen te kijken
Ja, de mijne is ook leeg, maar zonder kan je geen foto's spieken van datemateriaal van mn vriendinnenquote:Op maandag 1 november 2010 16:52 schreef febster het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel ff duren denk ik. FB heeft een waarde van de rond de 25 miljard en MS heeft ook een (klein) belang in FB.
Overigens is mijn profiel al ruim een half jaar leeg op hyves, fb ftw (mits je even de privacy dingen anders zet)
kun je je voorstellen wat voor paniek ze hebben als de TMG dalijk de hema en de H&M overneemtquote:
leuk, maar wat eet je vanavond?quote:Op maandag 1 november 2010 16:55 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, de mijne is ook leeg, maar zonder kan je geen foto's spieken van datemateriaal van mn vriendinnen
Ik heb hongerrr! En we gaan kaasfonduen vanavond, dus sowieso al sinds vanmiddag trek
ja snap ikquote:Op maandag 1 november 2010 17:04 schreef Inu het volgende:
Ik zit altijd wel vol na kaasfondue... wel met brood en groentjes he
Een grote sociale hub/inbox die alles bij elkaar brengt bv. Dus sms/mail/twitter/FB/whatsapp/telefoon/lastfm etcquote:
Met Sint Maarten ga je juist langs de deuren om zo veel mogelijk snoep 'op te halen'.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:32 schreef Inu het volgende:
Krijgen jullie kinderen met St Maarten nu ook snoep? Wij hadden altijd alleen een lampionoptocht en brachten dan fruitmanden naar oude mensen...
Ben bang dat ik nu allemaal snoep moet gaan inslaan voor St. Maarten
Ja, dat is echt nieuw voor mijquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:34 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Met Sint Maarten ga je juist langs de deuren om zo veel mogelijk snoep 'op te halen'.
Maar dat is pas op 11 november, heb je nog even de tijd om in te slaan.
Paar keer gedaan maar die van ons vreet al meer dan genoeg snoep.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:32 schreef Inu het volgende:
Krijgen jullie kinderen met St Maarten nu ook snoep? Wij hadden altijd alleen een lampionoptocht en brachten dan fruitmanden naar oude mensen...
Ben bang dat ik nu allemaal snoep moet gaan inslaan voor St. Maarten
Dat beest lijkt wel een kruising tussen Pikachu en dat poppetje van Pringles!quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:40 schreef Inu het volgende:
Kijk kijk kijk, een knuffelsnor
[ afbeelding ]
Hier in het zuiden doen ze dat ook niet echt! Althans, ik heb op 11 november nog nooit zingende kinderen aan de deur gehad!quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:35 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, dat is echt nieuw voor mijWij brachten juist dingen weg
En we hadden een groot kampvuur bij de Oude Toren
En spannend welke lampion je kreeg!quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:41 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hier in het zuiden doen ze dat ook niet echt! Althans, ik heb op 11 november nog nooit zingende kinderen aan de deur gehad!
Was echt leuk vroeger, lampionnetje en lopen maar. Het regende overigens wel ALTIJD!
Oh, ik had gewoon een ledje aan een touwtjequote:Op dinsdag 2 november 2010 09:51 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Precies en of je lichtje het bleef doen!
die haal je bij de action, het lampje ook.quote:
Later wel, toen ik begon met lopen hadden we nog kaarsjesquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:53 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, ik had gewoon een ledje aan een touwtje
Wij kregen lampionnen op school... Zo'n gezicht of een kip oidquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
die haal je bij de action, het lampje ook.
een kip?quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Wij kregen lampionnen op school... Zo'n gezicht of een kip oid
like ze meteen gaan slapen na de griezeltochtquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:11 schreef -moppie- het volgende:
Voordeel van vroeg donker, ken je lekker vroeg beginnen en liggen de kinderen mooi op tijd op bed!
Das een uurtje, dat is toch niet zo erg?...quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:01 schreef FUFR het volgende:
teringdie optocht begint al om 18 uur en duurt tot een uur of 19 hoor ik net.
Ja, zoiets:quote:
nee das ook niet erg, ik doe altijd mee.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:18 schreef Inu het volgende:
[..]
Das een uurtje, dat is toch niet zo erg?...
[..]
Ja, zoiets:
[ afbeelding ] Ja, ik weet dat dit een haan is
quote:Wil Jij Je Ex Terug?
Met deze psychologische trucjes krijg jij je ex terug! (Nieuw)
www.Terugbijmijnex.nl/Ex+Terug
Ik ben gewoon nog moequote:Op dinsdag 2 november 2010 10:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Vertel jij dan eens iets spannends
like je dat nodig hebt, ik zie zo ook wel van wie Samantha dr dikke kupke heeft.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:09 schreef Inu het volgende:
Hier, kun je kijken op wie je kind het meeste lijkt :
http://www.myheritage.nl/look-alike-meter
quote:De melkboer?Op dinsdag 2 november 2010 11:26 schreef FUFR het volgende:
[..]
like je dat nodig hebt, ik zie zo ook wel van wie Samantha dr dikke kupke heeft.
(hint: it is not me)
quote:dan was het wel heel hard opgevallen, ik heb een indier als buurman
quote:ja dan gaat het niet lukkenOp dinsdag 2 november 2010 10:01 schreef FUFR het volgende:
teringdie optocht begint al om 18 uur en duurt tot een uur of 19 hoor ik net.
quote:lijkt me wel leuk, zal mijn kruis vanaaf ook eens versierenOp dinsdag 2 november 2010 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dan gaat het niet lukken
en sinte maarten deden wij niet. Wel palmpasen met een versierd kruis en een broodkip erop.
ik ga voor lekker en kadoos natuurlijkquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:56 schreef Inu het volgende:
We mogen kiezen tussen 2 kerstpakketten, eentje van lokaal geproduceerde biologische dingen of een met allerlei lekkernijen en een cadeau...
Ik neig naar het biologischewat jullie?
Ik ook voor de lekkernijen en een cadeau!quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:56 schreef Inu het volgende:
We mogen kiezen tussen 2 kerstpakketten, eentje van lokaal geproduceerde biologische dingen of een met allerlei lekkernijen en een cadeau...
Ik neig naar het biologischewat jullie?
Beste Fuhr!quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:17 schreef febster het volgende:
Even een rare vraag tussendoor:
Hoe begin ik een mailtje naar iemand van de Jeugd van Tegenwoordig? Beste X, Hoi X, Geachte heer X?
Ik weet even niet welke toon ik moet aanslaan
Ja duh, anders vraag ik het niet.quote:
dat kan heul niet in een briefquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:41 schreef bleiblei het volgende:
Gewoon, goedeavond,morgen,middag x. Laat je een beetje in het midden of je op de formele/ informele toer gaat.
Vijf jaar geleden belde etcquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou beginnen met: Props voor de Heist Rocker, watskeburrrrrt?
Toen de JVT nog vernieuwend wasquote:
Luister de mixtape nu maarquote:
Als die 5 jaar oud is wel ja.quote:
weledelgestrenge natuurlijk....quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:17 schreef febster het volgende:
Even een rare vraag tussendoor:
Hoe begin ik een mailtje naar iemand van de Jeugd van Tegenwoordig? Beste X, Hoi X, Geachte heer X?
Ik weet even niet welke toon ik moet aanslaan
Het gaat me niet om de belangrijkheid, maar ik vind het moeilijk om 'serieus' te doen tegen hemquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
weledelgestrenge natuurlijk....![]()
Gewoon Beste. Zo belangrijk is hij nou ook weer niet...
quote:Uw aanvraag kon niet worden voltooid vanwege onderstaande reden:
**error.TAMARA.MESSAGE.00801-00588
**error.TAMARA.MESSAGE.00801-00588
**
Maar wat heb je nou gedaan want ik neem aan dat je de mail onderhand wel verzonden hebt...quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:03 schreef febster het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de belangrijkheid, maar ik vind het moeilijk om 'serieus' te doen tegen hem. Of ja, officieel dan zeg maar
.
probeer es met een andere browser ofzo?quote:Op woensdag 3 november 2010 10:15 schreef Inu het volgende:
Fijn, NS Hispeed heeft een aanbieding, dus ik wil boeken, werkt het niet
[..]
damn, moet ik weer de stad in om lampjes te bekijken.quote:
moet je es wat lager kijken..voor de kerk in de grond zit een glazen stuk..quote:Op woensdag 3 november 2010 10:37 schreef Spetterpoepert het volgende:
skeletten bij de kerk? Dat wist ik niet
Helpt niet...quote:Op woensdag 3 november 2010 10:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
probeer es met een andere browser ofzo?
nou das lekker zegquote:
Echt wel, ik heb Mastercard... net nog geprobeerd met die van mn vader en precies hetzelfde...quote:Op woensdag 3 november 2010 15:37 schreef -moppie- het volgende:
een random reader bij een creditcard?!
bij Visa en Mastercard in ieder geval niet!
quote:Op woensdag 3 november 2010 15:44 schreef Inu het volgende:
[..]
Die dingen van mijn werk niet, mensen hier hebben Mastercard en/of Visa en ik heb nog nooit een random reader hoeven gebruiken.
Echt wel, ik heb Mastercard... net nog geprobeerd met die van mn vader en precies hetzelfde...
??? en waar haal ik zoon reader vandaan?quote:Op woensdag 3 november 2010 15:44 schreef Inu het volgende:
[..]
Echt wel, ik heb Mastercard... net nog geprobeerd met die van mn vader en precies hetzelfde...
oh jaquote:Op woensdag 3 november 2010 15:52 schreef Inu het volgende:
Oh, Job nam op, dus als hij het leuk vindt boekt ie
Nee, die heeft ING, dus geen random reader nodigquote:
Dat is gewoon dezelfde als voor je gewone rekening neem ik aan...quote:Op woensdag 3 november 2010 16:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
??? en waar haal ik zoon reader vandaan?
moet ik dan voortaan 4 readers meenemen + 2 voor de bankrekeningen ?
what's up?quote:Op woensdag 3 november 2010 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
wanted: baan met een niet-geflipte baas
ah bij mij is alles ing. Geen random reader voor cc maar een wachtwoordquote:Op woensdag 3 november 2010 16:30 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, die heeft ING, dus geen random reader nodig
[..]
Dat is gewoon dezelfde als voor je gewone rekening neem ik aan...
ai die eigenschap hebben ze eigenlijk allemaal wel..quote:Op woensdag 3 november 2010 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
wanted: baan met een niet-geflipte baas
hoe is het met jou?quote:
Ik heb betere tijden gekend, maar op zich gaat het redelijkquote:
Tja... laten we het er op houden dat ik hoop dat die ook nog eens betere tijden zal kennen.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb betere tijden gekend, maar op zich gaat het redelijk
En hoe staat het met de verbouwing?
je kunt iig al bijna douchenquote:Op woensdag 3 november 2010 19:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Tja... laten we het er op houden dat ik hoop dat die ook nog eens betere tijden zal kennen.
We hebben het druk en ik ben niet fit, verbouwen gaat dus uiterst langzaam.
je krijgt eindelijk een penis?quote:
Nee er groeit een soort van penis in mijn rug, en die gaan ze weghalen.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
je krijgt eindelijk een penis?
(ik ben bang dat ik het weet en weer vergeten ben)
te druk in het hoofd.
Van hoeveel babies?quote:Op woensdag 3 november 2010 20:17 schreef FUFR het volgende:
vriendin morgen naar zhs, ze is zwanger. Maar van hoeveel
ze schijnt belachelijk veel eieren te maken iedere maand..
octomommy II..
ze schijnt iedere maand tussen de 4-10 eieren klaar te zetten om bevrucht te worden.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Van hoeveel babies?
Van hoeveel mannen?
Van hoveel maanden?
Spannend en het lijkt me best een beetje eng. Alvast sterkte en succes.quote:
amper bij te houden!quote:Op woensdag 3 november 2010 20:37 schreef Levitation het volgende:
Het is wel een stormlooptopic, he?
Hoe is het met jou?quote:
Tja, voor ouwe mensen wel...quote:
verrie welquote:
Het zou knap zijn als je gepost had: Ik ben overledenquote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 20:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het zou knap zijn als je gepost had: Ik ben overleden
[/Juup]
je bent mwah dus
mailen met overledenen wordt hip las ik gisteren ergensquote:Op woensdag 3 november 2010 20:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het zou knap zijn als je gepost had: Ik ben overleden
[/Juup]
je bent mwah dus
nog steeds ja?quote:Op woensdag 3 november 2010 20:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heb al 3 maanden gordelroos aan mijn gezicht en ben dat nogal zat. Verders gaat het wel goed.
ik d8 dat gordelroos meer rond je middel enzo zat?quote:Op woensdag 3 november 2010 20:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heb al 3 maanden gordelroos aan mijn gezicht en ben dat nogal zat. Verders gaat het wel goed.
mailen is sowieso passéquote:Op woensdag 3 november 2010 20:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
mailen met overledenen wordt hip las ik gisteren ergens
Niet bij Roel van Velzen iigquote:Op woensdag 3 november 2010 20:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik d8 dat gordelroos meer rond je middel enzo zat?
Dat gaat de neuroloog mij over een week of 2 vertellen. Hoop ik.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nog steeds ja?
het gaat toch wel ooit nog weg he?
Meestal wel, maar niet altijd, kan dus ook in je gezicht.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik d8 dat gordelroos meer rond je middel enzo zat?
je gezicht is een eigen leven aan het lijden dusquote:Op woensdag 3 november 2010 20:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat gaat de neuroloog mij over een week of 2 vertellen. Hoop ik.![]()
Symptomen zijn wel veranderd, het blijft dus wel spannend.Heb nu al 3 of 4 weken (ben de tel kwijt) hyperactive aangezichtsspieren, alles beweegt 24/7. Om gestoord van te worden! Lastige is dat ik er ook duizelig van word.
Ik ben bang voor clownsquote:Op woensdag 3 november 2010 20:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je gezicht is een eigen leven aan het lijden dus
overweeg je al een cariereswitch naar clown?
geen nood, we sturen ze terug naar irakquote:
Alsof de bevolking daar nog niet genoeg te lijden heeft.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
geen nood, we sturen ze terug naar irak
we sturen eerst die blonde uit venlo, kunnen ze vast wennen.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Alsof de bevolking daar nog niet genoeg te lijden heeft.
Die zien ze aan voor homo met dat geblondeerde haar...quote:Op woensdag 3 november 2010 21:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
we sturen eerst die blonde uit venlo, kunnen ze vast wennen.
quote:Op woensdag 3 november 2010 20:54 schreef Levitation het volgende:
Maar ik merk wel dat als ik met iemand praat ze er of gewoon naar staren of heel erg hun best doen om het niet te zien.
Het is alleen te zien op een kleine afstand, gelukkig. Ik word op straat nog niet nagekeken.quote:
wat niet is kan nog komen zei mijn opa altijd.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het is alleen te zien op een kleine afstand, gelukkig. Ik word op straat nog niet nagekeken.
Vandaar ook dat "nog".quote:Op woensdag 3 november 2010 21:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat niet is kan nog komen zei mijn opa altijd.
anderen hebben wellicht betere ogenquote:Op woensdag 3 november 2010 21:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat niet is kan nog komen zei mijn opa altijd.
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
anderen hebben wellicht betere ogen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr![]()
ik vond deze wel geschikt:quote:Op woensdag 3 november 2010 21:10 schreef Levitation het volgende:
Ik wil een smiley voor mijn situatie.Heeft iemand een gif editor?
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long![]()
paint?quote:Op woensdag 3 november 2010 21:10 schreef Levitation het volgende:
Ik wil een smiley voor mijn situatie.Heeft iemand een gif editor?
Lead me away, come inside,
Nee, het moet wel een bewegende smiley zijn, anders lijkt 'ie natuurlijk niet.quote:
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***![]()
make up?Lead me away, come inside,
google, gif animate editorquote:Op woensdag 3 november 2010 21:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, het moet wel een bewegende smiley zijn, anders lijkt 'ie natuurlijk niet.
moet goedkomenLead me away, come inside,
Dat klinkt helemaal niet prettigquote:Op woensdag 3 november 2010 20:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Symptomen zijn wel veranderd, het blijft dus wel spannend.Heb nu al 3 of 4 weken (ben de tel kwijt) hyperactive aangezichtsspieren, alles beweegt 24/7. Om gestoord van te worden! Lastige is dat ik er ook duizelig van word.
![]()
![]()
Ik heb geen zin om het zelf te doen.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
google, gif animate editor
moet goedkomen
***Levi was here***![]()
luiheid is een symptoom?quote:Op woensdag 3 november 2010 21:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om het zelf te doen.Today is the greatest day I've ever known
denk jij nu ook ineens aan die scene uit total recall?quote:
ja..die.Lead me away, come inside,
Het is juist uiterst aangenaam!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***![]()
Nee, dat niet, die was er al veel eerder...quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***![]()
scherm....nat nu...quote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, dat niet, die was er al veel eerder...ik had m al getypt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ik liet m gaan..Lead me away, come inside,
zo voorspelbaarquote:Op woensdag 3 november 2010 21:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik had m al getypt!
maar ik liet m gaan..
***Levi was here***![]()
welkom terugquote:
Is het een hele domme vraag als ik vraag wie Dale is? Zooooo lang ben ik toch niet weggeweest dat we helemaal nieuwe topicbewoners hebben... je bent nog niet weg of de boel wordt gekraakt.
***Levi was here***![]()
![]()
FLUFR, is dit nu je laatste topic of de volgende?Today is the greatest day I've ever known
niemand weet het, niemand boeit hetquote:Op woensdag 3 november 2010 21:17 schreef Levitation het volgende:
Is het een hele domme vraag als ik vraag wie Dale is? Zooooo lang ben ik toch niet weggeweest dat we helemaal nieuwe topicbewoners hebben... je bent nog niet weg of de boel wordt gekraakt.Today is the greatest day I've ever known
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:17 schreef Levitation het volgende:
Is het een hele domme vraag als ik vraag wie Dale is? Zooooo lang ben ik toch niet weggeweest dat we helemaal nieuwe topicbewoners hebben... je bent nog niet weg of de boel wordt gekraakt.![]()
![]()
Dale is nieuw, hij is gay en woont in eindhoven, draagt boxershorts en luistert naar Marco Borsato.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:17 schreef Levitation het volgende:
Is het een hele domme vraag als ik vraag wie Dale is? Zooooo lang ben ik toch niet weggeweest dat we helemaal nieuwe topicbewoners hebben... je bent nog niet weg of de boel wordt gekraakt.
Dale - Levi
Levi- DaleLead me away, come inside,
Oh, dan zie ik er nog best goed uit, eigenlijk.quote:
***Levi was here***![]()
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
niemand weet het, niemand boeit hetx2
![]()
1890 he. nog effe geduld.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:17 schreef ArTiC het volgende:
FLUFR, is dit nu je laatste topic of de volgende?Lead me away, come inside,
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
Dale is nieuw, hij is gay en woont in eindhoven, draagt boxershorts en luistert naar Marco Borsato.
Dale - Levi
Levi- Dalex3
![]()
Niks, ik had gewoon gehoefte aan het posten van een smiley, maar zo ben ik...quote:
Ik herkende mezelf in de smiley.
***Levi was here***![]()
Da's je geboortejaar, waarom haak je dan af?quote:![]()
***Levi was here***![]()
FUF serieus nemenquote:x 1890
***Levi was here***![]()
dan ben ik hier precies 1000 topics geweest. time for change.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's je geboortejaar, waarom haak je dan af?
En wat gaat RFUF dan doen?Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***![]()
naar geenstijlquote:Today is the greatest day I've ever known
Tja een verandering hoeft niet perse een verbetering te zijn, natuurlijk.quote:Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***![]()
daar zit FUFR al jaren onder een andere nickquote:
Ik ga andere dingen doen dan jullie stangen. Ik ga niet weg op fok ofzo, maar ik ben er wel klaar mee.Lead me away, come inside,
MAXIMUM snelheid niet MINIMUMquote:Op woensdag 3 november 2010 21:25 schreef Dale. het volgende:
x-10 rijden waar x mag :{
Klote oudjes ook in EindhovenLead me away, come inside,
* gaat hond rond het veld schoppen..Lead me away, come inside,
TT bewijst: het aantal autisten is over vertegenwoordigd in zuid oost Brabantquote:Op woensdag 3 november 2010 21:25 schreef Dale. het volgende:
Klote oudjes ook in Eindhoven
***Levi was here***![]()
Hai Joostquote:Op woensdag 3 november 2010 21:25 schreef Dale. het volgende:
Klote oudjes ook in Eindhoven
Ach ja weet van wie het komt dusssssssquote:Op woensdag 3 november 2010 21:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
TT bewijst: het aantal autisten is over vertegenwoordigd in zuid oost Brabant![]()
![]()
Nou dat weet ik dus niettttttttquote:Op woensdag 3 november 2010 21:28 schreef Dale. het volgende:
[..]
Ach ja weet van wie het komt dusssssss
***Levi was here***![]()
Zal stil worden in deze topicreeks dan. Ik ben er veel minder, RUFteR verdwijnt, R8 is de hort op, ColtZ40 doet net alsof hij hier niet meer komt, wat een teloorgang.![]()
Levi komt alleen nog zo af en toe op visite...quote:Op woensdag 3 november 2010 21:31 schreef Juup© het volgende:
Zal stil worden in deze topicreeks dan. Ik ben er veel minder, RUFteR verdwijnt, R8 is de hort op, ColtZ40 doet net alsof hij hier niet meer komt, wat een teloorgang.
Dus moet je nieuwe bewoners gaan werven om de boel op te leuken.
Is Ou.s (of O.us, weet ik veel waar die punt moet) nog wel eens voorbij gekomen de laatste tijd?Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***![]()
Nwe bewoners werven mag een ander doen.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Levi komt alleen nog zo af en toe op visite...
Is Ou.s (of O.us, weet ik veel waar die punt moet) nog wel eens voorbij gekomen de laatste tijd?
Mbt OES, ik zou het niet weten ik kom hier niet zo vaak meer.![]()
Welke neuroloog?quote:Op woensdag 3 november 2010 20:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ikzal je vertellen hoe dat gaat.
jij: verhaal
zij: wacht,dat ga ik even googlen
jij :![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zij: doe dit niet thuis![]()
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Welke neuroloog?
Ikzal je vertellen hoe dat gaat.
jij: verhaal
zij: wacht,dat ga ik even googlen
jij :![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zij: doe dit niet thuis![]()
Mijn huisarts googlet ook waar je bij zit.![]()
Ik ga naar het catrien, in 't maxima kon ik pas eind december terrecht. En ik hoop dat mijn spieren tegen die tijd toch wel uit zichzelf ontspast zijn.
***Levi was here***![]()
die is tegenwoordig mr. klaagbaak, die heeft het druk en ik dacht dat het uit was met die veldhovense.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Levi komt alleen nog zo af en toe op visite...
Is Ou.s (of O.us, weet ik veel waar die punt moet) nog wel eens voorbij gekomen de laatste tijd?Lead me away, come inside,
Als dat bij mij zou gebeuren zou ik hem/haar direct aangeven bij de landelijke huisartsendienst.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Ik vind dat eigenlijk best okee dat ze googlen.
Itt. een leek weten die mensen wel waar ze op moeten googlen en ze kunnen beter beoordelen of het matched. Liever dat dan roepen dat het een "griepje" is die je maar gewoon moet uitzieken.![]()
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben dus ook een beetje neuroloog nu.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Mijn huisarts googlet ook waar je bij zit.
Dus zeg maar waar het pijn doet dan kom k zo met een conclusie.
Het mooiste van alles, zij zei, doe dit thuis niet. Maar dat had ik allang gedaan.
En zij kwam precies op dezelfde site uit als ik![]()
![]()
als ie dan zn bevindingen van de lancet site ofzo haalt, niet van kwakzalf.org.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:38 schreef bleiblei het volgende:
Ik vind dat eigenlijk best okee dat ze googlen.
Itt. een leek weten die mensen wel waar ze op moeten googlen en ze kunnen beter beoordelen of het matched. Liever dat dan roepen dat het een "griepje" is die je maar gewoon moet uitzieken.Lead me away, come inside,
Klinkt herkenbaar. Alleen moest ik de hersentumoren hits in google maar niet geloven.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben dus ook een beetje neuroloog nu.
Dus zeg maar waar het pijn doet dan kom k zo met een conclusie.
Het mooiste van alles, zij zei, doe dit thuis niet. Maar dat had ik allang gedaan.
En zij kwam precies op dezelfde site uit als ik
En verder:
Eindhoven 1889 - Rechtse parkinson voor beginnersDit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
Forum Opties Forumhop: Hop naar: