Ik val wel inquote:
Ik had je dochter kunnen zijn qua leeftijd, fossielquote:
Maar niet qua uiterlijk, griezel.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:37 schreef tombolafan het volgende:
Ik had je dochter kunnen zijn qua leeftijd, fossiel
Post eerst maar eens een foto van jezelf, dan kan ik dat beoordelenquote:
Ja, noemt ie me nu gewoon lelijk?quote:
Whahaha, was jij dat die net tegen mij aanbotste?quote:Op woensdag 3 november 2010 17:40 schreef tombolafan het volgende:
Ik loop nu uit voorzorg met een grote boog om ELKE oude man heen
Wat snap je niet aan een grote boog om iemand heen?quote:Op woensdag 3 november 2010 17:41 schreef APK het volgende:
[..]
Whahaha, was jij dat die net tegen mij aanbotste?
Iemand anders die er oud uitzag waarschijnlijk, schele.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:42 schreef tombolafan het volgende:
Wat snap je niet aan een grote boog om iemand heen?![]()
Oud EN dom
Ik was niet eens in de buurt, loserquote:Op woensdag 3 november 2010 17:43 schreef APK het volgende:
[..]
Iemand anders die er oud uitzag waarschijnlijk, schele.
Hoe weet jij dat nou?quote:Op woensdag 3 november 2010 17:46 schreef tombolafan het volgende:
Ik was niet eens in de buurt, loser
Ik was in mn eigen dorpquote:
Okeejquote:Vrede doen?
In mijn dorp?quote:
Das wel heul snelquote:
Zou toch kunnen?quote:
Ja, jij wilt toch kinderen?quote:Das wel heul snel
Je weet niet eens waar ik woonquote:
Heb je m al zo lang niet gebruikt?quote:Ja, jij wilt toch kinderen?
Dan moeten we opschieten, anders valt 'ie er af...
Zeker weten?quote:
Nee, leg eens uitquote:Heb je m al zo lang niet gebruikt?Weet je nog wel hoe het moet?
Volgens mij heb ik dat nooit gezegd iigquote:
Ik ben heel onschuldig en blijf maagd tot het huwelijk, dus ik weet het ook nietquote:Nee, leg eens uit
Groene thee ijsquote:Op woensdag 3 november 2010 18:04 schreef Greys het volgende:
After eight ijs![]()
![]()
Oh, en hoi![]()
Ff bijlezen.
Over wie van ons twee heb je het nu?quote:
Over IJsmeis.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Over wie van ons twee heb je het nu?
Echt waar?quote:Op woensdag 3 november 2010 18:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Over IJsmeis.
Mannen zeggen vaak gewoon wat ze bedoelen
Heb jij ook kaarsen voor het raam dan?quote:Op woensdag 3 november 2010 18:10 schreef Greys het volgende:
APK, ik heb je 'dat is kaarsvet op mijn raam' excuus even gejat vanmiddag.
Hope you don't mind.
En anders maar wel
Oh, die heb ik niet gezien iddquote:Op woensdag 3 november 2010 18:13 schreef APK het volgende:
[..]
Heb jij ook kaarsen voor het raam dan?
En zijn Tombo en ik de enige op FoK! die die IJsmeis.rar oid niet gezien hebben?
Niet in het ijs neequote:Op woensdag 3 november 2010 18:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, die heb ik niet gezien idd
Ik wou nog zeggen; het is niet zo dat Greys of ik gister met ons haar in het ijs gehangen hebben ofzo![]()
belachelijk, als ik (onder ander account) er met rechtermuisknop op klik en openen in nieuw venster doe dan pakt ie hem, maar zegt ie dat ie al weg is?quote:
Ja, nu heb ik zin in sushiquote:Op woensdag 3 november 2010 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet in het ijs nee
Wel in de sojasaus. Jottem. En bah
Kinkyquote:Op woensdag 3 november 2010 18:13 schreef tombolafan het volgende:
Ik wou nog zeggen; het is niet zo dat Greys of ik gister met ons haar in het ijs gehangen hebben ofzo![]()
Ow, ja, bij mij ook als ik het via een nieuw venster doe.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
belachelijk, als ik (onder ander account) er met rechtermuisknop op klik en openen in nieuw venster doe dan pakt ie hem, maar zegt ie dat ie al weg is?
Ik hing met mijn haar in de sojasausquote:
Heb je je haar nou eigenlijk afgelikt?quote:Op woensdag 3 november 2010 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hing met mijn haar in de sojasaus
Als er nou ook nog vis in mijn haar gezeten had dan was het de moeite.
Als je uit eten gaat moet je je haar strak naar achteren binden en een streng onderwijzeressenbrilletje dragen.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:18 schreef Greys het volgende:
Ik hing met mijn haar in de sojasaus
Als er nou ook nog vis in mijn haar gezeten had dan was het de moeite.
Nee, dat heb ik mijn servet laten doenquote:Op woensdag 3 november 2010 18:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb je je haar nou eigenlijk afgelikt?
Met het haar strak heb ik een veel te streng hoofd, dan is iedereen bang voor mequote:Op woensdag 3 november 2010 18:23 schreef APK het volgende:
[..]
Als je uit eten gaat moet je je haar strak naar achteren binden en een streng onderwijzeressenbrilletje dragen.
Ik nietquote:Op woensdag 3 november 2010 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik mijn servet laten doen
[..]
Met het haar strak heb ik een veel te streng hoofd, dan is iedereen bang voor me
Mijn haar hing niet in de sausquote:Op woensdag 3 november 2010 18:31 schreef APK het volgende:
[..]
Jij hebt het wel uit je haar gelikt?
Oeh, een vrouw met een kort, pittig, kapsel!quote:Op woensdag 3 november 2010 18:32 schreef tombolafan het volgende:
Mijn haar hing niet in de saus
Daar is het te kort voor
Zo praat ik tegen vrouwen met een kort, pittig, kapsel.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:36 schreef Greys het volgende:
Wat een overdaad aan onnodige komma's in die zin.
ZO kort is het ook weer niet hoorquote:Op woensdag 3 november 2010 18:35 schreef APK het volgende:
[..]
Oeh, een vrouw met een kort, pittig, kapsel!
donderdag begonnen vandaag klaar, hij is voor Isa, mn nichtje. En ook omdat ik t tof vind om te doenquote:Op woensdag 3 november 2010 18:41 schreef Greys het volgende:
Wat een gepriegel moet dat geweest zijn!
Mooi geworden hoor. Waarom en voor wie deed je dit ook alweer? Of gewoon omdat je het leuk vindt? Ik had het binnen tien minuten in een hoek gesmeten denk ik uit frustratie, ik ben niet goed in dat creatieve gepiel.
rottig dat ze weg is, maar fijn dat t een leuk gezin is, houden ze je nog wat op de hoogte in de toekomst?quote:Op woensdag 3 november 2010 18:55 schreef Cat22 het volgende:
*meldt*
Mitzy is verhuisd.![]()
Naar een heel leuk gezin!
Telkens 1 sushi?quote:Op woensdag 3 november 2010 18:58 schreef tombolafan het volgende:
Oeh das dubbel Cat
Wel fijn dat ze mee kon
Ik heb gister in Shabu alle 5 de rondes iets besteld
Het scheelt een hoop dat hier nog 4 kittens rondrennen, dan mis je haar eigenlijk niet zo.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
rottig dat ze weg is, maar fijn dat t een leuk gezin is, houden ze je nog wat op de hoogte in de toekomst?
Ik ga zalmspiesjes grillen. Met broccoli en gebakken aardappeltjes.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nu een lekkere portie kip kerrie uit de vriezer.
Rijst is bijna klaar
Hallo braaf kind!quote:
Wat doe je als er iedere avond een poes van 9 kilo op je schoot ligt, met haar hoofd op je borst, poten in je nek en haar staart tot op de grond, zodat je niks meer van tafel kunt pakken en je alleen nog maar tv kunt kijken?quote:Op woensdag 3 november 2010 19:25 schreef Cat22 het volgende:
Tosties. Kaas.![]()
Wat doe je als je aan het koken bent en er loopt een kattenkind om je voeten heen te gillen? Die stop je in de zak van je vest.Ze kon lekker rondkijken maar na een minuut of 2 was ze er echt klaar mee.
tis daarmee? heb t gemistquote:Op woensdag 3 november 2010 19:26 schreef nokwanda het volgende:
Ik wilde effe vrolijk meelezen, lees ik net over Rufus van Strega en Pagan
Slik.
Wat ik doe in een vergelijkbare situatie: accepteren dat je de komende uren gebakken zit en hopen dat je voldoende voedsel en drinken bij je hebt staan. En dat de telefoon niet gaat als de hoorn niet bij je ligt.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat doe je als er iedere avond een poes van 9 kilo op je schoot ligt, met haar hoofd op je borst, poten in je nek en haar staart tot op de grond, zodat je niks meer van tafel kunt pakken en je alleen nog maar tv kunt kijken?
In Memoriam #2quote:
Lust je ook geen tosties nee?quote:Op woensdag 3 november 2010 19:25 schreef Cat22 het volgende:
Tosties. Kaas.![]()
Wat doe je als je aan het koken bent en er loopt een kattenkind om je voeten heen te gillen? Die stop je in de zak van je vest.Ze kon lekker rondkijken maar na een minuut of 2 was ze er echt klaar mee.
Ik heb net mn tv op het goede net gezet, koffie gepakt EN sap, mn ds en mn telefoon en mn laptop naast mequote:Op woensdag 3 november 2010 19:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat ik doe in een vergelijkbare situatie: accepteren dat je de komende uren gebakken zit en hopen dat je voldoende voedsel en drinken bij je hebt staan. En dat de telefoon niet gaat als de hoorn niet bij je ligt.
quote:
Tja, kaas.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lust je ook geen tosties nee?
Plastuitje.quote:[..]
Ik heb net mn tv op het goede net gezet, koffie gepakt EN sap, mn ds en mn telefoon en mn laptop naast me
Ik zat nog geen 2 seconden en ik had 2 katten op me
Nu maar hopen dat ik niet moet plassen
Je afwas is af?quote:
Ben jij o-oh?quote:
Nee, heb je t al gedaan?????quote:
Tombobemoeialquote:
Nee!quote:Op woensdag 3 november 2010 19:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, heb je t al gedaan?????
Ik ga t zo doen, maar ik heb amper wat
Ga afwasssen luie draakquote:Op woensdag 3 november 2010 19:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee!![]()
Maar ik heb de lekkere yoghurtjes van de Aldi gekocht waar je het over had.![]()
De turkse, die met anananananananas en die met peer.
Nee!quote:
Ik heb ze net gekocht, ideaal ontbijtvoer, dacht ik zo.quote:Heb je ze al geproefd??????
Ze zijn echt allemaal fucking lekker
Soms zijn die automatische PI's toch niet zo...quote:
* grinnikt *quote:Op woensdag 3 november 2010 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Soms zijn die automatische PI's toch niet zo...
(Niets ten nadele van jou).
Nee he... C_A had het ook een keer, eenquote:Op woensdag 3 november 2010 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Happy Boyquote:
Verdronken zeker?quote:
Je hebt dr heul geen maar gecondoleerd hoor knulquote:
Neequote:Op woensdag 3 november 2010 19:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
* grinnikt *
Zeg, had jij die yoghurtjes en die drank nou nog gekocht of wat?
Die van mij heeft een eigen leven. Als ik hem voor 1 post verander dan meent hij dat dit de permanente setting is.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee he... C_A had het ook een keer, eentoen ze zei dat ze misschien ontslagen werd...
Daarom heb ik mijne op [ afbeelding ] gelaten
Hee dat deed die van mij net ook ffquote:Op woensdag 3 november 2010 20:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die van mij heeft een eigen leven. Als ik hem voor 1 post verander dan meent hij dat dit de permanente setting is.
Watjes.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Die drank wilden Gb en ik echt gaan halen, maar het was zulk belachelijk rotweer met alleen maar hoosregen in de stad toen dat we vrij snel weer naar huis zijn gegaan. En de Aldi daar zit niet in het centrum, dus dan hadden we te ver door de regen moeten lopen. We zijn een beetje van suiker![]()
Verder zit het hier niet in de buurt, dus dan maar geen drank en yoghurtjes.
Niet als je kunt lezen.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
krijg je een natte pyjama van hoor
Ik kan prima lezen, mijn interpretatie van de gelezen zin is alleen van toepassing in mijn eigen wereldje.quote:
quote:
ook.quote:
das idd totaal niet handigquote:Op woensdag 3 november 2010 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou istie weer goed!quote:
Zelfs als ik Zwabber zijn tong neem.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
wla gwa jwe meh mew tonw dwoen?quote:Op woensdag 3 november 2010 20:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zelfs als ik Zwabber zijn tong neem.
bakken en opvretenquote:Op woensdag 3 november 2010 20:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wla gwa jwe meh mew tonw dwoen?
Was was dat recept van jou ook alweer?quote:
PMquote:Op woensdag 3 november 2010 20:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Was was dat recept van jou ook alweer?
* mes pakt *quote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 20:14 schreef Goodbye het volgende:
NS![]()
NS.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 3 november 2010 20:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
NS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in Heerlen geweest, en niet ff gezwaaid
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 20:19 schreef DeZwabber het volgende:
geen idee wat er vnaaf aan de hand was btw, de trein naar maassluis reed niet, heb de bus maar genomen, nooit beseft dat die praktisch bij mij voor de deur stopt
Jawel! Maar jij zwaaide niet terug.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
in Heerlen geweest, en niet ff gezwaaid
Hahaquote:Op woensdag 3 november 2010 20:19 schreef DeZwabber het volgende:
geen idee wat er vnaaf aan de hand was btw, de trein naar maassluis reed niet, heb de bus maar genomen, nooit beseft dat die praktisch bij mij voor de deur stopt
Whutwhutwhut 11 november? Die heb ik ook gemist.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Yo, ik had even gemist dat we 11 november lootjes gaan trekken voor Sesa
![]()
Maar ik had dus laatst gemeld dat als ik de aangemaakte groep van vorig jaar heractiveer dat ie er dan voor zorgt dat je het lootje van vorig jaar niet kan trekken. Wellicht handig?
Anyhoe, de aanmeldingen zijn nog wat karig hoor!
Dat staat in de wiki zag ik opeens.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Whutwhutwhut 11 november? Die heb ik ook gemist.
We hadden maar wat geroepen hoorquote:Op woensdag 3 november 2010 20:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Yo, ik had even gemist dat we 11 november lootjes gaan trekken voor Sesa
![]()
Maar ik had dus laatst gemeld dat als ik de aangemaakte groep van vorig jaar heractiveer dat ie er dan voor zorgt dat je het lootje van vorig jaar niet kan trekken. Wellicht handig?
Anyhoe, de aanmeldingen zijn nog wat karig hoor!
quote:Op woensdag 3 november 2010 20:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
NS.
Ik hoef maar tien minuutjes met de trein, maar dat kunnen ze niet aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn eventuele uitwijkmogelijkheid had last van seinstoringen (bij mij was het defect materiaal, tussen Arnhem en Nijmegen een aanrijding.. Het gaat niet mis OF helemaaaaaaal mis.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
bij anna paulowna ook een aanrijdingquote:Op woensdag 3 november 2010 20:26 schreef DeZwabber het volgende:
tussen arnhem en nijmegen een aanrijding, nu tussen zwolle / leeuwarden een aanrijding
mikken kunnen ze wel bij de NS
Da's altijd zo. Maar gelukkig ben je nu thuis!quote:Op woensdag 3 november 2010 20:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik hoef maar tien minuutjes met de trein, maar dat kunnen ze niet aanEn mijn eventuele uitwijkmogelijkheid had last van seinstoringen (bij mij was het defect materiaal, tussen Arnhem en Nijmegen een aanrijding.. Het gaat niet mis OF helemaaaaaaal mis.
Ja, heb een bus genomen naar een dorp waarvan ik dacht dat vanuit daar weer een bus ging naar het dorp waar ik na de trein meestal op de bus stap. Volgt u hem nog?quote:Op woensdag 3 november 2010 20:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's altijd zo. Maar gelukkig ben je nu thuis!Toch?
Vriendje.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, heb een bus genomen naar een dorp waarvan ik dacht dat vanuit daar weer een bus ging naar het dorp waar ik na de trein meestal op de bus stap. Volgt u hem nog?![]()
Maar daar ging geen bus, dus vriendjelief heeft me opgehaaldEn na twee uur reizen had ik toen wel zin in pizza en nu ben ik weer happy
Ik heb al gekeken daar naar idd. Kan mensen toevoegen en er af halen. Maar goed ik hoor het volgende week wel of heractiveren nodig is.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
We hadden maar wat geroepen hoor
Maar kan dat niet alleen als iedereen die meedoet vorig jaar ook mee deed?
Champions Leaguequote:Op woensdag 3 november 2010 20:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vriendje.![]()
Pizza!![]()
Er is niet veel op tv vanaaf geloof ik.
Eens kijken of Shallow Hal wat is. En anders heb ik nog wat fillumkus liggen.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Champions League![]()
Ik ga zo dus lekker met mijn laptopje in bed liggen en series kijken
Shallow Hal heb ik ooit gezien, daar moet je voor in de stemming zijnquote:Op woensdag 3 november 2010 20:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eens kijken of Shallow Hal wat is. En anders heb ik nog wat fillumkus liggen.
Foeiquote:Op woensdag 3 november 2010 21:01 schreef Barbaaf het volgende:
Ik had nog helemaal niet gepost in dit gedenkwaardige topic
quote:
Half 1 (gister nog tegen je gezegd schatquote:Op woensdag 3 november 2010 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Maesje, ik sla de thee even over morgen als je het goed vindt.
Moet morgen nog ff wat dingen doen (heb niet echt het vakantiegevoel![]()
) die voorrang hebben.
Hoe laat hadden we nou ook alweer afgesproken zaterdag bij de Mac, liefjens?
Mooi. Rond een uur of 12 vertrekken dus.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Half 1 (gister nog tegen je gezegd schat)
Als ik vrijdag kauwstaven moet halen moet je het zeggen hoor
Oh, dat is scherpquote:Op woensdag 3 november 2010 21:37 schreef Greys het volgende:
Maar als we daar om 12.30 uur zijn, dan is het niet erg handig als Barbaaf dan om 13.20 uur (toch?) op het station moet worden gehaald. Dan heb je net je eten en dan moet je alweer weg
Barbaaf, kan je dan niet beter een treintje eerder pakken ofzo?
Dit lijstje klopt:quote:Even kijken hoe lang het ook alweer rijden is van hier naar Aarle-Rixtel. Dan weet ik hoe laat Ll en Maes hier moeten zijn en hoe laat ik de 16 flessen wasmiddel ingeladen moet hebben
Ik kan vrijdag op zijn vroegst achter de kauwstaven aan. Hoop wel dat ze er zoveel op voorraad hebben. En weten we nou al wat FR aan dettol had? Hoeveel geld er daarvoor nog af gaat? Anders weet ik niet wat we nog over hebben voor de kauwstaven.
Er wordt toch niet gedineerd na afloop.quote:Jullie zijn van harte welkom.Bezoek zoals bekend tussen 2 en 4 uur.
Wat we goed kunnen gebruiken:
allesreinigers, vuilniszakken groot en normaal, eenpersoonshoeslakens,
fleecedekens, dettol, kauwstafen van buffelhuid groot en klein, keukenrollen.
Misschien zie ik jullie dan.
groetjes Fuzzy
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:44 schreef tombolafan het volgende:
Er wordt toch niet gedineerd na afloop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Wrom?quote:
Omdat zij ze niet kan meenemen en dan is het zo'n gedoe om ze bij haar op te halenquote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik had het al gedacht.![]()
Gelukkig hebben we genoeg tijd om bij te kletsen bij de Mac en bij DTH. En nu hoef ik geen avondploeg voor mijn katten te regelen.
Q en MM gingen niet, ik hoefde niet perse uit eten, Ll wilde op tijd thuis zijn, dus tjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Maesje had je de foto's nog gezien???????quote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 22:04 schreef oh-oh het volgende:
Mag ik ff keihard jubelen voor mezelf?
Ik heb net heel die stomme naaimachine uit elkaar gehaald, en weer in elkaar gezet, ennnnnnnn...
Hij doet het weer![]()
En toen had ik in 4 minuten een proeftruitje voor Sjon in elkaar geflanst van een armyfleecesjawl van een euro![]()
Vrijdag naar de markt![]()
Yes!
Jubel, jubelquote:Op woensdag 3 november 2010 22:04 schreef oh-oh het volgende:
Mag ik ff keihard jubelen voor mezelf?
Ik heb net heel die stomme naaimachine uit elkaar gehaald, en weer in elkaar gezet, ennnnnnnn...
Hij doet het weer![]()
En toen had ik in 4 minuten een proeftruitje voor Sjon in elkaar geflanst van een armyfleecesjawl van een euro![]()
Vrijdag naar de markt![]()
Yes!
Ik ben echt trots op mezelfquote:
Ik ben ook trots op jouquote:
Leen je nou gewoon je beeb uit?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben ook trots op jou
Wil je mijn naaimachine ook een keer proberen?
Serieus, ik was alweer voor een nieuwe machine aan het kijkenquote:
Ben je stiekem toch een beetje technischquote:
You pervert youquote:Op woensdag 3 november 2010 22:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben ook trots op jou
Wil je mijn naaimachine ook een keer proberen?
Heeeeeeeel technisch.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:09 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ben je stiekem toch een beetje technisch
Flossen dus.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heeeeeeeel technisch.
Er zat een draadje ergens in het spoelhuis klem![]()
Wow! Hoe krijg je dat klaar met nog zoveel maand over?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:26 schreef Greys het volgende:
Hoera, oh-oh kan weer naaien!
Ik ging net even hypotheekgeld overmaken en toen zag ik dat als het hypotheekgeld er af is dat ik dan nog ¤ 3,19 over heb voor de rest van de maand.
WTF?Iets te vaak uit eten geweest en in het theater en in winkels enzo, geloof ik
![]()
Nee, ik hoef de winter niet door geholpen te worden, ik heb nog ander geld, maar toch, ik schrok echt, da's echt voor het eerst![]()
Ik wist niet eens dat ik zoveel rood kon staan als dat ik klaarblijkelijk aan het einde van vorige maand stondquote:Op woensdag 3 november 2010 22:29 schreef oh-oh het volgende:
Woops![]()
Ik had vorige maand zo een maand, door die week Texel meteen aan het begin![]()
Ik was blij dat oktober om was
Iets te vaak uit eten, te veel theaterkaartjes, te veel nieuwe frokjes, te veel Lushquote:Op woensdag 3 november 2010 22:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wow! Hoe krijg je dat klaar met nog zoveel maand over?![]()
quote:*legt McDo kortingsbon vast klaar*
Pesies.quote:
Dat wordt allemaal vanzelf geďncasseerd idd.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:35 schreef oh-oh het volgende:
Gaat je hypotheek niet gewoon automatisch?
Hier gaat dr de eerste van de maand gelijk alles af, hypotheek, energie, verzekeringen, VVE etc. Ik wacht altijd braaf tot alles afgeschreven is
Ja toch, kan volgende maand wel dood zijnquote:
Ai ai ai. Kitten nageltjes in je leren stoelquote:Op woensdag 3 november 2010 22:34 schreef Cat22 het volgende:
Whelp!Meissa kan op de rugleuning van mijn leren stoel springen. En da's nog niet zo'n ramp. Het probleem zit er meer in dat ze nu van haar verheven plek haar broer en zussen uitdaagt dat ook te doen.
Spring.... KRRRRR... glij naar beneden
Spring.. KRRRRRR.... glij naar beneden.
Oh dat zou ik dan wel automatisch doen, das toch een vast bedrag dan. Wel zo handig, ik vergeet t ook maar mooi als het niet vanzelluf gaatquote:Op woensdag 3 november 2010 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat wordt allemaal vanzelf geďncasseerd idd.
Maar we hebben niet alles-op-één-hoop hier, gewoon elk ons eigen geld. Dan kan ik niet zeiken als Heer G zijn 14e drumstel koopt en kan hij niet mekkeren als ik weer eens bij Lush ben geweest.
Dus dat houdt dan wel in dat die ene gezamenlijke rekening waar alles qua hypotheek enzo vanaf gaat elke maand moet worden voorzien van elk ons deel. En dat gaat niet automatisch. Ik hou er niet zo van als álles maar automatisch van mijn rekening wordt getrokken
Ik wil het gevoel hebben dat ik er controle over hebquote:Op woensdag 3 november 2010 22:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat zou ik dan wel automatisch doen, das toch een vast bedrag dan. Wel zo handig, ik vergeet t ook maar mooi als het niet vanzelluf gaat
Uhuh.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ai ai ai. Kitten nageltjes in je leren stoel
En toch is het cute om te zien, waar of niet
Wat er bij mij automagisch afkan gaat er automagisch af. Die bedragen blijven hetzelfde dus dan weet ik ook welke bestedingsruimte ik verder nog heb.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat zou ik dan wel automatisch doen, das toch een vast bedrag dan. Wel zo handig, ik vergeet t ook maar mooi als het niet vanzelluf gaat
quote:Op woensdag 3 november 2010 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil het gevoel hebben dat ik er controle over heb
quote:Op woensdag 3 november 2010 22:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga ff alvast wandelen, want ik wil graag zien of Sjon zn eerste echte voor hem custommade trui pisproof is
Uhuh.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil het gevoel hebben dat ik er controle over heb
Als de wereld daar beter van wordt, dan zal ik het overwegenquote:
Ik wil dat wat jij hebt gekregen van het weekend. Denk je dat het tot de mogelijkheden behoort dat jij dat een keer oppikt als je er langskomt en dat ik het dan gewoon mag betalen en jij het naar mijn antwoordnummer opstuurt?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:38 schreef oh-oh het volgende:
En ik wil ook meeeeeerrrrrrrrr Lush, heel slecht, nu ik er geweest ben ben ik weer heel hebberig geworden, maar ik heb dan ook echt haast niks meer
Tuurlijk.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als de wereld daar beter van wordt, dan zal ik het overwegen
[..]
Ik wil dat wat jij hebt gekregen van het weekend. Denk je dat het tot de mogelijkheden behoort dat jij dat een keer oppikt als je er langskomt en dat ik het dan gewoon mag betalen en jij het naar mijn antwoordnummer opstuurt?
Even heel lief bij kijken:
Ja maar schat, als je nou zegt wat dat is dan haal ik dat morgen bij Lush, en dan neem ik het zaterdag mee voor jequote:Op woensdag 3 november 2010 22:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als de wereld daar beter van wordt, dan zal ik het overwegen
[..]
Ik wil dat wat jij hebt gekregen van het weekend. Denk je dat het tot de mogelijkheden behoort dat jij dat een keer oppikt als je er langskomt en dat ik het dan gewoon mag betalen en jij het naar mijn antwoordnummer opstuurt?
Even heel lief bij kijken:
Ja, zaterdag, maar dan ben je er nietquote:Op woensdag 3 november 2010 22:42 schreef oh-oh het volgende:
Tuurlijk.
Kom je t niet gewoon ff halen dan?
Das heul nie waar, ik ben wel thuis vanaf een uur of half 5, maar eerder ben ik met mijn broertje naar de open dag van het gevang, en dan past de buuf hier op het vee, en dan blijft ze daarna eten.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, zaterdag, maar dan ben je er niet
Want dan heb je iets leukers te doenAlsofdatkan
Ohhhhquote:Op woensdag 3 november 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
Ja maar schat, als je nou zegt wat dat is dan haal ik dat morgen bij Lush, en dan neem ik het zaterdag mee voor je
Oh ja, dan kom je Dexter ophalen, dan moet ik tenminste ook gaan kijken, want ik denk dat ik nu alleeeeeeen nog maar wil naaaaaaaaaienquote:Op woensdag 3 november 2010 22:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
OhhhhMaar kom jij er ook wel eens in de buurt dan? Want je hoeft er niet speciaal voor te gaan heur
Ik weet niet hoe het heet, of hoe het eruit ziet
Ow, en oh-oh, dan kom ik alsnog gewoon wel een keertje iets halen hoor. Maakt niet uit wat; we bedenken wel iets voor dit goede doel
Ja joh, ik werk op 5 minuten lopen van Lush, dus als het droog is kan ik best heenquote:Op woensdag 3 november 2010 22:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
OhhhhMaar kom jij er ook wel eens in de buurt dan? Want je hoeft er niet speciaal voor te gaan heur
Ik weet niet hoe het heet, of hoe het eruit ziet
Ow, en oh-oh, dan kom ik alsnog gewoon wel een keertje iets halen hoor. Maakt niet uit wat; we bedenken wel iets voor dit goede doel
En dan krijg jij een ijsje van mij en dan zijn we heel gelukkigquote:Op woensdag 3 november 2010 22:45 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, dan kom je Dexter ophalen, dan moet ik tenminste ook gaan kijken, want ik denk dat ik nu alleeeeeeen nog maar wil naaaaaaaaaien
Tssskkkk! Nou, dan hoeft oh-oh alleen maar even te vertellen hoe het heet en dan zijn we rond! Super zeg!quote:Op woensdag 3 november 2010 22:45 schreef tombolafan het volgende:
Ja joh, ik werk op 5 minuten lopen van Lush, dus als het droog is kan ik best heen
Oh ik had zaterdag gewoon wéér een ijsje, met Maes, bij de andere salon, bij dat hotelquote:Op woensdag 3 november 2010 22:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En dan krijg jij een ijsje van mij en dan zijn we heel gelukkig
You hebt een deal
Bedoelde je dat gezichtspulletje?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tssskkkk! Nou, dan hoeft oh-oh alleen maar even te vertellen hoe het heet en dan zijn we rond! Super zeg!
Jaaaaa, die was hetquote:Op woensdag 3 november 2010 22:48 schreef oh-oh het volgende:
Bedoelde je dat gezichtspulletje?
Saving Face Serum isda
Als ik niet kan kiezen, dan doe ik de ene helft het ene en de andere helft het anderequote:Ik had ook Grass douchegel, en Snooooooowfaaaaaairy![]()
En nu sta ik elke morgen onder de douche weer voor het grote dilemma wat ik ga nemen.
Das best pittig op de vroege morgen kan ik je wel zeggen
Oh dat mixt echt niet, graslucht en superzoetesnoepjesluchtquote:Op woensdag 3 november 2010 22:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jaaaaa, die was het
Tombo, mag ik er dan twee?
[..]
Als ik niet kan kiezen, dan doe ik de ene helft het ene en de andere helft het andere
quote:Op woensdag 3 november 2010 22:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jaaaaa, die was het
Tombo, mag ik er dan twee?
quote:Op woensdag 3 november 2010 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Truggg![]()
Avondje lezing door Sociaal Psychiatrisch Verpleegkundige doet wonderen voor je eigen geestelijke gesteldheid; blijkbaar heb ik het helemaal niet zo slecht en ben ik ook nie gekk
Een reminder dat ik masker op mijn toet moet smeren vóórdat ik in bad lig.quote:
Jaaaaquote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Truggg![]()
Avondje lezing door Sociaal Psychiatrisch Verpleegkundige doet wonderen voor je eigen geestelijke gesteldheid; blijkbaar heb ik het helemaal niet zo slecht en ben ik ook nie gekk
Als je laat weten wanneer je in bad gaat help ik je herinnerenquote:Op woensdag 3 november 2010 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een reminder dat ik masker op mijn toet moet smeren vóórdat ik in bad lig.
Wat kun jij hard rennen joh!quote:Op woensdag 3 november 2010 22:45 schreef tombolafan het volgende:
Ja joh, ik werk op 5 minuten lopen van Lush, dus als het droog is kan ik best heen
In de zomer vind ik die te vet en te zweterig en gebruik ik m alleen op king Chico, maar nu issie wel weer heel geschikt jaquote:
Heel verstandig.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Maar ik duik er wel bijtijds in....ik ga het lot niet tarten
Als die maar niet gesmolten is!quote:Op woensdag 3 november 2010 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En zaterdag neem ik je nieuwe KoS mee
quote:[..]
Als je laat weten wanneer je in bad gaat help ik je herinneren
Ja, duh, ik was heul bang toen je achter me aan rendequote:
Huh?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En zaterdag neem ik je nieuwe KoS mee
[..]
Als je laat weten wanneer je in bad gaat help ik je herinneren
Zoeper darlinkje! Ik zal je zaterdag éxtra lekker zoenenquote:
Verstandig.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Maar ik duik er wel bijtijds in....ik ga het lot niet tarten
Tombo en ik waren samen in de Lush.. give us some crdit.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Huh?
Cat had toch eentje voor me gekocht?
Of heb ik er straks 2?![]()
Geef ff door wat ie kost, dan neem ik het gepast mee zaterdag
Eh, hoe zat dat nou? Cat had alleen n gratiez ding dus daarom betaalde ikquote:Op woensdag 3 november 2010 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Huh?
Cat had toch eentje voor me gekocht?
Of heb ik er straks 2?![]()
Geef ff door wat ie kost, dan neem ik het gepast mee zaterdag
Jij hebt hem betaald ja. Na controle van de rekening door mij.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh, hoe zat dat nou? Cat had alleen n gratiez ding dus daarom betaalde ik
Dittoquote:Op woensdag 3 november 2010 22:59 schreef Cat22 het volgende:
En waaaaaaaarom zie ik mijn eigen posts niet als ik een nieuwe plaats?
Ja die zag ikquote:Op woensdag 3 november 2010 23:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt hem betaald ja. Na controle van de rekening door mij.
Het was vanmiddag ook even, net als die hangende PIquote:Op woensdag 3 november 2010 23:01 schreef Greys het volgende:
Daar wordt al aan gewerkt, aan die posts.
Dan had je laatst in het topic moeten zijn, toen had ie een foto als avaquote:Op woensdag 3 november 2010 23:02 schreef tombolafan het volgende:
Oh, APK, kun je niet eens een foto posten/pmmen ofzo?Dan kan ik naar je zwaaien als ik je tegen kom
En nu quote je de verkeerde.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die zag ik![]()
En die wil ik winnen voor mn Belgische vriendinnetje dat helemaal fan was toen we op Texel waren![]()
Maar ik was te lui om het antwoord te googelen, hoe vinje die
Hier niet.quote:
Ik geef die nieuwe layout de schuldquote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan had je laatst in het topic moeten zijn, toen had ie een foto als ava
Dan had je geweten wat je in het gangpad van de Appie tegen zou kunnen komen.
Nu blijft het gokken
Uhuh.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik geef die nieuwe layout de schuld
Geen idee waar jij toen wasquote:Op woensdag 3 november 2010 23:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NOES!
Waar was ik toen?
Goffer, nu moet ik wegrennen voor zwaaien naar ALLE mannen
Vast zaterdag of zondagquote:Op woensdag 3 november 2010 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee waar jij toen was
Ik weet ook niet meer wannéér het was (ik moet meer water drinken).
Ja, daar heb ik echt behoefte aan dat jij even in mijn karretje komt kijken bij de AHquote:Op woensdag 3 november 2010 23:02 schreef tombolafan het volgende:
Oh, APK, kun je niet eens een foto posten/pmmen ofzo?Dan kan ik naar je zwaaien als ik je tegen kom
Zou ik doen, dan gaat ze aan alle mannen vragen of ze hun piem0l mag zien ter herkenningquote:Op woensdag 3 november 2010 23:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik echt behoefte aan dat jij even in mijn karretje komt kijken bij de AH
Of zal ik een naaktfoto sturen, zodat je mij niet herkent?
quote:Op woensdag 3 november 2010 23:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zou ik doen, dan gaat ze aan alle mannen vragen of ze hun piem0l mag zien ter herkenning
Ligt eraan, doe je nog iets speciaals ermee?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik echt behoefte aan dat jij even in mijn karretje komt kijken bij de AH
Of zal ik een naaktfoto sturen, zodat je mij niet herkent?
Nee, maar ik weet wel dat als ik jou een foto stuur dat de kans bestaat dat 'ie dan binnen een week zelfs bij MrHoe-heet-ie-ook-alweer in de bus ligt.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:10 schreef tombolafan het volgende:
Ligt eraan, doe je nog iets speciaals ermee?
*kras*quote:Op woensdag 3 november 2010 23:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ligt eraan, doe je nog iets speciaals ermee?
Die hebben we dus écht al heel lang.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:00 schreef oh-oh het volgende:
Ow Elies, neem een massagebar om je naaimachine te smeren
Dan smeer je je naaimachine niet vaak genoegquote:Op woensdag 3 november 2010 23:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die hebben we dus écht al heel lang.
quote:Op woensdag 3 november 2010 23:13 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet wel dat als ik jou een foto stuur dat de kans bestaat dat 'ie dan binnen een week zelfs bij MrHoe-heet-ie-ook-alweer in de bus ligt.
Pssst.... ik douw hem wel even bij hem in de bus hoor.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat zou ik dus echt nooit doen
*geeft flesje water door*quote:Op woensdag 3 november 2010 23:15 schreef Greys het volgende:
Liefjens, ho, stop. Ik kan het alweer niet volgen
WIE is MrHoeHeetIeOokAlweer?
Zit je weer aan de RedBull?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:15 schreef Greys het volgende:
Oh, is dat die met dat rood en die kettingen?
Ik ben er weer.
Carry on
Jij kickt wel op die kettingen ja?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pssst.... ik douw hem wel even bij hem in de bus hoor.![]()
Noesquote:Op woensdag 3 november 2010 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Als ie rood is, weet Tombo wel genoeg
Ik denk het?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:15 schreef Greys het volgende:
Ik ben er weer.
Carry on
Ik zie eerst grote lege vlakken, en als ik dan scroll dan komen ze pasquote:Op woensdag 3 november 2010 23:15 schreef Cat22 het volgende:
Mijn posts doen het weer!![]()
Hoe is het bij jou oh-oh?
Dan heb ik een slokje water nodig.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:15 schreef Greys het volgende:
Ik ben er weer.
Carry on
Helpt het als ik zeg dat we 7 verschillende hebbenquote:Op woensdag 3 november 2010 23:14 schreef oh-oh het volgende:
Dan smeer je je naaimachine niet vaak genoeg
Ik snap het nu ook niet meerquote:Op woensdag 3 november 2010 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij kickt wel op die kettingen ja?
Of dácht ik dat ik het snapte maar is het alsnog niet zo?
Ik dacht dat ik het snapte, maar ik begin nu te twijfelen.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij kickt wel op die kettingen ja?
Of dácht ik dat ik het snapte maar is het alsnog niet zo?
quote:Op woensdag 3 november 2010 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, cola.
Cola light en dan chips er bij, uhuh
Wie is het DAN?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan heb ik een slokje water nodig.
Patser dadde der bent ook!quote:Op woensdag 3 november 2010 23:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat we 7 verschillende hebben
OK. Ik snapte hem dus niet.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap het nu ook niet meer
Cat, heb jij een foto van de piem0l van APK?
Ik ook niet hoor danquote:
quote:MrHoeHeetIeOokAlweer
Niks wat een beetje muurduwen niet kan oplossen.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie is het DAN?
God dammit, jullie spreken weer in raadselen
MrSubtlequote:Op woensdag 3 november 2010 23:19 schreef APK het volgende:
Ja hoet heet 'ie nou, die MrNogwat.
Mijn kloon...
Jaaaa! Had ik het toch goed!quote:Op woensdag 3 november 2010 23:19 schreef APK het volgende:
Ja hoet heet 'ie nou, die MrNogwat.
Mijn kloon...
Ik ook nietquote:Op woensdag 3 november 2010 23:19 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooooh MrSubtle!
Ik snap dr echt niks meer van
Wist je dat nog niet?quote:
Ik heb zijn Lush gedaan.quote:
Nee ik mis altijd alles hoor.quote:
Heeft Heer G. al een hernia?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:21 schreef Greys het volgende:
Cat
Jij zegt muurduwen en ik dacht er nčt aan! Srsly!
quote:Op woensdag 3 november 2010 23:21 schreef Greys het volgende:
Cat
Jij zegt muurduwen en ik dacht er nčt aan! Srsly!
6 handshakes en meestal minder.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:20 schreef tombolafan het volgende:
Waarom WAAROM zou ik een foto van APK naar MrS sturen? ;')
Ik snap er niks vanquote:Op woensdag 3 november 2010 23:21 schreef ElisaB het volgende:
Het loopt hier weer helemaal uit de hand he
Waar???????quote:Op woensdag 3 november 2010 23:21 schreef ElisaB het volgende:
Het loopt hier weer helemaal uit de hand he
Hij was zo perfect dat ie mij haatte in het begin.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ik mis altijd alles hoor.
Cat , was ie zo perfect als ie leek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |