Dan heb ik er ook geen probleem mee maar ga het niet doen als er 20 auto's achter je rijden en de rij alleen maar langer wordtquote:Op woensdag 3 november 2010 21:31 schreef L.no het volgende:
Het is an sich geen probleem als ze langzamer rijden dan de max., maar het is wel irritant als ze het doen op een weg waar niemand hen kan inhalen.
Voor x kan je ieder gewenst getal invoeren.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:27 schreef 08gnoT. het volgende:
Is dat een sommetje? Ik haat rekenen!!1!1!
Wanneer je kilometerslang op een provinciaalseweg zonder inhaalmogelijkheid achter zo iemand hebt gezeten vind je dit ineens een zeer terechte klacht.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:37 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Het is de maximum snelheid.
Niet het minimum.
Onterechte klacht
Ik ga vanaf nu altijd met 30 km/h voor je rijden. Overal. Altijd.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:37 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Het is de maximum snelheid.
Niet het minimum.
Onterechte klacht
Een kilometerslangquote:Op woensdag 3 november 2010 21:39 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Wanneer je kilometerslang op een provinciaalseweg zonder inhaalmogelijkheid achter zo iemand hebt gezeten vind je dit ineens een zeer terechte klacht.
Die heb ik ook nog wel eens in het holst van de nacht op N-wegen gespot, uiteraard zonder verlichting. Mag je verdomme vol in de ankers om opa niet in het ziekenhuis te lanceren.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:39 schreef Deimos000 het volgende:
Terechte klacht.. Helemaal wanneer er één of andere randdebiel in beeld komt met een 45km wagentje (komt regelmatig voor op de N224)
Jup, terechte klacht.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:32 schreef Dale. het volgende:
[..]
Dan heb ik er ook geen probleem mee maar ga het niet doen als er 20 auto's achter je rijden en de rij alleen maar langer wordt
Ja, daar heeft ie t toch over he...quote:Op woensdag 3 november 2010 21:31 schreef L.no het volgende:
Het is an sich geen probleem als ze langzamer rijden dan de max., maar het is wel irritant als ze het doen op een weg waar niemand hen kan inhalen.
Dat kan ik me ook goed voorstellenquote:Op woensdag 3 november 2010 21:42 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik erger me eigenlijk meer aan mensen die je, als je x+10 rijdt, met veel bombarie inhalen en vervolgens dezelfde snelheid voor je gaan rijden.
Inderdaad. De horror.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:39 schreef Deimos000 het volgende:
Terechte klacht.. Helemaal wanneer er één of andere randdebiel in beeld komt met een 45km wagentje (komt regelmatig voor op de N224)
Op een 100 km/h weg rij ik altijd 82 km/h met de vrachtwagen.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:45 schreef Aestivate het volgende:
Terechte klacht. Ook belachelijk dat vrachtwagens op 100 km/h wegen mogen komen, kun je nog 60 kilometer lang met een gangetje van 80km/h er achteraan sukkelen.
Als je van artikeltje 5 houdt moet je dat vooral doen.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:39 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu altijd met 30 km/h voor je rijden. Overal. Altijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |