Dan heb ik er ook geen probleem mee maar ga het niet doen als er 20 auto's achter je rijden en de rij alleen maar langer wordtquote:Op woensdag 3 november 2010 21:31 schreef L.no het volgende:
Het is an sich geen probleem als ze langzamer rijden dan de max., maar het is wel irritant als ze het doen op een weg waar niemand hen kan inhalen.
Voor x kan je ieder gewenst getal invoeren.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:27 schreef 08gnoT. het volgende:
Is dat een sommetje? Ik haat rekenen!!1!1!
Wanneer je kilometerslang op een provinciaalseweg zonder inhaalmogelijkheid achter zo iemand hebt gezeten vind je dit ineens een zeer terechte klacht.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:37 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Het is de maximum snelheid.
Niet het minimum.
Onterechte klacht
Ik ga vanaf nu altijd met 30 km/h voor je rijden. Overal. Altijd.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:37 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Het is de maximum snelheid.
Niet het minimum.
Onterechte klacht
Een kilometerslangquote:Op woensdag 3 november 2010 21:39 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Wanneer je kilometerslang op een provinciaalseweg zonder inhaalmogelijkheid achter zo iemand hebt gezeten vind je dit ineens een zeer terechte klacht.
Die heb ik ook nog wel eens in het holst van de nacht op N-wegen gespot, uiteraard zonder verlichting. Mag je verdomme vol in de ankers om opa niet in het ziekenhuis te lanceren.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:39 schreef Deimos000 het volgende:
Terechte klacht.. Helemaal wanneer er één of andere randdebiel in beeld komt met een 45km wagentje (komt regelmatig voor op de N224)
Jup, terechte klacht.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:32 schreef Dale. het volgende:
[..]
Dan heb ik er ook geen probleem mee maar ga het niet doen als er 20 auto's achter je rijden en de rij alleen maar langer wordt
Ja, daar heeft ie t toch over he...quote:Op woensdag 3 november 2010 21:31 schreef L.no het volgende:
Het is an sich geen probleem als ze langzamer rijden dan de max., maar het is wel irritant als ze het doen op een weg waar niemand hen kan inhalen.
Dat kan ik me ook goed voorstellenquote:Op woensdag 3 november 2010 21:42 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik erger me eigenlijk meer aan mensen die je, als je x+10 rijdt, met veel bombarie inhalen en vervolgens dezelfde snelheid voor je gaan rijden.
Inderdaad. De horror.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:39 schreef Deimos000 het volgende:
Terechte klacht.. Helemaal wanneer er één of andere randdebiel in beeld komt met een 45km wagentje (komt regelmatig voor op de N224)
Op een 100 km/h weg rij ik altijd 82 km/h met de vrachtwagen.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:45 schreef Aestivate het volgende:
Terechte klacht. Ook belachelijk dat vrachtwagens op 100 km/h wegen mogen komen, kun je nog 60 kilometer lang met een gangetje van 80km/h er achteraan sukkelen.
Als je van artikeltje 5 houdt moet je dat vooral doen.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:39 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu altijd met 30 km/h voor je rijden. Overal. Altijd.
Kan dat ding nu echt niet harder?quote:Op woensdag 3 november 2010 21:48 schreef WcPot het volgende:
[..]
Op een 100 km/h weg rij ik altijd 82 km/h met de vrachtwagen.
En ondertussen wel zeuren als er geen product in je supermarkt te vinden is zeker?quote:Op woensdag 3 november 2010 21:45 schreef Aestivate het volgende:
Terechte klacht. Ook belachelijk dat vrachtwagens op 100 km/h wegen mogen komen, kun je nog 60 kilometer lang met een gangetje van 80km/h er achteraan sukkelen.
Waar beweert de TS precies, dat het niet mag?quote:
Nee, rijd gewoon x + 20 als je x mag. Dan hoef je niet voor de rechter te komen (dat is pas bij x + 30) maar ben je wel lekker snel thuis.quote:Serieus aan al die mongolen die dit ook doen RIJ 80 waar je 80 mag RIJ 120 waar je 120 mag RIJ 50 waar je 50 mag!!!
Je klinkt alsof je verstand van zaken hebtquote:Op woensdag 3 november 2010 23:59 schreef DaanA het volgende:
[..]
Nee, rijd gewoon x + 20 als je x mag. Dan hoef je niet voor de rechter te komen (dat is pas bij x + 30) maar ben je wel lekker snel thuis.
Nee, ik niet, met die rechter. En dat probeer ik zo te houden.quote:Op donderdag 4 november 2010 00:07 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Je klinkt alsof je verstand van zaken hebt
Krijg je wel nog een mooie boete.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:59 schreef DaanA het volgende:
[..]
Nee, rijd gewoon x + 20 als je x mag. Dan hoef je niet voor de rechter te komen (dat is pas bij x + 30) maar ben je wel lekker snel thuis.
Rechter komt pas in beeld als je vaker met x + 30 betrapt wordt. Op de snelweg is dat geloof ik zelfs x + 40.quote:Op donderdag 4 november 2010 00:09 schreef DaanA het volgende:
[..]
Nee, ik niet, met die rechter. En dat probeer ik zo te houden.
Jij rijdt 4x4?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:54 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Daar hebben we bumperkleven voor uitgevonden en rechts inhalen.
quote:Op woensdag 3 november 2010 23:59 schreef DaanA het volgende:
[..]
tenzij jij zo iemand bent die de hele tijd tussen de 65 en 80 rijd waar 80 is toegestaan want dat irriteert me ook mateloosquote:Op woensdag 3 november 2010 21:42 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik erger me eigenlijk meer aan mensen die je, als je x+10 rijdt, met veel bombarie inhalen en vervolgens dezelfde snelheid voor je gaan rijden.
Er hoeft maar één zo'n dwaas te zijn die x-10 rijdt op zo'n weg en de petjes kunnen geen x+10 meer rijdenquote:Op donderdag 4 november 2010 09:49 schreef Kekster het volgende:
Ik dacht dat de norm inmiddels wel X + 10 was met al die petjes op de weg
No shit sherlock, maar dat neemt niet weg dat 't reteirritant is voor die trein van 20 auto's achter je.quote:
Nou mag jij raden over welke context de TS het heeft.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:19 schreef Frag_adder het volgende:
Nou begin dit jaar met al die sneeuw op de snelweg en geen strooizout ga ik echt geen 120 rijden hoor.Er zijn situaties wanneer het gewoon niet veilig is. Of wanneer je de weg aan het zoeken bent / kijken waar je moet zijn in een stad.
Maar op normale autowegen bij normale omstandigheden is het rete irritant ja!
Want supermarkten zijn alleen bereikbaar via 100km/h wegen?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:51 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
En ondertussen wel zeuren als er geen product in je supermarkt te vinden is zeker?
Nee precies, je moet het het bedrijfsleven in NL zo moeilijk mogelijk maken. Dat is goed voor de economie en de productprijzen.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:28 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Want supermarkten zijn alleen bereikbaar via 100km/h wegen?Nee dus. Als je niet enigzins in de buurt kunt komen van de normale snelheid, blijf dan weg. Tractoren e.d. mogen helaas nog te vaak op 80 wegen rijden, levensgevaarlijk.
En in een 30zone?quote:Op woensdag 3 november 2010 21:39 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu altijd met 30 km/h voor je rijden. Overal. Altijd.
Nee het is wel goed voor de economie om tientallen mensen uren later op hun werk te laten komen door die dingen op wegen te laten rijden waarbij je onmogelijk in kunt halen en ze zelf met moeite de 70km/h halen.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:51 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Nee precies, je moet het het bedrijfsleven in NL zo moeilijk mogelijk maken. Dat is goed voor de economie en de productprijzen.
Sinds wanneer halen vrachtwagens met moeite 70 KM/h?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:08 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Nee het is wel goed voor de economie om tientallen mensen uren later op hun werk te laten komen door die dingen op wegen te laten rijden waarbij je onmogelijk in kunt halen en ze zelf met moeite de 70km/h halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |