Dat zei ik vandaag ook tegen een collega. Zij hebben in ieder geval verstand van wat ze lezen, en kunnen min of meer bepalen of wat er staat ook zinnig/zinvol is.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:38 schreef bleiblei het volgende:
Ik vind dat eigenlijk best okee dat ze googlen.
Itt. een leek weten die mensen wel waar ze op moeten googlen en ze kunnen beter beoordelen of het matched. Liever dat dan roepen dat het een "griepje" is die je maar gewoon moet uitzieken.
Als ik het in mijn onderschrift zet. En heel hard denk dat het wel zo is, dan is dat zo.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:43 schreef FUFR het volgende:
"nee das op fok..das amaranta, die is geen neuroloog"
hoe bepaal je of iets kwats is als je het zelf nog op moet zoeken.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat zei ik vandaag ook tegen een collega. Zij hebben in ieder geval verstand van wat ze lezen, en kunnen min of meer bepalen of wat er staat ook zinnig/zinvol is.
Maar toch staat het wel een beetje stom.
Maar zoals ik zei, ik had al op preices dezelfde zoekterm gezocht en had ook precies dezelfde pagina als zij al bezocht.
Maar ik deed gewoon alsof ik nog nooit op die pagina was geweest.
Ik twijfel nu toch aan je diagnose van een cirkel, is dit een vierkantje: O ?quote:Op woensdag 3 november 2010 21:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als ik het in mijn onderschrift zet. En heel hard denk dat het wel zo is, dan is dat zo.
Dit is een cirkel []
Wat is dit 0?quote:Op woensdag 3 november 2010 21:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik twijfel nu toch aan je diagnose van een cirkel, is dit een vierkantje: O ?
Iets zegt me dat dit meer werk was.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:46 schreef Juup© het volgende:
Te lamlendig om de volg topic aan te klikken.
Omdat je op basis van je ervaring daarover kan oordelen?quote:Op woensdag 3 november 2010 21:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
hoe bepaal je of iets kwats is als je het zelf nog op moet zoeken.
cirkel: O
Daarom schreef ik ook "te lamlendig"quote:Op woensdag 3 november 2010 21:47 schreef Levitation het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dit meer werk was.
en? nog gelukt?quote:
das je beeld niet, je gezicht beweegtquote:Op woensdag 3 november 2010 21:52 schreef Levitation het volgende:
Ik ga maar eens slapen, mijn beeld "danst" steeds meer naar mate ik vermoeider raak.
vrouwen en pc'squote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
das je beeld niet, je gezicht beweegt
bis morgen
spies! they are everywhere!quote:Op woensdag 3 november 2010 21:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Overdag kom ik niet meer online, gaat gewoon niet meer op mijn werk... er zit 10 man op mijn monitor te koekeloeren.
Waardeloze combi.quote:
Ik snap je vraag niet.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
hoe bepaal je of iets kwats is als je het zelf nog op moet zoeken.
cirkel: O
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |